Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (12 timer siden):

Magnoliatre har helt fantastiske knopper, det ønsker jeg meg. Har prøvd en gang, men da gikk det ikke, tror kanskje det var litt vel fuktig der jeg satt det.

Det ønsker jeg meg og, de er nydelige. Hadde en i potte. Den klarte seg ikke... :sukk:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg telte 23 rådyr på et jorde i dag. 🦌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har besøkt far til SB i dag. Er så trøtt, blir ikke spillet på meg i kveld. :gjesp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Daryl Dixon said:

Jeg telte 23 rådyr på et jorde i dag. 🦌

WOW!  Bor dere i et område hvor slikt er vanlig? Har ikke vært i nærheten av å ha sett 23 rådyr på en gang. Ville tippe rekorden min er rundt 3. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 timer siden):

WOW!  Bor dere i et område hvor slikt er vanlig? Har ikke vært i nærheten av å ha sett 23 rådyr på en gang. Ville tippe rekorden min er rundt 3. 

På våren er det ikke uvanlig, da samles store flokker dyr på jordene. Spesielt et jorde vi kjører forbi, blir stor dam av smeltevann, og flere fugler samles der(ender, svaner osv) og store flokker rådyr. :nikke: Så er de mer spredt utover året.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kald når jeg la meg, nå er jeg kok varm!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen planer om å lure noen i dag. 

April starter med sol og fuglekvitter, det er nydelig etter sørgelig påskevær. Jeg har fått et oppdrag om å stryke på merker på russedress i dag, det er vel også et vårtegn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 31.3.2024 den 11.49):

Jeg telte 23 rådyr på et jorde i dag. 🦌

Fantastisk 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har sett nyeste episode av spillet??

Spoiler

Ida burde ryke på hue og rævva ut.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse rådyr og ender på jordet i dag og. 

Var på sykehuset for EKG og blodprøver i dag, hadde time ganske sent på dagen, og da er det ofte mye folk som ventet på blodprøver, ingen unntak i dag.

I går fant jeg frem puter til utesofaen, var så fint i går, ikke noe hyggelig å sitte der nå i dag. Men katten elsker det da. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Flere som har sett nyeste episode av spillet??

  Vis skjult innhold

Ida burde ryke på hue og rævva ut.

Enig! :nikke:

Oops jeg trodde jeg svarte inni spolieren! Godt jeg ikke skrev noe avslørende i det minste :ler:

Daryl Dixon skrev (1 time siden):

Masse rådyr og ender på jordet i dag og. 

Var på sykehuset for EKG og blodprøver i dag, hadde time ganske sent på dagen, og da er det ofte mye folk som ventet på blodprøver, ingen unntak i dag.

I går fant jeg frem puter til utesofaen, var så fint i går, ikke noe hyggelig å sitte der nå i dag. Men katten elsker det da. 

Forstår at han liker det, har du de ute hele sommersesongen?

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Oops jeg trodde jeg svarte inni spolieren! Godt jeg ikke skrev noe avslørende i det minste :ler:

Forstår at han liker det, har du de ute hele sommersesongen?

Var frustrert hele episoden nesten. :ler:

Ja, har de ute hele sommeren, i fjor hadde vi sofaen på pergolaen, måtte ha trekk på da, nå lar vi den stå under tak, da får vi brukt den mer. Men da trenger jeg noe nytt i pergolaen da... 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Var frustrert hele episoden nesten. :ler:

Ja, har de ute hele sommeren, i fjor hadde vi sofaen på pergolaen, måtte ha trekk på da, nå lar vi den stå under tak, da får vi brukt den mer. Men da trenger jeg noe nytt i pergolaen da... 

Aha jeg visste ikke at dere hadde tak ute, det er jo greit :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (20 timer siden):

Flere som har sett nyeste episode av spillet??

  Vis skjult innhold

Ida burde ryke på hue og rævva ut.

 

Helt enig med deg. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste i avisa at noen handelshøyskole-gutter har klart å få en av kebabsjappene her jeg bor til å gå med overskudd. Tenkte jeg skulle teste den ut og sjekke om kebabsjappa var like bra som den var før. Det var den ikke. Måten de hadde klart å få bedriften til å gå i overskudd er åpenbart å fjerne nesten alt kjøttet fra kebaben.  Det var ikke mulig å smake noe kjøtt og når jeg tittet inni kebaben var det kun bittesmå kjøttbiter i rullekebaben. 

Kan legge til at det ikke bare var minimalt kjøtt i kebaben, det var også den dyreste kebaben her jeg bor. Skjønner godt de tjener penger på kebaben, men skjønner ikke at kundene kommer tilbake. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20240402_165624.thumb.jpg.6989fb0fc4b12378421896b87d844ebc.jpg

Måtte zoome så litt dårlige bilder, men dette var litt av utsikten på gåturen min. Turen var forresten iskald pga vind. :fryse:

 

20240402_165621.thumb.jpg.02da28796469fa6e6209bfc9a010f526.jpg

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (29 minutter siden):

Leste i avisa at noen handelshøyskole-gutter har klart å få en av kebabsjappene her jeg bor til å gå med overskudd. Tenkte jeg skulle teste den ut og sjekke om kebabsjappa var like bra som den var før. Det var den ikke. Måten de hadde klart å få bedriften til å gå i overskudd er åpenbart å fjerne nesten alt kjøttet fra kebaben.  Det var ikke mulig å smake noe kjøtt og når jeg tittet inni kebaben var det kun bittesmå kjøttbiter i rullekebaben. 

Kan legge til at det ikke bare var minimalt kjøtt i kebaben, det var også den dyreste kebaben her jeg bor. Skjønner godt de tjener penger på kebaben, men skjønner ikke at kundene kommer tilbake. 

Lureri... De beste kebabene er nesten de som er billigst og overfylt med dressing. Så det spiser jeg sjeldent, men de er best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Daryl Dixon said:

20240402_165624.thumb.jpg.6989fb0fc4b12378421896b87d844ebc.jpg

Måtte zoome så litt dårlige bilder, men dette var litt av utsikten på gåturen min. Turen var forresten iskald pga vind. :fryse:

 

20240402_165621.thumb.jpg.02da28796469fa6e6209bfc9a010f526.jpg

Flott utsikt! Var absolutt kaldt i dag her også.  Hådde egentlig håpet at våren hadde kommet, for i går var det varmt og sol. 

4 hours ago, Daryl Dixon said:

Lureri... De beste kebabene er nesten de som er billigst og overfylt med dressing. Så det spiser jeg sjeldent, men de er best.

Enig!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (37 minutter siden):

Flott utsikt! Var absolutt kaldt i dag her også.  Hådde egentlig håpet at våren hadde kommet, for i går var det varmt og sol. 

Enig!

Var så varmt i solveggen, kjente at jeg hadde kledd meg litt dårlig når jeg var kommet et lite stykke. Vinden gikk gjennom marg og bein.

April er en luring har jeg hørt og erfart.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

20240402_165624.thumb.jpg.6989fb0fc4b12378421896b87d844ebc.jpg

Måtte zoome så litt dårlige bilder, men dette var litt av utsikten på gåturen min. Turen var forresten iskald pga vind. :fryse:

 

20240402_165621.thumb.jpg.02da28796469fa6e6209bfc9a010f526.jpg

Så fint 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...