Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merker jeg tilter av Anna på sommerhytta og hvor nedsettende hun hele tiden snakker om Jone.

Med kommentarer som «Jone får ikke til så mye» «Tror det er viktig for Jone å vise at han også duger til noe» «positivt overrasket over å se at Jone også kan få til ting» 

Hun snakker jo så nedsettende om han, som om han er tilbakesatt eller er en liten drittunge. Jone virker jo helt kuet og nedbrutt.

Snakk om å dominere og ha null resepekt for kjæresten sin. Blir helt oppgitt og provosert over hvordan Anna behandler Jone, og alle de små stikkene hun hele tiden gir. 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blueberrymuffin skrev (5 minutter siden):

Merker jeg tilter av Anna på sommerhytta og hvor nedsettende hun hele tiden snakker om Jone.

Med kommentarer som «Jone får ikke til så mye» «Tror det er viktig for Jone å vise at han også duger til noe» «positivt overrasket over å se at Jone også kan få til ting» 

Hun snakker jo så nedsettende om han, som om han er tilbakesatt eller er en liten drittunge. Jone virker jo helt kuet og nedbrutt.

Snakk om å dominere og ha null resepekt for kjæresten sin. Blir helt oppgitt og provosert over hvordan Anna behandler Jone, og alle de små stikkene hun hele tiden gir. 

Og Jone som blir sur når han blir sulten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (6 minutter siden):

Merker jeg tilter av Anna på sommerhytta og hvor nedsettende hun hele tiden snakker om Jone.

Med kommentarer som «Jone får ikke til så mye» «Tror det er viktig for Jone å vise at han også duger til noe» «positivt overrasket over å se at Jone også kan få til ting» 

Hun snakker jo så nedsettende om han, som om han er tilbakesatt eller er en liten drittunge. Jone virker jo helt kuet og nedbrutt.

Snakk om å dominere og ha null resepekt for kjæresten sin. Blir helt oppgitt og provosert over hvordan Anna behandler Jone, og alle de små stikkene hun hele tiden gir. 

Enig. Jeg blir helt matt av å se på det der. 
Nå sa han akkurat «det er viktig for meg å imponere Anna». Det har han vel sagt tidligere også. 
Men hallo! De bor sammen. Jeg sier ikke at man skal slutte å gjøre en innsats når man har fått noen på kroken, men det forholdet der er virkelig ikke sunt. 

Hadde jeg snakket om mannen min på den måten Anna snakker om Jone hadde jeg vært singel, for å si det sånn (og han er egentlig ganske tolerant). 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen

Morsomt å følge med på byggingen deres. Men mye samme farger og design desverre.

Liker egentlig de fleste der inne, men Anna er ikke særlig sympatisk. Stakkar Jone:o

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig. Jeg blir helt matt av å se på det der. 
Nå sa han akkurat «det er viktig for meg å imponere Anna». Det har han vel sagt tidligere også. 
Men hallo! De bor sammen. Jeg sier ikke at man skal slutte å gjøre en innsats når man har fått noen på kroken, men det forholdet der er virkelig ikke sunt. 

Hadde jeg snakket om mannen min på den måten Anna snakker om Jone hadde jeg vært singel, for å si det sånn (og han er egentlig ganske tolerant). 

Anonymkode: 6ee85...c99

Og så sa han så stolt ,at de kom til å ringe han etter hjelp.så svarer Anna - De kommer heller til å ringe MEG😳

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så to episoder idag, og de brukte samme klippet hvor hun «klager» på Jone i begge episodene🧐

Og dette er filmklipping som fort gjøres med vilje for å skape karakterer som kanskje ikke er helt sånn. Synd for henne evt, for hun fremstilles jo ikke helt heldig. (Hun sier det jo, men klipping kan gjøre mye😬)

Anonymkode: 4c0e0...018

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så to episoder idag, og de brukte samme klippet hvor hun «klager» på Jone i begge episodene🧐

Og dette er filmklipping som fort gjøres med vilje for å skape karakterer som kanskje ikke er helt sånn. Synd for henne evt, for hun fremstilles jo ikke helt heldig. (Hun sier det jo, men klipping kan gjøre mye😬)

Anonymkode: 4c0e0...018

Helt klart. Og dette er jo eneste «dramatikk/spenningsmoment» Hun er veldig ung og det kan også ha noe sammenheng med usikkerhet i å være på TV. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinneguide skrev (12 minutter siden):

Helt klart. Og dette er jo eneste «dramatikk/spenningsmoment» Hun er veldig ung og det kan også ha noe sammenheng med usikkerhet i å være på TV. 

Synes hun er helt uspiselig! Synes så synd på han! Hun irriterer meg veldig.  

Meglerparet er mine favoritter,  med far og datter nummer 2. 

Søstrene er bare slitsomme,  og etter min mening oppmerksomhetsøkende. Må alltid rope høyt, hoppe, le masse, og sånne typer synes jeg er så anmasende. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sååå lei av å høre at Anna tviler på om Jone duger til noe og at Jone bare vil imponere Anna. Det må være fjerde gangen de viser det klippet 🙄 Der er jo bare skikkelig dårlig klippearbeid! 

Jeg liker tvillingene best, de er jo egentlig ikke slitsomme, de er bare litt mer gøyale enn de kjedelige andre 😂

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt av Anna og hennes oppførsel. 

Anonymkode: ba737...de9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at (ikke nøyaktig gjengitt pga hukommelse og sånt); "vi spiste ikke frokost og uten mat blir det jo dårlig stemning. Jeg tåler det, jeg blir ikke sur...osv".
Det er passivt aggressivt. 

Anonymkode: 8d236...37c

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 time siden):

Merker jeg tilter av Anna på sommerhytta og hvor nedsettende hun hele tiden snakker om Jone.

Med kommentarer som «Jone får ikke til så mye» «Tror det er viktig for Jone å vise at han også duger til noe» «positivt overrasket over å se at Jone også kan få til ting» 

Hun snakker jo så nedsettende om han, som om han er tilbakesatt eller er en liten drittunge. Jone virker jo helt kuet og nedbrutt.

Snakk om å dominere og ha null resepekt for kjæresten sin. Blir helt oppgitt og provosert over hvordan Anna behandler Jone, og alle de små stikkene hun hele tiden gir. 

Jeanett var da 1000 ganger verre mot Jerry i fjor

Anonymkode: 8bbb9...d1a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeanett var da 1000 ganger verre mot Jerry i fjor

Anonymkode: 8bbb9...d1a

Hvorfor i helvete gidde å diskutere det som skjedde i sesongen i fjor? Anna oppfører seg dritt allerede nok som det er

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så fæle dere er! Anna er en søt ung jente og virker flink! Jeg tror de kommer til å samarbeide bra gjennom sesongen og det blir spennende å se hvordan hytta blir. Jeg synes forøvrig de var flinkest i uke 1 med utekjøkken.


Den som aldri har sagt noe galt og er helt perfekt kan kaste den første steinen...

Anonymkode: 2f669...3ec

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor i helvete gidde å diskutere det som skjedde i sesongen i fjor? Anna oppfører seg dritt allerede nok som det er

Anonymkode: d9969...53a

Hvorfor i helvete kan man ikke sammenligne 😉? Syns ikke Anna er så ille. Han er tafatt, og da er det jo bra at det er litt tak i henne. Men flott at han ønsker å lære. 

Anonymkode: 8bbb9...d1a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Uff, så fæle dere er! Anna er en søt ung jente og virker flink! Jeg tror de kommer til å samarbeide bra gjennom sesongen og det blir spennende å se hvordan hytta blir. Jeg synes forøvrig de var flinkest i uke 1 med utekjøkken.


Den som aldri har sagt noe galt og er helt perfekt kan kaste den første steinen...

Anonymkode: 2f669...3ec

Enig. Hun er superflink, og han ønsker å lære. 

Anonymkode: 8bbb9...d1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker Kurt og Veronica (far og datter) bare mer og mer som par. Kurt virker som en trivelig og bra mann, og Veronica er jo bare så søt og god. 

Jeg har slitt med å danne meg inntrykk av hvordan det blir hos de ulike parene og hvordan dem ligger an underveis, ettersom det har vært dårlig klipping av produksjonen. Plutselig har dem satt opp hele veggen, neste øyeblikk så maler dem veggen, og tredje øyeblikk så står dem å isolerer denne veggen som dem enda ikke har begynt på (?). Et par har plutselig fått lagt hele gulvet ferdig, og i neste øyeblikk så har dem ikke begynt på gulvet. Mye att og fram her... 

Synes også det er trist at parene velger akkurat det samme, som om at dem har svært begrensede valgmuligheter. I alle fall når det kommer til valg av farger. 

Tvillingenes soverom virker pr nå veldig "tungt" med denne mørke blåfargen og den svarte panelveggen, som jeg for øvrig ikke synes traff hverandre helt. 

Men spent på resultatene i morgen. Det virker som det er mye hummer og kanari blant material- og fargevalg. Kanskje det blir bra tilslutt når man klarer å få seg et helhetsinntrykk av alt. Men basert på alt jeg nettopp har skrevet klarer jeg ikke å peke meg ut et favorittsoverom hittil. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor i helvete kan man ikke sammenligne 😉? Syns ikke Anna er så ille. Han er tafatt, og da er det jo bra at det er litt tak i henne. Men flott at han ønsker å lære. 

Anonymkode: 8bbb9...d1a

Nå var det ikke meg du siterte. 
Men enig med den personen. Jeg så ikke på ifjor. Så en slik sammenligning sier meg absolutt ingen ting. 

Anonymkode: 6ee85...c99

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

På min TV så disse mørkeblå fargene helt jævelige ut. På rommet til tvillingene hadde jeg ikke kunnet oppholde meg i det hele tatt for den blåfargen mot den fæle gråsvarte panelen skar i øynene.

Liker far og datter og stilen deres, av det vi har fått se. Blir spennende å se hvordan rommene ser ut når de er ferdigstilt.

Skjønner ikke helt at tvillingene vant konkurransen i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (2 timer siden):

Merker jeg tilter av Anna på sommerhytta og hvor nedsettende hun hele tiden snakker om Jone.

Med kommentarer som «Jone får ikke til så mye» «Tror det er viktig for Jone å vise at han også duger til noe» «positivt overrasket over å se at Jone også kan få til ting» 

Hun snakker jo så nedsettende om han, som om han er tilbakesatt eller er en liten drittunge. Jone virker jo helt kuet og nedbrutt.

Snakk om å dominere og ha null resepekt for kjæresten sin. Blir helt oppgitt og provosert over hvordan Anna behandler Jone, og alle de små stikkene hun hele tiden gir. 

Helt enig, det forholdet der er ikke sunt. Hadde jeg snakket sånn om/til kjæresten min hadde han satt meg på plass. Hun rakker ned på han og kuer han! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...