Gå til innhold

Paradise hotell 2021, sesong 15. (høstutgaven)

Christina82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ingenting, men i slutten av dagens episode så fikk man jo en pitteliten peak av morgendagens episode. Det var en mann i rosa der... syns stemmen lignet litt på Johannes'?? Kanskje han kommer inn... han var vel dommer forrige sesong, så kanskje vært i Mexico hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Jeg vet ingenting, men i slutten av dagens episode så fikk man jo en pitteliten peak av morgendagens episode. Det var en mann i rosa der... syns stemmen lignet litt på Johannes'?? Kanskje han kommer inn... han var vel dommer forrige sesong, så kanskje vært i Mexico hele tiden.

Tror ikke det, ettersom Bettina og Johannes er sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lacuna skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det, ettersom Bettina og Johannes er sammen.

Hm ja, sant. Men var de det da på det tidspunktet? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette blir min siste pærra. Jeg sa det forrige sesong også tror jeg, men jeg har aldri vært så uengasjert som nå. Kanskje jeg rett og slett har blitt for gammel, og konseptet har forandret seg for mye for min smak.

Jeg glemmer hvilke deltagere som er der, hva som skjedde forrige episode, jeg glemmer til og med hvem jeg har sansen for og hvorfor. Hver eneste episode dukker det opp et eller annet menneske jeg kan sverge på at jeg aldri har sett før, også viser det seg at de har vært der hele tiden. Alle de blonde ser helt like ut, alle de mørke ser helt like ut, og ingen har egentlig spesielt mye sjarm. Det er lenge siden vi så skikkelig utstråling og personlighet der inne, som Staysman, Petter Pilgaard, eller til og med Iselin Michelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Hm ja, sant. Men var de det da på det tidspunktet? 🤔

Ja det var de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spoiler

Herregud - er Lucas tidenes mest negative person inne på Paradise eller..?? Kjenner jeg savner Shirins reaksjoner på når noe kjipt skjedde når jeg ser dette :roll:

De to nye personene virker veldig kule!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte hu Maryann :) 

Syntes han andre virka litt extra og slitsomt

btw, de har hatt pride uke på PH de 3 siste sesongene nå, har de gått tom for nye ideèr, samme tema flere ganger

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som reagerer på at for noen episoder siden sa Even at Kristiane kunne komme til han, og plutselig sier han at hun ikke får stå der likevel? Nå gikk det jo bra, men var jo slemt og unødvendig gjort av han. Han sier tross alt at han er der for å skape drama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte de nye deltakerne. Og jeg digget at Lukas endelig blir satt på utfordringer. Noe han fanden ikke taklet i det hele tatt. 

Jeg håper virkelig han ryker denne uken. Han er tidenes største tørrpinne i PHs historie. Selv Stian var mer interessant. Og jeg tenker at Lukas' vesen drar ned Veronicas energi også. Kunne tenkt meg at Veronica endte opp med Ferdinand etterhvert. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare meg som synes sesongen i år er dørgende kjedelig? Pløyet meg gjennom 4 episoder i dag, og fikk knapt med meg en ting.🙈

Og det uttrykket «sleike ræv». Æsj for et kvalmt uttrykk. Jeg spyr🤮🤮

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke det nye oppsettet om at episodene skal avsluttes med cliffhanger... 😫 Det gjør jo at ingenting var spennende i dag. Mye bedre at det skjer noe i hver episode og avslutter uka med parseremoni.

Spoiler

Regner med de velger Vendela til den sitteplassen altså. Men liker ikke at hun spiller dobbelt. Stakkars Emil, hva har han gjort for å fortjene at hun plutselig snur.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy fader for en kjedelig episode. 

Alt handlet om disse to sitteplassene som skulle deles ut. Folk repeterte seg selv hele jækla episoden, med en drøss av meningsløse intervjuer innimellom. Og når valget skulle komme, så fikk vi i kjent stil ikke se det. 
Hele episoden i dag var innholdsløs og bortkastet. 

Kan noen ringe etter produksjonen fra sesong 14 og spørre om de kan komme å overta?!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vendela går mot Emil så skyter hun seg selv i foten. Da har hun svikta både kristiane og Emil som virkelig backa henne opp. Folk vil begynne å se på henne som ustabil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 time siden):

Alt handlet om disse to sitteplassene som skulle deles ut. Folk repeterte seg selv hele jækla episoden, med en drøss av meningsløse intervjuer innimellom. Og når valget skulle komme, så fikk vi i kjent stil ikke se det. 

Kan noen ringe etter produksjonen fra sesong 14 og spørre om de kan komme å overta?!

Cecilie får den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vurderer å starte med å se alle tre episodene for uka på torsdag. Synes virkelig det ødelegger med disse cliffhangerne. Det skjer jo ingenting annet i episodene utenom de første fem minuttene...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg er veldig negativ til denne sesongen nå, men hva ER dette cliffhangerpisset de har bestemt seg for å holde på med? Jeg savner skikkelig det gamle oppsettet der en episode var en hel dag! Det sendes jo ikke på tv lenger, sparer de noe særlig på å kutte ned på antall episoder?

Poenget er vel at det skal være uforutsigbart, men det blir jo det samme i hver eneste episode nå; en eller annen MINIMAL avsløring iløpet av det første minuttet - absolutt ingenting av interesse resten av episoden - cliffhanger heeelt på slutten - rulletekst, repeat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (7 timer siden):

Enig. Jeg har avsluttet Viaplay abonnementet. Gidder ikke å se denne sesongen. Den fenger rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man kan diskutere episodene når de legges ut kl 00.01? 
For dette går vel ikke på tv? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...