Gå til innhold

Stine Knutsen

Tildittbeste

Anbefalte innlegg

Pålur skrev (Akkurat nå):

Signe er visstnok den eneste som er sterilisert….

Sier vel seg selv når hun nå for første gang kjøpte bur….

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun har flere ganger sagt at Viggo er kastrert 

Doris stakkars som får kull på kull. 3 uker siden fødsel og allerede ute å reker. Rekker å bli drektig på nytt, hvis hun ikke er det allerede. Uansett hvor inderlig Doris har lyst ut så er det direkte uansvarlig å ikke holde henne inne til hun er kastrert. Får jo kull etter kull, rene avlsmaskinen som Stine kan tjene penger på. Doris er også mor til Viggo. I tillegg til Signe og de nye kattungene 

Jeg har dessuten null tro på at Stine ikke visste at Doris var drektig før fødselen var i gang. Man merker at en katt er drektig flere uker før fødsel pga magen blir større+større patter. Og jeg synes det er direkte fælt at Stine lot Doris spise den ene kattungen! Det kan hun ha gjort pga stress under fødsel, ikke pga det var noe galt med ungen. En katt i aktiv fødsel trenger ro, det er ikke underholdning til en 5-åring. 

• Liker 11
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isadora2
Pålur skrev (2 minutter siden):

Signe er visstnok den eneste som er sterilisert….

En ting jeg lurer på...

Jeg har div dyr selv(katt, kaniner og hund) alle er kastrert/sterilisert så fort de er gamle nok. Og ALLE har vært barbert på frambeina, altså ett lite stykke pga veneflon. Hunn dyra mine har i i tillegg hatt ett godt stykke som er barbert på magen.

Er det andre teknikker de bruker i Brummis, som innebærer pels i sår? 

Har noen andre lagt merke til dette? Godt mulig jeg ikke har sett godt nok etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (3 minutter siden):

Hun har flere ganger sagt at Viggo er kastrert 

Doris stakkars som får kull på kull. 3 uker siden fødsel og allerede ute å reker. Rekker å bli drektig på nytt, hvis hun ikke er det allerede. Uansett hvor inderlig Doris har lyst ut så er det direkte uansvarlig å ikke holde henne inne til hun er kastrert. Får jo kull etter kull, rene avlsmaskinen som Stine kan tjene penger på. Doris er også mor til Viggo. I tillegg til Signe og de nye kattungene 

Jeg har dessuten null tro på at Stine ikke visste at Doris var drektig før fødselen var i gang. Man merker at en katt er drektig flere uker før fødsel pga magen blir større+større patter. Og jeg synes det er direkte fælt at Stine lot Doris spise den ene kattungen! Det kan hun ha gjort pga stress under fødsel, ikke pga det var noe galt med ungen. En katt i aktiv fødsel trenger ro, det er ikke underholdning til en 5-åring. 

Doris er vel mor til Eldar, Viggo, Signe og de 3 siste. 4 kull på 1,5år🥺🥺 Kan ikke huske at Viggo er kastrert 🤔 Hun har jo ikke hatt bur før nå heller...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (3 minutter siden):

En ting jeg lurer på...

Jeg har div dyr selv(katt, kaniner og hund) alle er kastrert/sterilisert så fort de er gamle nok. Og ALLE har vært barbert på frambeina, altså ett lite stykke pga veneflon. Hunn dyra mine har i i tillegg hatt ett godt stykke som er barbert på magen.

Har noen andre lagt merke til dette? Godt mulig jeg ikke har sett godt nok etter.

Har selv lurt på det, veldig rart hun ikke har vist frem såret til Signe. Hun bar jo henne ned fra rekverket på verandaen å, under magen🤔

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (4 minutter siden):

Har selv lurt på det, veldig rart hun ikke har vist frem såret til Signe. Hun bar jo henne ned fra rekverket på verandaen å, under magen🤔

…men katta var veldig omtåka, så medisinert ut, så noe må uansett ha foregått. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvemerdu skrev (1 minutt siden):

…men katta var veldig omtåka, så medisinert ut, så noe må uansett ha foregått. 

Ja, det er sant. Hun kan jo ikke lyve om alt, men så mye som hun deler så rart hun ikke deler såret. Men det gjorde hun vel ikke på Eldar heller. Husker hun først sa hun hadde fått en salve fra dyrlegen til øret, men senere sa hun at hun bare trengte å rense det...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chrisy skrev (6 minutter siden):

Ja, det er sant. Hun kan jo ikke lyve om alt, men så mye som hun deler så rart hun ikke deler såret. Men det gjorde hun vel ikke på Eldar heller. Husker hun først sa hun hadde fått en salve fra dyrlegen til øret, men senere sa hun at hun bare trengte å rense det...

Det øret renset hun vel med pyrisept/klorheksidin mener jeg å huske! Før han ble tatt av grevling midtvinters

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å følge henne da hun ble innlagt pga fortoppelse. Da var denne tråden så varm at jeg måtte sjekke ut dama.Aldri hørt om henne. Jeg så kun 2 katter leeenge. Leste at hun hadde tre så stusset. Så for ca en måned siden begynte hun å vise hodet til Doris. Så seg tenkte mitt siden jeg ikke hadde sett henne. Og nå forstår jeg det bedre... Som alt annet så vil alle begynne å forstå. Av og til er det ikke hva hun snakker og tåkelegger- men hva hun tier om. Som 3 uker gamle kattunger.( En katt det ikke ble snappet om)  Jeg trodde ikke det var mulig.

Og jeg tenker at mor og far Spania vet. Så da er detspørsmålet. Hva er det hun tier om de. Hva tier de om seg selv.

Og eier de Fru Knutsen sirkuset -  så tar jeg avstand fra deres produkter. Det er det jeg trenger å vite om. De type folk tar vare på hverandre, til de ser at regnskapet ikke balanserer. Og iPad, ferier, penger, det koster. Så det de "har" er sikkert verd det enda. Stine fra Brummundal er en liten fisk i en liten gjennomsiktig bolle. Og det hele er kun trist. Egentlig ikke et freakshow.....

• Liker 9
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MsFri skrev (På 23.6.2022 den 11.48):

Rart hvordan kroppen hennes ikke fungerer her hjemme med den varmen som er her nå? 🤔 

Kroppen min liker IKKE varmt vær hjemme ved 25-30 grader. Men 35 i syden er noe helt annet. 

PS: forsvarer ikke Stine eller er superfan i tilfelle noen drar det kortet - jeg kritiserer det jeg reagerer på og forstår det jeg forstår - men varmen/lufta i syden er noe helt annet for smerter og plager for meg og mange andre 😊

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shorty83 skrev (På 24.6.2022 den 13.46):

Har man endometriosesmerter når livmor og alt er operert bort?

Ja. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miniflipper skrev (På 24.6.2022 den 14.19):

Nei! Ofte derfor man får den fjernet!!!!! Man har ikke det! 

Jo, det er det mange som har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (På 27.6.2022 den 8.57):

Skulle ikke hun til nittedal eller hvor det huset til «foreldrene hennes i Spania» (😵💫) ligger og hjelpe med visning i helga?? 

……. en ting til jeg lurer på- hvordan gikk det med de teppene til sykehuset, som folk skulle strikke og sende til henne- så skulle hun personlig overlevere gaven?? Har noen sett dette blitt gjort? 

Ja. Hun leverte ihvertfall noen egenstrikka. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jazzie skrev (7 timer siden):

Oppblåst????🤔 den lyden når hun slår seg på magen minner veeeeeldig om  lyden jeg får når legen dunker "rundt" (og finner ut at det er forstoppelse og hvilken del av mage/tarm det ligger i)

Hun er garantert forstoppa igjen. Begynte å spise skikkelig fiberrikt knekkebrød denne uka, men tilfører nesten ikke veske i form av vann. For de fleste gir fiberrik kost god tarmskyllenfe effekt. Men når man ikke inntar nok veske sammen  med maten så får det motsatt effekt og man får full stopp i tarmene. Hun skulle nok være smart å få fart på systemet med disse knekkebrødene, spiste de flere ganger om dagen. Så endte det i forstoppelse, for FruKnutsen liker jo som kjent ikke vann. Drikker bare kaffe, energidrikke og pesos max. Koffein koffein koffein som er med på å tørke ut tarmene ved for lite veske/vann inntak. 2 liter vann om dagen hadde non vært magisk for kroppen til Stine.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isadora2 skrev (6 timer siden):

En ting jeg lurer på...

Hunnkatter kan kastreres gjennom snitt på flanken/siden, slik Signe er.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fire kull på kun kort tid? NRR som er rasekattens forbund anbefaler maks 3 på 2 år. Er det kortere enn dette viser det bare hvor uansvarlig hun er. Første spørsmål er jo hvorfor hun ikke kastrerte katten etter første kull!? Og - skipskatt er ikke en egen rase selv om hun virker til å like å fremstille det slik. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lillelily skrev (4 timer siden):

Ja. Hun leverte ihvertfall noen egenstrikka. 

Gjorde hun?? La hun det ut på snap? Har ikke fått med meg det jeg…… synes bare det er så merkelig at hun ikne har snakka mer om det… hun pleier å snakke MYE om ting, og særlig hvis hun har gjort noe, eller skal gjøre noe - hun snakka masse om det på forhånd 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av dyra er sterilisert? Hun sa Signe,MEN hvorfor var det INGEN snapper fra dyrlegen. Merkelig,hun snapper jo alt. Steriliserte hunkatter har tøybleie på seg over såret !! Hadde Signe dette? Tror det er mye som ikke stemmer her. 

Og hvis Viggo er ukastrert er det ille!! Han kan da bli far til tonnevis av små som har en vond fremtid i møte😔 Hun må skjemmes! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...