Gå til innhold

I dag skal OLs MODIGSTE kvinne konkurrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, AnonymBruker said:

En merkedag for trance-bevegelsen om hun vinner. Heier på henne!

Anonymkode: 1fdcd...99c

En merkedag for at lav Intelligens har seiret og at så lenge man griner sine modige tårer vinner man alltid from mot sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Henkjønnet
Just now, AnonymBruker said:

Så bra at han ikke vant.

Anonymkode: 6df7b...ae7

Nei det beviser jo at transkvinner IKKE har en fordel 

Hva nå, hatere? Transkvinner er kvinner og mange av dem er vakre ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (25 minutter siden):

Hvem er du til å nekte transkvinner som er ekte kvinner å følge sin drøm om å konkurrere i idrett? Hva om de føler for å delta? De er jo kvinner så det burde jo ikke være noe problem

Å akseptere at transkvinner er kvinner og kan delta i OL og andre konkurranser er et steg mot aksept. Ved å kjempe imot er man hatefull og stopper deres kamp for å bli akseptert. Jeg syns du burde skamme deg og tenke deg om flere ganger før du skriver det du gjør. Det er sårende.

De kan fint delta i idrett, hvis de deltar i det kjønnet de er født som.

Anonymkode: 6df7b...ae7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henkjønnet said:

Hvilken fordel? Hun vant jo ikke OL da.

Nei det som er et problem er at du er trangsynt. Heia transkvinner og transmenn! De er ekte menn og kvinner!

Hvem er du til å nekte denne transkvinnen hennes følelse av å eie sin seksualitet og identitet? Du er så sykt trangsynt. 

Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor du og flere reagerer så hardt. Transkvinnen i OL vant jo ikke selv om alle ropte hat mot henne. Stakkars dame. Samfunnet har et stykke å gå før det blir aksept av transeksuelle og deres evne til å leve livet slik de ønsker

Men forklar meg så hvorfor denne dama tapte hvis det var så store forskjeller som du snakker om. 

Du har bare bestemt deg for å kjempe imot transfolkets rettigheter og derfor orker jeg ikke svare deg mer. Du bør skamme deg og jobbe med deg selv. 

Herregud må du ta en stor chill pill.  Fordi jeg mener det er urettferdig at en mann som har bestemt seg å være kvinne kan konkurrere i kvinne kategori i en konkurranse så er jeg trangsynt?  Han vant ikke, det er sant,  og tok plassen av en CIS kvinne som kanskje kunne ha vunnet.  Faktum er at Laurel var der kun på grunn av woke snowflakes.  Dere social justice warriors skremmer vett av meg faktisk.  

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (Akkurat nå):

Nei det beviser jo at transkvinner IKKE har en fordel 

Hva nå, hatere? Transkvinner er kvinner og mange av dem er vakre ❤️ 

Laurel er en elendig løfter. Ingen teknisk ferdighet. Problemet er ikke at Laurel tapte, eller jo, for Laurel baner vei for langt bedre atleter enn "henne". Og disse atletene vil danke ut kvinner. Laurel er ond

Anonymkode: cb842...756

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henkjønnet skrev (Akkurat nå):

Men hun er jo en kvinne! en vakker en også syns jeg

Menn blir ikke kvinner ene og alene fordi de fjerner tissen, operer på seg pupper og tar hormoner.  Les deg opp om biologi, det er barneskole-lærdom. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Henkjønnet said:

Hvilken fordel? Hun vant jo ikke OL da.

Hvorfor deltar du i debatten hvis du ikke engang vet hvilke fordel de som er født som menn har over kvinner? Det er elementær viten, men hvis du ikke har fått det med deg, så kan du jo søke litt rundt på nettet biologiske forskjeller på menn og kvinner, særlig i sammenheng med styrke.

At hun ikke vant har ingenting å si for om menn har fordel over kvinner når det kommer til det fysiske.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Henkjønnet said:

Men hun er jo en kvinne! en vakker en også syns jeg

Hun identifisere som kvinne- betyr ikke at hun ER en kvinne.  Har hun en vajayjay eller en diger penis?  Om denne person hadde døde og måte bli identifisert kun utifra beinrester ville undersøkelse vise at beinrester tilhøre ...wait for it. duh duh DAHHH....EN MANN! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at så mange her ikke respekterer andre menneskers kjønnsidentitet. Personen ser på seg selv som kvinne, og i tråden er det et drøss med folk som insisterer på å skrive han, selv om personen vil omtales som hun. Hvor er respekten for andre mennesker, når dere nekter å bruke riktig pronomen? Hva angår idrett har jeg ingen formening om, men jeg omtaler personer med det pronomenet de foretrekker uansett. Det handler om respekt for andre menneskers liv.

  • Liker 10
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

De kan fint delta i idrett, hvis de deltar i det kjønnet de er født som.

Anonymkode: 6df7b...ae7

Hvorfor skal det ha noe å si? Folk som bytter kjønn blir jo som damer ❤️ Heia transkvinner.

Just now, Outlander said:

Herregud må du ta en stor chill pill.  Fordi jeg mener det er urettferdig at en mann som har bestemt seg å være kvinne kan konkurrere i kvinne kategori i en konkurranse så er jeg trangsynt?  Han vant ikke, det er sant,  og tok plassen av en CIS kvinne som kanskje kunne ha vunnet.  Faktum er at Laurel var der kun på grunn av woke snowflakes.  Dere social justice warriors skremmer vett av meg faktisk.  

Men det er jo visse krav da til testosteron og sånt. Laurel vant ikke fordi hun ikke var bra nok. Kanskje hvis hun hadde jobbet hardere så hadde hun klart å vinne. Hadde vært gøy om en transkvinne vant, hehe. En seier for transfolkets rettigheter ❤️ 

Just now, AnonymBruker said:

Laurel er en elendig løfter. Ingen teknisk ferdighet. Problemet er ikke at Laurel tapte, eller jo, for Laurel baner vei for langt bedre atleter enn "henne". Og disse atletene vil danke ut kvinner. Laurel er ond

Anonymkode: cb842...756

Hvorfor kaller du en transkvinne for ond? Det er utrolig rart av deg å si. Hun har bare prøvd å delta i OL og vant ikke dessvere. Hvorfor er dere så sinna på henne? Hun er en vakker transkvinne som er modig og gjør meg stolt ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Henkjønnet said:

Nei det beviser jo at transkvinner IKKE har en fordel 

Hva nå, hatere? Transkvinner er kvinner og mange av dem er vakre ❤️ 

Nei, det beviser det overhodet ikke. Tilbake på skolebenken med deg, ta naturfag på nytt.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gjenferdet said:

Trist å lese at så mange her ikke respekterer andre menneskers kjønnsidentitet. Personen ser på seg selv som kvinne, og i tråden er det et drøss med folk som insisterer på å skrive han, selv om personen vil omtales som hun. Hvor er respekten for andre mennesker, når dere nekter å bruke riktig pronomen? Hva angår idrett har jeg ingen formening om, men jeg omtaler personer med det pronomenet de foretrekker uansett. Det handler om respekt for andre menneskers liv.

Helt enig med deg, men har du virkelig ikke en formening om biologiske, urettferdige fordeler når det kommer til idrett? :klo:

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Henkjønnet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det beviser det overhodet ikke. Tilbake på skolebenken med deg, ta naturfag på nytt.

Anonymkode: 251f4...034

Jo det beviser jo at transkvinner ikke har en fordel og at de er minst like feminine og vakre som alle andre kvinner. De er kvinner de også ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal det ha noe å si? Folk som bytter kjønn blir jo som damer ❤️ Heia transkvinner.

Men det er jo visse krav da til testosteron og sånt. Laurel vant ikke fordi hun ikke var bra nok. Kanskje hvis hun hadde jobbet hardere så hadde hun klart å vinne. Hadde vært gøy om en transkvinne vant, hehe. En seier for transfolkets rettigheter ❤️ 

Hvorfor kaller du en transkvinne for ond? Det er utrolig rart av deg å si. Hun har bare prøvd å delta i OL og vant ikke dessvere. Hvorfor er dere så sinna på henne? Hun er en vakker transkvinne som er modig og gjør meg stolt ❤️ 

Er det modig av en mann å konkurrere mot kvinner?  Ok.  Dagens. 🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Henkjønnet said:

Men det er jo visse krav da til testosteron og sånt. Laurel vant ikke fordi hun ikke var bra nok. Kanskje hvis hun hadde jobbet hardere så hadde hun klart å vinne. Hadde vært gøy om en transkvinne vant, hehe. En seier for transfolkets rettigheter ❤️ 

En seier for transfolkets rettigheter er å få lov å gå ned gate uten å bli steinet til døden.  Det er NULL seier å vinne en kvinnekonkurranse hvor bare å bli født som mann uansett hva du identifiser som gir deg en fordel. Dette er feige.  Bare fordi testosteron nivået var i et viss spekter betyr ikke at fordelene å være født en mann forsvinner.   Snakk om å være trangsynt. Det er jo deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henkjønnet skrev (Akkurat nå):

Jo det beviser jo at transkvinner ikke har en fordel og at de er minst like feminine og vakre som alle andre kvinner. De er kvinner de også ❤️ 

Nei....like feminine som fødte kvinner blir de nok aldri ❤️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henkjønnet said:

Jo det beviser jo at transkvinner ikke har en fordel og at de er minst like feminine og vakre som alle andre kvinner. De er kvinner de også ❤️ 

Nei. Mener du at hvis jeg som mann deltar i kvinneidrett og blir slått, så beviser det at kvinner egentlig er sterkere enn menn?

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Henkjønnet
1 minutt siden, Peonjenta said:

Er det modig av en mann å konkurrere mot kvinner?  Ok.  Dagens. 🤣

Men hun er jo en kvinne!

1 minutt siden, Outlander said:

En seier for transfolkets rettigheter er å få lov å gå ned gate uten å bli steinet til døden.  Det er NULL seier å vinne en kvinnekonkurranse hvor bare å bli født som mann uansett hva du identifiser som gir deg en fordel. Dette er feige.  Bare fordi testosteron nivået var i et viss spekter betyr ikke at fordelene å være født en mann forsvinner.   Snakk om å være trangsynt. Det er jo deg.

Kvinner bør få lov til å konkurrere mot andre kvinner. Transkvinner er kvinner.

Just now, Peonjenta said:

Nei....like feminine som fødte kvinner blir de nok aldri ❤️

Joda. Se her f.eks. Som en ekte kvinne vant denne transkvinnen en skjønnhetskonkurranse. Se så feminin og vakker hun er!

https://www.cbsnews.com/news/miss-nevada-usa-kataluna-enriquez-first-transgender-woman-win-pageant/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Henkjønnet said:

Jo det beviser jo at transkvinner ikke har en fordel og at de er minst like feminine og vakre som alle andre kvinner. De er kvinner de også ❤️ 

Nå snakker du om subjektiv ting.  Tror du troller og bare prøve å lage oppgulp.  Så, fordi du mener transfolk er vakre så burde de få lov å konkurrere med den biologiske mottkjønn - dritt i om det er rettferdig, så lenge en kvinne med en penis kan få litt oppmerksomhet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...