Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest loveli
Smurfii skrev (4 timer siden):

Syns Adrian og Christine har de desidert fineste flisene på badet🤩 Tror sluttresultatet kan bli dødsbra😍🌟 

Jeg liker best de nøytrale flisene til far og datter, men synes ikke det er pent med den blanke overflaten da det gir et rotete inntrykk pga gjenskinn som reflekterer alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loveli skrev (1 time siden):

Jeg liker best de nøytrale flisene til far og datter, men synes ikke det er pent med den blanke overflaten da det gir et rotete inntrykk pga gjenskinn som reflekterer alt.

 Enig, derfor jeg er fan av litt mørkere.😬😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli
Smurfii skrev (3 timer siden):

 Enig, derfor jeg er fan av litt mørkere.😬😋

Men det handler vel mer om overflaten og ikke fargen? Matt flis er best, uansett farge? Eller likte du fargen også? 🤗 

Jeg synes lys og matt flis er det peneste, med mindre man er på spa. Men på en grå regnværsdag eller fra september til mai er det utrolig vanskelig for meg som er b-menneske å virkelig våkne i mørke baderom. Jeg må på med lyset og dusje for å våkne skikkelig.

Edit; Når jeg nå ser de lyse flisene til far og datter på hele badet liker jeg ikke fargen lenger heller. 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Nytter lite når det er så innmari skeivt...

Anonymkode: 0f85a...4b6

Reagerte også på det, det var faktisk ekstremt 

Anonymkode: 7e490...f9c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Jone og Anna kan vinne denne uka.

Både dam prosjekt og bad virker veldig fint. 

Anonymkode: 9f3c4...a75

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorra sendes Sommerhytta kl 19:30 da det er fotballkamp etterpå. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dam prosjektet til Anna og Jone går rett til h. Unner dem ikke å vinne noe som helst. De kunne vært et av parene i parterapi istedenfor. Et av de andre parene kan vinne, bare ikke de.

Anonymkode: bbb3e...3e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Håper dam prosjektet til Anna og Jone går rett til h. Unner dem ikke å vinne noe som helst. De kunne vært et av parene i parterapi istedenfor. Et av de andre parene kan vinne, bare ikke de.

Anonymkode: bbb3e...3e1

Ojda, det var ikke videre sympatisk.

Hvis Anna og Jone har det beste badet og uteprosjektet, så fortjener de å vinne - på lik linje med alle andre som har gjort ukesoppdraget best. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig det er rart at ingen valgte panel på hyttebadet.

Men de fikk kanskje ikke lov?

Og flisevalgenw var også litt kjedelig. Hva med marokkanske fliser eller mosaikk?

Anonymkode: 9f3c4...a75

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Tror kanskje Jone og Anna kan vinne denne uka.

Både dam prosjekt og bad virker veldig fint. 

Anonymkode: 9f3c4...a75

Tror også det. 

Reagerte dog på at Finn plutselig dukket opp og skrøt voldsomt når Anna og Jone holdt på med hageprosjektet.
Hvorfor gjorde han det? Og hvorfor til kun Anna og Jone? Var jo ikke passende i det hele tatt. Pussig opplegg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

jeg har mine favoritter på lik linje som du har dine favoritter. Hadde helst sett at Anna og Jone ikke var med i det hele tatt. Anna er ufyselig rett gjennom og Jone.. han har blitt helt blind og lar seg styre. Dessuten eier ikke Anna stil for fem flate øre, så om de vinner så kommer jeg til å le meg ihjel. 

Anonymkode: bbb3e...3e1

Det er greit å ha sine favoritter, men skal da ikke være ufin mot de som ikke er favorittene.

Dessuten så er ikke Anna og Jone mine favoritter, men de fortjener ikke å bli omtalt som du gjør. 

Anonymkode: 6b5f0...bd3

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er så galt med Anna og Jone? Synes Veronica er like frekk i trynet, pluss lat

Anonymkode: 56cbe...680

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (15 minutter siden):

Tror også det. 

Reagerte dog på at Finn plutselig dukket opp og skrøt voldsomt når Anna og Jone holdt på med hageprosjektet.
Hvorfor gjorde han det? Og hvorfor til kun Anna og Jone? Var jo ikke passende i det hele tatt. Pussig opplegg. 

Det der var veldig merkelig. 

Han sa jo ikke noe til de andre. Bare rart....

Og litt vulgært om kone som soler seg (for naboene) når mannen jobber.

Anonymkode: 9f3c4...a75

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Synes Veronica er like frekk i trynet, pluss lat

Anonymkode: 56cbe...680

Merkelig hvor forskjellige oppfatninger forskjellige folk kan ha av samme person på tv. 

Jeg har stikk motsatt oppfatning av Veronica. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det der var veldig merkelig. 

Han sa jo ikke noe til de andre. Bare rart....

Og litt vulgært om kone som soler seg (for naboene) når mannen jobber.

Anonymkode: 9f3c4...a75

Ja! Jeg tenkte faktisk "Finn, det er telefon til deg. 70-tallet ringte å ville ha tilbake holdningene sine."

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva er så galt med Anna og Jone? Synes Veronica er like frekk i trynet, pluss lat

Anonymkode: 56cbe...680

Sjalu for at Veronica bare er helt nydelig? At hun faktisk har stil og er handy? ; ) hun fikk jo til å bruke kappmaskina blant annet

Anonymkode: d9969...53a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Finn er generelt usmakelig i kommentarer, hørt flere som har jobbet med ham si. Han tror nok han er morsom selv 🤷

Jeg syntes faktisk Anna og Jone sitt har vært finest denne uka, av det vi har sett til nå. Selv om de ikke er personlige favoritter så har de jobba hardt. Syntes også Christine og Adrian sitt var er fint, men de får vel fort trekk for håndverk. Men det er egentlig lite vi får sett av det de jobber med før alt er ferdig, så kan hente jeg endrer mening i morgen! 

 

Anonymkode: 152a5...efb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukesfinale 

Spoiler

Anna og Jones sitt bad er det jeg liker best. Jeg er og en av de kanskje få som liker dette paret. Tror kanskje jeg forstår meg mer på snakkemåten til Anna enn hva alle andre gjør.

Uansett, liker godt bade med de sorte detaljene, de store mørke flisene med den lyse fugen på veggen.

Ikke minst så har de faktisk brukt til å uteprosjektet. Uavhengig av om det var badet som var hovedoppgaven, så har de stått på for å faktisk få til noe skikkelig ute, og ikke bare et lite, dog søtt, fuglebad.

Vinneren: ja etter det jeg er skrever, er det ikke overraskende at jeg er glad for at Anna og Jone tok seieren denne gangen 🥳 de hadde det beste totale sluttresultatet denne gangen.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (6 timer siden):

Tror også det. 

Reagerte dog på at Finn plutselig dukket opp og skrøt voldsomt når Anna og Jone holdt på med hageprosjektet.
Hvorfor gjorde han det? Og hvorfor til kun Anna og Jone? Var jo ikke passende i det hele tatt. Pussig opplegg. 

Det kan kanskje ha noe med at Anna og Jone faktisk hadde gjort noe mtp på utedelen av oppgaven ...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Veldig bra fremgang av herr og fru swix. Morsomt med far og datter som kranglet.

Syns badet til tvillingene ble litt kjedelig. Syns badet til Adrian og Christine var ganske fint, hva skjer med klippingen? Man ser liksom ikke hva de gjør i år.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...