Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Meadow skrev (3 minutter siden):

Ja det stemmer. 

Takk, ikke så lett å vite. Håper Tomine gjør Kjersti til storbonde bare på faen for at de andre spilte henne ut. En uke med Sofie som storbonde blir kjedelig tror jeg. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (4 timer siden):

Konsekvent kan man ihvertfall slå fast at Adam ikke er.

Han er konsekvent så lenge det gavner han så

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at de har greit med mat på kjendisfarmen når de bruker aller pengene på kjøtt og litt på hvetemel.  På vanlig farmen må de jo bruke mye på havre/bygg.  Hvorfor blir de ikke like mye tynet som vanlige folk?  De trenger jo ikke særbehandling fordi de er D-kjendiser!

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 minutter siden):

Blir en spennende siste uke på torpet 

Oppdater oss gjerne! Jeg får ikke sett på det 😕 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (10 minutter siden):

Oppdater oss gjerne! Jeg får ikke sett på det 😕 🤷‍♀️

Spoiler

Ole Martin, Mini og Marna er der nå, Tomine kommer snart inn og det er nå Marna sin tur til å gå i kamp. Jeg håper Marna vinner. Jeg har ikke sett så mye av henne før på tv men hun virker som en hyggelig og klok dame :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt å tenke på at alle de på gården som vi ikke liker en eller annen gang kommer til å bli en torpet deltaker i en fremtidig sesong

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg er glad for at det nå blir Mini, Ole Martin og Marna ut uken men jeg syntes det var veldig trist måten Tomine dro :( Hun virket ikke til å ha det bra, håper det hjalp å komme hjem igjen, hun vitker som en kul og grei dame :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (7 timer siden):

Ang Adams "kebabnorsk" så kan jeg egentlig ikke høre det så mye, dere som mener at han gjør det med vilje. For meg virker det som at han har veldig tydelig R'er og sånne ting kan værer vanskelig å legge om. Magdy fra Karpe, som er halvt egyptisk (og også har norsk mor) snakker med skarre R, tror dere at det er med vilje også? 😅 nei tror ikke det asså.

Ellers tror jeg han prøver å tilpasse seg der inne, det er ikke som om han sier wallah konstant eller noe sånt. 

Han fra Karpe har jeg alltid trodd har hatt en talefeil, ala Anniken Huitfeldt. Tror ingen av dem snakker sånn med vilje, begge virker som oppegående personer.

Når det gjelder Adam så synes jeg han har en veldig utpreget gebrokken talemåte, ser noen mener at absolutt alle i hele stor-Oslo omtrent prater sånn, holder nesten bare å ha vært innom for å bli rammet av dette😊 for meg virker det påtatt, og en greie for å gjøre seg litt mer interessant. Hører jo andre fra samme nabolag som har bodd i Norge kort tid snakke flytende norsk så da virker det rart at noen som i tillegg snakker såååå mye som Adam er såpass dårlig i språket, både grammatikk og uttale.

Synes også religiontilnærmingen har et preg av «pick and choose», rart at man må fysisk fjerne alkohol men stjeling, lyving og innkjøp av svinekjøtt går greit. 

 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg er glad for at det nå blir Mini, Ole Martin og Marna ut uken men jeg syntes det var veldig trist måten Tomine dro :( Hun virket ikke til å ha det bra, håper det hjalp å komme hjem igjen, hun vitker som en kul og grei dame :)

 

Spoiler

Hva skjedde? Jeg har ikke tilgang til Torpet, så fortell gjerne.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg hvorfor Sophie Elise ikke ville ha Fetisha med på farmen. 
 

Da hadde hun ikke fått styra på som hun gjør og kanskje hadde Fetisha flørtet med Isak også😅

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (11 timer siden):

Synes Adam er en jævla hykler.

Han skal nekte andre å drikke alkohol og å spise svin. MEN Å STJELE og JUGE på markedet er helt greit.

Synes det er så dobbeltmoral at det er kvalmt. Juge og stjele er vel like galt i følge islam, så synes Adam er tidenes hykler. Har null respekt for valgene hans, når han er så lite konsekvent på det.

Det står svart på hvitt i Koranen at man skal amputere hendene på tyver, så nå sliter han.


Den mannlige tyven og den kvinnelige, amputer deres hender som en gjengjeldelse for det de begikk, som en avskrekkende [straff] fra Allah.» [Koranen 5:38] 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
Thaila skrev (8 timer siden):

Ang Adams "kebabnorsk" så kan jeg egentlig ikke høre det så mye, dere som mener at han gjør det med vilje. For meg virker det som at han har veldig tydelig R'er og sånne ting kan værer vanskelig å legge om. Magdy fra Karpe, som er halvt egyptisk (og også har norsk mor) snakker med skarre R, tror dere at det er med vilje også? 😅 nei tror ikke det asså.

Ellers tror jeg han prøver å tilpasse seg der inne, det er ikke som om han sier wallah konstant eller noe sånt. 

Selv om man prater «kebabnorsk» så har ikke det noe som helst med R-ene å gjøre. Det er noe med tonen og uttrykk. Han er født og oppvokst i Oslo. Så han snakker ikke på den måten gebrokkent, men mange med lik oppvekst som han i den alderen snakker klin likt og de ruller veldig fint på R-ene sine. De sier ikke wallah eller spha konstant. Men har en del uttrykk. Han har sikkert dempet seg litt der inne. 
 

Magdi har en talefeil og snakker på ingen måte kebabnorsk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for avsporing, brudd på opphavsrett og innlegg som kun består av lenke. I tillegg er tråden ryddet for sitering av slettede innlegg.

- Rhodiola, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, *blueberry* said:

Takk, ikke så lett å vite. Håper Tomine gjør Kjersti til storbonde bare på faen for at de andre spilte henne ut. En uke med Sofie som storbonde blir kjedelig tror jeg. 

Håper på Kjersti som storbonde, men tror ikke at det bllr Kjersti. 

Jeg er glad for at Kjersti blir videre, men jeg er ikke noe glad for at Tomine måtte dra. Jeg likte Tomine sin personlighet. 

Måtte søke på musikken til Tomine. Hun er med å synger med Alan Walter sin låt Darkside. 

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hulderen skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Hva skjedde? Jeg har ikke tilgang til Torpet, så fortell gjerne.

 

Spoiler

Tomine hadde ikke noe motivasjon for å være der så hun trakk seg før kampen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mentor også sa noe om "lauving" på tirsdag under overrekkelsen av ukesoppdraget, men kan ikke huske å ha sett noe lauving! Er det bare meg, eller ble dette tilsynelatende droppet fra ukesoppdraget? :P  Og det at de skulle brenne tjære for å beise skuret! 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet: 

Spoiler

Huff, jeg fikk så vondt av Tomine ♥️ Fullstendig utslitt psykisk, stakkar 😞 Synd hun dro, for jeg fikk virkelig sansen for henne. Håper hun har valgt Kjersti som storbonde selv om jeg tviler litt. Men det hadde vært kult! 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...