Gå til innhold

Sommerhytta 2021. INGEN SPOILING.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har noen triks for å skille tvillingene? Hvem er hvem? :P 

Anonymkode: f724b...175

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det noen som har noen triks for å skille tvillingene? Hvem er hvem? :P 

Anonymkode: f724b...175

Trine er hun som skriker, skråler pg ler høyt. Trude er det samme.

Så, nei, egentlig ikke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående alle som mener Anna er slem mot Jone. Jeg synes også en del av kommentarene hennes virker nedlatende, og jeg ser at de kan såre. Men så ser jeg også at Jone tør å ta igjen ganske ofte. Og så til hovedpoenget mitt: 

Jeg har sett alle sesongene på rappen nå, og ser at det hele veien har vært en tendens til at alltid minst ett av parene skal bli fremstilt som litt "kranglete", som f.eks. Ø og L  og JJ fra forrige sesong, og også litt av det samme i foreldre og barn som har vært med før. Kan det ikke være det samme som skjer her?

Anonymkode: f724b...175

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Aller først: Synes det er rart at vi fikk se så lite av jobben deltakerne gjorde på badet. Når programmet avsluttet i går så holdt parene enda på å flise veggene eller delvis på gulvet. I dag når programmet startet var nesten ALT ferdig, bortsett fra taklister, vasking og småpjusk.  
Hvor ble det av montering av benk, servant og dusjkabinett, samt utforing av vinduer, opphenging av speil, knagger og toalettrullholder, avansert listing og fuging og interiørfinish? Toalettet vet vi at det er fagfolk som har gjort, men jeg begynner faktisk å lure på om deltakerne har fått hjelp fra fagfolk til en del av dette andre også for å rekke alt. Fra halvferdig til komplett ned til minste detalj på et døgn her altså. Og alle var stort sett ferdig.  

Min ukesrangering: 

1. Anna og Jone: 

Veldig pent bad, og veldig bra håndverk! Manglet dog dørterskelen, men hadde det soleklart fineste uteområdet, samt hadde en bedre fargehelhet inne på badet. Ellers plettfritt og leverte det “lille ekstra” som jeg har etterlyst tidligere uker. Nesten som at det er rart at tiden har strukket til denne uken, selv med hjelp av fliselegger.
Finn kommer med tidenes dårligste positive tilbakemelding på uteområdet når det samtidig ligger på kanten til refs. "Ta deg sammen, skjerp deg og bra jobba", liksom. Går det ikke an å skryte på en normal måte?  

2. Kurt og Veronica: 

Veldig pent bad her også, og nok engang plettfritt arbeid. Uteområdet ble faktisk mye bedre enn hva jeg først så for meg. Enkelt og pent. Likevel var det noe som ikke helt traff meg. Fargekombinasjonene muligens. 
Aina savnet “det organiske” og noen kurver... Altså, dette blir jo bare pisspreik, og mer oppdiktet bare for å finne på noe å trekke på. Finn nevnte at K&V må dra til i arbeidet. Også det blir rart, når K&V svarte på oppgaven så det holdt i forhold til to andre par denne uken! 

3. Trude med hjelpere: 

Det ble tilslutt et bra bad. Trude og co leverte godt denne uken. Og tvillingene har nok hatt hell i uhellet med å få inn hjelp fra noen som virkelig mestret flislegging. Men den fontenen var begredelig, og ligner et produkt Trude har revet ut i hu og hast bare for å svare på oppgaven. Ukens dårligste uteområde.  

4. Adrian og Christine:  

Som nevnt tidligere ble flisingen til Adrian og Christine helt kriseskjevt. Så skjevt at badet vil nok bli revet før salg. Lars nevnte det faktisk ikke på runden sin, og skrøt voldsomt av badet under finalen. Det er rart. Det ble ikke bedre med at silikoneringen var fryktelig i tillegg. Soleklar bunnplassering med tanke på bad. Uteområdet var enkelt og OK, verken mer eller mindre.  

 

Og til AB 44b7a...4dc som tidligere kicket på min bruk av dem/de: Jeg brukte ikke dem eller de en eneste gang i dette innlegget. For din del ;) 

 

Endret av Ctrl
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (På 28.4.2021 den 12.10):

Er så lite handy og har null peil på flislegging og snekring generelt så klarer ikke se at det er veeeldig skeeivt..😂 

De er veldig uheldig med silikonen😬 Håper de klarer det neste uke. 

Anonymkode: 5f3b0...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Det der var veldig merkelig. 

Han sa jo ikke noe til de andre. Bare rart....

Og litt vulgært om kone som soler seg (for naboene) når mannen jobber.

Anonymkode: 9f3c4...a75

Når skal folk skjønne at ting blir klippet veldig til. Hvordan skal de få plass til 1 uke filmtid på bare en liten episode? ALT er jo selvsagt lagt opp slik av en grunn.🤦🏻‍♀️ Ikke rart i det hele tatt..

Anonymkode: 16f2a...f29

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo folk der fra elfag som man ser i dagens epiode, så vil tro det er de som monterer servant/do/dusj osv

Anonymkode: 16f2a...f29

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen som har noen triks for å skille tvillingene? Hvem er hvem? :P 

Anonymkode: f724b...175

Trine er bittelitt slankere enn Trude, Trine er og litt mer handy, ser ut til at hun er litt mer stille og alvorlig. Ikke at noen er det av dem egentlig. 🤓 Jeg ser forskjell på dem. 

Anonymkode: da1a7...ade

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, AnonymBruker said:

Sjalu for at Veronica bare er helt nydelig? At hun faktisk har stil og er handy? ; ) hun fikk jo til å bruke kappmaskina blant annet

Anonymkode: d9969...53a

Det triste med KG er at det sannelig ikke er lett å skjønne om dette er et forsøk på ironi eller ikke.

Med unntak av sesong 3 synes jeg baderomsuka generelt har vært den kjedeligste. Synes forøvrig stylingen generelt var bedre i sesong 3 også, men unntak av barbiehuset. De gjorde litt mer ut av badene da, så de så ikke ut som de kunne vært i en obos-leilighet i Oslo. Får håpe på en mer underholdende uke neste uke.

Anonymkode: 120ea...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er jo folk der fra elfag som man ser i dagens epiode, så vil tro det er de som monterer servant/do/dusj osv

Anonymkode: 16f2a...f29

Rørleggerting må jo monteres av rørlegger for at det skal være godkjent :)

Anonymkode: 152a5...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (20 timer siden):

Merkelig hvor forskjellige oppfatninger forskjellige folk kan ha av samme person på tv. 

Jeg har stikk motsatt oppfatning av Veronica. 

Enig! Synes hun er flink å hele tiden ønsker å lære 

Anonymkode: 7e490...f9c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Som nevnt tidligere ble flisingen til Adrian og Christine helt kriseskjevt. Så skjevt at badet vil nok bli revet før salg. Lars nevnte det faktisk ikke på runden sin, og skrøt voldsomt av badet under finalen. Det er rart. Det ble ikke bedre med at silikoneringen var fryktelig i tillegg. Soleklar bunnplassering med tanke på bad. Uteområdet var enkelt og OK, verken mer eller mindre.  

Tror dette bør nevnt bare klippet vekk(?) de må jo garantert ha fått beskjed om fugen og drit dårlig fliser

Anonymkode: 7e490...f9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Rørleggerting må jo monteres av rørlegger for at det skal være godkjent :)

Anonymkode: 152a5...efb

Ja vet - men var noen over her som ikke skjønte hvorfor det ikke vises at deltagerne gjør det.😊

Anonymkode: 16f2a...f29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Angående alle som mener Anna er slem mot Jone. Jeg synes også en del av kommentarene hennes virker nedlatende, og jeg ser at de kan såre. Men så ser jeg også at Jone tør å ta igjen ganske ofte. Og så til hovedpoenget mitt: 

Jeg har sett alle sesongene på rappen nå, og ser at det hele veien har vært en tendens til at alltid minst ett av parene skal bli fremstilt som litt "kranglete", som f.eks. Ø og L  og JJ fra forrige sesong, og også litt av det samme i foreldre og barn som har vært med før. Kan det ikke være det samme som skjer her?

Anonymkode: f724b...175

Mye mulig, men jeg syns hun har en tendens til hele tiden å påpeke feil som Jone gjør. Det er aldri at «vi» har gjort en feil, det er alltid «du» som i Jone. Dårlig egenskap. 

Anonymkode: e34c0...ab9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Jone og Anna:

Vant fortjent. Det uteområdet tok evig lang tid og var tungt arbeid. Ikke min smak, men er ikke jeg som skal bo der. Jeg synes ikke det er pent med lyst gulv og mørkere vegger og jeg liker heller ikke mørke fliser og lys fug, eller omvendt, det blir for rotete. Ellers helt ok, men traust bad.

 

Far og datter:

Fint og lyst bad, men synes ikke det er fint med blank flis som reflekterer alt da det gir et ekstremt rotete inntrykk. Gull har jeg aldri likt og det var ikke fint på dette badet heller... Sikkert håndverksmessig det beste badet. Aina klagde på pisseting som alle vet at hun måtte gjøre for å ikke gi den fjerde hammeren til far og datter. Eller, med det utrolig kjedelige uteområdet hadde de ikke fortjent å vinne denne uken.

 

Meglerne:

Et kjedelig bad med grusomt kjip farge på flisa. Også lysere gulv enn vegger noe som ikke er pent. Likte at fugene var ton i ton med flisene. Vasken var kanskje personlig, men stygg. Badet oppleves som veldig GRÅTT. Kjedelig. Bah... Håper Aina også klagde på at de manglet noe organisk, men at det ble klippet bort.., for her var det lite liv! Uteområdet var jo.., zzz.

 

Tvillingene:

Ok bad. Stilmessig et typisk bad uten sjel eller sjarme. Traust. Enig i at det var fint å legge flisa den veien. Vannet i hagen var latterlig.

 

 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har folk fått inntrykk av at Veronica er "frekk i kjeften"??? Når har hun noen gang vært frekk? Hun virker veldig snill mot alle syns jeg da. Ser noen klager på at hun er politisk korrekt, som om dét også er en dårlig egenskap nå. Huff så fælt, å ville være snill med alle. Nei og nei, hvor bærer verden hen? 

Anonymkode: 3e3b5...626

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortjent seier. Det eneste jeg reagerte på var den forferdelige høydeforskjellen på flisene til venstre for baderomsdøren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det mangler noe denne sesongen, og ikke noe med deltagerene som dere har nevnt.. Det er noe som er feil, jeg får ikke skikkelig inntrykk, får ikke se så mye arbeid, føles ut som at vi har fått sett bedre hyttene før? Jeg har nettopp sett episoden og det gikk så fort at jeg ikke husker en gang hvordan noens så ut omtrent. Noe rart er det.

Anonymkode: 27dab...7b2

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsettelse: Har de endret filmemåte kanskje? Føler ikke at vi «er i hytten»...

Anonymkode: 27dab...7b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg føler det mangler noe denne sesongen, og ikke noe med deltagerene som dere har nevnt.. Det er noe som er feil, jeg får ikke skikkelig inntrykk, får ikke se så mye arbeid, føles ut som at vi har fått sett bedre hyttene før? Jeg har nettopp sett episoden og det gikk så fort at jeg ikke husker en gang hvordan noens så ut omtrent. Noe rart er det.

Anonymkode: 27dab...7b2

Det er ikke bare deltakerne som er "off" denne sesongen, klippingen er også rar. Alt føles mer dratt ut og kjedelig. 

Anonymkode: 3e3b5...626

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...