Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spoiler

Så sykt kjedelig at de samme vinner hver uke. Programmet får søren meg ikke blitt mer kjedelig denne sesongen...

 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva vet du egentlig om tvillingenes kosthold versus de andres?  Det er verken tid eller muligheter til å lage mat fra bunnen der inne (de har ikke kjøkken i hyttene enda) og fellesmaten er den samme for alle, så vidt jeg har fått med meg.

Anonymkode: 08f62...5c5

Tenkte å la den ligge. Men jeg tenkte ikke på kostholdet under innspillingen. Og det faktum at de røyker. Det er summen som gjør at jeg tenker litt harryland. 

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):
  Skjul innhold

Så sykt kjedelig at de samme vinner hver uke. Programmet får søren meg ikke blitt mer kjedelig denne sesongen...

 

Anonymkode: 5f3b0...d56

Spoiler

Veldig enig.

 

Ett par har nå 3 a totalt10 hammere, og det er STORT forsprang for de andre.

Og syns absolutt ikke de var noe soleklart bedre enn de andre denne uka. 

 

Litt sur er jeg kjenner jeg, for syns ikke de burde tatt 3 a 3 hammere så langt.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare sier det jeg. De to tvillingene sliter jeg med. Og det er helt sikkert mange (de fleste) som digger de av de samme grunnene som gjør at de irriterer meg. 

De ler bort alt av alvor, virker ikke ta ting seriøst, ser ikke sine egne begrensinger, fremstår som de ikke tar vare på seg selv ved at de røyker og har et dårlig kosthold. Og den dialekten 😑

De er nok noen fargeklatter og de trenger vi. Men jeg sliter altså. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Ærlig talt. Dialekten? Tror du at du snakker så mye bedre selv. Det er en dialekt, som er bestemt av område man er fra. Educate yourself. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Tenkte å la den ligge. Men jeg tenkte ikke på kostholdet under innspillingen. Og det faktum at de røyker. Det er summen som gjør at jeg tenker litt harryland. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Da må du jo kjenne dem veldig godt, siden du liksom veit hvordan de spiser utenfor innspilling.  Litt ubehagelig at man kommenterer mennesker man tydeligvis kjenner på denne måten.

Spoiler

Nei da, jeg skjønner at dette skal være fordommer mot vekt, men du kan fremdeles ikke vite i detalj hvordan disse menneskene spiser til vanlig.

 

Anonymkode: 08f62...5c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ærlig talt. Dialekten? Tror du at du snakker så mye bedre selv. Det er en dialekt, som er bestemt av område man er fra. Educate yourself. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

Jeg er godt utdannet. Og det er vel ikke helt uvanlig å ikke like en spesiell dialekt? Sikkert noen som ikke liker min og, selv om jeg snakker ganske tett opp til bokmål. 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da må du jo kjenne dem veldig godt, siden du liksom veit hvordan de spiser utenfor innspilling.  Litt ubehagelig at man kommenterer mennesker man tydeligvis kjenner på denne måten.

  Vis skjult innhold

Nei da, jeg skjønner at dette skal være fordommer mot vekt, men du kan fremdeles ikke vite i detalj hvordan disse menneskene spiser til vanlig.

 

Anonymkode: 08f62...5c5

Trenger jo ikke kjenne noen for å se om de har dårlig kosthold. Skal ikke gå nærmere inn på det. Men i kombinasjonen at de røyker, har den dialekten, har campingvogn, kanskje ikke har oppussing helt i fingrene (om man skal være med på et slikt program bør man prøve verktøy først feks), flåser bort alt de ikke mestrer og gir inntrykk av at det ikke er så farlig å tape (i en 10 ukers konkurranse med premie til 2 verdi av 2,5 - 3 milioner). 

Summen skriker harry lang vei og den stilen tenker jeg det er greit å ikke like 🙂

Men skjønner at noen synes det ikke var noe gøy å lese at andre ikke liker favorittene deres, så jeg skal gi meg 😂

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror mange ekskluderer seg selv i søkeprosessen om de skriver at de er drevne med verktøy og nettopp har pusset opp hele huset. Om de i tillegg er personer ingen ville brydd seg med å diskutere, har du oppskriften på lave seertall. Klart Tv2 velger klønete folk som knapt vet hva en drill er. Og klart de velger folk med rar dialekt, et potensielt konfliktfylt forhold, eller med sterke meninger om noe. 

Anonymkode: dc3bb...71e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte å la den ligge. Men jeg tenkte ikke på kostholdet under innspillingen. Og det faktum at de røyker. Det er summen som gjør at jeg tenker litt harryland. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Kan det være at de har en arvelig sykdom? Stoffskifteproblemer? Bruker medisiner? Du vet ingenting om deres kosthold utenfor innspillingen!!!

Anonymkode: 0f85a...4b6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror mange ekskluderer seg selv i søkeprosessen om de skriver at de er drevne med verktøy og nettopp har pusset opp hele huset. Om de i tillegg er personer ingen ville brydd seg med å diskutere, har du oppskriften på lave seertall. Klart Tv2 velger klønete folk som knapt vet hva en drill er. Og klart de velger folk med rar dialekt, et potensielt konfliktfylt forhold, eller med sterke meninger om noe. 

Anonymkode: dc3bb...71e

Jepp. Enig. Men i det jeg hadde blitt selektert inn, hadde jeg betalt fagfolk for å bruke en dag på å lære meg basiskunnskap. 

 

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan det være at de har en arvelig sykdom? Stoffskifteproblemer? Bruker medisiner? Du vet ingenting om deres kosthold utenfor innspillingen!!!

Anonymkode: 0f85a...4b6

Så sinna da. 

Men du har rett. Og jeg får skrive for fjerde gang at det er totalen av flere ting som gir meg inntrykket av at de er litt harry. På samme måte som at jeg ikke liker exit - folk på en ende av skalaen, hadde jeg nok ikke trivdes med disse to som er på den andre enden. 

Men latteren sitter jo løst og de sprer god stemning så skjønner godt de er med.

Jeg ville gjerne hatt de som konkurrenter. Hadde jo økt vinnersjansene. 

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så sinna da. 

Men du har rett. Og jeg får skrive for fjerde gang at det er totalen av flere ting som gir meg inntrykket av at de er litt harry. På samme måte som at jeg ikke liker exit - folk på en ende av skalaen, hadde jeg nok ikke trivdes med disse to som er på den andre enden. 

Men latteren sitter jo løst og de sprer god stemning så skjønner godt de er med.

Jeg ville gjerne hatt de som konkurrenter. Hadde jo økt vinnersjansene. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Dialekten er ikke særlig fin, syns den er litt irriterende egentlig. Høres ut som de uttaler ordene feil, de sier mye døm og «A Trine» feks..

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Dialekten er ikke særlig fin, syns den er litt irriterende egentlig. Høres ut som de uttaler ordene feil, de sier mye døm og «A Trine» feks..

Anonymkode: d9969...53a

Det er det som er dialekt.

Anonymkode: 37940...11d

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er det som er dialekt.

Anonymkode: 37940...11d

Nja. Kjenner folk fra samme traktene som disse to, de snakker ikke så utpreget. Tror det er vel så mye sosiolekt som dialekt. 

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Nja. Kjenner folk fra samme traktene som disse to, de snakker ikke så utpreget. Tror det er vel så mye sosiolekt som dialekt. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Jeg husker ikke nøyaktig hvor parene er fra, men alle bortsett fra meglerne er vel fra potet-land? 
Tvillingene er verst, men det er bred uttale fra kjæresteparet også. Samt datteren i far og datter. 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg husker ikke nøyaktig hvor parene er fra, men alle bortsett fra meglerne er vel fra potet-land? 
Tvillingene er verst, men det er bred uttale fra kjæresteparet også. Samt datteren i far og datter. 

Anonymkode: 6ee85...c99

Husker ikke 100%, men tror far og datter bor på Hamar. Meglerne innenfor ring 2 i Oslo. Tvillingene på Toten. Paret husker jeg ikke, men tror det er litt utenfor ja. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger dette inni en spoiler. Googlet sommerhytta og kom over en side der det står om hyttene som er for salg. Det kan være litt avslørende. Derfor spoilertag. 
 

Spoiler

Se på bildene av hytta i linken. Man ser boblebadet til Anna og Jone på ett par av bildene. Det vil vel si at de iallefall ikke vinner siden hytta kommer for salg. Akkurat slik faren til Jone avslørte 

https://www.mjosli.no/sommerhyttene

 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Husker ikke 100%, men tror far og datter bor på Hamar. Meglerne innenfor ring 2 i Oslo. Tvillingene på Toten. Paret husker jeg ikke, men tror det er litt utenfor ja. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Ser Anna og Jone er fra Modum. 
Den ene tvillingen bor på Rygge og den andre Toten som du sier (de er sikkert oppvokst på Toten). 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er godt utdannet. Og det er vel ikke helt uvanlig å ikke like en spesiell dialekt? Sikkert noen som ikke liker min og, selv om jeg snakker ganske tett opp til bokmål. 

Trenger jo ikke kjenne noen for å se om de har dårlig kosthold. Skal ikke gå nærmere inn på det. Men i kombinasjonen at de røyker, har den dialekten, har campingvogn, kanskje ikke har oppussing helt i fingrene (om man skal være med på et slikt program bør man prøve verktøy først feks), flåser bort alt de ikke mestrer og gir inntrykk av at det ikke er så farlig å tape (i en 10 ukers konkurranse med premie til 2 verdi av 2,5 - 3 milioner). 

Summen skriker harry lang vei og den stilen tenker jeg det er greit å ikke like 🙂

Men skjønner at noen synes det ikke var noe gøy å lese at andre ikke liker favorittene deres, så jeg skal gi meg 😂

Anonymkode: 99b7a...f35

Du er veldig fordomsfull vet du det? Jeg blir helt sjokkert.

Og det at du snakker nesten bokmål, hva er det for et slags måleenhet? Er det liksom bra det? Bokmål er et skriftspråk og har ingenting med hvordan nordmenn snakker

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du er veldig fordomsfull vet du det? Jeg blir helt sjokkert.

Og det at du snakker nesten bokmål, hva er det for et slags måleenhet? Er det liksom bra det? Bokmål er et skriftspråk og har ingenting med hvordan nordmenn snakker

Anonymkode: 152a5...efb

Ikke vær så sinna 🥰

Jeg sier ikke det er en måleenhet. Jeg har ingen utpreget dialekt i det jeg snakker tett opp til slik vi skriver. Men det er altså en dialekt det og. Og det er helt sikkert noen som ikke liker det heller. Sånn er livet og det tror jeg både du og jeg takler. Jeg har ikke sagt det er verken bra eller dårlig, det er opp til hver enkelt å tenke. 

Og det er ikke fordomsfullt å si at en person har et sett egenskaper som gjør at man ikke liker den personen eller irriterer seg over det. 

Jeg vil anbefale deg å ta deg en kaffekopp på trappen og ta en pause. 

Anonymkode: 99b7a...f35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke vær så sinna 🥰

Jeg sier ikke det er en måleenhet. Jeg har ingen utpreget dialekt i det jeg snakker tett opp til slik vi skriver. Men det er altså en dialekt det og. Og det er helt sikkert noen som ikke liker det heller. Sånn er livet og det tror jeg både du og jeg takler. Jeg har ikke sagt det er verken bra eller dårlig, det er opp til hver enkelt å tenke. 

Og det er ikke fordomsfullt å si at en person har et sett egenskaper som gjør at man ikke liker den personen eller irriterer seg over det. 

Jeg vil anbefale deg å ta deg en kaffekopp på trappen og ta en pause. 

Anonymkode: 99b7a...f35

Ikke meg du siterer, men nå skal jeg sette meg på trappa med kaffen, og undres over hva folk får ut av hersketeknikker🥰🥰🥰😘

Klem til deg surprompen❤️🥰

Anonymkode: b6362...0f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...