Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heier på tvillingene som får frem bygdejenta i meg! :Nikke: De meldte seg på spontant, så at de fikk være med uten å være eksperter er veldig gøy.

Far i far/datter relasjonen gir meg indre uro :fnise: For en bedreviter. 

For noen år siden når herr & herr design vant, ble alt så perfeksjonert at dèt i seg selv ble kjedelig. Det er jo ikke "Tid for hjem" dette her 🙂.

Folk som kjøper i ettertid vet at de løper en risiko og at ikke absolutt alt er on fleak. 

Er vel i grunnen kun Lars som vurderer faktisk kvalitet, mens de andre er mer eksperter på dill & dall :Knegg:

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har noen triks for å skille tvillingene? Hvem er hvem? :P 

Anonymkode: f724b...175

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med mange her i at parene hittil fremstår som kjedelige, og med unntak av tvillingene, synes jeg alle er nokså "like". Synes ingen fenger, og i den grad de vekker følelser, så er det irritasjon. Synes paret laget et utrolig flott kjøkken, men føler liksom de har så merkelig kjemi. Han virker nesten redd for henne, men det har sikkert noe med klippingen å gjøre. Synes det virker som far og datter egentlig samarbeidet godt, men han blir fremstilt som litt kjip likevel. Og tvillingene er jo litt søte, men likevel irriterende og jeg får litt hetta når folk er så surrete og "mye". Venneparet er helt OK, og har kanskje potensiale til å bli dette årets Øyunn og Levi. Ellers er jeg veldig enig i at de burde byttet ut Aina og Finn. Synes Finn er skikkelig uspiselig til tider og virker snurt over at hans "område" ikke blir prioritert like høyt. Aina er litt bedre, men likevel irriterende. Det er nesten sånn at jeg ikke orker å se på det. De kunne godt hatt noen hoveddommere, men synes de burde tatt inn noen relevante gjestedommere også, så det ble litt mer rettferdig. Nå virker det som de får en favoritt tidlig og holder på den uansett hva som skjer.

Anonymkode: bbd2f...f6b

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Er'e lurt med en kant rundt benkeplaten på utekjøkkenet som står ute i regnet? Bare for å gjøre det umulig for vannet å renne av? Og spesielt når plata er laget av finér som ikke tåler vann?

Bare spør...

At snekkerhjertet banket av dette klarer jeg ikke forstå.

Likte kjøkkenet til kjæresteparet klart best! 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet til far og datter duoen var nydelig! Men likte ikke plasseringen og at man kan se røropplegget bak. Blir jo ikke flyttbart når de har gravd ned rørene uansett. 
 

Alt i alt likte jeg kjøkkenet til Anna og Jone best. 🙂

Anonymkode: d4691...956

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste "paret" jeg misliker, er tvillingene. Skal liksom være så morsomme hele tiden,  uten at de er det.  

Det unge swix paret irriterer meg litt,  da hun har "flink pike" syndrom, men de er flinke.  

Far og datter er helt ok. Far er veldig flink med snekring. 

Meglerparet er foreløpig mine favoritter. De er kunnskapsløse når det gjelder snekring, men står på.  Liker at de er så blide!

I motsetning til dere andre, liker jeg alle dommerne. Får mange gode tips av både Aina og Finn, og Lars er tvers gjennom en hyggelig fagmann. 

Endret av tirben
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg voldsomt over Aina som "jeg er glad i kremost Assa, men den trenger ikke å plasseres der" eller hva hun nå sa. Og klagde på den plastflaska med juice osv.  

Ble nok minuspoeng for det hos henne. må være en finere ost og frechere juice liksom? 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Omo skrev (7 minutter siden):

Irriterer meg voldsomt over Aina som "jeg er glad i kremost Assa, men den trenger ikke å plasseres der" eller hva hun nå sa. Og klagde på den plastflaska med juice osv.  

Ble nok minuspoeng for det hos henne. må være en finere ost og frechere juice liksom? 

Tror hun mente at osten skulle ut av forpakningen og juicen burde bli helt over på glassflaske...

Fint skal det værra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et godt tips til alle som ikke liker spoilere; Ikke går inn på kvinneguiden å les hva som står her angående tv programmet.. ;) 

Anonymkode: 15bb6...13c

Nå står det klart og tydelig i trådtittelen at det ikke skal være spoiling i denne tråden. Hvis du må spoile så får du lage en spoilertråd der du kan spoile så mye du vil. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (54 minutter siden):

Heier på tvillingene som får frem bygdejenta i meg! :Nikke: De meldte seg på spontant, så at de fikk være med uten å være eksperter er veldig gøy.

Far i far/datter relasjonen gir meg indre uro :fnise: For en bedreviter. 

For noen år siden når herr & herr design vant, ble alt så perfeksjonert at dèt i seg selv ble kjedelig. Det er jo ikke "Tid for hjem" dette her 🙂.

Folk som kjøper i ettertid vet at de løper en risiko og at ikke absolutt alt er on fleak. 

Er vel i grunnen kun Lars som vurderer faktisk kvalitet, mens de andre er mer eksperter på dill & dall :Knegg:

 

Så de andre utenom tvillingene er eksperter ?

Anonymkode: 779e3...b75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loveli skrev (6 minutter siden):

Tror hun mente at osten skulle ut av forpakningen og juicen burde bli helt over på glassflaske...

Fint skal det værra!

Ja, men dette beviser jo at dette langt på vei er en stylingkonkurranse, og da tror jeg bla de bondske tvillingene ikke har en sjanse! Synes ingen av parene foreløpig utpeker seg som spesielt stilsikre ennå, men det er de som viser seg å være det som vinner.

Anonymkode: 84809...f4d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (5 timer siden):

Synes Jone og særlig Anna imponerte stort i dagens episode! Også må folk her huske på at de er helt vanlige (og unge) mennesker så det kan være lurt å ikke være så streng og løssluppen med personkarakteristikker. Noen deltakere har masse energi og grandiose planer, andre er mer nedpå og så lenge man er seg selv så synes jeg det blir litt ufint å skulle kommentere så veldig mye på akkurat det i et oppussingsprogram. Dessuten er det ikke første gang vi ser deltakere som pusser opp i «feil» bekledning, KK gikk utelukkende i klær fra holzweiler og fetter og fetter gipsa og sparklet i finskjorte så at noen kommer med skijakke i samme konkurranse er vel ikke så vilt?

At Anna er petimeter med stor P er ikke vanskelig å se, visst det er veldig ufint å mene så har man ikke hørt mye😜 Ja, men hva deltagerne hadde på seg i fjorårets sesong og tidligere sesonger falt meg ikke inn å kommentere, poenget er at det ser ganske teit ut å arbeide i så dyre klær..😂 og jo, det så ut som de skulle ut på ski..swix  jakke, bukse og pannebånd😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anna og Jone burde ha vunnet. Synes far og datter sitt var stygt malt og malplassert. Tenkte i starten også at A&J var et merkelig par, men så kom jeg på at det er noe som hetter KLIPPING, og det er media rå på! So what om de ikke roper høyest, eller er patentlige? Jeg hadde ikke vært stort bedre selv. Helt normale, koselig mennesker. Er det ikke det vi ofte vil ha mer av her inne på Kvinneguiden? Fordi her inne misliker vi alle med X-faktor (- eller gjorde vi det?)

Anonymkode: 56cbe...680

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitronmelis skrev (9 timer siden):

Hun der Anna irriterer meg, virker som en bessewisser. 

 

Enig med resten her, ingen av parene fenger meg heller. 

ja, så glad dem ikke vant ukesfinalen 

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, loveli said:

Er'e lurt med en kant rundt benkeplaten på utekjøkkenet som står ute i regnet? Bare for å gjøre det umulig for vannet å renne av? Og spesielt når plata er laget av finér som ikke tåler vann?

Bare spør...

At snekkerhjertet banket av dette klarer jeg ikke forstå.

Likte kjøkkenet til kjæresteparet klart best! 

Akkurat dette lurte jeg også på! Ser for meg at det blir et vannspeil oppå benken der.

Men, hva er greia med at alle har svartmalte kjøkken med samme vask? Fikk de ikke mer å velge i i år? Var bestillingen "lag er svart utekjøkken med spiler og gullvask"? 

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett de første episodene men tror ikke jeg fortsetter og se. Dette var lite fengende greier.. Parene er jo så anonyme og kjedelige også. 

Anonymkode: 5e796...a77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Akkurat dette lurte jeg også på! Ser for meg at det blir et vannspeil oppå benken der.

Men, hva er greia med at alle har svartmalte kjøkken med samme vask? Fikk de ikke mer å velge i i år? Var bestillingen "lag er svart utekjøkken med spiler og gullvask"? 

Anonymkode: 120ea...7e0

Vårt første utekjøkken hadde en lignende kant. Det var virkelig ikke praktisk. Måtte bruke støvsuger for å få vekk smuler og lignende rester, ellers ble de bare liggende langs kanten. Hvis det da attpåtil regnet før du fikk ryddet opp, skal jeg si deg det ble ekkelt.

Favorittkjøkkenet mitt var nok kjæresteparet sitt, med dagens vinnere som en god nummer to.

Anonymkode: 87f23...d39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Akkurat dette lurte jeg også på! Ser for meg at det blir et vannspeil oppå benken der.

Men, hva er greia med at alle har svartmalte kjøkken med samme vask? Fikk de ikke mer å velge i i år? Var bestillingen "lag er svart utekjøkken med spiler og gullvask"? 

Anonymkode: 120ea...7e0

Deltagerne har kanskje sett fra tidligere sesonger hva Aina og Finn liker. De har vist seg at de to har så mye å si i forhold til snekkeren. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Deltagerne har kanskje sett fra tidligere sesonger hva Aina og Finn liker. De har vist seg at de to har så mye å si i forhold til snekkeren. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Huff, hvis dette er tilfelle blir dette en trasig sesong. Synes det er mer underholdende når parene har ulik stil. For min del kunne de vært hakket mer kompetente enn de som får være med her da. Blir så sliten av å se dem knote noe voldsomt, hadde lyst til å riste litt sunn fornuft inn i Jeanette, Jerry, Levi og Øyunn i fjor. 

Anonymkode: 120ea...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...