Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (3 timer siden):

En liten kommentar til dagens episode, dog egentlig ingen spoiling av betydning, kun små bagateller: 

  Skjul innhold

Utrolig deilig at dem gikk i gang med selve hytten nå. Slik at man får se materialvalg, farger, løsninger og arbeidsmetoder. En egentlig innholdsfattig episode, men likevel ganske underholdende.

God stemning blant parene og innad i parene gjennom hele episoden. Alle skjevhetsinntrykk produksjonen lot oss få etter første uken ble egentlig spyttet ut etter dagens episode. Dette tvillingparet f.eks som jeg trodde basert på inntrykk fra forrige uke var kvasse med hverandre og hadde dårlig stemning, viste seg fra et annet og muntert nivå nå. Også de andre parene virker samkjørte og positive dem også, og ingen skilte seg nevneverdig negativt ut slik flere ble framstilt i forrige uke. 

Dette blir en bra uke på Sommerhytta! I alle fall helt til dømmingen skal skje. :) 

 

Må innrømme jeg blir litt oppgitt av prat om hvordan "de framstilles". Jeg tror ikke det klippes så hardt, og hvorfor skulle de framstille dem usympatiske første uken for så å snu og framstille dem sympatiske neste uke? Da ville man vel fremstilt dem usympatiske hele veien isåfall, hvis man skulle lage "typer" liksom :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan de bare velge gulvene han på Maxbo viste? Syns det er litt uheldig at de har så snevert utvalg. Ville ikke tatt noen av gulvene han på Maxbo viste frem

Anonymkode: ea381...9cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (10 timer siden):

Finnes en podcast som heter "Sommerhytta Snakk". 

Med Jerry og Cornelius. :)

Hvor finner du dette?

Anonymkode: 8e14b...f63

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lass4r skrev (15 minutter siden):

Må innrømme jeg blir litt oppgitt av prat om hvordan "de framstilles". Jeg tror ikke det klippes så hardt, og hvorfor skulle de framstille dem usympatiske første uken for så å snu og framstille dem sympatiske neste uke? Da ville man vel fremstilt dem usympatiske hele veien isåfall, hvis man skulle lage "typer" liksom :)

Da får vi være uenige da. 

Det er jo ikke akkurat ukjent at TV2 lager typer av folk, og lager drama over noe som ikke er drama. Det skjer mye klipp og lim, og både prioriteringer og feilprioriteringer, og hvis det klippes kun negativt om noen og positivt om andre så blir fremstillingen deretter. 

Edit: Tillegg; Dette om framstilling mener jeg faktisk at deltakere selv har reagert på i ettertid av en sesong. Eller var det i Farmen kanskje? Uansett, poenget står. ;) 

Edit 2: Nei, Øyunn reagerte i alle fall etter Sommerhytta i fjor at dem ble fremstilt som dårligere snekkere enn hva dem var. 

- Det de vil få fram på tv blir jo hauset opp, og vi føler at vi har blitt framstilt som dårligere snekkere enn det vi egentlig var, fortsetter de, og påpeker at dette ikke betyr at de var noe bedre enn noen av de andre parene i «Sommerhytta».

https://www.dagbladet.no/kjendis/seieren-skaper-misnoye/72984103

Endret av Ctrl
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om meglerne er kjærester eller om de "bare" er venner?

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som vet om meglerne er kjærester eller om de "bare" er venner?

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Stod på TV2 da de presentertes at de er bestevenner.

Anonymkode: fd046...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som vet om meglerne er kjærester eller om de "bare" er venner?

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Gaydaren min slår ut på gutten. Bare nevner det. 

Anonymkode: dc3bb...71e

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Noen som vet om meglerne er kjærester eller om de "bare" er venner?

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Tror de kjører hver sin fil... 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en utrolig kjedelig cast det er denne sesongen. Det er mer spennende å se maling tørke. Litt futt i de søstrene og de bestevennene, ellers er det helt dødt. Og det unge paret, en 23-åring som kunne gått for å være 50 i væremåten😴

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aina irriterer meg noe sinnsykt. Skulle ønske de byttet henne ut. Finn også. Lars er den eneste som er dyktig og flink på Sommerhytta.

Anonymkode: 15bb6...13c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Noen som vet om meglerne er kjærester eller om de "bare" er venner?

Anonymkode: 6b5f0...bd3

tror de er ff også, haha

Anonymkode: bbb3e...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For en utrolig kjedelig cast det er denne sesongen. Det er mer spennende å se maling tørke. Litt futt i de søstrene og de bestevennene, ellers er det helt dødt. Og det unge paret, en 23-åring som kunne gått for å være 50 i væremåten😴

Anonymkode: 5f3b0...d56

eni, kvalmt måten hun skryter på også , jeg har blitt oppdratt sånn og pappa har lært meg ditt og datt blæ blæ blæ 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

For en utrolig kjedelig cast det er denne sesongen. Det er mer spennende å se maling tørke. Litt futt i de søstrene og de bestevennene, ellers er det helt dødt. Og det unge paret, en 23-åring som kunne gått for å være 50 i væremåten😴

Anonymkode: 5f3b0...d56

Jøss, hva slags 50-åringer kjenner du? Hun er vel ganske typisk flink pike av sin generasjon.

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

eni, kvalmt måten hun skryter på også , jeg har blitt oppdratt sånn og pappa har lært meg ditt og datt blæ blæ blæ 

Anonymkode: bbb3e...3e1

Ja. Helt krise. Drit kjedelig å høre på. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ep:

Spoiler

Jeg likte dagens konkuranse. Jeg likte best designet til far og datter, men henge/kroken på siden hadde vær to av de søte stolene, og jeg hadde ikke malt den. Synes de var fine nok helt naturfarge, og jeg hadde evt. valgt å male den på et senere tidspunkt.

Tvillingene vant, likte ideen deres, fantastisk farge og mønster på tøyet de kledde dørene med 😄 Kjenner de også vokser litt på meg, spesielt med den «mark» episoden 😂 kjenner meg så godt igjen i den reaksjonen 😄

De søte paret: er det normalt å begynne å male vegger før man har satt opp alle veggene 😅 

Har Aina allerede en favoritt som får hennes hammer til slutt? Om meglerene får den til slutt så har jeg allerede forutsett det 😅😐 Men vi får se, men følte veldig at hun elsket det at de «kan faget» om hus 😐

Er spent på å se sluttresultatet.

Litt trist at Finn ikke ble tatt ut av dette programmet i tillegg til Drømmehytta. Hadde vært kjekt med en ny dommer, som andre har sagt kunne jeg og godt tenkt meg å se både Finn og Aina byttet ut, fått et friskt pust av nye dommere som tenker annerledes.

 

Endret av Ariana807
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over IG profilen til Anna, ser ut som om de kjører en veldig gjennomført stil hjemme så blir spennende å se hva de tenker å gjøre på Sommerhytta. (Og så pen hun var med kortere hår!).

 

Vedr Adrian så forstår jeg bare ikke hvorfor han absolutt skal gå i «vanlige» klær? Ser jo helt malplassert ut. 
 

Syns ellers det går litt treigt men det er vel fordi de skal fylle 4 episoder hver uke med noe. Hadde vært gøy hvis konseptet utviklet seg litt, at deltakerne/seerne fikk innføring i x eller y som hadde noe med ukesprosjektet å gjøre så man kunne lære seg noe.. Litt som forrige uke da noen av dem fikk miniinnføring/informasjon om kjøkkenhage/planter, kunne feks ønske det var litt mer organisert/«fremført» på en mer seervennlig måte eller hva jeg skal si. Har lyst på tips selv om jeg har skjønt for lenge siden at det ikke akkurat er sommerhytta jeg bør belage meg på😂 

Endret av Mperle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Gaydaren min slår ut på gutten. Bare nevner det. 

Anonymkode: dc3bb...71e

Var det jeg også tenkte ;) 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Jeg skulle så gjerne sett at produksjonsselskapet vernet om deltakerne i måten de redigerer på. Synes det er utrolig uheldig at de velger å ta med første delen av intervjuet til Anna, der hun blant annet ytrer: «Jeg tror det er viktig for Jone å vise meg at han faktisk duger til noe, han også.»

Hun er jo så klart ansvarlig for hva hun sier selv, men et produksjonsselskap burde ta hensyn til at mennesker som ikke har vært i rampelyset før, ikke har forutsetninger for å sensurere seg selv eller bedrive konsekvenstenking i forhold til disse intervjuene.

 

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Ariana807 said:

Dagens ep:

  Reveal hidden contents

Jeg likte dagens konkuranse. Jeg likte best designet til far og datter, men henge/kroken på siden hadde vær to av de søte stolene, og jeg hadde ikke malt den. Synes de var fine nok helt naturfarge, og jeg hadde evt. valgt å male den på et senere tidspunkt.

Tvillingene vant, likte ideen deres, fantastisk farge og mønster på tøyet de kledde dørene med 😄 Kjenner de også vokser litt på meg, spesielt med den «mark» episoden 😂 kjenner meg så godt igjen i den reaksjonen 😄

De søte paret: er det normalt å begynne å male vegger før man har satt opp alle veggene 😅 

Har Aina allerede en favoritt som får hennes hammer til slutt? Om meglerene får den til slutt så har jeg allerede forutsett det 😅😐 Men vi får se, men følte veldig at hun elsket det at de «kan faget» om hus 😐

Er spent på å se sluttresultatet.

Litt trist at Finn ikke ble tatt ut av dette programmet i tillegg til Drømmehytta. Hadde vært kjekt med en ny dommer, som andre har sagt kunne jeg og godt tenkt meg å se både Finn og Aina byttet ut, fått et friskt pust av nye dommere som tenker annerledes.

 

Spoiler

Ang det om å male før alle veggene er oppe; tidligere deltakere har fortalt at de ikke alltid får materialene de skal ha når de trenger dem, så kan hende de venter på den siste veggen? Jeg lever i håpet, gir jo ikke mening å la den ene veggen stå sånn mens man maler.

 

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):
  Skjul innhold

Jeg skulle så gjerne sett at produksjonsselskapet vernet om deltakerne i måten de redigerer på. Synes det er utrolig uheldig at de velger å ta med første delen av intervjuet til Anna, der hun blant annet ytrer: «Jeg tror det er viktig for Jone å vise meg at han faktisk duger til noe, han også.»

Hun er jo så klart ansvarlig for hva hun sier selv, men et produksjonsselskap burde ta hensyn til at mennesker som ikke har vært i rampelyset før, ikke har forutsetninger for å sensurere seg selv eller bedrive konsekvenstenking i forhold til disse intervjuene.

 

Anonymkode: 87f23...d39

Hvorfor det? Hun mener jo det. jenta er 24 år, hun er jo klar over at hun blir filmet og mest sannsynlig at det blir klippet litt til. Uansett, sagt er sagt.

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...