Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen med abo RB som kan legge  ut det som kommer av evt dekning derfra?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Sol, admin.

Skrevet

Jeg håper at denne saken nå blir ferdig i rettssystemet og at alle parter blir "fornøyd". Det må være en veldig belastning for Stine.

• Hjerte 5
Skrevet

Kun 500 000 kr i erstatning til Stine. Laaaangt unna de 3 mill hun mente seg berettiget. Fortsatt 499 000 kr for mye. Hun burde saksøke den ansvarsfraskrivende tafatte faren sin istedet.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Xmasclovn skrev (1 time siden):

Kun 500 000 kr i erstatning til Stine. Laaaangt unna de 3 mill hun mente seg berettiget. Fortsatt 499 000 kr for mye. Hun burde saksøke den ansvarsfraskrivende tafatte faren sin istedet.

Hvor har du sett det? Står ikke en shit i RB

Skrevet
Anneisabell skrev (4 timer siden):

Hvor har du sett det? Står ikke en shit i RB

Tv2 nettavisa det ble forlik. Fra over 3 mill som hun ville ha til først 1.7 mill som kommunen anket og nå forlik på en halv mill,hmm da dette forsåvidt er en lav sum tatt i betraktning alt hun har fortalt ang barndommen og voksen alder. Og d var visst ikke penger som var d viktigste men at hun ble trodd.Så etter «den fantastiske dommen fra Tingretten som går min vei» følte hun ikke at hun hadde tapt. 

Skrevet
Xmasclovn skrev (11 timer siden):

Du har ikke så mye empati med andre mennesker skjønner jeg. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Kaffeskål! skrev (24 minutter siden):

Du har ikke så mye empati med andre mennesker skjønner jeg. 

Ikke med sånne som Stine nei. Det har du rett i.

• Liker 4
Skrevet
Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Ikke med sånne som Stine nei. Det har du rett i.

Kjenner du henne privat? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Mariss@68 skrev (På 29.5.2026 den 13.22):

Kjenner du henne privat? 

🤫

• Liker 1
Skrevet (endret)

Da ble det forlik og 500tusen + dekket saksomkostninger i erstatning til Stine. Egentlig er et en hån mot det hun har vært gjennom.

Jeg håper bare at hun greier å lukke den døra til fortida, og nå se framover.

Ønsker henne lykke til 💐

Endret av Skogstrolle
+
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Så bra hun fikk erstatning, og dekket saksomkostninger.

Ser frem til at TV2 intervjuer Landsforeningen for barnevernsbarn. 

Det var vel godt og vel 80000 kr hun fikk samlet inn på Spleis?

Her fra hennes egen tekst, innsamlingen hennes på spleis.no: Pengene vil gå i sin helhet til å dekke sakomkostninger mot BV. HVIS det skulle bli noe til overs vil dette bli donert til Landsforeningen for barnevernsbarn . 

Link til tekst: Kampen for rettferdighet mot barnevernet fortsetter! | Spleis fra SpareBank 1

Hun skrev også samme sted: "Jeg jobber ikke bare for min sak." 

Vi som har fulgt saken hennes håper TV2 følger opp. Det vil være inspirerende for folk som har bidratt til spleisen, samt andre ofre, å se hva hun har jobbet med for at andre med lignende sakskomplekser skal få det bedre.

Masse lykke til!

Spoiler
Spoiler

Endret av Lofotguri
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Skogstrolle skrev (1 time siden):

Egentlig er et en hån mot det hun har vært gjennom.

Og sakens kjerne er jo om ansvaret for dette ligger hos kommunen. Noe vi ikke vil få svar på.

• Liker 1
Skrevet
Lofotguri skrev (4 timer siden):

Så bra hun fikk erstatning, og dekket saksomkostninger.

Ser frem til at TV2 intervjuer Landsforeningen for barnevernsbarn. 

Det var vel godt og vel 80000 kr hun fikk samlet inn på Spleis?

Her fra hennes egen tekst, innsamlingen hennes på spleis.no: Pengene vil gå i sin helhet til å dekke sakomkostninger mot BV. HVIS det skulle bli noe til overs vil dette bli donert til Landsforeningen for barnevernsbarn . 

Link til tekst: Kampen for rettferdighet mot barnevernet fortsetter! | Spleis fra SpareBank 1

Hun skrev også samme sted: "Jeg jobber ikke bare for min sak." 

Vi som har fulgt saken hennes håper TV2 følger opp. Det vil være inspirerende for folk som har bidratt til spleisen, samt andre ofre, å se hva hun har jobbet med for at andre med lignende sakskomplekser skal få det bedre.

Masse lykke til!

Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

Ironiflagget henger høyt her ja😂

• Nyttig 2
Skrevet

800 000 står det i avisa🤩

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...