Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Daryl Dixon said:

Begge deler egentlig.

Skjønner, leit at det har blitt sånn. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Apropos blikkontakt, jeg har alltid lurt litt, for hvordan vet man om det er PASSE mye... går jo bare på intuisjon, og har man litt angst da så blir det jo helt tulltur. Overtenker det litt jeg også, derfor er aktivitet der man gjør noe sammen bra, slipper helt å tenke på når man skal se vekk. :sjenert:

Nå har jeg endelig fått påskeferie, så da skal jeg først lade resten av dagen, så GOD PÅSKE 🐣🍫

Endret av Rainstorm2.0
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

Apropos blikkontakt, jeg har alltid lurt litt, for hvordan vet man om det er PASSE mye... går jo bare på intuisjon, og har man litt angst da så blir det jo helt tulltur. Overtenker det litt jeg også, derfor er aktivitet der man gjør noe sammen bra, slipper helt å tenke på når man skal se vekk. :sjenert:

Nå har jeg endelig fått påskeferie, så da skal jeg først lade resten av dagen, så GOD PÅSKE 🐣🍫

Selv har jeg lett for å stirre uten å tenke over at det kan oppfattes ubehagelig før etter jeg har stirret for lenge. Stirrer ikke på ansikter, men på klær. Om noen har en fin jakke, sko, osv så kan jeg stirre lenge også tenke over at jeg ønsket de skoene. Så prøver jeg å lese merket på skoene og det kan jo virke enda mer spesielt.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

 

Nå har jeg endelig fått påskeferie, så da skal jeg først lade resten av dagen, så GOD PÅSKE 🐣🍫

God påske til deg og alle i tråden! 🐣🐤🐥

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (1 minutt siden):

Selv har jeg lett for å stirre uten å tenke over at det kan oppfattes ubehagelig før etter jeg har stirret for lenge. Stirrer ikke på ansikter, men på klær. Om noen har en fin jakke, sko, osv så kan jeg stirre lenge også tenke over at jeg ønsket de skoene. Så prøver jeg å lese merket på skoene og det kan jo virke enda mer spesielt.

Haha! Særlig om merket er i brysthøyde på kvinner 😆 har komt i den klemma før jeg også! 

SVK skrev (Akkurat nå):

God påske til deg og alle i tråden! 🐣

Takk! 

Dustene er lånt og ligger klar til påskelesing. 😁 

Noen av dere som løser kryssord? Kjøpte meg et DonaldKryss, pleide å like dem da jeg var barn, spent på vanskegraden. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rainstorm2.0 said:

Takk! 

Dustene er lånt og ligger klar til påskelesing. 😁 

Noen av dere som løser kryssord? Kjøpte meg et DonaldKryss, pleide å like dem da jeg var barn, spent på vanskegraden. 

Så kult du har lånt Dustene!

Da du spurte om vi løser kryssord hadde jeg tenkt til å svare at voksenkryssord er for vanskelig for meg, men at jeg løste en del Donald-kryssord som barn. Så så jeg i neste setning at det var det du  hadde kjøpt.

Så da blir spørsmålet mitt om hva slags premier de har i DonaldKryss. Som barn drømte jeg alltid om å vinne noen av de kule premiene.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

Haha! Særlig om merket er i brysthøyde på kvinner 😆 har komt i den klemma før jeg også! 

LOL, ja ting kan absolutt misforstås. For en stund siden stirret jeg på tskjorten til en dame for jeg hang meg opp i hva som stod på den. Tenkte ikke før det var for sent at det kunne se ut som jeg stirret på kroppen hennes. 

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (23 minutter siden):

Så kult du har lånt Dustene!

Da du spurte om vi løser kryssord hadde jeg tenkt til å svare at voksenkryssord er for vanskelig for meg, men at jeg løste en del Donald-kryssord som barn. Så så jeg i neste setning at det var det du  hadde kjøpt.

Så da blir spørsmålet mitt om hva slags premier de har i DonaldKryss. Som barn drømte jeg alltid om å vinne noen av de kule premiene.

Haha, twins! Hadde vært artig om du også hadde ett! 

Jeg kan faktisk ikke huske om jeg tenkte på premiene en gang, jeg var bare så bitt av basillen på kryssord. Og ønsket meg til og med en sånn stor kryssordbok til bursdagen! 😅 

SVK skrev (4 minutter siden):

LOL, ja ting kan absolutt misforstås. Og for en stund siden stirret jeg på tskjorten til en dame for jeg hang meg opp i hva som stod på den. Tenkte ikke før det var for sent at det kunne se ut som jeg stirret på kroppen hennes. 

Haha! Uff, ja, fort gjort! Håper bare folk som har skrift skjønner at det er det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (51 minutter siden):

Apropos blikkontakt, jeg har alltid lurt litt, for hvordan vet man om det er PASSE mye... går jo bare på intuisjon, og har man litt angst da så blir det jo helt tulltur. Overtenker det litt jeg også, derfor er aktivitet der man gjør noe sammen bra, slipper helt å tenke på når man skal se vekk. :sjenert:

Nå har jeg endelig fått påskeferie, så da skal jeg først lade resten av dagen, så GOD PÅSKE 🐣🍫

Jeg leste telttur istedenfor tulltur.

 

Dere er flinke som løser kryssord, aldri vært flink til det. Løste sudoku litt før, men gikk lei. Egentlig greit å ha noe sånn å bruke hue på. Spilte et spill på mobilen hvor man måtte finne ting på forskjellige bilder, det var gøy en stund. Så kunne man bygge hage osv. Var et typisk dame spill, så jeg valgte meg et litt spesielt navn, var gøy når folk i konkurranser og i klubbene man måtte være med i, skulle nevne meg. Men spillet gikk tapt når jeg skulle ha ny telefon. Brukerkontoen får jeg ikke opp igjen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rainstorm2.0 said:

Haha! Uff, ja, fort gjort! Håper bare folk som har skrift skjønner at det er det! 

Det håper jeg også! Men neste gang jeg møtte henne var jeg veldig obs på å ikke stirre på noe tskjorte. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Jeg leste telttur istedenfor tulltur.

 

Dere er flinke som løser kryssord, aldri vært flink til det. Løste sudoku litt før, men gikk lei. Egentlig greit å ha noe sånn å bruke hue på. Spilte et spill på mobilen hvor man måtte finne ting på forskjellige bilder, det var gøy en stund. Så kunne man bygge hage osv. Var et typisk dame spill, så jeg valgte meg et litt spesielt navn, var gøy når folk i konkurranser og i klubbene man måtte være med i, skulle nevne meg. Men spillet gikk tapt når jeg skulle ha ny telefon. Brukerkontoen får jeg ikke opp igjen... 

Det har enda ikke skjedd at jeg har fått så angst av blikkontakt-tankene mine at jeg har blitt motivert ut på telttur, men aldri si aldri 😂

Hmm, det har jeg ikke hørt om! Enig med at det kan være godt å gjøre slike type ting, bare noe som man ikke skal bruke til noe annet (unyttig på en måte), som man kan gjøre litt om gangen. 

SVK skrev (3 minutter siden):

Det håper jeg også! Men neste gang jeg møtte henne var jeg veldig obs på å ikke stirre på noe tskjorte. 

🤣 Jeg ler!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meldt dårlig vær på påskefjellet, og flere av ungene til de vi skulle dra med er litt smådårlige. Ble spurt om vi ble sure om det ble avlyst, og så klart vi ikke blir det. 

Leste om den lille jenta som ble etterlatt alene hjemme i 10 dager. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt av å lese det rettsmedisineren sa om det. Fikk så klump i brystet. At det er mulig, sånn skal ikke skje.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Daryl Dixon said:

Det er meldt dårlig vær på påskefjellet, og flere av ungene til de vi skulle dra med er litt smådårlige. Ble spurt om vi ble sure om det ble avlyst, og så klart vi ikke blir det. 

Leste om den lille jenta som ble etterlatt alene hjemme i 10 dager. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt av å lese det rettsmedisineren sa om det. Fikk så klump i brystet. At det er mulig, sånn skal ikke skje.

Klarte ikke lese hele for jeg blir så trist og sint når jeg  leser slikt.  Det er jo blant de verste måtene å bli drept på.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (7 minutter siden):

Klarte ikke lese hele for jeg blir så trist og sint når jeg  leser slikt.  Det er jo blant de verste måtene å bli drept på.  

Av sin egen mor, et så lite og uskyldig barn. Mora burde fått samme straff. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 24.3.2024 den 14.41):

FB_IMG_1711287591215.thumb.jpg.162065337564e50aada9a3ce3083a9e9.jpg

Det der ser helt fantastisk ut, lurer på om det stadig er i bruk? 😍

Håper alle har det bra og håper alle i tråden får en riktig fin påske! 🌱🐣🌱

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Av sin egen mor, et så lite og uskyldig barn. Mora burde fått samme straff. 

Helt horribelt :(

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Rumle said:

Det der ser helt fantastisk ut, lurer på om det stadig er i bruk? 😍

Håper alle har det bra og håper alle i tråden får en riktig fin påske! 🌱🐣🌱

God påske!

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (21 minutter siden):

Det der ser helt fantastisk ut, lurer på om det stadig er i bruk? 😍

Håper alle har det bra og håper alle i tråden får en riktig fin påske! 🌱🐣🌱

Takk i lige så gode deg! 🍫🐣 

--

Nyheter altså, altfor mange fæle inntrykk. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (42 minutter siden):

Det der ser helt fantastisk ut, lurer på om det stadig er i bruk? 😍

Håper alle har det bra og håper alle i tråden får en riktig fin påske! 🌱🐣🌱

God påske!! Spirer det noe mer hos deg?

Håper du får en fin og rolig påske! 🐥🐥

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

God påske!! Spirer det noe mer hos deg?

Håper du får en fin og rolig påske! 🐥🐥

Takk! 🐣 Ja, spirer litt her og der nå :jepp: Hos dere?

Blir dere hjemme hele påsken nå?

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...