Gå til innhold

I dag skal OLs MODIGSTE kvinne konkurrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De burde opprette egen klasse for transene under Paralympics.

Anonymkode: dc9bc...93f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De burde opprette egen klasse for transene under Paralympics.

Anonymkode: dc9bc...93f

Selvsagt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Henkjønnet said:

Hvorfor er du så hatefull? Hvorfor skal du komme med personangrep? Det er mennesker som deg som står mellom ekte frijgøring av transfolket og deres lidelse :( 

Vi snakker om OL og hvor urettferdig det er at menn deltar som kvinner i konkuranse. Det er du som sporer av debatten og kaller meg hatefull fordi jeg har et annet synspunkt enn deg. Frigjøring av transfolket og OL er 2 forskjellige ting. Nå snakker vi om OL. Vil du snakke om transfolk sine rettigheter generelt i samfunnet får du opprette en tråd om det så skal du få høre hav jeg mener om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

En merkedag for trance-bevegelsen om hun vinner. Heier på henne!

Anonymkode: 1fdcd...99c

En merkedag om en mann vinner fysisk over en kvinne?    Folk har rare preferanser

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De burde opprette egen klasse for transene under Paralympics.

Anonymkode: dc9bc...93f

:fnise:

Anonymkode: aa58a...f5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er så far out at det ikke er mulig å kommentere en gang og på seg selv kjenner man andre sies det.

Anonymkode: b3a7b...a5a

Hvorfor er det far out? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henkjønnet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

At de lider er en ting, og det er ille, men det har lite med debatten om hun har biologiske fordeler i fysisk konkurransesammenheng.

Det er det få som ser ut til å ville si noe om.

Anonymkode: 251f4...034

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Just now, Glut said:

Vi snakker om OL og hvor urettferdig det er at menn deltar som kvinner i konkuranse. Det er du som sporer av debatten og kaller meg hatefull fordi jeg har et annet synspunkt enn deg. Frigjøring av transfolket og OL er 2 forskjellige ting. Nå snakker vi om OL. Vil du snakke om transfolk sine rettigheter generelt i samfunnet får du opprette en tråd om det så skal du få høre hav jeg mener om saken.

Å akseptere at transkvinner er kvinner og kan delta i OL og andre konkurranser er et steg mot aksept. Ved å kjempe imot er man hatefull og stopper deres kamp for å bli akseptert. Jeg syns du burde skamme deg og tenke deg om flere ganger før du skriver det du gjør. Det er sårende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det er mange som ødelegger for seg selv. Det går en grense, faktisk. Og det er å delta i kvinneklassen i OL med penis. 

Anonymkode: 02fa0...f68

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

Laurel er en vinner! Krever en knallsterk psyke for å holde ut alt hatet som spys ut. En sann heltinne som er forbilde for alle som sliter eller som trenger mot for å gå sine egne veier i livet. En moderne Jeanne d’Arc.

Anonymkode: b3a7b...a5a

Når jeg var liten mistet nabofamilien moren sin fordi hun ofret seg for å redde sine barn i et husbrann.  Dette er en heltinne.  Å ta et plass fra en kvinne som har jobbet hele livet sitt for å komme til OL er ikke modig, det er feige...og er du en kvinne er det hårreisende at dere vil gi fra dere kvinne rettigheter som vi har kjempet for de siste 50 år. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Henkjønnet said:

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Det dreier seg om en biologisk, urettferdig fordel. Det er problemet, det passer ikke inn i fysiske konkurranser. 

Hva synes du om urettferdige fordeler i konkurranser som OL?

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (53 minutter siden):

Til dere trans hatere:

Trans kvinner er ekte kvinner.

Og det er ikke noe problem for trans kvinner å delta i sport med andre kvinner.

Vi så jo at Laurel ikke vant i OL

Så slutt å være HATEFULLE

 

Jeg hater ikke transer. Om det er noe trans jeg hater, må det vel være trance.

Nei, transkvinner er ikke ekte kvinner, de er transkvinner.
Jo, det kan være problematisk at transkvinner deltar i kvinneidrett.

Anonymkode: 812e4...d5f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henkjønnet said:

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Å akseptere at transkvinner er kvinner og kan delta i OL og andre konkurranser er et steg mot aksept. Ved å kjempe imot er man hatefull og stopper deres kamp for å bli akseptert. Jeg syns du burde skamme deg og tenke deg om flere ganger før du skriver det du gjør. Det er sårende.

Ser ut som noen av dere trenger den inn med en teskje.  Menn er født med annen biologi styrker enn kvinner. Dette er ren biologi som ingen mengder av hormoner kan forandre og det er den fordel som er urettferdig.  Den dagen du ser kvinnetrans som blir til menn som da delta og vinner konkurranser kan vi snakke litt.  Men det er en stor grunn du aldri kommer til å se det.  Biologi.  Frem til de får en egen kategori for trans burde det vært HELT forbudt. Punktum. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Henkjønnet said:

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Å akseptere at transkvinner er kvinner og kan delta i OL og andre konkurranser er et steg mot aksept. Ved å kjempe imot er man hatefull og stopper deres kamp for å bli akseptert. Jeg syns du burde skamme deg og tenke deg om flere ganger før du skriver det du gjør. Det er sårende.

Transkvinner er IKKE kvinner. Dem er født MENN. Dem har badet i TESTOSTERON i årevis. Mange har gått igjenom mannlig pubertet. Dem har skjellet og beinstruktur som en mann. MENN har en helt annet skjellet og form på kroppen av hva kvinnfolk har. AT han skjærer av seg kuken har ingenting med saken å gjøre. Hvis man er født mann har man en fordel uansett om man vil identifisere seg om kvinne. Er dette så vanskelig å forstå? Folk kan skifte kjønn hvis dem vil, jeg har ingenting i mot transer. Nå snakker vi derimot om OL og hvilken fordel det er å være født som mann når man skal konkurere mot andre kvinner. Slutt å kalle folk for hatefulle bare fordi du er uenig. Kom et skikkelig argument for det du mener er riktig så skal jeg komme med mitt. Det er det som er en sivilisert diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vi ser på fysikken og biologien her, så går det rett og slett ikke an å rettferdiggjøre at noen som er født som mann skal konkurrere mot kvinner på denne måten. Jeg skulle likt å se noen komme med et argument for at det ikke er en urettferdig fordel.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en farse. Grunnen til at det er kjønnsdelt i idrett er jo pga. helt grunnleggende fysiske forskjeller mellom kjønn: Menn er beviselig fysisk større enn kvinner, og har sånn sett et fortrinn framfor kvinner i idretter som krever rå muskelkraft, slik idretter gjerne gjør.

Hvorfor skal alt dette settes til side bare fordi noen føler seg som noe annet enn det biologien deres vitner om?

Det finnes voksne folk som føler seg langt yngre enn deres fødselsattest tilsier. "Alder er bare et tall" sier de gjerne, de lever akkurat som ungdom og identifiserer seg som unge. Hva hindrer dem i å delta i ungdomsidrett?

Hva med vektklasser i f.eks. boksing? "Ja, jeg er 1,90 høy og veier 100 kilo men jeg identifiserer meg som en på 1,67 høyde og 70 kilos vekt. Det er min menneskerett å delta i mellomvekt!"

Og så videre. Bare kjør "woke" på maks fart: Alt er lov og skal ikke bare aksepteres, men ELSKES. Alt annet er hatefullt.

P.S. Denne Laurel Hubbard er bare så på alle måter stygg. De ihjelbola skapningene fra gamle dagers DDR blir yndige, florlette piker i forhold.

Anonymkode: b9e37...5d0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visse her inne bør snart lære seg hva en hatefull ytring er. 

Anonymkode: cb842...756

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henkjønnet skrev (23 minutter siden):

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Å akseptere at transkvinner er kvinner og kan delta i OL og andre konkurranser er et steg mot aksept. Ved å kjempe imot er man hatefull og stopper deres kamp for å bli akseptert. Jeg syns du burde skamme deg og tenke deg om flere ganger før du skriver det du gjør. Det er sårende.

Spar meg.

Anonymkode: d3245...1fa

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (23 minutter siden):

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Å akseptere at transkvinner er kvinner og kan delta i OL og andre konkurranser er et steg mot aksept. Ved å kjempe imot er man hatefull og stopper deres kamp for å bli akseptert. Jeg syns du burde skamme deg og tenke deg om flere ganger før du skriver det du gjør. Det er sårende.

Hvorfor er det akseptabelt at en mann skal konkurrere på lik linje med kvinner?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (2 minutter siden):

Hvilken fordel? Hun vant jo ikke OL da.

Nei det som er et problem er at du er trangsynt. Heia transkvinner og transmenn! De er ekte menn og kvinner!

Hvem er du til å nekte denne transkvinnen hennes følelse av å eie sin seksualitet og identitet? Du er så sykt trangsynt. 

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du og flere reagerer så hardt. Transkvinnen i OL vant jo ikke selv om alle ropte hat mot henne. Stakkars dame. Samfunnet har et stykke å gå før det blir aksept av transeksuelle og deres evne til å leve livet slik de ønsker

Men forklar meg så hvorfor denne dama tapte hvis det var så store forskjeller som du snakker om. 

Du har bare bestemt deg for å kjempe imot transfolkets rettigheter og derfor orker jeg ikke svare deg mer. Du bør skamme deg og jobbe med deg selv. 

Så bra at han ikke vant.

Anonymkode: 6df7b...ae7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
1 minutt siden, Peonjenta said:

Hvorfor er det akseptabelt at en mann skal konkurrere på lik linje med kvinner?

Men hun er jo en kvinne! en vakker en også syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...