Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

På verandaen har vi fått en liten gjest, en rødstrupe. Har hatt rødstrupe der før også på våren, vet ikke om det er den samme. Den er på fuglebrettet før alle andre om morgenen. Den er så søt, bare håper den er obs på katten.

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

På verandaen har vi fått en liten gjest, en rødstrupe. Har hatt rødstrupe der før også på våren, vet ikke om det er den samme. Den er på fuglebrettet før alle andre om morgenen. Den er så søt, bare håper den er obs på katten.

 

Kan være at det er den samme. Har hørt om fugler som kommer igjen år etter år. @Rumle har ikke du fugler som kommer igjen år etter år?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

Kan være at det er den samme. Har hørt om fugler som kommer igjen år etter år. @Rumle har ikke du fugler som kommer igjen år etter år?

Tenkte på Rumle og hennes rødstrupe og due. 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var hos min søster i dag, hele familien. Var god stemning helt til svogeren min klarte å slå hull i gipsveggen ved et uhell. Tror det er det rareste jeg har sett, begge mine søstre og mor fikk helt like sinna rykninger i ansiktet! Tenkte at oi, de er helt like! :overrasket: Så holdt meg på god avstand.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Daryl Dixon said:

Vi var hos min søster i dag, hele familien. Var god stemning helt til svogeren min klarte å slå hull i gipsveggen ved et uhell. Tror det er det rareste jeg har sett, begge mine søstre og mor fikk helt like sinna rykninger i ansiktet! Tenkte at oi, de er helt like! :overrasket: Så holdt meg på god avstand.

Kan være lett gjort. Husker jeg leide et sted med gipsvegg i trappen. Var nærmest umulig å flytte store møbler inn og ut uten å lage hull i veggen. Var så vidt borti veggen før det var hull.  Heldigvis lett å fikse også.  Kanskje søstrene dine og moren din ikke visste at det lett lar seg fikse? Skjønner godt du holdt deg på god avstand. 

Ja, er spesielt når familiemedlemmer har helt like reaksjoner. I min familie har min bror og min fetter helt identisk latter. 

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (9 timer siden):

Kan være lett gjort. Husker jeg leide et sted med gipsvegg i trappen. Var nærmest umulig å flytte store møbler inn og ut uten å lage hull i veggen. Var så vidt borti veggen før det var hull.  Heldigvis lett å fikse også.  Kanskje søstrene dine og moren din ikke visste at det lett lar seg fikse? Skjønner godt du holdt deg på god avstand. 

Ja, er spesielt når familiemedlemmer har helt like reaksjoner. I min familie har min bror og min fetter helt identisk latter. 

 

Ja, gips tåler ingenting. Har sluttet å bruke gips selv. Ble vel mest irriterte pga litt klumsete oppførsel og hardhendt lek med barn, som resulterte i hull i veggen. Men, ærlig talt, ha noe annet enn gips vegger da. :ler: Han skulle fikse det i løpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. :bond:

Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. :whosthere:

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):

Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. :bond:

Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. :whosthere:

 

Lykke til. 💪❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (39 minutter siden):

Lykke til. 💪❤️

Tusen takk 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, SVK said:

Kan være lett gjort. Husker jeg leide et sted med gipsvegg i trappen. Var nærmest umulig å flytte store møbler inn og ut uten å lage hull i veggen. Var så vidt borti veggen før det var hull.  Heldigvis lett å fikse også.  Kanskje søstrene dine og moren din ikke visste at det lett lar seg fikse? Skjønner godt du holdt deg på god avstand. 

Ja, er spesielt når familiemedlemmer har helt like reaksjoner. I min familie har min bror og min fetter helt identisk latter. 

Var sånn hjørne som i den kjente Friends-scenen:

Screen-Shot-2018-08-16-at-08.38.01.png?h

Skjønner ikke at utleier valgte å ha gipsvegg der Er nesten garantert at sofaer og lignende treffer veggen når de skal opp trappa. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Daryl Dixon said:

Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. :bond:

Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. :whosthere:

 

:hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (2 minutter siden):

Var sånn hjørne som i den kjente Friends-scenen:

Screen-Shot-2018-08-16-at-08.38.01.png?h

Skjønner ikke at utleier valgte å ha gipsvegg der Er nesten garantert at sofaer og lignende treffer veggen når de skal opp trappa. 

Har også vært med på å bære sofa inn en gang og laget stort hakk i veggen, men var i leilighet vi skulle leie ut selv da. En av mange lærdommer mot å gå bort fra gips. Vi kunne heller ikke si noe om det ble merker etter leieboere, når vi selv lagde merker. 

Trapp er jo helt umulig å bære en sofa uten å slå borti.

En av de beste friends referansene btw. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daryl Dixon said:

Har også vært med på å bære sofa inn en gang og laget stort hakk i veggen, men var i leilighet vi skulle leie ut selv da. En av mange lærdommer mot å gå bort fra gips. Vi kunne heller ikke si noe om det ble merker etter leieboere, når vi selv lagde merker. 

Trapp er jo helt umulig å bære en sofa uten å slå borti.

En av de beste friends referansene btw. 

Enig, liker spesielt godt slike scener hvor man kjenner seg igjen.  Det er jo sånn det er å bære sofaer opp trapper. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SVK skrev (3 minutter siden):

Enig, liker spesielt godt slike scener hvor man kjenner seg igjen.  Det er jo sånn det er å bære sofaer opp trapper. 

:nikke: Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende episode av spillet, gleder meg så til å neste!

Spoiler

Gleder meg til å se alle forstå hvor stor rotte Danby er! 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 6.4.2024 den 7.51):

På verandaen har vi fått en liten gjest, en rødstrupe. Har hatt rødstrupe der før også på våren, vet ikke om det er den samme. Den er på fuglebrettet før alle andre om morgenen. Den er så søt, bare håper den er obs på katten.

 

Så bra at du har fått en på besøk! Kanskje det er "min" for den har ikke vært her på en stund.

Sola de skrev (På 6.4.2024 den 13.39):

Kan være at det er den samme. Har hørt om fugler som kommer igjen år etter år. @Rumle har ikke du fugler som kommer igjen år etter år?

Det har jeg :jepp: Men, jeg er ikke så flink til å se forskjell på mange av de, kjøttmeis feks. så der er jeg litt usikker faktisk. Men! Her en dag når jeg la ut mat plystret jeg litt, sånn som jeg pleier når jeg legger det ut (alltid det samme) og da svarte en meis med den plystrelyden jeg brukte før, har sikkert ikke brukt det på 1,5-2 år, så det var litt gøy! Den har i alle fall vært her en stund :jepp:

Hadde en veldig spesiell meis som var ganske tam og hadde et helt spesielt utseende, den kom tilbake flere år på rad, savner den fremdeles ❤

Og duene kommer jo tilbake hver vår ❤

Daryl Dixon skrev (14 timer siden):

Så fort jeg slo opp øya i dag tenkte jeg at jeg gruer meg til i morgen. :bond:

Prøver å fokusere på at dette er noe jeg vil selv, og bare jeg kommer igjennom første dagen tror jeg det skal gå veldig greit. 12 behandlinger på 6 uker, de 3 første ukene skal jeg være der, så drar jeg til og fra de 3siste. Så første dagen blir det mye, både å komme på avd og første behandling. Og jeg har ikke sagt til niesen min at jeg blir borte i 3 uker, hun klarer seg uten meg altså, men kan liksom ikke bare dra uten å si noe. Har ikke bestemt meg hvor mye jeg skal si, men må ta det i dag. Har utsatt og utsatt. Typisk meg. :whosthere:

 

Lykke til i morgen ❤

 

Håper alle har hatt en god helg, sånn helt på tampen :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rumle skrev (12 minutter siden):

Så bra at du har fått en på besøk! Kanskje det er "min" for den har ikke vært her på en stund.

Det har jeg :jepp: Men, jeg er ikke så flink til å se forskjell på mange av de, kjøttmeis feks. så der er jeg litt usikker faktisk. Men! Her en dag når jeg la ut mat plystret jeg litt, sånn som jeg pleier når jeg legger det ut (alltid det samme) og da svarte en meis med den plystrelyden jeg brukte før, har sikkert ikke brukt det på 1,5-2 år, så det var litt gøy! Den har i alle fall vært her en stund :jepp:

Hadde en veldig spesiell meis som var ganske tam og hadde et helt spesielt utseende, den kom tilbake flere år på rad, savner den fremdeles ❤

Og duene kommer jo tilbake hver vår ❤

Lykke til i morgen ❤

 

Håper alle har hatt en god helg, sånn helt på tampen :jepp:

Neste gang jeg ser den skal jeg snakke med en, svarer den på bergensk er det nok din. :nikke:

 

Tusen takk.

Håper du har hatt en fin helg og.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Neste gang jeg ser den skal jeg snakke med en, svarer den på bergensk er det nok din. :nikke:

 

Tusen takk.

Håper du har hatt en fin helg og.

Haha ja, prøv det :ler:

Takk, den har vært grei.

Er det samme avdeling som du har vært på før, eller helt nytt sted? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Haha ja, prøv det :ler:

Takk, den har vært grei.

Er det samme avdeling som du har vært på før, eller helt nytt sted? 

Kan spørre om den har bodd i hagen til en snill plystrende dame.

Nå er jeg blitt ganske bereist i disse avdelingene hørtes det ut som, men ja, vært der før. Alt åpent, alt frivillig på den avd, og det er et stort pluss.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Kan spørre om den har bodd i hagen til en snill plystrende dame.

Nå er jeg blitt ganske bereist i disse avdelingene hørtes det ut som, men ja, vært der før. Alt åpent, alt frivillig på den avd, og det er et stort pluss.

Ja, du får gjøre det :ler:

Åpent og frivillig høres bra ut :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...