Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Man så det på Sommerhytta at Anna hadde like mye kunnskap som det påstås at Kurt hadde. Ingen uten kunnskap kan klare å lage de møblene Anna laget. Du skal vite hvordan du bygger dem, samt at man skal vite hvilke materialer man skal bruke. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Jeg fant akkurat oppskriften på bordet, via pinterest. Du husker kanskje hun satt med mobilen?

Anonymkode: 78e51...bdf

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BrukonymAner skrev (3 minutter siden):

Skammelig at de som vant 4 mill ikke donerer en stor del av dette til veldedighet. De trenger ikke disse pengene denne hytten er verdt. 

Hvem vant 4 mill? Hvis du sikter til de som vant hytta, så er det akkurat det som er konseptet i denne serien, at ett par vinner hytten, mens de tre andre parene tar med seg det de har vunnet av premier.

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvem vant 4 mill? Hvis du sikter til de som vant hytta, så er det akkurat det som er konseptet i denne serien, at ett par vinner hytten, mens de tre andre parene tar med seg det de har vunnet av premier.

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Poenget var kanskje at det går an å kritisere de fleste av oss for å ikke gi av overskuddet, ikke kritisere bare Anne og Jone for å ta i mot en spleis.

Anonymkode: 78e51...bdf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Poenget var kanskje at det går an å kritisere de fleste av oss for å ikke gi av overskuddet, ikke kritisere bare Anne og Jone for å ta i mot en spleis.

Anonymkode: 78e51...bdf

Spleis er ikke en del av programmet. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spleis er ikke en del av programmet. 

 

Penger er penger og vinnerparet vant verdier for 20 ganger denne spleisen, men har så vidt vi vet gitt nada av dette til veldedighet. 

A&J tar i mot en mindre sum som folk gir bort av fri vilje fordi de synes paret fortjener det og får kritikk av KV-tilhengerne for å ta imot istedet for å donere alt til et veldedig formål. Dobbeltmoral på et herlig høyt nivå. 

Endret av BrukonymAner
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (37 minutter siden):

Penger er penger og vinnerparet vant verdier for 20 ganger denne spleisen, men har så vidt vi vet gitt nada av dette til veldedighet. 

A&J tar i mot en mindre sum som folk gir bort av fri vilje fordi de synes paret fortjener det og får kritikk av KJ-tilhengerne for å ta imot istedet for å donere alt til et veldedig formål. Dobbeltmoral på et herlig høyt nivå. 

Gratulerer med trådens dummeste svar. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gratulerer med trådens dummeste svar. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Gratulerer med dobbeltmoral / dobbelt så god moral som oss andre. 

A&J trenger ikke pengene fra spleisen som folk uoppfordret har gitt til de, K&V trenger ikke en hytte til en verdi av 20x spleis. Gi meg en god grunn til hvorfor akkurat A&J bør gi bort pengene (en slags "folket's premie") til et veldedig formål, om ikke alle andre som har det de trenger også må gjøre det samme når de vinner/får noe? 

Har ikke sett i nærheten av de samme reaksjonene tidligere år når nøyaktig det samme har skjedd med taperparene, så skulle nesten tro det var pga en av deltakerne...

Endret av BrukonymAner
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Spleisen avsluttet på 190k blank. Fatter ikke at de tar i mot. Flaut. 

Anonymkode: 9663e...4b5

Hva med far&datter fra 2019 sesongen hvor spleisen endte på over 400k. Flaut at de tok i mot disse pengene?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (11 minutter siden):

Hva med far&datter fra 2019 sesongen hvor spleisen endte på over 400k. Flaut at de tok i mot disse pengene?

Det er flaut at folk velger å gi så mye til noen som har meldt seg på en konkurranse de dessverre ikke vant. 
Når folk er så dumme så må man regne med at de tar i mot pengene. 

Anonymkode: f78d2...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (18 minutter siden):

Hva med far&datter fra 2019 sesongen hvor spleisen endte på over 400k. Flaut at de tok i mot disse pengene?

Eller esra og arber som fikk 200k i fjor? Ingen som gikk helt av skaftet da gitt 😂

Anonymkode: a38b3...d5e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå folk gi sine egne penger til hva pokker de vil. Dersom noen vil gi til Anna og Jone må de gjerne det.

Å sette dette opp mot veldedige formål blir rett og slett for dumt. Ingen kan vel unne seg noen ting her i livet hvis de hver eneste gang skal sette utgiften opp mot fattige, foreldreløse barn med AIDS i Afrika. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangalover skrev (Akkurat nå):

La nå folk gi sine egne penger til hva pokker de vil. Dersom noen vil gi til Anna og Jone må de gjerne det.

Å sette dette opp mot veldedige formål blir rett og slett for dumt. Ingen kan vel unne seg noen ting her i livet hvis de hver eneste gang skal sette utgiften opp mot fattige, foreldreløse barn med AIDS i Afrika. 

Nja for min del , skulle jeg brukt penger på en spleis, ville sommerhyttedeltakere stått nederst på lista. Det er ikke å regne som noe veldedig formål. 
For å være ærlig står meg og mitt og hva jeg ønsker meg øverst på min liste. Blir feil å sammenligne hva man selv unner seg med p gi til et veldedig formål. Deltakere i sommerhytta er ikke et veldedig forsmål. 
 

Anonymkode: f78d2...08c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida skrev (2 timer siden):

Hva med far&datter fra 2019 sesongen hvor spleisen endte på over 400k. Flaut at de tok i mot disse pengene?

Ja. 

Anonymkode: 9663e...4b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen mellom første og andreplass (3-4 mill og 0kr) i dette programmet er såpass stor at mange tydeligvis ønsker at deres favoritter skal få en liten påskjønnelse i stedet for at de skal sitte tomhendte igjen i etterkant. Selv hadde jeg aldri gitt en krone, men ser ikke problemet med folk som gir, eller de som tar imot. TV2 kunne lett tatt seg råd til å diske opp med en ok andre og tredje-premie, som sikkert ville satt en stopper for disse spleisene og som ville gjort at alle deltakerne gjorde sitt ytterste helt til siste slutt, og med det gjort programmet bedre. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er flaut at folk velger å gi så mye til noen som har meldt seg på en konkurranse de dessverre ikke vant. 
Når folk er så dumme så må man regne med at de tar i mot pengene. 

Anonymkode: f78d2...08c

Det virker nesten som det er blitt en tradisjon med disse spleisene etter hver sesong av Sommerhytta. Jeg skjønner ikke greien med det, og det er fjernt for meg å skulle bidra. Det er like fjernt for meg å hisse meg opp over disse spleisene eller henge ut dem som mottar pengene. Hva folk bruker penger på har jeg da ingenting med.

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Eller esra og arber som fikk 200k i fjor? Ingen som gikk helt av skaftet da gitt 😂

Anonymkode: a38b3...d5e

Stemmer 😁 Det er vel beviset på hvor mye trynefaktor har å si.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på om jeg skal starte en spleis... «kvinneguidens rehab hytte» så deler vi alle hytta.... da blir det fart oppi Mjøsli da. 

Kanskje vi klarer å få fart på spleisen så vi kan kjøpe hytta til AJ? 

 

Anonymkode: 137e2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, BrukonymAner said:

Forskjellen mellom første og andreplass (3-4 mill og 0kr) i dette programmet er såpass stor at mange tydeligvis ønsker at deres favoritter skal få en liten påskjønnelse i stedet for at de skal sitte tomhendte igjen i etterkant. Selv hadde jeg aldri gitt en krone, men ser ikke problemet med folk som gir, eller de som tar imot. TV2 kunne lett tatt seg råd til å diske opp med en ok andre og tredje-premie, som sikkert ville satt en stopper for disse spleisene og som ville gjort at alle deltakerne gjorde sitt ytterste helt til siste slutt, og med det gjort programmet bedre. 

De får jo alle tingene de har vunnet underveis, så det stemmer ikke at det er alt eller ingenting. Men enig i at det kunne jo være en andre og tredjepremie, som feks gavekort på hytteleie.

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 8.31):

Lurer litt på om jeg skal starte en spleis... «kvinneguidens rehab hytte» så deler vi alle hytta.... da blir det fart oppi Mjøsli da. 

Kanskje vi klarer å få fart på spleisen så vi kan kjøpe hytta til AJ? 

 

Anonymkode: 137e2...fd5

Haha yeeeah! Jeg er med!

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/21/2021 at 1:48 PM, AnonymBruker said:

Gratulerer med trådens dummeste svar. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

Her synes jeg du bummer grovt.

Arber snakker litt om deres spleis etter forrige sesong i podcasten til Jerry og Cornelius. Sammen med psykologen til programmet fant de ut at det ikke ble riktig å bruke pengene på noe annet enn hytte, siden folk helt frivillig hadde gitt dem penger til akkurat det. Om disse folka ville at pengene skulle gå til veldedighet hadde de jo gitt pengene til veldedighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BrukonymAner skrev (På 21.6.2021 den 13.08):

Penger er penger og vinnerparet vant verdier for 20 ganger denne spleisen, men har så vidt vi vet gitt nada av dette til veldedighet. 

A&J tar i mot en mindre sum som folk gir bort av fri vilje fordi de synes paret fortjener det og får kritikk av KV-tilhengerne for å ta imot istedet for å donere alt til et veldedig formål. Dobbeltmoral på et herlig høyt nivå. 

Og dette er K&V sitt ansvar fordi? Plasser kritikken din der den hører hjemme... dette gir null mening..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...