Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

SVK skrev (32 minutter siden):

Jeg letter ikke ut noen bilder av meg eller informasjon om meg i sosiale medier, men jeg titter litt på andres profiler.  Sett influencere som selger kurs om hvordan lykkes i sosiale medier. Kursene kan koste 1000 amerikanske dollar også viser det seg at "hemmeligheten" disse influencerne selger er at for å bli populær på sosiale medier bør du kjøpe følgere. 

Lurer på hva det koster å kjøpe seg følgere. Vet du det? Sånn ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Lurer på hva det koster å kjøpe seg følgere. Vet du det? Sånn ca?

Jeg googlet nå og så at prisene kan variere veldig. Men noen tok 10 dollar per 1000 følgere. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, SVK said:

Jeg googlet nå og så at prisene kan variere veldig. Men noen tok 10 dollar per 1000 følgere. 

Tror prisien kan varere etter "kvaliteten" på de falske følgerne. Hvor mye som gjøres for å skjule at de er falske følgere og om de gir deg likes, osv. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (19 minutter siden):

Tror prisien kan varere etter "kvaliteten" på de falske følgerne. Hvor mye som gjøres for å skjule at de er falske følgere og om de gir deg likes, osv. 

For et styr,at de gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

For et styr,at de gidder.

Enig. I tillegg er det jo et slags "fasadeliv" hvor man prøver å fremstå som mer vellykket enn man er. I tillegg må man hele tiden passe på å ikke bli oppdaget som er enda mer styr. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daryl Dixon said:

For et styr,at de gidder.

Generelt så slipper man mye styr om man er en redelig person. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (13 minutter siden):

Enig. I tillegg er det jo et slags "fasadeliv" hvor man prøver å fremstå som mer vellykket enn man er. I tillegg må man hele tiden passe på å ikke bli oppdaget som er enda mer styr. 

Desperat. :ler:

SVK skrev (11 minutter siden):

Generelt så slipper man mye styr om man er en redelig person. 

Det er så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niesen min har fått en greie med at hun skal se alt Dennis Storhøi har spilt i, for litt siden så hun Kamilla og tyven, og har adoptert måten en gråtende Kamilla roper på tyven Sebastian, når hun sier mitt navn. Nå heter ikke jeg det da, men allikevel har hun begynt med det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 time siden):

Enig. I tillegg er det jo et slags "fasadeliv" hvor man prøver å fremstå som mer vellykket enn man er. I tillegg må man hele tiden passe på å ikke bli oppdaget som er enda mer styr. 

Virker som mange begynner i det små. Lager videoer om hverdagslivet sitt. Etter hvert virker det som om mange lager innhold bare for å få en video ut til sine faste tidspunkter. Bedre å la være å legge ut videoer enn å tvinge fram innhold synes jeg. Eller si ting som de er, i stedet for å late som ting er noe det ikke er. Har sett flere slette kanalene sine eller ta pauser om de føler presset blir for stort.  Mange tjener store penger. På youtube tjener du penger etter så, så mange følgere og videoer mener jeg. I tillegg blir mange sponset alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Niesen min har fått en greie med at hun skal se alt Dennis Storhøi har spilt i, for litt siden så hun Kamilla og tyven, og har adoptert måten en gråtende Kamilla roper på tyven Sebastian, når hun sier mitt navn. Nå heter ikke jeg det da, men allikevel har hun begynt med det. 

Han støtte jeg på, på Aker brygge en gang. Likte de filmene der. Var to om jeg ikke husker feil :klo:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Han støtte jeg på, på Aker brygge en gang. Likte de filmene der. Var to om jeg ikke husker feil :klo:

Ja, er et par filmer som jeg forstod. Og Morten Harket var vist med og.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, er et par filmer som jeg forstod. Og Morten Harket var vist med og.

:nikke: Stemmer det.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sola de said:

Virker som mange begynner i det små. Lager videoer om hverdagslivet sitt. Etter hvert virker det som om mange lager innhold bare for å få en video ut til sine faste tidspunkter. Bedre å la være å legge ut videoer enn å tvinge fram innhold synes jeg. Eller si ting som de er, i stedet for å late som ting er noe det ikke er. Har sett flere slette kanalene sine eller ta pauser om de føler presset blir for stort.  Mange tjener store penger. På youtube tjener du penger etter så, så mange følgere og videoer mener jeg. I tillegg blir mange sponset alt mulig.

Enig med deg.  

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne kreasjonen ble kalt the old gentleman. Det er den eldste dykkedrakten i historien, fra 1700tallet, laget i lær. Luft ble pumpet inn gjennom et trerør. Ser ikke sikker ut, og ser egentlig ut som et tortur redskap eller noe fra en skrekkfilm.FB_IMG_1710881119766.thumb.jpg.c0c5c2e2dbc0ed6fb4197d73e22962a1.jpg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Denne kreasjonen ble kalt the old gentleman. Det er den eldste dykkedrakten i historien, fra 1700tallet, laget i lær. Luft ble pumpet inn gjennom et trerør. Ser ikke sikker ut, og ser egentlig ut som et tortur redskap eller noe fra en skrekkfilm.FB_IMG_1710881119766.thumb.jpg.c0c5c2e2dbc0ed6fb4197d73e22962a1.jpg

Enig i at den draktene ser skumle ut.  Tror heller ikke man var veldig opptatt av sikkerhet på 1700-tallet.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Enig i at den draktene ser skumle ut.  Tror heller ikke man var veldig opptatt av sikkerhet på 1700-tallet.  

Ser ikke ut som om den er bygd for suksess nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mens jeg sov min uskyldige skjønnhetssøvn var det aktivitet på gruppechatten vi har med venner. Da ble det planlagt spontan frokost i dag, alle tok med noe e hadde hjemme og møttes hos et vennepar. Når jeg våknet ble jeg nesten bare bedt om å ta med spekepølsa og komme. Tok tid å skjønne hva vi skulle. Men ble koselig da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daryl Dixon said:

Mens jeg sov min uskyldige skjønnhetssøvn var det aktivitet på gruppechatten vi har med venner. Da ble det planlagt spontan frokost i dag, alle tok med noe e hadde hjemme og møttes hos et vennepar. Når jeg våknet ble jeg nesten bare bedt om å ta med spekepølsa og komme. Tok tid å skjønne hva vi skulle. Men ble koselig da.

Så bra du så meldingen før fellesfrokosten var ferdigspist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Så bra du så meldingen før fellesfrokosten var ferdigspist. 

SB var med på prosessen, så han var klar tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Daryl Dixon said:

SB var med på prosessen, så han var klar tidlig.

Skjønner. Synes noe av forskjellen mellom å være barn og voksen er at det kan være mye vanskeligere å planlegge ting på kort varsel når man er voksen. Folk ser ikke meldingene før det er for sent, eller de er opptatt med noe, osv. Gjelder kanskje enda mer når folk har fått barn eller har flyttet et stykke unna. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...