Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kan du ikke heller lage en spoilertråd? Er mange som ikke klarer å lage spoilertag og dermed spoiler i tråden 😊

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Jeg svarte på en spoilertag fra dagens episode. Nå vet jeg jo hvordan jeg gjør det. Men episoden går jo idag og det er vel ikke spoiling så lenge man gjemmer dagens bak tag?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare for å spørre hva folk tenker, når er greit å ikke bruke spoilertag? Evt. må det alltid brukes? Tittelen sier «ingen spoiling» men når er det ikke lengre en spoiler? 😅

Om man samler opp alle episodene og set de på søndagen, kan man da skrive fritt om tanker rundt det som har skjedd hele uken?

Føste ep:

Spoiler

Første episode er sett. Gleder meg til denne sesongen. Man får ofte fort en favoritt, men trenger nok den første uken før jeg blir helt sikker på hvem sommer favoritten 😄

Er usikker på hvilken hytte jeg ville valgt selv faktisk. Er kjekt med utsikt, men følte ikke vi fikk se så mye av tomt-utfordringene som de ulike hyttene vil ha.

Og var det nødvendig å ha «alle hyttene har samme planløsning» på hver eneste hytte 😂 de sa det jo innledningsvis, det hadde holdt massevis.

 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nysgjerrig på når det er spilt inn, vårparten eller høstparten i fjor? 

Anonymkode: 3caab...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nysgjerrig på når det er spilt inn, vårparten eller høstparten i fjor? 

Anonymkode: 3caab...1ce

Ja, jeg er også usikker på det. Men noen av bjørketrærne ser nesten gule ut. 
 

Spoiler

Lurer på hvorfor de ikke skal ta loftet (muligens tidsklemma?), men håper de skal få inn ny trapp der. Hadde vært interessant å vite hvor store hyttene er i kvm.

 

Anonymkode: 821bd...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre TV-tråder og forum er det vanlig å bruke spoilertag frem til episoden har vært sendt på TV. Dermed er det trygt å være med å diskutere gårsdagens episode på dagtid dagen etter, uten at det er fare for at noen avslører kveldens episode. 
 

Endret: siterte noen over her, men det gikk tydeligvis ikke.

Endret av bopera
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har de valgt deltagere som aldri har tatt i en sag før?

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest loveli

Fantastiske hytter i år! 

Den grønne forelsket jeg meg i. Jeg ELSKET den! Utsikt er kanskje det som betyr mest for meg. Hadde tatt den grønne hytta om den så lå skjevt oppå en fjellknaus og var halvparten så stor som de andre hyttene. Tenk å eie en slik hytte. Utsikt over vannet, trukket litt vekk fra veien. Hadde grått hvis jeg ikke fikk den. 

Har bare sett 10 sekunder av introduksjonen av den grønne hytta nå, så har nesten en hel episode igjen. Heia heia!

(Aina igjen ja... grøss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gleder meg til programmet, men skulle ønske dommerne ikke fikk møte deltakerne før konkurransen var over! Da hadde det blitt rettferdig! 

Anonymkode: 72e9c...623

Dommerne hadde bare fått beskjed om hvem de skulle gitt gullhammeren til uansett, hadde ikke spilt noen rolle.

Men en dommer med integritet hadde vært rettferdig.

Er vel derfor TV2 bruker disse ubrukelig dommerne år etter år slik at de får den vinneren de ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan lager dere spoilertag?

Aina og Finn skulle vært byttet ut. Spesielt Finn! Inkonsekvent dømming og favorisering.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (24 minutter siden):

Hvordan lager dere spoilertag?

Aina og Finn skulle vært byttet ut. Spesielt Finn! Inkonsekvent dømming og favorisering.

Du trykker på dette ikonet i øverste linja i tekstfeltet i innlegget du skriver i: 

image.png.2bcce9b0fe8bcdb6fdaf6b730aef5aa1.png

Da får du opp en boks du må skrive i. 

Anonymkode: d9165...245

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
bopera skrev (2 timer siden):

I andre TV-tråder og forum er det vanlig å bruke spoilertag frem til episoden har vært sendt på TV. Dermed er det trygt å være med å diskutere gårsdagens episode på dagtid dagen etter, uten at det er fare for at noen avslører kveldens episode. 
 

Endret: siterte noen over her, men det gikk tydeligvis ikke.

Dette.

Jeg mener man må bruke spoilertag frem til det du snakker om er vist på lineærTV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint program, selv om jeg sikkert kommer til å irritere meg over Aina og Finn igjen.

Men de eiendomsmeglerne burde kanskje meldt seg på solgt i stedet. Det kan bli tungt hvis de har absolutt null erfaring med snekring, oppussing o.l.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Du trykker på dette ikonet i øverste linja i tekstfeltet i innlegget du skriver i: 

image.png.2bcce9b0fe8bcdb6fdaf6b730aef5aa1.png

Da får du opp en boks du må skrive i. 

Anonymkode: d9165...245

Spoiler

Takk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bopera skrev (4 timer siden):

I andre TV-tråder og forum er det vanlig å bruke spoilertag frem til episoden har vært sendt på TV. Dermed er det trygt å være med å diskutere gårsdagens episode på dagtid dagen etter, uten at det er fare for at noen avslører kveldens episode. 
 

Endret: siterte noen over her, men det gikk tydeligvis ikke.

Enig i dette. Det er jo ikke alle som har muligheten til å se det på Sumo på dagtid, så diskusjoner om dagens episode kan ventes med til etter at den har vært sendt på TV2. Om noen ikke klarer å vente, så får de lage en egen spoilertråd. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk et godt inntrykk av far og datter:rolleyes: det unge paret som er eiendomsmeglere har ingenting der å gjøre , er vel mest bare for å komme på tv

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (15 timer siden):

Sitter klar med pepsien og pottis🤓🙋🏼‍♀️ Gleder mæ!!

Skulle ønske du begynner å skrive med svart tekst. Ser at du er aktiv i tråder jeg også er aktiv i, men jeg er fageblind og ser aldri hva du skriver. 😅

Anonymkode: 3fa05...8c0

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nysgjerrig på når det er spilt inn

Høsten 2020.

Anonymkode: e1f09...e11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt førsteinntrykk; 

Tvillingene; morsomme, mye fjas og latter..

Far og datter;  ikke mine favoritter. Enkelt og greit, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hva jeg ikke likte, mulig kun en følelse at datteren var litt bitchy og vil ha alt slik hun vil.. Men det kan like godt være klippingen..

Ungt par; nei takk, den unge damen ble for pirkete og opptatt av detaljer.. Minnet meg litt om Anna Rasmussen.

Venneparet; selv om de er helt blanke på alt, så er de mine favoritter.

 

Som sagt mitt førsteinntrykk, og det har ingenting med personene å gjøre egentlig da dette er klipp og lim så det kan godt være inntrykk tv2 har lagt opp til og ikke viser menneskene slik de er..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (1 time siden):

Mitt førsteinntrykk; 

Tvillingene; morsomme, mye fjas og latter..

Far og datter;  ikke mine favoritter. Enkelt og greit, uten at jeg egentlig kan sette fingeren på hva jeg ikke likte, mulig kun en følelse at datteren var litt bitchy og vil ha alt slik hun vil.. Men det kan like godt være klippingen..

Ungt par; nei takk, den unge damen ble for pirkete og opptatt av detaljer.. Minnet meg litt om Anna Rasmussen.

Venneparet; selv om de er helt blanke på alt, så er de mine favoritter.

 

Som sagt mitt førsteinntrykk, og det har ingenting med personene å gjøre egentlig da dette er klipp og lim så det kan godt være inntrykk tv2 har lagt opp til og ikke viser menneskene slik de er..

Adrian virker som ei stor klyse, syns det unge paret virker skikkelig sære, hun er pirkete og prøver hardt å virke søt mens han er på en måte ikke til stede, han virker bare veldig rar:huh:

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt førsteinntrykk:

Tvillingene: sprudlende damer! Ser for meg de er denne sesongens «Jerry og Jeanett» (selv om ingen egentlig kan sammenligne seg med dem, de er unike!😄). De kan ha store planer etc men så vil det skorte på utførelse? Kanskje? Bare en følelse jeg fikk! Men kan også hende de imponerer, at de er «flinkere» enn de gir uttrykk for så langt.

 

Meglerne: Hm, det er vel ingen som tror at meglere kan «alt» om hus etc?😂 Liker innsatsviljen og motivasjonen men ser for meg de får seg et sjokk når det går opp for dem at det ikke er bare bare å snekre etc. Tipper de er på nivå med Øyunn og Levi i fjor, men kanskje noe mer handy og mer motivasjon fra starten av? 
 

Far og datter: fikk litt bakoversveis da faren sa «du er jente», det var kanskje en spøk men hørtes også ut som om han mente det. Håper hun får slippe til, faren virker sta og bestemt på å gjøre ting sin måte. Litt besserwisser (a la Mikkel men sikkert ikke like handy). Blir spennende å se om de enes om interiør og utforminger fremover. 
 

Det unge paret: hm ja, helt enig i det dere skriver ovenfor. Ser han jobber på Maxbo, må man ikke kunne litt da? 
 

 

Ellers kult at hyttene er like store og på planløsningen. Rart de ikke skal ta hems men det er vel pga tiden ikke strekker til.
Det er kanskje en grunn til at det er spilt inn på høsten men syns det hadde vært mer passende med innspilling type mai-juni slik at Sommerhytta stod klar til sommeren og vi vil se det blir varmere i været. I de forrige sesongene syns jeg det ser så stusselig ut når det nærmer seg finale med de typiske sommerhyttene i høstvær. Bare en bagatell da, syns fortsatt det er et gøy program. 
 

Og tilslutt, også spent på hvordan dømmingen kommer til å foregå. Aina som spesifikt sa hun skal dømme etter deltakernes stil etc. Som for øvrig jeg er veldig spent på, klarer ikke se for meg nå hva de ulike lagene kommer til å gå for. Får kanskje vite mer etterhvert, om fargevalg de ønsker, materialer, mm.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...