Gå til innhold

I dag skal OLs MODIGSTE kvinne konkurrere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kl. 12:50 går kvinnenes konkurranse i vektløfting +87kg av stabelen. Der skal det som trolig er verdens MODIGSTE kvinne for øyeblikket, i hvert fall innenfor idrett, konkurrere.

Laurel Hubbard fra NZ er den første åpne transpersonen i OL, og dermed en pioner - på samme måte som Hélène de Pourtalès (første kvinnelige OL utøver) eller Constantin Henriquez de Zubiera (første svarte OL utøver).

Det som gjør henne EKSTRA MODIG er alt hatet hun har fått, både fra høyreekstreme incels, TERFs og andre, men som hun har stått i mot.

Uansett hvilken plassering hun får, er hun en VINNER 🙂 Og hun vil forhåpentligvis inspirere og åpne dører for at andre transpersoner tør ta steget inn i idretten.

Jeg skal i hvert fall få med meg dette historiske øyeblikket 🙂  Skal du?

Anonymkode: 5ff62...b90

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ser vi litt av hatet hun blir møtt med:

 

 

Det er slående likt protestene i 1959, da svarte amerikanere fikk gå på hvite skoler:

3232.jpg?width=700&quality=45&auto=format&fit=max&dpr=2&s=0853d86d503660b579eab464459f0388

Anonymkode: 5ff62...b90

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, incel, nei 🙂 Forklar hvordan dette er juks. Les IOC sitt reglement.

Hun er en kvinne:

1792177905_Skjermbilde2021-08-02125028.jpg.b4106e4a1af7e487ce357cfbbafd11cf.jpg

 

Anonymkode: 5ff62...b90

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ehm, incel, nei 🙂 Forklar hvordan dette er juks. Les IOC sitt reglement.

Hun er en kvinne:

1792177905_Skjermbilde2021-08-02125028.jpg.b4106e4a1af7e487ce357cfbbafd11cf.jpg

 

Anonymkode: 5ff62...b90

Juridisk bare, ikke foretatt kjønnskorrigerende operasjon, eller biologisk. Ser ikke ut som noen kvinne selv med langt hår. Hvem tror vedkommende at HAN lurer? Ingen. Det der er en MANN, og om han vinner så vinner en MANN en gren for KVINNER. Det blir FEIL. 

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ehm, incel, nei 🙂 Forklar hvordan dette er juks. Les IOC sitt reglement.

Hun er en kvinne:

1792177905_Skjermbilde2021-08-02125028.jpg.b4106e4a1af7e487ce357cfbbafd11cf.jpg

 

Anonymkode: 5ff62...b90

Incel faktisk? Jeg er kvinne. Gidder ikke engang bevise meg med brukernavn. Han er like mye kvinne som jeg er mann om jeg bytter navn fra Elly til Edison 

Anonymkode: cb842...756

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Juridisk bare, ikke foretatt kjønnskorrigerende operasjon, eller biologisk. Ser ikke ut som noen kvinne selv med langt hår. Hvem tror vedkommende at HAN lurer? Ingen. Det der er en MANN, og om han vinner så vinner en MANN en gren for KVINNER. Det blir FEIL. 

Anonymkode: 08d04...764

Hva snakker du om? Hubbard har foretatt fullstendig kjønnskorrigerende operasjon. Slutt å spre falske nyheter.

https://www.washingtonpost.com/nation/2021/06/21/laurel-hubbard-transgender-tokyo-olympics/

Anonymkode: 5ff62...b90

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser på en direktekanal nå og der er det litt av hvert. Kjører de vektløft et spesielt sted på kanalene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg hadde kommet på 2. plass i den konkurransen hadde jeg ansett meg som gull innerst.

Anonymkode: 5ece6...8d5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg hadde kommet på 2. plass i den konkurransen hadde jeg ansett meg som gull innerst.

Anonymkode: 5ece6...8d5

Gullvinner 

Anonymkode: 5ece6...8d5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er supert for transverdenen at en 43 år gammel kvinne, kommer til å slå alle som har lavere testosteronnivå og har en annen fysikk da de ikke har gjennomgått en mannlig pubertet. Supert.
Men et virkelig tap for kvinner som er født som kvinner.
Jeg skjønner at kvinner som har skiftet kjønn til kvinner vil bli godtatt som fullverdige kvinner, men fysiologisk er de ikke det.
At kvinner som har blitt født som menn og gått igjennom puberteten som menn, får konkurrere mot kvinner som er født som kvinner, er et nederlag for kvinner som er født som kvinner.
Det er de som blir taperene her.

Hva om OL skifter reglene sener? Vil Hubbard sitt gull i dag bli tatt tilbake?
Vil evt rekorder som blir satt av kvinner som var født som menn bli stående om regler endres?

Anonymkode: ac62b...70e

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva snakker du om? Hubbard har foretatt fullstendig kjønnskorrigerende operasjon. Slutt å spre falske nyheter.

https://www.washingtonpost.com/nation/2021/06/21/laurel-hubbard-transgender-tokyo-olympics/

Anonymkode: 5ff62...b90

Ikke spre løgner bak betalingsmur. Hun har ikke operert seg.

Anonymkode: cb842...756

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hva snakker du om? Hubbard har foretatt fullstendig kjønnskorrigerende operasjon. Slutt å spre falske nyheter.

https://www.washingtonpost.com/nation/2021/06/21/laurel-hubbard-transgender-tokyo-olympics/

Anonymkode: 5ff62...b90

Hun har kun skiftet kjønn juridisk. Helt vilt at det er lov … https://www.vg.no/sport/i/Qx6lPV/transatleten-vekker-ol-harme-ekstremt-trist-for-kvinneidretten

Anonymkode: 02fa0...f68

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxwell

Lurer på hvor lenge dette kommer til å være lov. Jeg tipper ikke så lenge.. Bryr meg ikke om at folk er trans, men i idrett er dette juks og bedrag. 

Endret av Maxwell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Wow, så "hun" er for det første - som opprinnelig mann - fysisk sterkere enn de andre damene som deltar, og skulle "hun" komme til å tape så er det "hun" som er vinneren uansett? Jeg gidder ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woke og politisk korrekt kultur og dets univers spiser seg selv. Er ikke første gangen slikt skjer.

 

Anonymkode: e4fc0...8b1

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva snakker du om? Hubbard har foretatt fullstendig kjønnskorrigerende operasjon. Slutt å spre falske nyheter.

Anonymkode: 5ff62...b90

BIOLOGISK sett en mann. Man kan ikke forandre kromosomene eller dna’et så vidt jeg vet. Det står for øvrig IKKE at hen har tatt kjønnskorrigerende operasjon. Vedkommende har JURIDISK kjønn. 
 

10 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Personlig har hun/han ingenting i en konkurranse å gjøre mot damer. Sett dere litt inn i hvordan fysikken er på en mann kontra en kvinne så ser du at ikke bare hormoner er forskjellen. 

Dette vil bare være ødeleggende for idrett og spesielt kvinneidrett. 

 

Han gikk gjennom mannlig pubertet før han juridisk sett ble kvinne. Klart det alene utgjør forskjell. 

Anonymkode: 08d04...764

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant. Lurer på hvor langt denne strikken kan tøyes før noen gjør noe. Et sted må grensen gå, tenker jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er og blir en mann, det finnes ikke en eneste operasjon eller et eneste medikament som kan forandre biologisk kjønn.

Denne fyren har trasset seg til å få delta delta i kvinneklassen bare fordi at han ikke er god nok til å hevde seg blant de av samme kjønn, det er en tragedie for ekte kvinner og kvinneidretten når folk blir så WOKE at dette blir akseptert.

På den andre siden så gjør det jo kvinneidretten mer underholdene, menn viser nok en gang at de er det sterkeste kjønnet og det blir rart å se når menn endelig kan banke kvinner lovlig og samtidig få en medalje for det.

annLkxPG_700w_0.jpg.f2e3c85ca437133823713626b3184482.jpg

Anonymkode: cbd77...842

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt todelt her. Jeg har ikke noe i mot folk som skifter kjønn, men i idrettsveien kan det bli veldig urettferdig for de andre som deltar.

Feks løper eller svømmer menn fortere enn kvinner, som regel er menn fysisk sterkere også. En som er født kvinne, men blitt mann vil ikke ha like mye fart på en 100 m, som det en som er biologisk født mann har. Eller så er det motsatt at en som har blitt kvinne fra å ha vært mann knuser alle på 100 m fordi vedlommende har størst fart fordi hun fysisk fortsatt er en han, og konkurransen blir ikke rettferdig. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...