skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 16:55 #17121 Skrevet søndag kl. 16:55 Klink skrev (8 minutter siden): Har du lest tråden og hva det står om henne her ? Det har jeg. Kanskje du blander kritikk og hat? 1
Klink Skrevet søndag kl. 16:56 #17122 Skrevet søndag kl. 16:56 skeiv-ostepop skrev (Akkurat nå): Det har jeg. Kanskje du blander kritikk og hat? Noe er kritikk, noe er ondsinnet spekulasjoner. 1
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 16:57 #17123 Skrevet søndag kl. 16:57 Klink skrev (Akkurat nå): Noe er kritikk, noe er ondsinnet spekulasjoner. Men nå er du skuffet over aktiviteten her inne eller?
Klink Skrevet søndag kl. 16:59 #17124 Skrevet søndag kl. 16:59 skeiv-ostepop skrev (1 minutt siden): Men nå er du skuffet over aktiviteten her inne eller? Nei, bare overasket over at flere ser ut til å mene hun fortjener erstatning likevel. 1
skeiv-ostepop Skrevet søndag kl. 17:04 #17125 Skrevet søndag kl. 17:04 Klink skrev (1 minutt siden): Nei, bare overasket over at flere ser ut til å mene hun fortjener erstatning likevel. Synes det er rar antakelse. Jeg mener hun fortjener erstatning. Men jeg mener ikke at det ut fra informasjonen som er kommet frem at det er kommunen som skal betale den erstatningen. Og strengt tatt er det ikke noen enighet i ansvaret her enda. Dette er et forlik hvor kommunen er tydelig på at de ikke innrømmer ansvar, noe Stine Knutsen har godtatt ved å akseptere forliket. Noe som strengt tatt er litt rart med tanke på hvor mye hun skulle jobbe på vegne av andre som hadde opplevd tilsvarende og nå måtte kjempe for rettferdighet. Så mye var det verdt, si. 1 1
Xmasclovn Skrevet søndag kl. 22:36 #17126 Skrevet søndag kl. 22:36 Klink skrev (6 timer siden): Trodde hun var hatet og ikke fortjener noen erstatning jeg? Hva har endret seg her inne? Riktig
Skogstrolle Skrevet i går, 10:35 #17127 Skrevet i går, 10:35 Klink skrev (18 timer siden): Trodde hun var hatet og ikke fortjener noen erstatning jeg? Hva har endret seg her inne? Du må ikke skjære alle over samme kam! Ikke alle "hater henne". Det finnes faktisk dem som greier å sette seg inn i det hun har gått gjennom fra hun var lita jente til nå. Det er ingen unnskyldning, men en forklaring på hvordan hun har levd sitt liv. Igjen, jeg ønsker henne alt godt og håper at hun greier å se framover, for det fortjener både hun og hennes familie.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå