Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

SVK skrev (31 minutter siden):

Skjønner. Synes noe av forskjellen mellom å ære barn og voksen er at det kan være mye vanskeligere å planlegge ting på kort varsel når man er voksen. Folk ser ikke meldingene, eller de er opptatt med noe, osv. Gjelder kanskje enda mer når folk har fått barn eller har flyttet et stykke unna. 

Sant. Alltid noen som ikke kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Daryl Dixon said:

FB_IMG_1711287591215.thumb.jpg.162065337564e50aada9a3ce3083a9e9.jpg

Ser ut som noe som kunne vært i Ringenes Herre. Utrolig kult, men  er sikkert svært vanskelig tilgjengelig.

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (51 minutter siden):

Ser ut som noe som kunne vært i Ringenes Herre. Utrolig kult, men  er sikkert svært vanskelig tilgjengelig.

Er et kloster i Hellas. Tenkte også på Ringenes herre når jeg så det. Kjempe kult da.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Daryl Dixon said:

Er et kloster i Hellas. Tenkte også på Ringenes herre når jeg så det. Kjempe kult da.

Ja dødskult. Må ha  vært enormt mye jobb å bygge det når det ligger så utilgjengelig.  Vet ikke engang om jeg hadde følt meg trygg om jeg jeg skulle dit i 2024. Jeg har en del høydeskrekk. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 timer siden):

Ja dødskult. Må ha  vært enormt mye jobb å bygge det når det ligger så utilgjengelig.  Vet ikke engang om jeg hadde følt meg trygg om jeg jeg skulle dit i 2024. Jeg har en del høydeskrekk. 

Hadde heller ikke ville ferdes der, enda jeg ikke har høydeskrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, Daryl Dixon said:

Hadde heller ikke ville ferdes der, enda jeg ikke har høydeskrekk.

Skjønner jeg godt. 

Litt avsporing, men Hitler fikk i 50 årsdag en hytte på en fjelltopp i Alpene som hadde kostet flere milliarder kroner om man justerer for inflasjonen. Hytta var så dyr fordi de måtte bygge lange tuneller og heis i fjellet for å komme seg dit. 

Så viste det seg at Hitler hadde høydeskrekk, var redd for å ta heisen og redd for å være på fjelltopper i frykt for lynnedslag. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Skjønner jeg godt. 

Litt avsporing, men Hitler fikk i 50 årsdag en hytte på en fjelltopp i Alpene som hadde kostet flere milliarder kroner om man justerer for inflasjonen. Hytta var så dyr fordi de måtte bygge lange tuneller og heis i fjellet for å komme seg dit. 

Så viste det seg at Hitler hadde høydeskrekk, var redd for å ta heisen og redd for å være på fjelltopper i frykt for lynnedslag. 

Var det den som ble kalt ørnerede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Var det den som ble kalt ørnerede?

Jepp!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Jepp!

Vet du om den finnes enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Daryl Dixon said:

Vet du om den finnes enda?

Ja, er visst en restaurant og en pub nå og tilgjengelig for turister. 

Kehlsteinhaus_14673.jpg

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes selv alpene er utrolig vakkert. Nå flytter milliardærene til Sveits pga formueskatten. Men om jeg skulle flyttet til et land pga naturen så hadde det kanskje vært Sveits. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Ja, er visst en restaurant og en pub nå og tilgjengelig for turister. 

Kehlsteinhaus_14673.jpg

 

 

Oi, tenk det. Hva lokker de med kan mon tro. "Koselig atmosfære". :ler: 

Bra det blir brukt da.

SVK skrev (1 minutt siden):

Synes selv alpene er utrolig vakkert. Nå flytter milliardærene til Sveits pga formueskatten. Men om jeg skulle flyttet til et land pga naturen så hadde det kanskje vært Sveits. 

Enig med deg, kjempe flott. Kanskje man skulle blitt skatteflykning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Daryl Dixon said:

Oi, tenk det. Hva lokker de med kan mon tro. "Koselig atmosfære". :ler: 

Godt poeng!

1 hour ago, Daryl Dixon said:

Bra det blir brukt da.

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett ferdig Wisting. Den er ikke skummel, den tør alle å se. Ikke en beste krim jeg har sett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (21 minutter siden):

Jeg har sett ferdig Wisting. Den er ikke skummel, den tør alle å se. Ikke en beste krim jeg har sett.

Ser du på Shetland på nrk? Har ikke sett det før, men så to episoder av sesong 7 i går, og var bra. 2 episoder til i kveld :)

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (20 minutter siden):

Ser du på Shetland på nrk? Har ikke sett det før, men så to episoder av sesong 7 i går, og var bra. 2 episoder til i kveld :)

 

Begynte på det en gang, men ble liksom ikke fenget av det. Tror det var sesong 1 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dårlig på blikkontakt. Prøver å bli bedre på det, men synes det er vanskelig, men det var ikke sånn i gamle dager. Kommet med årene. :sjenert:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Daryl Dixon said:

Jeg er dårlig på blikkontakt. Prøver å bli bedre på det, men synes det er vanskelig, men det var ikke sånn i gamle dager. Kommet med årene. :sjenert:

Er det fremmede du er dårlig på blikkontakt med eller har du blitt dårlig på blikkontakt med venner og familie du tidligere hadde blikkontakt med?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 timer siden):

Er det fremmede du er dårlig på blikkontakt med eller har du blitt dårlig på blikkontakt med venner og familie du tidligere hadde blikkontakt med?

Begge deler egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...