Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Typisk at eiendomsmeglerne kjøper for liten seng😂

Endret av kvinneguide
manglet t
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ginny skrev (3 timer siden):

Jeg er og enig med ukas vinnere, selv om ingen av parene treffer meg helt stilmessig. 
 

Men klippingen i år er utrolig dårlig! 
I det ene øyeblikket er veggen malt, i neste klipp er den ikke oppe i det hele tatt. Kjempedårlig! 
 

Og Anna ja.. Hun er vel årets Jeanett 😛 

Jeanett hadde ihvertfall litt humor på seg selv. Det virker som om Anna har null selvinnsikt om hvordan hun oppfattes. Og Jone er en fjott som godtar hvordan hun behandler han.

Anonymkode: e6db8...9f8

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeanett hadde ihvertfall litt humor på seg selv. Det virker som om Anna har null selvinnsikt om hvordan hun oppfattes. Og Jone er en fjott som godtar hvordan hun behandler han.

Anonymkode: e6db8...9f8

Jada, Jeanett viste flere bedre sider av seg selv etterhvert. Vi får håpe Anna gjør det samme 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det var noen som skilte seg særlig ut i dag, de var ganske like i stilen. Det er litt kjedelig så håper noen skiller seg litt ut etterhvert. Malingen hos meglerne var dårlig, enten så har treverket krympet etter de har malt ellers så burde de hatt minst ett strøk til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VildeS skrev (6 minutter siden):

Syns ikke det var noen som skilte seg særlig ut i dag, de var ganske like i stilen. Det er litt kjedelig så håper noen skiller seg litt ut etterhvert. Malingen hos meglerne var dårlig, enten så har treverket krympet etter de har malt ellers så burde de hatt minst ett strøk til.

Synes Anna og Jone skilte seg klart ut i kvalitet, både på design og teknisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veronica kan interiør🤩👏🏻 Superfint hele rommet🤍 Likte best uteplassen til tvillingene faktisk, men syns soverommet deres var alt annet enn fint😳 alt var bare...kræsj.
Jone er søøøt da! 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Nå forventer Finn at tvillingene kjører naturstilen fullt ut. Blir spennende å se om Finn sier "naturstil" like ofte som han sa "naust" i fjor... Han burde gå av med pensjon.

Ellers riktig at far og datter vant, men jeg synes soverommet så veldig tomt ut. Det manglet noe. Jeg er minimalist, men jeg synes det virket så kjipt der inne, selv om det var veldig harmonisk og pent. Liker fortsatt denne stilen best av de alle, men håper de etterhvert implementerer litt overraskende elementer.

Stilen til Anna liker jeg ikke. Hun prøver, men feiler. Det er en veldig tantete stil og hun henger 7-10år etter trendene og stilen faller derfor mellom to stoler. Hun henger gardinene feil og viser at hun ikke forstår helt hvordan man setter sammen mønstre, farger og teksturer. Det ble rett og slett rotete.

Tvillingene hadde et helt grusomt soverom og en aldeles nydelig uteplass. Skulle aldri trodd samme par hadde laget begge deler. 🤣

Meglerne gjorde slett håndtverk og stilen deres er stygg, de kan ikke noe om interiør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn som skulle spyle av akrylbuksene til Aina 😂😂

Tvillingene sitt uteområde var definitivt det fineste, de bruker naturen på tomta mye bedre enn de andre. 

Jeg synes ingen av soverommene var spesielt fine egentlig, men likte elementer fra noen. For eksempel likte jeh sengegavl og lamper hos tvillingene og nattbord og enkeltheten hos far/datter. 

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte så godt uteplassene til tvillingene og eiendomsmeglerne :) 
Kjenner jeg nesten gruer meg til hva slags oppgaver de får utendørs framover som forringer de fine naturtomtene...
Soverommet som vant var helt fortjent.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (På 14.4.2021 den 20.56):

Helt klart. Og dette er jo eneste «dramatikk/spenningsmoment» Hun er veldig ung og det kan også ha noe sammenheng med usikkerhet i å være på TV. 

Hun er nok veldig usikker. Virker som hun trykker ned kjæresten sin. 

Anonymkode: af3c4...2b8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg er så enig i de konkurransene! Må de bruke de? I fjor var det så rotete og fæle ting som ble laget, at de rett og slett forringet hyttene til folk. 

Jeg synes også at de burde fått mulighet til å planlegge uteområdene litt bedre. Noen år er ting som "vannelement", "utekjøkken" og "utkikkspunkt" plassert på de merkeligste plasser her og der på tomta, fordi de ikke får mulighet til å lage en fin flyt i det.

Anonymkode: 87f23...d39

Ja. det føles som om det klattes på noen uteprosjekter, helt uten tanke på helhet.  Muligens slik at Blomster-Finn skal få sitt lille ekspertområde og dømme på hver eneste uke?  Jeg synes ikke han bidrar så mye ellers, verken på snekkerarbeid eller interiør.  Unnlater man uteoppgavene, faller nødvendigheten av hans tilstedeværelse litt bort.

Anonymkode: 08f62...5c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte tvillingenes uteområde best, å far og datters arbeid var helt klart best, så fortjent at de vant.

La merke til at de andre parene virket irriterte når far og datter vant. Sikkert derfor Lars forklarte hvorfor de vant på slutten av programmet. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg likte tvillingenes uteområde best, å far og datters arbeid var helt klart best, så fortjent at de vant.

La merke til at de andre parene virket irriterte når far og datter vant. Sikkert derfor Lars forklarte hvorfor de vant på slutten av programmet. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

På meg virket det veldig klippet til, jeg tror ikke de andre deltakerne reagerte sånn som de tilsynelatende gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Litjtupp

Ser de fleste her inne misliker Finn, men er det ingen som skal kommentere de irriterende "helledussan-smussan-fussan-fisen" reglene hans? Får helt noia av det jeg 🤪🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Finn jeg :)  Han vet hvordan han vil ha det og synes det er koselig med helledussen da 😅

Synes de er flinke hele gjengen - merker jo at de ikke har erfaring fra før så godt jobba. Er nok ekstra imponert siden jeg knapt kan slå inn en spiker selv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litjtupp skrev (9 minutter siden):

Ser de fleste her inne misliker Finn, men er det ingen som skal kommentere de irriterende "helledussan-smussan-fussan-fisen" reglene hans? Får helt noia av det jeg 🤪🤮

Mener du. helleduude? Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er veldig kjedelig i år. Meglerne hadde slurvet veldig. Alle har like farger så og si. Rommet til far og datter var ok det, men kjedelig.

Orker ikke høre finn kjøre på med naturstil for alltid 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helledussen, tutten, datten! Er det Ned Flanders fra Simson eller?? Skjerpings Finn. Liker han ellers. Selv om han er ensformig. Men hun Anna, hun snakker ned kjæresten sin veldig, får vondt av han! "Håper Jone viser at han duger tik noe han og." Det er faktisk vondt å høre på, hun er kanskje flink til å være amatør, men ikke så flink at hun kan oppføre seg sånn. 

Anonymkode: da1a7...ade

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (16 timer siden):

På meg virket det veldig klippet til, jeg tror ikke de andre deltakerne reagerte sånn som de tilsynelatende gjorde.

Vel, tvillingene hadde jo et håp om at far og datter ikke skulle få en til hammer, så det sutre trynet var nok ganske ekte, samme med tantete Anna. 

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vel, tvillingene hadde jo et håp om at far og datter ikke skulle få en til hammer, så det sutre trynet var nok ganske ekte, samme med tantete Anna. 

Anonymkode: d9969...53a

Hvem her hadde ikke blitt skuffet hvis de i slutten av uka ikke vant gullhammer? De har meldt seg på en konkurranse hvor de kan vinne en flott hytte, selvfølgelig blir man litt skuffa når man ikke vinner ukeskonkurranse da!

Anonymkode: 2f669...3ec

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...