Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså ; ingen som reagerer på at søstrene forsyner seg med bjørkestammer som var felt? Såklart er det noen som eier det og som skogeier hadde jeg blitt vred! Man tar ikke slik, naturen er for alle å gå i men ikke å ta slik!

Anonymkode: d7213...3f0

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir nesten stressa av at Adrian jobber i jeans og olajakke... 😩🙊 ser så upraktisk og ukomfortabelt ut! 

Anonymkode: 51354...c8e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså ; ingen som reagerer på at søstrene forsyner seg med bjørkestammer som var felt? Såklart er det noen som eier det og som skogeier hadde jeg blitt vred! Man tar ikke slik, naturen er for alle å gå i men ikke å ta slik!

Anonymkode: d7213...3f0

Den stusset jeg også på.. At TV2 lot de bare ta, og viste på TV at dette var helt greit! Familien vår eier mye skog, og håper ikke at folk tror det er fritt fram med å forskyne seg i skog som er eid av folk! 

Anonymkode: 9fd7b...19c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Altså ; ingen som reagerer på at søstrene forsyner seg med bjørkestammer som var felt? Såklart er det noen som eier det og som skogeier hadde jeg blitt vred! Man tar ikke slik, naturen er for alle å gå i men ikke å ta slik!

Anonymkode: d7213...3f0

For alt vi vet så kan det jo hende at det er TV2/produksjonen som har "planta" trestammene og greinene der, for å gi deltakerne alternativer rundt det å tenke nytt, være kreativ og bruke naturlige ting som dem finner. 

Kanskje. Det er en mulighet. 

Hvis ikke så er det litt krise å tillate deltakerne å gå på tjyvraid på naboeiendommer. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 minutter siden):

For alt vi vet så kan det jo hende at det er TV2/produksjonen som har "planta" trestammene og greinene der, for å gi deltakerne alternativer rundt det å tenke nytt, være kreativ og bruke naturlige ting som dem finner. 

Kanskje. Det er en mulighet. 

Hvis ikke så er det litt krise å tillate deltakerne å gå på tjyvraid på naboeiendommer. 

Har tenkt at dette kan være en mulighet, men da burde si TV2 nevne det. Ellers kan det jo være at folk tror det er fritt frem å gå i andre sine skoger, og hente trestammer osv.. til eget bruk! Så at Kristina Andersen hadde gjort det en gang, og fikk mye kritikk på bloggen sin!

Anonymkode: 9fd7b...19c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Anna er ikke akkurat snill med kjæresten sin. Enn å få kjæresten sin til å føle seg så udugelig da? Makan!

Anonymkode: fa5aa...0f3

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Huff, Anna er ikke akkurat snill med kjæresten sin. Enn å få kjæresten sin til å føle seg så udugelig da? Makan!

Anonymkode: fa5aa...0f3

Ja, jeg må bare spole forbi de to, jeg, for stemningen er så passiv-aggressiv. Må være utfordrende å være i et forhold med en som holder seg selv så mye høyere i aktelse enn deg.

Enda verre ble det når 

Spoiler

Jone går inn til eiendomsmeglerne, og viser seg som en kompetent og hjelpsom kar. Men hjemme hos seg selv blir han behandlet som et udugelig barn med trassanfall.
Syns egentlig synd på dem, for hele Norge blir vitne til en maktkamp som alle andre får tatt på kammerset hjemme.

 

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, Anna er ikke akkurat snill med kjæresten sin. Enn å få kjæresten sin til å føle seg så udugelig da? Makan!

Anonymkode: fa5aa...0f3

Det forholdet kommer ikke til å vare. 

Anonymkode: 096e2...be6

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får så veldig vondt av Jone. Det at han legger så mye energi i å imponere henne med sine ferdigheter innen snekring, og så er hun så ufyselig mot han. Han virker også som en litt beskjeden og stille kar av seg som ikke helt tør å  heve stemmen sin og slå det litt fra seg. Jeg håper for hans egen del at han kommer seg ut av det forholdet. Når det kommer til gårsdagens episode må jeg si at tvillingene imponerte meg stort i konkurransen, det virker ikke som stress tar dem noe særlig. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si noen av parene har begynt å vokse litt på meg. Særlig far og datter! Virker som de samarbeider godt, jeg liker datteren, hun virker lærevillig og ser ut til å ha en fin interiørstil. Faren virker også flink til å lære bort uten å bli irritert. Flink til å rose også.

Liker også venneparet godt egentlig, positive og får til mye på tross av lite erfaring. Men det snakkes hele tiden om at Adrian er så glad i interiør. Da synes jeg de tar så rare valg! Det gule gulvet for eksempel. Kan ikke se for meg at det kommer til å bli noe fint!

Og så synes jeg bare mer og mer synd på Jone. Ekstremt mye fokus på å blidgjøre henne og at hun skal bli fornøyd. Greit nok at en tar litt styringa om de kan mest eller er best på interiør og sånne ting, men virker liksom litt som det gjennomsyrer forholdet deres. Hun sjefer, men samtidig virker hun oppgitt ved å hele tiden si: «jeg skjønte jo raskt at jeg måtte ta styringen». Kan ikke skjønne at de kan ha det bra sammen med den tonen der hele tiden. Det verste er jo at han er skikkelig flink og står på masse, men får så lite positive tilbakemeldinger.

Anonymkode: bbd2f...f6b

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må si noen av parene har begynt å vokse litt på meg. Særlig far og datter! Virker som de samarbeider godt, jeg liker datteren, hun virker lærevillig og ser ut til å ha en fin interiørstil. Faren virker også flink til å lære bort uten å bli irritert. Flink til å rose også.

Liker også venneparet godt egentlig, positive og får til mye på tross av lite erfaring. Men det snakkes hele tiden om at Adrian er så glad i interiør. Da synes jeg de tar så rare valg! Det gule gulvet for eksempel. Kan ikke se for meg at det kommer til å bli noe fint!

Og så synes jeg bare mer og mer synd på Jone. Ekstremt mye fokus på å blidgjøre henne og at hun skal bli fornøyd. Greit nok at en tar litt styringa om de kan mest eller er best på interiør og sånne ting, men virker liksom litt som det gjennomsyrer forholdet deres. Hun sjefer, men samtidig virker hun oppgitt ved å hele tiden si: «jeg skjønte jo raskt at jeg måtte ta styringen». Kan ikke skjønne at de kan ha det bra sammen med den tonen der hele tiden. Det verste er jo at han er skikkelig flink og står på masse, men får så lite positive tilbakemeldinger.

Anonymkode: bbd2f...f6b

Veldig enig. Far og datter, og venneparet har imponert meg mest så langt, og det kommer også av væremåten og hvordan de er mot hverandre. Anna har noe å lære, men hvem vet? Kanskje hun vokser mest på akkurat det området i løpet av ukene, jeg håper virkelig det for Jone sin skyld, om ikke tror jeg oppholdet og prosjektet blir langt langt krevende psykisk enn først antatt for hans del. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes han Jone virker som en veldig tålmodig og grei kar. Tenker at Anna bare må justere seg litt, men det virker ut som hun er klar over det selv også ut fra en kommentar hun hadde i går (som jeg selvfølgelig ikke helt husker.

Venneparet er jo bare herlige dag og feel good all the way.

Far og datter synes jeg jobber bra sammen og har gode løsninger som de er enige i.

Søstrene er artige synes jeg - kanskje slitsomt dobbelt opp, men jeg synes de er blide og positive og prøver det beste. 

Foreløpig har jeg ikke fått noen utprega favoritter, men lar meg imponere over det de gjør og kanskje til og med inspirere litt til vår egen hytte og hage der. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har tenkt at dette kan være en mulighet, men da burde si TV2 nevne det. Ellers kan det jo være at folk tror det er fritt frem å gå i andre sine skoger, og hente trestammer osv.. til eget bruk! Så at Kristina Andersen hadde gjort det en gang, og fikk mye kritikk på bloggen sin!

Anonymkode: 9fd7b...19c

Ja, det er dårlige signaler å sende. " naturen er for alle" liksom . Dette har ingenting med allemannsretten og rett til fri ferdsel å gjøre hvertfall. 

 

Anonymkode: d7213...3f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens ep:

Spoiler

Likte at de tok en «blind konkurranse» i dag. Det burde nesten alle vært, til og med hyttene, dommerene burde ikke ha fått lov til å vite hvilken hytte de ulike deltagerene har, det hadde skapt en spennende sesong 😄

Men nå er det nå ikke helt slik nå. Men kjekt å se tvillingene vinne igjen 😄 de har vokst på meg.

Mine favoritter er nok kjæresteparet, da jeg kjenner meg litt igjen i «flink pike» syndromet 😅😂 og liker at de ønsker at det skal være bra.

Kjenner jeg enda klesjer noe med datteren, hun kommer nok aldri til å være min favoritt, trist da jeg liker godt faren.

Meglerene, ja nei, de blir litt Øyunn og Levi par for meg. De passer ikke inn med min personlighet. Men det betyr vel at de vinner da 😅😂

Spent på finalen i morgen 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Blir nesten stressa av at Adrian jobber i jeans og olajakke... 😩🙊 ser så upraktisk og ukomfortabelt ut! 

Anonymkode: 51354...c8e

Anna da? Graver i helt hvite nye sko, fikk vondt inn i meg 

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Anna da? Graver i helt hvite nye sko, fikk vondt inn i meg 

Anonymkode: d9969...53a

Vel hun lo litt av seg selv mtp det selv og da :) Sånn går det når man blir ivrig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte at tvillingene vant redesign konkurransen, de var jo absolutt mest originale! Kult! 

Ikke sett dagens ennå, har ikke sumo,men er ihvertfall spent på å se resultatet inne :)

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (43 minutter siden):

Vel hun lo litt av seg selv mtp det selv og da :) Sånn går det når man blir ivrig. 

Joda, men hun er jo rar så

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...