Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hva annet skal man diskutere..? Det er jo tidenes kjedeligste sesong. Får håpe det tar seg opp, for til nå har det skjedd fint lite interessant. Da ender man opp med å diskutere det lille som engasjerer, som da er Sommerhytta-deltakerne Anna og Jone.

Anonymkode: 87f23...d39

Man kan jo f.eks. diskutere det på den måten personen i innlegget etter ditt gjør, og diskutere sammensetningen av par/deltakere, hva som kunne vært gjort bedre neste sesong osv. Man kan også godt uttrykke at man ikke synes noe om et par, men drittslengingen om det paret er jo bare repetitivt og tar over hele tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at det kan ha vært så få søkere på sommerhytta den sesongen her. Snork, snork. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (3 timer siden):

For ikke å snakke om at hun sa at hun fikk assosiasjoner til en nattlue av vimpelen til far og datter. Det kokte inni meg. Synes også at denne vimpelen var best, selv om den kanskje var litt "kjedelig" i fargevalget. 

Vimpelen til far og datter hadde knute eller dusk i spissen, så ser assosiasjonen til nattlue.Kommentaren var forøvrig humoristisk ment, og ble også mottatt med latter. Så hvorfor så krenket på deres vegne? I mine øyne var ikke den vimpelen best. Fullstendig kræsj med dekorasjonen/ skriften med hyssing på en fjellhytte. Trosser/hyssing hører til ved sjøen og kysten. 

Nå var det vel ingen av vimplene som var flotte eller godt laget. Vinnerne sin var etter min mening den beste, så synes de fortjente seieren.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfugl skrev (2 timer siden):

Man kan jo f.eks. diskutere det på den måten personen i innlegget etter ditt gjør, og diskutere sammensetningen av par/deltakere, hva som kunne vært gjort bedre neste sesong osv. Man kan også godt uttrykke at man ikke synes noe om et par, men drittslengingen om det paret er jo bare repetitivt og tar over hele tråden.

Eller...man ignorerer det som ikke interesserer en selv. Da får folk diskutere det de ønsker uten konstant syting fra andre, og de som ikke er interessert i et spesifikt tema, får fred ved å ignorere det.

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Eller...man ignorerer det som ikke interesserer en selv. Da får folk diskutere det de ønsker uten konstant syting fra andre, og de som ikke er interessert i et spesifikt tema, får fred ved å ignorere det.

Anonymkode: 87f23...d39

Klart det, jeg bare trodde som jeg skrev at tråden skulle handle om Sommerhytta, ikke en analyse av de som par, deres samhandling eller spekulasjon om deres fremtid som par.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett dagens episode og er veldig spent på ukesfinalen i morgen 😄

Men jeg vil bare minne folk her på det som skjedde i fjord, Øyunn som fant tråden på KG, og alle kommentarene rettet mot henne og Levi. Og at Anna og Jone også kan komme over denne tråden, og det er mye verre kommentarer ute å går her nå 😳

Anna og Jone er mennesker. De er i en stresset situasjon, de er trøtte, det er mye arbeid. Ja det var helt frivillig, men det er i slike situasjoner at de verste sidene av oss kommer ut. Samtidig tror jeg ikke klippingen til tv2 hjelper, da jeg føler litt av alt blir tatt ut av konteksten, skulle likt å sett alt som ble sagt sammenhengende uten klipping.

Endret av Ariana807
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hva/hvilken logo som er sensurert på t-skjortene til deltakerne i dagens konkurranse? Så merkelig å ha egne sommerhytta-skjorter som må sensureres 😄

Anonymkode: 0f5a4...75b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Noen som vet hva/hvilken logo som er sensurert på t-skjortene til deltakerne i dagens konkurranse? Så merkelig å ha egne sommerhytta-skjorter som må sensureres 😄

Anonymkode: 0f5a4...75b

Kanskje en sponsor som har trekt seg etter filming 🤔

Anonymkode: 5ba07...1d0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så det ut som far og datter slet mer med glipene i panelkledninga enn de andre? Så ingen andre som jobba sånn med å få det til? Kan det hende at de er de eneste som gjør det nøye nok? Og hvem er det som lager panel som er så vanskelig å beise da, er det meninga man skal beise før man har det på veggen?

Anonymkode: 120ea...7e0

Far og datter er de eneste som gjør det riktig tror jeg, man må jo få maling inn i glipene også? 🤔 Det kom tydelig fram på soverommet til meglerene f.eks, at de bare hadde rullet på bordene og ikke gjort noe med glipene. 

Mulig det hadde vært best å male bordene før montering ja, mindre knotete. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Noen som vet hva/hvilken logo som er sensurert på t-skjortene til deltakerne i dagens konkurranse? Så merkelig å ha egne sommerhytta-skjorter som må sensureres 😄

Anonymkode: 0f5a4...75b

Dette lurte jeg veldig på også! 🤔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke ting endrer seg VELDIG i ukene som kommer er far og datter soleklare favoritter.

Det oser kvalitet av arbeidet deres, sammenlignet med de andre parene. Alt annet enn seier til dem virker,  på nåværende tidspunkt, veldig urettferdig. 

De fremstår dessuten veldig sympatisk.

Anonymkode: 30b2b...7d4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Ab_naturals said:

Far og datter er de eneste som gjør det riktig tror jeg, man må jo få maling inn i glipene også? 🤔 Det kom tydelig fram på soverommet til meglerene f.eks, at de bare hadde rullet på bordene og ikke gjort noe med glipene. 

Mulig det hadde vært best å male bordene før montering ja, mindre knotete. 

 

Jeg mener jeg så at Jone dreiv og beisa sidene plankene de skulle sette opp på den ene veggen, og kan generelt se for meg at Jone og Anna også passer på å bevise nøye. Mens TT og AC klæsjer vel bare på 😂

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Kanskje en sponsor som har trekt seg etter filming 🤔

Anonymkode: 5ba07...1d0

Takk, det tenkte jeg ikke på 😄

Anonymkode: 0f5a4...75b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oida skrev (5 timer siden):

Kommentaren var forøvrig humoristisk ment, og ble også mottatt med latter. Så hvorfor så krenket på deres vegne?

At noe blir mottatt med latter betyr nødvendigvis ikke at man synes det er morsomt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (4 timer siden):

Anna og Jone er mennesker. De er i en stresset situasjon, de er trøtte, det er mye arbeid. Ja det var helt frivillig, men det er i slike situasjoner at de verste sidene av oss kommer ut. Samtidig tror jeg ikke klippingen til tv2 hjelper, da jeg føler litt av alt blir tatt ut av konteksten, skulle likt å sett alt som ble sagt sammenhengende uten klipping.

Jeg er helt enig. Synes de får ufortjent mye pepper i denne tråden. La nå mennesker være mennesker, tenker jeg. 
Og ja, de er 100% klippet slik. Synes det er skikkelig fælt for å være ærlig. Det må være tungt å se på dette nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

K@tt skrev (2 timer siden):

Dette lurte jeg veldig på også! 🤔

Hvem vant onsdagens konkuranse? Jeg fikk ikke sett den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprinkle skrev (2 timer siden):

At noe blir mottatt med latter betyr nødvendigvis ikke at man synes det er morsomt. 

De fleste med en porsjon selvironi vil ta en slik kommentar med latter. Jeg tenker far og datter selv så at vimpelen med knute i spissen var noe pussig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil E skrev (2 minutter siden):

Hvem vant onsdagens konkuranse? Jeg fikk ikke sett den.

Far og datter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariana807 skrev (7 timer siden):

Anna og Jone er mennesker. De er i en stresset situasjon, de er trøtte, det er mye arbeid. Ja det var helt frivillig, men det er i slike situasjoner at de verste sidene av oss kommer ut. Samtidig tror jeg ikke klippingen til tv2 hjelper, da jeg føler litt av alt blir tatt ut av konteksten, skulle likt å sett alt som ble sagt sammenhengende uten klipping.

Så det å være stresset, trøtt og overarbeidet gir frikort til å herse? Ja, de er mennesker - men det er også i slike situasjoner man bør klare å vise at man er voksen og moden nok til å behandle hverandre med respekt. Slike situasjoner bør ikke være en test for forholdet, men en påminnelse på hvorfor man er sammen med partner - og de gode egenskapene som h*n har. Det bør ikke være rom for å ta ut frustrasjonen sin på partner.

Jeg er på alderen til Anna, og kunne aldri ha behandlet samboeren min slik. De verste sidene mine fremkommer ikke i slike situasjoner, derimot de beste - for da viser jeg at jeg klarer å håndtere stress og slitenhet på en mer hensiktsfull måte. Samboer blir påminnet hvorfor han valgte meg, fordi jeg klarer å behandle han bra - uansett hvor sliten jeg egentlig er og hvor mye vi står i. 

De andre deltagerne opplever da like mye stress og arbeid som Anna og Jone, men klarer da å oppføre seg mot hverandre?

Anonymkode: ba737...de9

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...