Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Ble litt påskevær tidlig på dagen i dag, sol og godt vær. Vi gikk en tidlig tur, SB hadde kledd seg så fancy, måtte spørre om han hadde pyntet seg. Når han spurte hvor vi skulle gå, sa jeg at vi kunne gå ved vegen, siden han var så pyntet så måtte flest mulig få se han. Jeg var vist teit. 

Pynte seg, rart å si.

Har lånt bort litt lagringsplass i garasjen, så en kompis har fått ha sykkelen sin her i vinter. Skulle hente den i dag, og den mest rolige og sindige fyren jeg kjenner, slenger sykkelen ut av garasjeporten etter å ha klønet litt. :overrasket: Null søvn og syke barn gjør vist noe med en. Så fikk gjengjelde en tjeneste han gjorde for meg for noen år siden, å sitte sammen i stillhet i 10min, bare være der. Så tilbød jeg han å sove en halvtime på gjestesenga, fikk nesten ikke fullført setningen før han var på veg opp trappen.

Nå regner det, blåser, og er helt mørkt ute. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ble litt påskevær tidlig på dagen i dag, sol og godt vær. Vi gikk en tidlig tur, SB hadde kledd seg så fancy, måtte spørre om han hadde pyntet seg. Når han spurte hvor vi skulle gå, sa jeg at vi kunne gå ved vegen, siden han var så pyntet så måtte flest mulig få se han. Jeg var vist teit. 

Pynte seg, rart å si.

Har lånt bort litt lagringsplass i garasjen, så en kompis har fått ha sykkelen sin her i vinter. Skulle hente den i dag, og den mest rolige og sindige fyren jeg kjenner, slenger sykkelen ut av garasjeporten etter å ha klønet litt. :overrasket: Null søvn og syke barn gjør vist noe med en. Så fikk gjengjelde en tjeneste han gjorde for meg for noen år siden, å sitte sammen i stillhet i 10min, bare være der. Så tilbød jeg han å sove en halvtime på gjestesenga, fikk nesten ikke fullført setningen før han var på veg opp trappen.

Nå regner det, blåser, og er helt mørkt ute. 

Stakkars fyr, tipper han satt pris på det ❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Stakkars fyr, tipper han satt pris på det ❤

Var et nytt menneske som kom ned etterpå, kjente han mer igjen da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon said:

Var et nytt menneske som kom ned etterpå, kjente han mer igjen da.

Så bra! Har en nabo som har småbarn og er tilsvarende med han.   Men tror ting begynner å bli bedre nå. Han løste deler av problemet ved å gå ned i stillingsprosent. Ikke alle som har den luksusen at de kan gå ned i stilling, men han hadde heldigvis det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daryl Dixon said:

Har lånt bort litt lagringsplass i garasjen, så en kompis har fått ha sykkelen sin her i vinter. Skulle hente den i dag, og den mest rolige og sindige fyren jeg kjenner, slenger sykkelen ut av garasjeporten etter å ha klønet litt. :overrasket: Null søvn og syke barn gjør vist noe med en. Så fikk gjengjelde en tjeneste han gjorde for meg for noen år siden, å sitte sammen i stillhet i 10min, bare være der. Så tilbød jeg han å sove en halvtime på gjestesenga, fikk nesten ikke fullført setningen før han var på veg opp trappen.

Nå regner det, blåser, og er helt mørkt ute. 

Så omtenksomt av deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

FB_IMG_1711651336045.thumb.jpg.38b988125bdc0088d859139284cfb6b5.jpg

Det var fint 😍 Bjørnebær er fine i alle stadier

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, SVK said:

Så bra! Har en nabo som har småbarn og er tilsvarende med han.   Men tror ting begynner å bli bedre nå. Han løste deler av problemet ved å gå ned i stillingsprosent. Ikke alle som har den luksusen at de kan gå ned i stilling, men han hadde heldigvis det. 

Før han fikk barn var han nærmest arbeidsnarkoman, så ble overrasket da det viste seg at det var han og ikke samboeren hans som gikk ned i stillingsprosent. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er så vakkert og eventyrlig! Men har måtte begynt å google alle sånne bilder, er så mye AI bilder nå, så vet ikke hva som er ekte.

Enig.  Internett er ikke lett å vite hva som er sant eller ikke sant på internett. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (15 minutter siden):

Før han fikk barn var han nærmest arbeidsnarkoman, så ble overrasket da det viste seg at det var han og ikke samboeren hans som gikk ned i stillingsprosent. 

Forstår godt at en måtte jobbe mindre. Tid med barna er verdifult, og da bør man være opplagt så man har overskudd til å være en god forelder og. Kameraten min er fastlege og tilsynslege på sykehjem, og de har så mye å gjøre, og er pålagt å jobbe noen helger på legevakt. Kona er sykepleier og de har et puslespill ofte å få til, mtp turnus, overtid, barn osv. En annen kammerat er lege på sykehus, og selv om de har noen lange vakter så har han mindre arbeidsbelastning. Begge er kjempe gode fedre, og burde hatt medalje for den de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (25 minutter siden):

Det var fint 😍 Bjørnebær er fine i alle stadier

Og så gode!!!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det minner meg på bringebær buskene mine. De har fått stå i fred i vinter, håper på at det blir mye bær i år.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (16 minutter siden):

Det minner meg på bringebær buskene mine. De har fått stå i fred i vinter, håper på at det blir mye bær i år.

Så bra, er det rådyrene som pleier å spise de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (6 minutter siden):

Så bra, er det rådyrene som pleier å spise de?

Ja, glupske rådyr... 😡

Rumle skrev (3 minutter siden):

Har du fått med deg at Berrum har blitt far, Dixon?  

Nei, men så koselig da! Viste ikke at han var gravid, holdt jeg på å si, at madammen var det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ja, glupske rådyr... 😡

Nei, men så koselig da! Viste ikke at han var gravid, holdt jeg på å si, at madammen var det.

Nei, det var det ingen som visste :ler: Gøy! 

Eller vent, det ble sikkert feil, han hadde ikke sagt det i podcasten i alle fall! :ler:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (5 minutter siden):

Nei, det var det ingen som visste :ler: Gøy! 

Eller vent, det ble sikkert feil, han hadde ikke sagt det i podcasten i alle fall! :ler:

Virker som om det er litt trenden nå, å holde det skjult. Har Martin fått barn nr 2? Vet de ventet en til, hørte det i en annen podcast. Herman Flesvik holdt det også skjult til barnet kom. Har forståelse for det altså, godt gjort å ikke røpe det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Virker som om det er litt trenden nå, å holde det skjult. Har Martin fått barn nr 2? Vet de ventet en til, hørte det i en annen podcast. Herman Flesvik holdt det også skjult til barnet kom. Har forståelse for det altså, godt gjort å ikke røpe det.

Ja? Det kan godt hende. Ja, han har fått nr 2 :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Ja? Det kan godt hende. Ja, han har fått nr 2 :jepp:

Skikkelig babylykke da i den podcasten! Blir fine fedre begge to. ❤️❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...