Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En liten oppdatering om hyttesalget:

2 måneder etter finalen så har til alles store overraskelse ingen av Mjøslihyttene i Sommerhytta 2021 blitt solgt, tross for at andre hytter i samme området har blitt solgt unna nærmest fortløpende. 

Mange interessenter og mange på visning, men ingen kjøp. Mjøsli Hytter tar nå grep med å ta på seg kostnaden og arbeidet med å ferdigstille andreetasjene for å få fortgang i salget. Uten at dette skal øke prisene.

https://borsen.dagbladet.no/livsstil/far-ikke-solgt-tar-grep/74109770?fbclid=IwAR105JZML4OQ-RvCI0okxiD-F4G68jxCjAIaqiL3wfP57erFNjesQ6eq7ek

Jeg tenker at dårlig arbeid og feil valg av materialer av deltakerne kombinert med høy utsalgspris og uferdige hytter er en svært dårlig investeringskombinasjon. 

Hadde jeg bodd i området og hatt både penger og lyst til å investere i en hytte så ville jeg absolutt ikke gått for noen av Sommerhytta-hyttene. Jeg ville kalt minst to av hyttene for et dyrt totalrenoveringsprosjekt. Hytta til Anna&Jone kunne jeg overtatt med litt mindre modifikasjoner, men til den prisen så kunne jeg likegodt kjøpt meg en annen hytte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Ctrl said:

En liten oppdatering om hyttesalget:

2 måneder etter finalen så har til alles store overraskelse ingen av Mjøslihyttene i Sommerhytta 2021 blitt solgt, tross for at andre hytter i samme området har blitt solgt unna nærmest fortløpende. 

Mange interessenter og mange på visning, men ingen kjøp. Mjøsli Hytter tar nå grep med å ta på seg kostnaden og arbeidet med å ferdigstille andreetasjene for å få fortgang i salget. Uten at dette skal øke prisene.

https://borsen.dagbladet.no/livsstil/far-ikke-solgt-tar-grep/74109770?fbclid=IwAR105JZML4OQ-RvCI0okxiD-F4G68jxCjAIaqiL3wfP57erFNjesQ6eq7ek

Jeg tenker at dårlig arbeid og feil valg av materialer av deltakerne kombinert med høy utsalgspris og uferdige hytter er en svært dårlig investeringskombinasjon. 

Hadde jeg bodd i området og hatt både penger og lyst til å investere i en hytte så ville jeg absolutt ikke gått for noen av Sommerhytta-hyttene. Jeg ville kalt minst to av hyttene for et dyrt totalrenoveringsprosjekt. Hytta til Anna&Jone kunne jeg overtatt med litt mindre modifikasjoner, men til den prisen så kunne jeg likegodt kjøpt meg en annen hytte. 

Til den prisen tror jeg du kunne kjøpt tomt og fått bygd ei ferdigpakke-hytte  billigere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (11 timer siden):

En liten oppdatering om hyttesalget:

2 måneder etter finalen så har til alles store overraskelse ingen av Mjøslihyttene i Sommerhytta 2021 blitt solgt, tross for at andre hytter i samme området har blitt solgt unna nærmest fortløpende. 

Mange interessenter og mange på visning, men ingen kjøp. Mjøsli Hytter tar nå grep med å ta på seg kostnaden og arbeidet med å ferdigstille andreetasjene for å få fortgang i salget. Uten at dette skal øke prisene.

https://borsen.dagbladet.no/livsstil/far-ikke-solgt-tar-grep/74109770?fbclid=IwAR105JZML4OQ-RvCI0okxiD-F4G68jxCjAIaqiL3wfP57erFNjesQ6eq7ek

Jeg tenker at dårlig arbeid og feil valg av materialer av deltakerne kombinert med høy utsalgspris og uferdige hytter er en svært dårlig investeringskombinasjon. 

Hadde jeg bodd i området og hatt både penger og lyst til å investere i en hytte så ville jeg absolutt ikke gått for noen av Sommerhytta-hyttene. Jeg ville kalt minst to av hyttene for et dyrt totalrenoveringsprosjekt. Hytta til Anna&Jone kunne jeg overtatt med litt mindre modifikasjoner, men til den prisen så kunne jeg likegodt kjøpt meg en annen hytte. 

Trodde jeg leste en gang at hyttene ble pusset opp på nytt når Sommerhytta var ferdig? Hvis ikke er det ikke så rart om det ikke blir solgt, nei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener da å ha lest at de reiv mye i de andre hyttene før salg, fordi kjøkken og bad montert av amatører ikke alltid er så bra. De fikset alt som trengte fiksing rett og slett. Skal se om jeg finner det igjen. 
 

Hadde trodd at Anna og Jones hytte gikk fort, den har en veldig fin plassering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...