Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan det være at de har en arvelig sykdom? Stoffskifteproblemer? Bruker medisiner? Du vet ingenting om deres kosthold utenfor innspillingen!!!

Anonymkode: 0f85a...4b6

Ærlig talt. Gi dere. De er godt voksne damer. Alle vet vel at kropper forandrer seg over tid. De andre er unge.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ikke meg du siterer, men nå skal jeg sette meg på trappa med kaffen, og undres over hva folk får ut av hersketeknikker🥰🥰🥰😘

Klem til deg surprompen❤️🥰

Anonymkode: b6362...0f3

Omtrent det samme du fikk ut av den 😄

Anonymkode: 99b7a...f35

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Omtrent det samme du fikk ut av den 😄

Jeg følte meg bare dum, og gjør ofte det når jeg oppfører meg irrasjonelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min rangering i dagens program, og spoiler av vinnerne: 

Spoiler

1. Kurt og Veronica. Far og datter. Igjen i en egen klasse rundt snekringen. Gode på små detaljer. Proft utført. Best beiset av alle parene. Fint uteområde og bra helhetsinntrykk. Dommerne prøvde å finne detaljer på å trekke dem, men lyktes ikke. Overlegent, men også velfortjent seier igjen. 

Så forholdsvis jamt under dette:  

2. Tvillingene. Tidvis skjoldete vegger. Likte egentlig ikke brunfargen, men greit nok når dem likte det. Til gjengjeld likte jeg inngangspartiet, og måten dem hadde anstrengt seg på rundt dette. Dette vipper dem som min nr 2. Solid stykke arbeid denne uken. Imponerende. 

3. Adrian og Christine. Tydelig skjoldete vegger etter maling, enkel inngangsparti. Bra jobbet her også, men har litt å gå på når det kommer til nøyaktighet og helhetsinntrykk.

4. Anna og Jone. Hadde ikke beiset trapp og blomsterkasse, som i seg selv er litt rart og gir inntrykk av at det er “uferdig”. Veldig enkel inngangsparti og fremside, kunne anstrengt seg mer på den store plassen dem hadde. Igjen manglet dem det lille ekstra. Men godt arbeid likevel. Ser strengt ut med 4. plass, men kunne vel egentlig skrevet delt 2. plass sammen med tvillingene og meglerne. 

Nå er jeg utrolig spent på fortsettelsen. Kurt og Veronica har nå 3 hammere av 3 mulige, mens resten har 0. Utrolig overraskende resultat. Jeg trodde ikke dem hadde mulighet å vinne i dag, for å jevne ut konkurransen. Men dem leverte slik at å vippe dem ned fra gullhammeren ble umuliggjort. Sykt fortjent. Likevel, så er det 11 gullhamre til å slåss om, så alt kan skje. Men nå ligger det vel i kortene at Kurt og Veronica vil bli strengt dømt fremover, og kommer ikke til å vinne neste uke nærmest uansett hvordan dem leverer. Tror jeg. 

Jeg har btw fått et TV-crush på Veronica. For et menneske! 😁

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg følte meg bare dum, og gjør ofte det når jeg oppfører meg irrasjonelt. 

Det burde du lage en egen tråd om. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skrives det om dialekten til tvillingene?? Jeg synes dialekter er sjarmerende. Utrolig kjedelig hvis alle skulle snakka samme dialekt. Ja til språklig mangfold. 

(- Og i tillegg er ikke dialekt noe man velger). 

Anonymkode: 56cbe...680

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jone og Anna minner litt om Snefrid og Erik.

Anonymkode: da1a7...ade

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anna sin instagram viser et interiør som er sterkt inspirert av CBE. Forklarer en del. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Anna sin instagram viser et interiør som er sterkt inspirert av CBE. Forklarer en del. 

Grusomt. 

Anonymkode: da1a7...ade

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Vis skjult innhold

1. Kurt og Veronica. Far og datter. Igjen i en egen klasse rundt snekringen. Gode på små detaljer. Proft utført. Best beiset av alle parene. Fint uteområde og bra helhetsinntrykk. Dommerne prøvde å finne detaljer på å trekke dem, men lyktes ikke. Overlegent, men også velfortjent seier igjen. 

2. Tvillingene. Tidvis skjoldete vegger. Likte egentlig ikke brunfargen, men greit nok når dem likte det. Til gjengjeld likte jeg inngangspartiet, og måten dem hadde anstrengt seg på rundt dette. Dette vipper dem som min nr 2. Solid stykke arbeid denne uken. Imponerende. 

3. Adrian og Christine. Tydelig skjoldete vegger etter maling, enkel inngangsparti. Bra jobbet her også, men har litt å gå på når det kommer til nøyaktighet og helhetsinntrykk.

4. Anna og Jone. Hadde ikke beiset trapp og blomsterkasse, som i seg selv er litt rart og gir inntrykk av at det er “uferdig”. Veldig enkel inngangsparti og fremside, kunne anstrengt seg mer på den store plassen dem hadde. Igjen manglet dem det lille ekstra. Men godt arbeid likevel. Ser strengt ut med 4. plass, men kunne vel egentlig skrevet delt 2. plass sammen med tvillingene og meglerne. 

Nå er jeg utrolig spent på fortsettelsen. Kurt og Veronica har nå 3 hammere av 3 mulige, mens resten har 0. Utrolig overraskende resultat. Jeg trodde ikke dem hadde mulighet å vinne i dag, for å jevne ut konkurransen. Men dem leverte slik at å vippe dem ned fra gullhammeren ble umuliggjort. Sykt fortjent. Likevel, så er det 11 gullhamre til å slåss om, så alt kan skje. Men nå ligger det vel i kortene at Kurt og Veronica vil bli strengt dømt fremover, og kommer ikke til å vinne neste uke nærmest uansett hvordan dem leverer. Tror jeg. 

Trodde ikke man skulle spoile her før programmet har blitt sendt på tv2?

Anonymkode: 6bf95...834

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du bestemmer selv om du vil trykke på spoilertagen.

Anonymkode: 37940...11d

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men så brukte jeg en spoilertag, som alle andre her inne som skriver før programmet er sendt.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

CBE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kath H. skrev (2 minutter siden):

CBE?

Caroline Berg Eriksen vil jeg anta

Anonymkode: 788c4...b84

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes den blomsterkassen TT hadde i enden av plattingen sin, var en så koselig idé! Selv om det manglet litt på utførelsen. Tror jeg skal la meg inspirere til inngangspartiet på annekset på hytten.

Ellers synes jeg at alle inngangspartiene var litt «meh» i dag, så det var egentlig samme for meg hvem som vant. Blir liksom ikke helt engasjert i år.

Anonymkode: 87f23...d39

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (5 timer siden):

Vis skjult innhold

Jeg også liker bare Veronica bedre og bedre! Far og datter har virkelig lært seg å samarbeide. Jeg bare tenker på hvordan forholdet var i den første uken, og nå er de så samkjørte! Så langt er de mine favoritter for å vinne som par, men er vel litt tidlig å si om de er favorittene rent stilmessig.

Anonymkode: 87f23...d39

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvor jævlig vanskelig er det å skjønne at dette er klippet, vi ser ikke alt som skjer, vi kjenner ikke disse folkene, vi vet ikke hvordan de faktisk behandler hverandre. For alt du vet får Anna juling av Jone hver kveld. Jeg tror jo ikke det er tilfelle, men poenget mitt er at vi ikke vet. Det at du reagerer anderledes på stress er ikke heller et argument for at Anna er kjip. Første uka var Guri mest opptatt av at tvillingene ikke kom helt overens og Aina ba dem være snille med hverandre. Heller ikke der vet vi hva som har skjedd. Det er ekte mennesker dette her, det at de er på tv betyr ikke at de ikke kan finne veien inn hit. Det er skikkelig ufint å henge ut folk så heftig som det som gjøres i dem tråden her, basert på at vi ser dem i 20-30 min på skjermen hver uke. Og som flere har påpekt, kjønnsroller virker å være litt snudd i dette forholdet, denne typen snakk fra en mann er relativt vanlig, "kona overreagerer" osv.

Anonymkode: 120ea...7e0

Jeg skjønner at programmet er klippet. Det er ikke det som er klippet vekk som gjør at inntrykket jeg får av Anna er dårlig, men det som IKKE er klippet vekk. Måten hun snakker om Jone, tonefallet og hvordan hun hele tiden fremhever seg selv og prøver å sette seg i et godt lys, som regel på bekostning av Jone.

Anonymkode: e6db8...9f8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...