Angel75 Skrevet 25. mai #17101 Skrevet 25. mai "Knutsen får hjemmesykepleier på besøk hver dag som gir henne betennelsesdempende og smertestillende medisiner. – Jeg er blitt kjempesyk de siste to-tre åra, sier hun." Hentet fra: https://www.tv2.no/nyheter/stine-41-ma-i-retten-igjen-har-vist-meg-som-en-stri-jaevel/17720058/ 1
Full kontroll Skrevet 26. mai #17102 Skrevet 26. mai Noen med abo RB som kan legge ut det som kommer av evt dekning derfra? 1
Sol Rampelyset Skrevet 26. mai #17103 Skrevet 26. mai Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin.
Skogstrolle Skrevet 27. mai #17104 Skrevet 27. mai Jeg håper at denne saken nå blir ferdig i rettssystemet og at alle parter blir "fornøyd". Det må være en veldig belastning for Stine. 5
Xmasclovn Skrevet 28. mai #17105 Skrevet 28. mai Kun 500 000 kr i erstatning til Stine. Laaaangt unna de 3 mill hun mente seg berettiget. Fortsatt 499 000 kr for mye. Hun burde saksøke den ansvarsfraskrivende tafatte faren sin istedet. 1 3
Anneisabell Skrevet 28. mai #17106 Skrevet 28. mai Xmasclovn skrev (1 time siden): Kun 500 000 kr i erstatning til Stine. Laaaangt unna de 3 mill hun mente seg berettiget. Fortsatt 499 000 kr for mye. Hun burde saksøke den ansvarsfraskrivende tafatte faren sin istedet. Hvor har du sett det? Står ikke en shit i RB
skeiv-ostepop Skrevet 28. mai #17107 Skrevet 28. mai https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6a1873f45eaed69b936c5e81/gikk-to-runder-i-retten-sa-ble-det-forlik
NeverSayNever Skrevet 29. mai #17108 Skrevet 29. mai Anneisabell skrev (4 timer siden): Hvor har du sett det? Står ikke en shit i RB Tv2 nettavisa det ble forlik. Fra over 3 mill som hun ville ha til først 1.7 mill som kommunen anket og nå forlik på en halv mill,hmm da dette forsåvidt er en lav sum tatt i betraktning alt hun har fortalt ang barndommen og voksen alder. Og d var visst ikke penger som var d viktigste men at hun ble trodd.Så etter «den fantastiske dommen fra Tingretten som går min vei» følte hun ikke at hun hadde tapt.
Kaffeskål! Skrevet 29. mai #17109 Skrevet 29. mai Xmasclovn skrev (11 timer siden): Kun 500 000 kr i erstatning til Stine. Laaaangt unna de 3 mill hun mente seg berettiget. Fortsatt 499 000 kr for mye. Hun burde saksøke den ansvarsfraskrivende tafatte faren sin istedet. Du har ikke så mye empati med andre mennesker skjønner jeg. 1 5
Xmasclovn Skrevet 29. mai #17110 Skrevet 29. mai Kaffeskål! skrev (24 minutter siden): Du har ikke så mye empati med andre mennesker skjønner jeg. Ikke med sånne som Stine nei. Det har du rett i. 4
Mariss@68 Skrevet 29. mai #17111 Skrevet 29. mai Xmasclovn skrev (3 timer siden): Ikke med sånne som Stine nei. Det har du rett i. Kjenner du henne privat? 1 1
Xmasclovn Skrevet 31. mai #17112 Skrevet 31. mai Mariss@68 skrev (På 29.5.2026 den 13.22): Kjenner du henne privat? 🤫 1
Skogstrolle Skrevet 31. mai #17113 Skrevet 31. mai (endret) Da ble det forlik og 500tusen + dekket saksomkostninger i erstatning til Stine. Egentlig er et en hån mot det hun har vært gjennom. Jeg håper bare at hun greier å lukke den døra til fortida, og nå se framover. Ønsker henne lykke til 💐 Endret 31. mai av Skogstrolle + 4
Lofotguri Skrevet 31. mai #17114 Skrevet 31. mai (endret) Så bra hun fikk erstatning, og dekket saksomkostninger. Ser frem til at TV2 intervjuer Landsforeningen for barnevernsbarn. Det var vel godt og vel 80000 kr hun fikk samlet inn på Spleis? Her fra hennes egen tekst, innsamlingen hennes på spleis.no: Pengene vil gå i sin helhet til å dekke sakomkostninger mot BV. HVIS det skulle bli noe til overs vil dette bli donert til Landsforeningen for barnevernsbarn . Link til tekst: Kampen for rettferdighet mot barnevernet fortsetter! | Spleis fra SpareBank 1 Hun skrev også samme sted: "Jeg jobber ikke bare for min sak." Vi som har fulgt saken hennes håper TV2 følger opp. Det vil være inspirerende for folk som har bidratt til spleisen, samt andre ofre, å se hva hun har jobbet med for at andre med lignende sakskomplekser skal få det bedre. Masse lykke til! Spoiler Spoiler Endret 31. mai av Lofotguri 1 6
skeiv-ostepop Skrevet 31. mai #17115 Skrevet 31. mai Skogstrolle skrev (1 time siden): Egentlig er et en hån mot det hun har vært gjennom. Og sakens kjerne er jo om ansvaret for dette ligger hos kommunen. Noe vi ikke vil få svar på. 1
Xmasclovn Skrevet 31. mai #17116 Skrevet 31. mai Lofotguri skrev (4 timer siden): Så bra hun fikk erstatning, og dekket saksomkostninger. Ser frem til at TV2 intervjuer Landsforeningen for barnevernsbarn. Det var vel godt og vel 80000 kr hun fikk samlet inn på Spleis? Her fra hennes egen tekst, innsamlingen hennes på spleis.no: Pengene vil gå i sin helhet til å dekke sakomkostninger mot BV. HVIS det skulle bli noe til overs vil dette bli donert til Landsforeningen for barnevernsbarn . Link til tekst: Kampen for rettferdighet mot barnevernet fortsetter! | Spleis fra SpareBank 1 Hun skrev også samme sted: "Jeg jobber ikke bare for min sak." Vi som har fulgt saken hennes håper TV2 følger opp. Det vil være inspirerende for folk som har bidratt til spleisen, samt andre ofre, å se hva hun har jobbet med for at andre med lignende sakskomplekser skal få det bedre. Masse lykke til! Vis skjult innhold Vis skjult innhold Ironiflagget henger høyt her ja😂 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå