Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rainstorm2.0 skrev (13 minutter siden):

Jeg var stor fan av Roald Dahl som barn, men er visst flere jeg har gått glipp av, blant annet denne. Siden jeg er så barnlig til sinns er de like gode å lese som voksen 😅 Neste tenkte jeg prøve ut Dustene! 

Ikke alle jeg har lest heller. Dustene har jeg lest, mener den var artig. Blir det påskeboka?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (3 minutter siden):

Ikke alle jeg har lest heller. Dustene har jeg lest, mener den var artig. Blir det påskeboka?

 

Ja, vet du! Det skal jeg gjøre det til. Satser på en tur til biblioteket på lørdag. Hehe, påskeboka, hørtes koselig ut. Skulle vel gjerne vært en krim, men kanskje jeg skal se en krim heller, er begrenset hva man kan lese. 😅 har du en "påskebok"? 

Og så tenkte jeg å skaffe meg et kryssord for anledningen! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (3 minutter siden):

Ja, vet du! Det skal jeg gjøre det til. Satser på en tur til biblioteket på lørdag. Hehe, påskeboka, hørtes koselig ut. Skulle vel gjerne vært en krim, men kanskje jeg skal se en krim heller, er begrenset hva man kan lese. 😅 har du en "påskebok"? 

Og så tenkte jeg å skaffe meg et kryssord for anledningen! 

Dustene kan jo være krim for barn, den og heksene, så synes det passer. Jeg tenkte å se Wisting, ny sesong i år.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Håper utskrivelsen gikk bra i dag. :klem3:

Kjempe søt bok. Alle de jeg har lest av RD er fine.

Takk. Det gikk sånn høvelig greit. :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Rainstorm2.0 said:

Alltid berre å si nei enn å ende tappet og frustrert og ikke noe hyggelig å ha med å gjøre! 💪 

I dag har jeg fullført SVK av Roald Dahl, første gang jeg leser den, haha, syntes den var artig! Flere som har lest den?

Jeg tenkte stadig på vår @SVK, og lurer på om han snakker like grubleiøsisk fantasikastisk som bokens SVK? 😂 

Så kult du leste SVK! 

Jeg leste nærmest alt av Roald Dahl som barn. 

Jeg leste barnebøkene, korthistoriene som var skrevet for voksne(disse huske jeg var ganske kule)  og 2 av selvbiografiene(den ene er om da han var barn på internatskole og de andre var om da han var jagerflyger under Andre verdenskrig) . 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (14 timer siden):

Dustene kan jo være krim for barn, den og heksene, så synes det passer. Jeg tenkte å se Wisting, ny sesong i år.

Aha! Da er jo den midt i blinken 😁 Sjekket traileren for sesong 1 av Wisting, god norsk krim jo! Men så litt skummelt ut 🤐

SVK skrev (13 timer siden):

Så kult du leste SVK! 

Jeg leste nærmest alt av Roald Dahl som barn. 

Jeg leste barnebøkene, korthistoriene som var skrevet for voksne(disse huske jeg var ganske kule)  og 2 av selvbiografiene(den ene er om da han var barn på internatskole og de andre var om da han var jagerflyger under Andre verdenskrig) . 

Stilig! Du var virkelig fan, enda mer enn meg. Jeg ville spør deg om hva som gjorde at du valgte SVK som nick, kjenner du deg igjen i Store Vennlige Kjempe? :nigo:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, Rainstorm2.0 said:

Stilig! Du var virkelig fan, enda mer enn meg. Jeg ville spør deg om hva som gjorde at du valgte SVK som nick, kjenner du deg igjen i Store Vennlige Kjempe? :nigo:

Er litt tilfeldig at det ble SVK som brukernavn. Jeg ønsket et navn fra Roald Dahl-universet, men mange av navnene ble for lange å ha som brukernavn. Så valgte SVK fordi det var kort.

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (2 timer siden):

Aha! Da er jo den midt i blinken 😁 Sjekket traileren for sesong 1 av Wisting, god norsk krim jo! Men så litt skummelt ut 🤐

Stilig! Du var virkelig fan, enda mer enn meg. Jeg ville spør deg om hva som gjorde at du valgte SVK som nick, kjenner du deg igjen i Store Vennlige Kjempe? :nigo:

Litt skummelt må det være. :spokelse: :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag.

Hadde besøk av pappa i dag, han kom samtidig med postbilen, så han tok med posten inn. Kom en ny utgave av hageliv i dag, så han sa at det var blad til meg. Og sikkert uten å tenke seg om sa han nesten til seg selv. Hageliv, hageliv og underliv. Og jeg reagerer jo med en gang, næmmen æsj da! Litt overrasket over eget utsagn humrer han og sier at det var vel i såfall et blad for spesielt interesserte. 

Omg. Hva skal man si... :risterpåhodet: med det, god helg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

God fredag.

Hadde besøk av pappa i dag, han kom samtidig med postbilen, så han tok med posten inn. Kom en ny utgave av hageliv i dag, så han sa at det var blad til meg. Og sikkert uten å tenke seg om sa han nesten til seg selv. Hageliv, hageliv og underliv. Og jeg reagerer jo med en gang, næmmen æsj da! Litt overrasket over eget utsagn humrer han og sier at det var vel i såfall et blad for spesielt interesserte. 

Omg. Hva skal man si... :risterpåhodet: med det, god helg.

Hahaha! Nå lo jeg godt. Gøyal fyr det der 😂 Må si meg enig "Hageliv og underliv" det er et blad for spesielt interesserte! 

God helg til alle! (Sier man god påske nå, eller på onsdag?)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Er litt tilfeldig at det ble SVK som brukernavn. Jeg ønsket et navn fra Roald Dahl-universet, men mange av navnene ble for lange å ha som brukernavn. Så valgte SVK fordi det var kort.

Aha! Jeg kommer for alltid til å se for meg deg litt som Store Vennlige Kjempe, fantasiastisk! 

Hadde vært litt forvirrende om du plutselig het Matilda. 😅

Daryl Dixon skrev (59 minutter siden):

Litt skummelt må det være. :spokelse: :jepp:

Spørst om det er for skummelt for meg, uhu! Så nettopp en mysterieserie som het Death and other clues, den var akkurat passelig fargerik til å inneholde seriemord. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 18.3.2024 den 20.47):

Det var påskevær i dag. Pappa kom og dro meg ut på tur, noe motvillig var det, dørstokkmila er så lang, og et halvt rundstykke var Mount Everest. 

Så en rar film i dag, den har vistnok blitt kalt et mesterverk. Men syntes det var sært, mulig det bare er meg. Poor things var det. 

Hva var det du ikke likte? Håper jeg liker den bedre, for jeg gleder meg til å se den :jepp:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God fredag.

Hadde besøk av pappa i dag, han kom samtidig med postbilen, så han tok med posten inn. Kom en ny utgave av hageliv i dag, så han sa at det var blad til meg. Og sikkert uten å tenke seg om sa han nesten til seg selv. Hageliv, hageliv og underliv. Og jeg reagerer jo med en gang, næmmen æsj da! Litt overrasket over eget utsagn humrer han og sier at det var vel i såfall et blad for spesielt interesserte. 

Omg. Hva skal man si... :risterpåhodet: med det, god helg.

😅

God bedring videre @Purple_Pixiedust ❤

God helg, håper alle får en fin helg 🐥

 

Dixon, har du sett Plan baby med Harm og Ida?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 hours ago, Purple_Pixiedust said:

Takk. Det gikk sånn høvelig greit. :)

Så bra og håper ting bare blir bedre fra nå av. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (21 timer siden):

Takk. Det gikk sånn høvelig greit. :)

Håper det går greit hjemme! 

Rumle skrev (2 timer siden):

Hva var det du ikke likte? Håper jeg liker den bedre, for jeg gleder meg til å se den :jepp:

😅

God bedring videre @Purple_Pixiedust ❤

God helg, håper alle får en fin helg 🐥

 

Dixon, har du sett Plan baby med Harm og Ida?

Jeg vet ikke helt, syntes den var litt ekkel. Skal ikke spoile noe. Godt mulig jeg burde vente med å se den.

Har ikke sett plan baby, det ser gøy ut, så den bør jeg vente med å se en stund. Bare jeg ikke blir så inspirert at jeg begynner å etterlyse en dame som vil ha barn med meg da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Håper det går greit hjemme! 

Jeg vet ikke helt, syntes den var litt ekkel. Skal ikke spoile noe. Godt mulig jeg burde vente med å se den.

Har ikke sett plan baby, det ser gøy ut, så den bør jeg vente med å se en stund. Bare jeg ikke blir så inspirert at jeg begynner å etterlyse en dame som vil ha barn med meg da.

Forstår, skal gi tilbakemelding når jeg får sett den og :jepp: noe som sikkert tar sin tid. Så du den på kino?

Ser den :ler: Bortsett fra det er den veldig fin :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (10 minutter siden):

Forstår, skal gi tilbakemelding når jeg får sett den og :jepp: noe som sikkert tar sin tid. Så du den på kino?

Ser den :ler: Bortsett fra det er den veldig fin :nikke:

Så den på Disney +.

Vil tro den er fin, de er veldig gode sammen de to. Hvis de går for det, tror jeg de blir fine foreldre.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Så den på Disney +.

Vil tro den er fin, de er veldig gode sammen de to. Hvis de går for det, tror jeg de blir fine foreldre.

Ja, de virker som fine folk begge to.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (23 timer siden):

Hahaha! Nå lo jeg godt. Gøyal fyr det der 😂 Må si meg enig "Hageliv og underliv" det er et blad for spesielt interesserte! 

God helg til alle! (Sier man god påske nå, eller på onsdag?)

Dette begynte jeg å tenke på og. Man kan vel si det nå? Noen regner påsken fra denne helga, og andre fra onsdag. Man gjør vel ikke noe skade uansett. :jepp:  

God påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger ikke ut noen bilder av meg eller informasjon om meg i sosiale medier, men jeg titter litt på andres profiler.  Sett influencere som selger kurs om hvordan lykkes i sosiale medier. Kursene kan koste 1000 amerikanske dollar også viser det seg at "hemmeligheten" disse influencerne selger er at for å bli populær på sosiale medier bør du kjøpe følgere. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...