Gå til innhold

I dag skal OLs MODIGSTE kvinne konkurrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette må jo være OLs feigeste utøver, er i hvert fall min mening.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Laurel er en vinner! Krever en knallsterk psyke for å holde ut alt hatet som spys ut. En sann heltinne som er forbilde for alle som sliter eller som trenger mot for å gå sine egne veier i livet. En moderne Jeanne d’Arc.

Anonymkode: b3a7b...a5a

Jaja, fint og flott å stå imot hat, men det er jaggu ikke fint og flott å knuse biologiske kvinner bare fordi man har vokst opp som mann.

Hadde hun virkelig vært en god person, så hadde hun innsett hvor urettferdig, feig og ødeleggende det er av henne å delta i kvinneidrett.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Laurel er en vinner! Krever en knallsterk psyke for å holde ut alt hatet som spys ut. En sann heltinne som er forbilde for alle som sliter eller som trenger mot for å gå sine egne veier i livet. En moderne Jeanne d’Arc.

Anonymkode: b3a7b...a5a

Den som er en heltinne er hun som trakk seg i protest fordi hun ikke ville konkurere mot en mann. Tenk å være et slikt selvsentrert, egoistisk menneske at man stiller opp i OL som et annen kjønn slik at man skal ha mulighet for å vinne. Hva med dem som har trent knallhardt i 4 år for å delta i OL og som må finne seg i å konkurere mot en mann i STYRKELØFT som er den idrettsgrenen der forskjellene på kvinnfolk og mannfolk er størst. Håper han fyren der aldri får delta i en sportskonkuranse igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde hard konkurranse, folk som er stressa over at transkvinner går gjennom kjønnsbekreftende behandling kun for å plukke gullmedaljer i vektløfting for kvinner er greit smålige. Ingen hadde gjort det bare fordi de kan. 

Anonymkode: 3627d...f6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en mann så lurer jeg på 

Syns dere kvinner dette er greit? At en kvinne som en gang var en mann får konkurrerer mot kvinner? 

Jeg tenker da ikke bare på denne grenen alene, men si i kontakt sport eller vektløfting f.eks? 

Selv syns jeg det er helt feil at dette skal være lov. Nettopp fordi forskning sier at ekstremene på mannlig side er vesentlig sterkere en ekstremene på kvinne siden. 

Tenk deg Bolt mot den beste kvinnelige sprinteren. Er det rettferdig ovenfor kvinnelig sport?

Så også en video her om dagen, der en ganske kraftig mann. Endret kjønn juridisk til kvinne. Konkurrerte i deadlift (kan ikke det norske ordet) og knuste den kvinnelige verdens rekorden i deadlift. 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

BIOLOGISK sett en mann. Man kan ikke forandre kromosomene eller dna’et så vidt jeg vet. Det står for øvrig IKKE at hen har tatt kjønnskorrigerende operasjon. Vedkommende har JURIDISK kjønn. 
 

Han gikk gjennom mannlig pubertet før han juridisk sett ble kvinne. Klart det alene utgjør forskjell. 

Anonymkode: 08d04...764

Han vil være noe sånn som 3 ganger sterkere enn kvinner.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun hadde hard konkurranse, folk som er stressa over at transkvinner går gjennom kjønnsbekreftende behandling kun for å plukke gullmedaljer i vektløfting for kvinner er greit smålige. Ingen hadde gjort det bare fordi de kan. 

Anonymkode: 3627d...f6e

Det er jeg helt enig i, det er neppe motivasjonen hennes. Men hun respekterer virkelig ikke kvinneidrett ved å delta. Skulle tro en person som henne faktisk hadde noe mer innsikt i kvinners verden, hvor mye de har kjempet for at kvinneidrett skal bli populært og anerkjent på linje med mennene.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Incel faktisk? Jeg er kvinne. Gidder ikke engang bevise meg med brukernavn. Han er like mye kvinne som jeg er mann om jeg bytter navn fra Elly til Edison 

Anonymkode: cb842...756

Om du er kvinne, da er du femcels. Hatfulleytringer ovenfor transseksuelle er ikke akseptabel. 

Anonymkode: ee2b8...243

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at det kommer hatefulle ytringer mot transseksuelle i denne tråden/debatten. Det hun gjør kan soleklart kritiseres uten å trekke frem hat mot de som skifter kjønn. Utrolig synd og, det gjør at de som er for at hun deltar i kvinneidrett har mer å argumentere med.

For det koker ned til at hun har en urettferdig fordel, og som kjent i sport, så er ikke det noe folk flest liker, enten det er grunnet doping eller andre "hjelpemidler".

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enterprises skrev (9 minutter siden):

Som en mann så lurer jeg på 

Syns dere kvinner dette er greit? At en kvinne som en gang var en mann får konkurrerer mot kvinner? 

Jeg tenker da ikke bare på denne grenen alene, men si i kontakt sport eller vektløfting f.eks? 

Selv syns jeg det er helt feil at dette skal være lov. Nettopp fordi forskning sier at ekstremene på mannlig side er vesentlig sterkere en ekstremene på kvinne siden. 

Tenk deg Bolt mot den beste kvinnelige sprinteren. Er det rettferdig ovenfor kvinnelig sport?

Så også en video her om dagen, der en ganske kraftig mann. Endret kjønn juridisk til kvinne. Konkurrerte i deadlift (kan ikke det norske ordet) og knuste den kvinnelige verdens rekorden i deadlift. 

 

Selvsagt er det ikke greit, og jeg er kvinne.

Anonymkode: 02fa0...f68

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt degenerert, men morsomt at det kvinnfolk vil fremme i verden slår dem rett i fleisen. Håper at masse transer begynner i all kvinneidrett :fnise:

Anonymkode: aa58a...f5a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er synd at det kommer hatefulle ytringer mot transseksuelle i denne tråden/debatten. Det hun gjør kan soleklart kritiseres uten å trekke frem hat mot de som skifter kjønn. Utrolig synd og, det gjør at de som er for at hun deltar i kvinneidrett har mer å argumentere med.

For det koker ned til at hun har en urettferdig fordel, og som kjent i sport, så er ikke det noe folk flest liker, enten det er grunnet doping eller andre "hjelpemidler".

Anonymkode: 251f4...034

Hun har jo ikke skifter kjønn. Og skal derfor IKKE konkurrere med damer i OL. Hva hun ellers betegner seg som er en helt annen sak. 

Anonymkode: 02fa0...f68

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun har jo ikke skifter kjønn. Og skal derfor IKKE konkurrere med damer i OL. Hva hun ellers betegner seg som er en helt annen sak. 

Anonymkode: 02fa0...f68

Jeg skrev bevisst "hat mot de som skifter kjønn". Jeg mener at det egentlig er irrelevant i denne debatten, hun hadde fremdeles hatt den biologiske fordelen.

Urettferdig fordel i OL/konkurransesammenheng. 

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han skal konkurrere i den kjønnsklassen han var født i og ikke jukse seg til seier ved å forkle seg som kvinne.

Anonymkode: 6df7b...ae7

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sinnsykt degenerert, men morsomt at det kvinnfolk vil fremme i verden slår dem rett i fleisen. Håper at masse transer begynner i all kvinneidrett :fnise:

Anonymkode: aa58a...f5a

Hvis kvinner får lov til å drive med så mye doping de bare har lyst til ville det blitt mer rettferdig.  Ellers ser jeg overhodet ingen poeng i at menn og kvinner skal konkurrere innen samme idrett.   

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde vært tøft hadde han konkuret i ultramarathon og extrem langløp. I den idretten er faktisk kvinner bedre enn menn. Når det kommer til løping over extreme distanser er det ofte kvinner som vinner i løp i konkuranse mot menn. Verdens beste ulta løpere er kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Henkjønnet said:

Hvorfor er du så hatefull? Hvorfor skal du komme med personangrep? Det er mennesker som deg som står mellom ekte frijgøring av transfolket og deres lidelse :( 

At de lider er en ting, og det er ille, men det har lite med debatten om hun har biologiske fordeler i fysisk konkurransesammenheng.

Det er det få som ser ut til å ville si noe om.

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Glut said:

Den som er en heltinne er hun som trakk seg i protest fordi hun ikke ville konkurere mot en mann. Tenk å være et slikt selvsentrert, egoistisk menneske at man stiller opp i OL som et annen kjønn slik at man skal ha mulighet for å vinne. Hva med dem som har trent knallhardt i 4 år for å delta i OL og som må finne seg i å konkurere mot en mann i STYRKELØFT som er den idrettsgrenen der forskjellene på kvinnfolk og mannfolk er størst. Håper han fyren der aldri får delta i en sportskonkuranse igjen.

Dette er så far out at det ikke er mulig å kommentere en gang og på seg selv kjenner man andre sies det.

Anonymkode: b3a7b...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En merkedag for trance-bevegelsen om hun vinner. Heier på henne!

Anonymkode: 1fdcd...99c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

En merkedag for trance-bevegelsen om hun vinner. Heier på henne!

Anonymkode: 1fdcd...99c

Men samtidig et gigantisk nederlag for kvinneidretten. 

Anonymkode: 251f4...034

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...