Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hun der Anna er altså en så nedlatende bedreviter! Jeg skjønner ikke hvordan Jone holder ut. Eller hvorfor han gidder. Hun virker som en giftig person å ha i livet sitt.

Anonymkode: abefd...dd0

Det forholdet ryker, håper det for Jone sin del, han fortjener bedre.

Syns konkurransen i dag var skikkelig ræva, men syns far og datter, Christine og Adrian klarte å få til et greit sluttprodukt for å ikke ha sydd noe særlig tidligere.

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så det ut som far og datter slet mer med glipene i panelkledninga enn de andre? Så ingen andre som jobba sånn med å få det til? Kan det hende at de er de eneste som gjør det nøye nok? Og hvem er det som lager panel som er så vanskelig å beise da, er det meninga man skal beise før man har det på veggen?

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det brudd, har jeg også tenkt om Anna og Jone.  Dette er faktisk ubehagelig og se på, og Anna burde nok deltatt i konkurransen sammen med faren sin...

Anonymkode: 08f62...5c5

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Så det ut som far og datter slet mer med glipene i panelkledninga enn de andre? Så ingen andre som jobba sånn med å få det til? Kan det hende at de er de eneste som gjør det nøye nok? Og hvem er det som lager panel som er så vanskelig å beise da, er det meninga man skal beise før man har det på veggen?

Anonymkode: 120ea...7e0

Jeg har tenkt på det samme. Ville det ikke vært enklere om de beiset bordene en gang før de spikret de opp? Det første strøket er som regel det verste ettersom treverket suger til seg mest beis/maling da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Så lei av å lese om negative kommentarer mot Anna og Jone. Mange kjærestepar har denne «tulle-tonen» mellom seg uten at noe er vondt ment mot den andre. Dersom det hadde vært motsatt, at Jone kunne alt og Anna hadde null peiling (som er mer vanlig) så er det sikkert ingen som hadde reagert på det. Hvorfor er det galt at hun kan mer enn han? Måten hun snakker på fremstår litt dumt, ja, men de har jo også selv stått frem og sagt at det fremstår verre enn det er + de kjenner seg ikke igjen i det dere skriver her. 
 

Syns det er tøft at jenta har mer byggerfaring enn mannen. Det var jammen på tide. Og alle mennesker er forskjellig, litt «tull» og småkommentarer må man da tåle. 

Anonymkode: 16f2a...f29

Denne👏🏻 De som kommenterer mot de som par her inne må være voksne damer uten noe form for humor/sarkasme. Hun er 23 ÅR gammel - ingenting ved deres måte å være mot hverandre på virker noe negativt? Flere av mine vennepar har denne tonen uten at det er noe unormalt.. Jone sier jo selv han ikke har noe peiling? Han er jo så lite handy det får bli, selvsagt blir Anna litt «skrytete» da

I alle sinnasnekkeren episoder er det damene som får gjennomgå av menn som ikke klarer lære bort ordentlig/snakke pent til damene sine for at de ikke kan noe- MEN DA er det plutselig ok.. Kvinneguiden ass

Anonymkode: 16f2a...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så lei av å lese om negative kommentarer mot Anna og Jone. Mange kjærestepar har denne «tulle-tonen» mellom seg uten at noe er vondt ment mot den andre. Dersom det hadde vært motsatt, at Jone kunne alt og Anna hadde null peiling (som er mer vanlig) så er det sikkert ingen som hadde reagert på det. Hvorfor er det galt at hun kan mer enn han? Måten hun snakker på fremstår litt dumt, ja, men de har jo også selv stått frem og sagt at det fremstår verre enn det er + de kjenner seg ikke igjen i det dere skriver her. 
 

Syns det er tøft at jenta har mer byggerfaring enn mannen. Det var jammen på tide. Og alle mennesker er forskjellig, litt «tull» og småkommentarer må man da tåle. 

Anonymkode: 16f2a...f29

Det som var komiskt i denne episoden var at faren til Anna flere ganger påpekte og prøvde å veilede Anna om at hun var påståelig og kontrollerende, og måtte gi Jone mer innflytelse og meninger. 

Så måten Anna fremstår på er jo ikke akkurat kun "tull" og "småkommentarer" betinget til Sommerhytta, viser det seg. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Denne👏🏻 De som kommenterer mot de som par her inne må være voksne damer uten noe form for humor/sarkasme. Hun er 23 ÅR gammel - ingenting ved deres måte å være mot hverandre på virker noe negativt? Flere av mine vennepar har denne tonen uten at det er noe unormalt.. Jone sier jo selv han ikke har noe peiling? Han er jo så lite handy det får bli, selvsagt blir Anna litt «skrytete» da

I alle sinnasnekkeren episoder er det damene som får gjennomgå av menn som ikke klarer lære bort ordentlig/snakke pent til damene sine for at de ikke kan noe- MEN DA er det plutselig ok.. Kvinneguiden ass

Anonymkode: 16f2a...f29

Helt uenig. Dette er ikke aldersbasert humor. Har aldri hørt mine barn på den alderen snakke til kjæreste eller venner på den måten. 

Anna fremhever seg selv ved å trykke ned Jone. Ikke greit i det hele tatt. Hun kan umulig skjønne hvordan hun fremstår, må være vondt å se det på tv nå. 

Anonymkode: e9a8c...b46

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (14 minutter siden):

Det som var komiskt i denne episoden var at faren til Anna flere ganger påpekte og prøvde å veilede Anna om at hun var påståelig og kontrollerende, og måtte gi Jone mer innflytelse og meninger. 

Så måten Anna fremstår på er jo ikke akkurat kun "tull" og "småkommentarer" betinget til Sommerhytta, viser det seg. 

La merke til Annas far jeg også :) Synes han virket som en allright kar. Siden han påpekte det tolker jeg også at dette er litt standard oppførsel fra henne, litt sjefete. Men de er unge, og synes ikke Jone er sånn tøffel som det kan virke som. Tror heller han er en type som ikke gidder småkrangling hele tiden, men heller velger sine kamper. Det kan noen ganger være smart det 😄 Får håpe hun ser det litt selv når hun nå kan se seg selv "utenfra".

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt uenig. Dette er ikke aldersbasert humor. Har aldri hørt mine barn på den alderen snakke til kjæreste eller venner på den måten. 

Anna fremhever seg selv ved å trykke ned Jone. Ikke greit i det hele tatt. Hun kan umulig skjønne hvordan hun fremstår, må være vondt å se det på tv nå. 

Anonymkode: e9a8c...b46

Enig i denne!  Jeg er like gammel som Anna og syns hun oppfører seg som ei skikkelig bitch! Kunne aldri snakket så nedlatende til kjæresten min, samvittigheten min hadde spist meg opp innvendig. Stakkars gutt! 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere som sier at kommunikasjonen mellom Anna og Jone ikke er sjargong og humor. Man ser nøyaktig hvor dårlig Anna takler at Jone rettet på henne i klippet med flater og kanter.

Jeg må begynne å spole forbi de to igjen, for jeg syns den passiv-aggressive stemningen er ubehagelig og kjedelig å se på.

Apropos kjedelig...er ikke dette den kjedeligste sesongen noensinne?

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PunkCouture

Jeg synes også at tonen Anna har overfor Jone er nedlatende og uverdig. Og jeg kan forstå at noen tenker at det er ment som humor, men hvis man ser på kroppsspråket til Jone, ser det det ut som om han synes det er morsomt? Det synes ikke jeg. Jeg ble lettet av å se at faren til Anna forsøkte å veilede henne litt - selv om det ikke virket som om hun tok det til seg. 
Bortsett fra det, liker jeg at Anna er nøyaktig i arbeidet, da. 

Foreløpig har jeg ikke noen favoritter enda. Må kanskje litt lenger ut i sesongen denne gangen 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis på Mandag(av det lille vi fikk se på slutten av torsdagens episode) ser det ut som Jone sier ifra! Håper han gjør det skikkelig og faktisk setter «henne litt på plass» visst ikke så gjør jeg som mange andre, spoler forbi dem. Jeg syns det er ubehagelig å både se andre herse med andre mennesker på den måten hun gjør, men også se at andre blir herset med. Jeg får bare så lyst til å hoppe inn i tv-skjermen å gi Jone en klem og ta han i forsvar. Kjenner jeg har veldig behov for å rose han og «løfte han litt opp». 
 

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Heldigvis på Mandag(av det lille vi fikk se på slutten av torsdagens episode) ser det ut som Jone sier ifra! Håper han gjør det skikkelig og faktisk setter «henne litt på plass» visst ikke så gjør jeg som mange andre, spoler forbi dem. Jeg syns det er ubehagelig å både se andre herse med andre mennesker på den måten hun gjør, men også se at andre blir herset med. Jeg får bare så lyst til å hoppe inn i tv-skjermen å gi Jone en klem og ta han i forsvar. Kjenner jeg har veldig behov for å rose han og «løfte han litt opp». 
 

Anonymkode: d9969...53a

Nå må dere også huske på hvor mye som blir klippet bort. De viser kun hennes kommentarer - ikke rart folk tror hun BARE er sånn hele tiden. Er nok ikke så ille som det ser ut som.

Anonymkode: 16f2a...f29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Heldigvis på Mandag(av det lille vi fikk se på slutten av torsdagens episode) ser det ut som Jone sier ifra! Håper han gjør det skikkelig og faktisk setter «henne litt på plass» visst ikke så gjør jeg som mange andre, spoler forbi dem. Jeg syns det er ubehagelig å både se andre herse med andre mennesker på den måten hun gjør, men også se at andre blir herset med. Jeg får bare så lyst til å hoppe inn i tv-skjermen å gi Jone en klem og ta han i forsvar. Kjenner jeg har veldig behov for å rose han og «løfte han litt opp». 
 

Anonymkode: d9969...53a

Mente selvfølgelig episoden som blir sendt i dag* 

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Denne👏🏻 De som kommenterer mot de som par her inne må være voksne damer uten noe form for humor/sarkasme. Hun er 23 ÅR gammel - ingenting ved deres måte å være mot hverandre på virker noe negativt? Flere av mine vennepar har denne tonen uten at det er noe unormalt.. Jone sier jo selv han ikke har noe peiling? Han er jo så lite handy det får bli, selvsagt blir Anna litt «skrytete» da

I alle sinnasnekkeren episoder er det damene som får gjennomgå av menn som ikke klarer lære bort ordentlig/snakke pent til damene sine for at de ikke kan noe- MEN DA er det plutselig ok.. Kvinneguiden ass

Anonymkode: 16f2a...f29

Jeg er sarkastisk, til tider alt for mye. 
Men Anna er ikke sarkastisk. Hun er rett ut nedlatende. Og det min venn, er noe helt annet. 
Så spar deg den «alle som sier noe må være kjipe gamle kjerringer» greia di. 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nå må dere også huske på hvor mye som blir klippet bort. De viser kun hennes kommentarer - ikke rart folk tror hun BARE er sånn hele tiden. Er nok ikke så ille som det ser ut som.

Anonymkode: 16f2a...f29

Men hun sier jo det hun sier? Det verste er at jeg ikke klarer å ta at det er morsomt engang, hun sier det som om hun mener det oppriktig, noe som gjør det hele bare enda mer ubehagelig. Hvem søren står å ler når man vet noen gjør feil uten å gripe inn å hjelpe? Skjønner at Jone får nok og sier ifra! De hadde spart seg mye tid og stemningen ville blitt en helt annen etterpå. Bare sykt frustrerende å se på. 

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så lei av å lese om negative kommentarer mot Anna og Jone. Mange kjærestepar har denne «tulle-tonen» mellom seg uten at noe er vondt ment mot den andre. Dersom det hadde vært motsatt, at Jone kunne alt og Anna hadde null peiling (som er mer vanlig) så er det sikkert ingen som hadde reagert på det. Hvorfor er det galt at hun kan mer enn han? Måten hun snakker på fremstår litt dumt, ja, men de har jo også selv stått frem og sagt at det fremstår verre enn det er + de kjenner seg ikke igjen i det dere skriver her. 
 

Syns det er tøft at jenta har mer byggerfaring enn mannen. Det var jammen på tide. Og alle mennesker er forskjellig, litt «tull» og småkommentarer må man da tåle. 

Anonymkode: 16f2a...f29

Helt enig. Trodde tråden skulle handle om Sommerhytta, ikke en analyse av de som par, deres samhandling eller spekulasjon om deres fremtid som par.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påfugl skrev (2 timer siden):

Helt enig. Trodde tråden skulle handle om Sommerhytta, ikke en analyse av de som par, deres samhandling eller spekulasjon om deres fremtid som par.

Hva annet skal man diskutere..? Det er jo tidenes kjedeligste sesong. Får håpe det tar seg opp, for til nå har det skjedd fint lite interessant. Da ender man opp med å diskutere det lille som engasjerer, som da er Sommerhytta-deltakerne Anna og Jone.

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke sammensetningen av par denne sesongen. Snakk om å bomme tv2. Ubehagelig å se på Anna og Jone. Huff! 

Anonymkode: 5f3b0...d56

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (16 timer siden):

Aina sier at vimpelen til vennene var som syutt ut av nesa på paret, men det kan man vel absolutt si om vimpelen til far og datter også?

Så mer av episoden nå og og hun derre Anna-dama er jo ei real ... .

For ikke å snakke om at hun sa at hun fikk assosiasjoner til en nattlue av vimpelen til far og datter. Det kokte inni meg. Synes også at denne vimpelen var best, selv om den kanskje var litt "kjedelig" i fargevalget. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...