Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeanett hadde ihvertfall litt humor på seg selv. Det virker som om Anna har null selvinnsikt om hvordan hun oppfattes. Og Jone er en fjott som godtar hvordan hun behandler han.

Anonymkode: e6db8...9f8

Så enig!!

Når hun sa at det nok var viktig for Jone å vise at han duger til Noe fikk jeg hakeslepp!

hun mente det nok ikke slik hun sa det men hørtes helt feil ut.

Anonymkode: 7e490...f9c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes eiendomsmeglerne er sykt  dårlige... han har jo snakket om at han liker så godt interiør og mener at han er flink på det?? Ikke litt imponert!!!

Anonymkode: 7e490...f9c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så enig!!

Når hun sa at det nok var viktig for Jone å vise at han duger til Noe fikk jeg hakeslepp!

hun mente det nok ikke slik hun sa det men hørtes helt feil ut.

Anonymkode: 7e490...f9c

Jeg tror konteksten er at Anna alltid har spurt faren sin om hjelp til oppussing og aldri Jone.

Så klippes konteksten vekk og det høres veldig generelt ut.

Men hva vet vel jeg, kanskje hun faktisk mener at Jone er udugelig.

Uheldig med ordvalget er hun uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes eiendomsmeglerne er sykt  dårlige... han har jo snakket om at han liker så godt interiør og mener at han er flink på det?? Ikke litt imponert!!!

Anonymkode: 7e490...f9c

Han er glad i hjemmekoselig 90-tallsstil. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var uerfarne som fikk være med på sommerhytte? Den eldste har nok snekra mye oppigjennom årene . 

Anonymkode: 779e3...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Trodde det var uerfarne som fikk være med på sommerhytte? Den eldste har nok snekra mye oppigjennom årene . 

Anonymkode: 779e3...b75

Og så har vi Jone som har jobbet på maxbo i åresvis. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er uke 2 av sommerhytta over og jeg klarer ikke helt å engasjere meg. Hadde håpet at deltakerne ville «vokse» på meg etterhvert. Det har de egentlig ikke gjort. 

Lurer på om det delvis skyldes at jeg ikke kunne tenke meg noen av hyttene. Tidligere sesonger har det vært sjøhytter og som fjellhytte-eier med flere kilometer til nærmeste nabo har det vært morsomt å se på denne type hytter. Jeg har drømt meg litt bort, i fjor syntes jeg både A&E og Ø&L sine hytter hadde fin plassering. I år er det en hytteby. Uteplassene er omtrent på en parkeringsplass, folk går forbi rett utenfor vinduene. Det er så langt fra en hyttedrøm jeg kunne tenke meg. 

Synes dessuten filmingen er rar. Synes ikke vi får med oss hva de egentlig gjør. Det er masse prat, så er plutselig en vegg opp. Så males det litt og så er veggen ikke oppe.... Dårlig.

Jeg synes deltakerne står på, imponert at de ble ferdige forrige uke. Men noen favoritter...?

Søstrene Sisters blir bare too much. Det er mye styr og «armer og ben». Soverommet var virkelig ikke pent. 

Her og fru er faktisk litt ubehagelig å se på. Jeg håper på en måte at de er ofre for dårlig klipping, ellers er det et merkelig forhold. Men de har vært sammen i 4 år og det er vel bare sånn de er sammen. 

Vennene får jeg ikke helt taket på. Mye prat og soverommet var ikke fint. Og så smal seng, når de kun er venner...? Mulig jeg bare synes det er merkelig opplegg, selv kunne jeg aldri kjøpt verken hus, leilighet eller hytte sammen med en venn/venninne. Men fint at de kan 😊

Da står jeg igjen med far og datter som vel har blitt m favoritter på en måte. Synes far er flink til å lære bort, synes datter er flink til både å komme med sine meninger og å lære. De samarbeider fint sammen, koselig å se 😊

Så selv om sommerhytta 2021 ikke helt har innfridd kommer jeg nok til å fortsette å se. 

Anonymkode: e9a8c...b46

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Da er uke 2 av sommerhytta over og jeg klarer ikke helt å engasjere meg. Hadde håpet at deltakerne ville «vokse» på meg etterhvert. Det har de egentlig ikke gjort. 

Lurer på om det delvis skyldes at jeg ikke kunne tenke meg noen av hyttene. Tidligere sesonger har det vært sjøhytter og som fjellhytte-eier med flere kilometer til nærmeste nabo har det vært morsomt å se på denne type hytter. Jeg har drømt meg litt bort, i fjor syntes jeg både A&E og Ø&L sine hytter hadde fin plassering. I år er det en hytteby. Uteplassene er omtrent på en parkeringsplass, folk går forbi rett utenfor vinduene. Det er så langt fra en hyttedrøm jeg kunne tenke meg. 

Synes dessuten filmingen er rar. Synes ikke vi får med oss hva de egentlig gjør. Det er masse prat, så er plutselig en vegg opp. Så males det litt og så er veggen ikke oppe.... Dårlig.

Jeg synes deltakerne står på, imponert at de ble ferdige forrige uke. Men noen favoritter...?

Søstrene Sisters blir bare too much. Det er mye styr og «armer og ben». Soverommet var virkelig ikke pent. 

Her og fru er faktisk litt ubehagelig å se på. Jeg håper på en måte at de er ofre for dårlig klipping, ellers er det et merkelig forhold. Men de har vært sammen i 4 år og det er vel bare sånn de er sammen. 

Vennene får jeg ikke helt taket på. Mye prat og soverommet var ikke fint. Og så smal seng, når de kun er venner...? Mulig jeg bare synes det er merkelig opplegg, selv kunne jeg aldri kjøpt verken hus, leilighet eller hytte sammen med en venn/venninne. Men fint at de kan 😊

Da står jeg igjen med far og datter som vel har blitt m favoritter på en måte. Synes far er flink til å lære bort, synes datter er flink til både å komme med sine meninger og å lære. De samarbeider fint sammen, koselig å se 😊

Så selv om sommerhytta 2021 ikke helt har innfridd kommer jeg nok til å fortsette å se. 

Anonymkode: e9a8c...b46

Jeg tror nok man blir mer engasjert hvis hyttene er noe man ser for seg at man kunne hatt selv, eller enda bedre har lyst på. Hyttene de har hatt ved Lyseren har hatt flere særtrekk og mulighet for privatliv for enkelte av dem, det er det jo ikke i en hyttelandsby som den i år og den for et par år siden. Samtidig er det jo fint at deltakerne har like store hytter, så utgangspunktet blir noe likere mellom deltakerne. 
 

Første året var det i en hageby i Oslo, hvor en gammel butikk ble delt i tre. Det kunne jeg aldri tenkt meg 😛

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så enig!!

Når hun sa at det nok var viktig for Jone å vise at han duger til Noe fikk jeg hakeslepp!

hun mente det nok ikke slik hun sa det men hørtes helt feil ut.

Anonymkode: 7e490...f9c

Enig. Måten hun snakker om samboeren på fremstår / er klippet til så det høres usmakelig ut.

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, loveli said:

Jeg tror konteksten er at Anna alltid har spurt faren sin om hjelp til oppussing og aldri Jone.

Så klippes konteksten vekk og det høres veldig generelt ut.

Men hva vet vel jeg, kanskje hun faktisk mener at Jone er udugelig.

Uheldig med ordvalget er hun uansett...

Evt kan hun ha sagt at Jone ikke tror han duger til noe selv, så det er fint for ham å kunne vise at han duger til noe nå. Vi vet jo ikke. Og siden de har vist det klippet så mange ganger nå virker det som klipperne har lyst at folk skal mislike henne. Triste greier. Og for alt vi vet er han skikkelig barnslig og sutrete når han ikke spiser, vi aner jo ikke det heller. Skulle ønske folk var mer opptatt av at meglerne ikke kan male enn at Anna klippes kjipt.

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hva slags skap fra IKEA som ble brukt i den ukes konkurransen? 

Anonymkode: 7ec0f...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2021 den 20.08):

Jeg lå bare merke til at hun eiendomsmegleren(venneparet) hadde verdens minste akvarium(eller bolle). Stakkars fisk. Jeg bare automatisk tenker dårlig om mennesker som gjør slikt, selv om det «bare» er en fisk. 

Anonymkode: 27dab...7b2

Tenkte nøyaktig det samme, men måtte ta meg seg i henge meg opp i en slik liten detalj..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 15.23):

Hvem her hadde ikke blitt skuffet hvis de i slutten av uka ikke vant gullhammer? De har meldt seg på en konkurranse hvor de kan vinne en flott hytte, selvfølgelig blir man litt skuffa når man ikke vinner ukeskonkurranse da!

Anonymkode: 2f669...3ec

Sa ikke noe som helst på det, mente at det så ut som reaksjonen var dønn ekte(altså skuffelsen) at det ikke var klippet til, slik du skulle ha det til. LEEES

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det skjer noe mer i forholdet mellom meglerne. De fikk altfor mye tv-tid med bare intetsigende koseprat og fnising. Helt uinteressant. Hos tvillingene skjer det da noe, selv om det er mye skrik og skrål. Men, altså. Den sengegavelen av Bjørk, var ikke det noe man drev med for 20 år siden eller noe? Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på alle krypene inni der. Alle har vel erfaring med ekte juletre... 

Anonymkode: dc3bb...71e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes veldig mange her hakker ned på det stakkars kjæresteparet, her har se blitt intervjuet om de mange reaksjonene fra folk på nett.

https://www.seher.no/kjendis/ut-mot-reaksjonene---ikke-slemt/73653363?fbclid=IwAR00ghmymlNGMoKWljwi20ToJxd0W6HAxSbcd19s8JOc0KuKHIab-DWU9SM

Klipping og liming har mye å si for hvordan noe ser ut, men som ikke er hele bildet 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Ariana807 skrev (1 time siden):

Synes veldig mange her hakker ned på det stakkars kjæresteparet, her har se blitt intervjuet om de mange reaksjonene fra folk på nett.

https://www.seher.no/kjendis/ut-mot-reaksjonene---ikke-slemt/73653363?fbclid=IwAR00ghmymlNGMoKWljwi20ToJxd0W6HAxSbcd19s8JOc0KuKHIab-DWU9SM

Klipping og liming har mye å si for hvordan noe ser ut, men som ikke er hele bildet 😄

Som jeg tenkte.

Jeg må jo si det er uheldig ordvalg og kroppsspråket og ansiktsuttrykket hennes virker jo dønn seriøst, men jeg har hatt på følelsen av at det ikke er SÅ ille som det er fremstilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Håper det skjer noe mer i forholdet mellom meglerne. De fikk altfor mye tv-tid med bare intetsigende koseprat og fnising. Helt uinteressant. Hos tvillingene skjer det da noe, selv om det er mye skrik og skrål. Men, altså. Den sengegavelen av Bjørk, var ikke det noe man drev med for 20 år siden eller noe? Jeg klarer ikke å fri meg fra tanken på alle krypene inni der. Alle har vel erfaring med ekte juletre... 

Anonymkode: dc3bb...71e

Hører heller på meglerne enn på kjæresteparet for å si det sånn. Vet om noen som ser sommerhytta på sumo som skipper over Anna og Jone fordi det er så ubehagelig å høre på hvordan Anna behandler Jone. Jeg har lest artikkelen der Anna prøver å forsvare seg selv, men sagt er sagt uavhengig om det er klippet til eller ikke(noe jeg har på følelsen av at svært lite er) 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hører heller på meglerne enn på kjæresteparet for å si det sånn. Vet om noen som ser sommerhytta på sumo som skipper over Anna og Jone fordi det er så ubehagelig å høre på hvordan Anna behandler Jone. Jeg har lest artikkelen der Anna prøver å forsvare seg selv, men sagt er sagt uavhengig om det er klippet til eller ikke(noe jeg har på følelsen av at svært lite er) 

Anonymkode: bbb3e...3e1

Jeg har sett dagens episode, og hun oppfører seg bedre i dag. Så er nok klippingen som har fått henne til å fremstilles i et dårlig lys.

Anonymkode: ba737...de9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...