Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Klink skrev (8 minutter siden):

Har du lest tråden og hva det står om henne her ? 

Det har jeg. Kanskje du blander kritikk og hat?

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå):

Det har jeg. Kanskje du blander kritikk og hat?

Noe er kritikk, noe er ondsinnet spekulasjoner. 

• Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (Akkurat nå):

Noe er kritikk, noe er ondsinnet spekulasjoner. 

Men nå er du skuffet over aktiviteten her inne eller?

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden):

Men nå er du skuffet over aktiviteten her inne eller?

Nei, bare overasket over at flere ser ut til å mene hun fortjener erstatning likevel. 

• Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (1 minutt siden):

Nei, bare overasket over at flere ser ut til å mene hun fortjener erstatning likevel. 

Synes det er rar antakelse.

Jeg mener hun fortjener erstatning. Men jeg mener ikke at det ut fra informasjonen som er kommet frem at det er kommunen som skal betale den erstatningen.

Og strengt tatt er det ikke noen enighet i ansvaret her enda. Dette er et forlik hvor kommunen er tydelig på at de ikke innrømmer ansvar, noe Stine Knutsen har godtatt ved å akseptere forliket.

Noe som strengt tatt er litt rart med tanke på hvor mye hun skulle jobbe på vegne av andre som hadde opplevd tilsvarende og nå måtte kjempe for rettferdighet. Så mye var det verdt, si.

• Nyttig 1
Skrevet
Klink skrev (6 timer siden):

Trodde hun var hatet og ikke fortjener noen erstatning jeg? Hva har endret seg her inne? 

Riktig

Skrevet
Klink skrev (18 timer siden):

Trodde hun var hatet og ikke fortjener noen erstatning jeg? Hva har endret seg her inne? 

Du må ikke skjære alle over samme kam! Ikke alle "hater henne". Det finnes faktisk dem som greier å sette seg inn i det hun har gått gjennom fra hun var lita jente til nå. Det er ingen unnskyldning, men en forklaring på hvordan hun har levd sitt liv.

Igjen, jeg ønsker henne alt godt og håper at hun greier å se framover, for det fortjener både hun og hennes familie.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Skogstrolle skrev (På 29.6.2026 den 12.35):

Du må ikke skjære alle over samme kam! Ikke alle "hater henne". Det finnes faktisk dem som greier å sette seg inn i det hun har gått gjennom fra hun var lita jente til nå. Det er ingen unnskyldning, men en forklaring på hvordan hun har levd sitt liv.

Igjen, jeg ønsker henne alt godt og håper at hun greier å se framover, for det fortjener både hun og hennes familie.

Og hvor var faren i alle år?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Vanilje70 skrev (17 minutter siden):

Og hvor var faren i alle år?

Han ga faen rett og slett. Jobben var viktigere enn Stine. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
suprise skrev (2 timer siden):

Fikk hun erstatning?

Hun fikk noe over 500.000

Skrevet
suprise skrev (3 timer siden):

Fikk hun erstatning?

Tessa12 skrev (1 time siden):

Hun fikk noe over 500.000

En viktig detalj her er at det er resultatet av et forlik, og et vilkår for forliket er at kommunen ikke innrømmer ansvar/skyld. Og det har Stine godtatt.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (11 minutter siden):

En viktig detalj her er at det er resultatet av et forlik, og et vilkår for forliket er at kommunen ikke innrømmer ansvar/skyld. Og det har Stine godtatt.

Sant

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (11 minutter siden):

Jaja halv million er mye det også

Skrevet
suprise skrev (1 minutt siden):

Joda. Men det var ikke pengene som var viktig i følge Stine når hun begynte, men å stille kommune til ansvar både for sin sak og alle andre i tilsvarende situasjon.

Samtidig fantaserte hun om flere millioner i erstatning. Hun mente vel at advokaten til og med snakket om flere titalls millioner i erstatning.

Da er det både rart å godta et forlik hvor kommunen ikke innrømmer ansvar, og noe stusslig å «bare» sitte igjen med en halv million.

• Nyttig 5
Skrevet
suprise skrev (53 minutter siden):

Halv million for mye

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (1 time siden):

Halv million for mye

Fulgte henne for lenge siden. Virket hverken psykisk syk eller særlig skadet av barndom. Det var shopping all day long mens hun danset og drakk monster... De jeg vet om som har fått tapt barndom erstatning er for å si det slik veldig syke psykisk den dag i dag🥺. Utrolig at hun fikk en halv million....

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
suprise skrev (9 timer siden):

Fulgte henne for lenge siden. Virket hverken psykisk syk eller særlig skadet av barndom. Det var shopping all day long mens hun danset og drakk monster... De jeg vet om som har fått tapt barndom erstatning er for å si det slik veldig syke psykisk den dag i dag🥺. Utrolig at hun fikk en halv million....

Psykisk skade kan se veldig ulikt ut. Jeg har sett et stort spekter selv, og for meg var det ingen tvil om at hun er psykisk skadet. Veldig umoden tilknytning og regulering på den dama. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
NedOpp skrev (34 minutter siden):

Psykisk skade kan se veldig ulikt ut. Jeg har sett et stort spekter selv, og for meg var det ingen tvil om at hun er psykisk skadet. Veldig umoden tilknytning og regulering på den dama. 

Fullt klar over det, men er du skikkelig dårlig/skadet klarer du ikke ta deg av barn blant annet, du sliter med relasjoner og er generelt mer inn og ut av psyk enn hjemme. Er den skalaen jeg mente som ofte gjelder dem som er så skadet at man har rett på millioner i erstatning. Det er mange som kan slite psykisk av barndommen i ulike grader, skal kommuner punge ut til alle da? Livet er ikke en lek, og jeg sier ikke hun ikke hadde en dårlig barndom med sin mor, men hun fremsto som en som var veldig opptatt av de "pengene", iallefall den gang. Det er mange år siden jeg fulgte henne. Det at kommunen ikke gav medhold sier jo litt også, et forlik er da ok. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
suprise skrev (På 4.7.2026 den 23.02):

Tror du ikke shopping all day long mens hun danset og drakk monster, kan ha noe med hennes psykiske helse å gjøre…?! Du har ikke noe grunnlag til å uttalte deg om hennes psykiske helse. En ting du må huske på, er at alle mennesker er forskjellige. Traumer fra barndomen kommer i mange former. Du kan ikke sammenlikne henne med en du vet om som hadde en tapt barndom…. Oppfordrer deg til å sette deg inn i traumer forårsaket av en vanskelig barndom. Etter at du har gjort det, kan du uttale deg, hvis du forstår hva du leser deg opp på da. Jeg har mine tvil om at du vil forstå.

Endret av Babyblue69
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...