Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Just now, SVK said:

Her er et klipp av desserten hans: Har satt det slik at videoen starter rett før desserten kommer ut. 

 

Synes dessertene til Heston minner om noe man kunne hatt i Charlie og sjokoladefabrikken. Heston blir en slags Willy Wonka. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Daryl Dixon said:

Veldig fluffy blir de ikke da, men bruker litt natron og pisker egg luftige. Har lyst å prøve sånne Japanese-Pancakes-Pinterest.thumb.jpg.a5ac50a3539345ba8b4b6d6a584f7658.jpg

De så superdigge ut! :spise:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (31 minutter siden):

Her er et klipp av desserten hans: Har satt det slik at videoen starter rett før desserten kommer ut. 

 

Wow, helt fantastisk!

Daryl Dixon skrev (34 minutter siden):

Høres ut som skikkelig digg pannekake!

Veldig fluffy blir de ikke da, men bruker litt natron og pisker egg luftige. Har lyst å prøve sånne Japanese-Pancakes-Pinterest.thumb.jpg.a5ac50a3539345ba8b4b6d6a584f7658.jpg

Gu de ser gode ut! 😍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FB_IMG_1715459554832.thumb.jpg.3c177d5d9fd1321f196dfa36586c54b0.jpg

Forlatt park i USA. Ser trist ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Daryl Dixon said:

FB_IMG_1715459554832.thumb.jpg.3c177d5d9fd1321f196dfa36586c54b0.jpg

Forlatt park i USA. Ser trist ut.

Ser ut som noe fra en skrekkfilm. 

Selv har jeg sett på mange bilder fra Disney World i Florida.  Også sett mye på hotellene som har ulike temaer fra Disney-verdenen. Ser fantastisk ut. Men utenfor mitt budsjett, jeg er ikke glad i å reise og trives ikke på steder med mange folk. Så det blir kun med bildene og ikke noen reise på meg.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (19 minutter siden):

Ser ut som noe fra en skrekkfilm. 

Selv har jeg sett på mange bilder fra Disney World i Florida.  Også sett mye på hotellene som har ulike temaer fra Disney-verdenen. Ser fantastisk ut. Men utenfor mitt budsjett, jeg er ikke glad i å reise og trives ikke på steder med mange folk. Så det blir kun med bildene og ikke noen reise på meg.  

Disney er virkelig flott. Men altfor mye folk. Trives mindre og mindre med mye folk selv. Blir bare mer og mer sær jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Daryl Dixon said:

Disney er virkelig flott. Men altfor mye folk. Trives mindre og mindre med mye folk selv. Blir bare mer og mer sær jeg.

Samme her.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro jeg hadde vært ute med russen i natt, føler meg helt mørbanket. Det ligger forresten en russegenser på gulvet her, så regner med noen slitne russ sover et eller annet sted her. Våkner stortsett opp til noe eller noen rundt i huset daglig nå. For litt siden stod det et telt i hagen igjen, og har ligger noen i utesofaen. Tror de begynner å bli slitne. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Daryl Dixon said:

Skulle tro jeg hadde vært ute med russen i natt, føler meg helt mørbanket. Det ligger forresten en russegenser på gulvet her, så regner med noen slitne russ sover et eller annet sted her. Våkner stortsett opp til noe eller noen rundt i huset daglig nå. For litt siden stod det et telt i hagen igjen, og har ligger noen i utesofaen. Tror de begynner å bli slitne. 

Så dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, SVK said:

Samme her.  

Tror også det handlet om at jeg ble mer kjent med meg selv og skjønte hva jeg likte og ikke likte. Som ung så hadde jeg nok lyst til å være blant de som likte slike aktiviteter. For det ser jo supergøy ut på bilder.

Endret av SVK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser vi fotballkamp. Glimt er selvsagt laget. Noen som følger med på fotball her? 

Endret av Purple_Pixiedust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Her ser vi fotballkamp. Glimt er selvsagt laget. Noen som følger med på fotball her? 

:nikke: Superlaget er selvsagt laget her også :nikke: 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (6 timer siden):

Tror også det handlet om at jeg ble mer kjent med meg selv og skjønte hva jeg likte og ikke likte. Som ung så hadde jeg nok lyst til å være blant de som likte slike aktiviteter. For det ser jo supergøy ut på bilder.

Sant. Jeg har vokst fra det, likte det godt før, men ikke nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen fotball her. Hatt babybesøk. Det var hyggelig, søteste gutten. Gikk en tur, og hvitveisen brer seg innover skog og sletter nå, er så heldig å ha litt i hagen også, mer i år enn i fjor.

Se så fint det var i skogen.

Snapchat-986119172.thumb.jpg.d48c5d9d1849637eb637bed601d493f2.jpg

Varmt i dag, over 30 grader. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, og gratulerer med dagen alle sykepleiere! Jeg føler jeg snart er på fornavn med omtrent alle. 🤪 Gratulerer.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (45 minutter siden):

Jo, og gratulerer med dagen alle sykepleiere! Jeg føler jeg snart er på fornavn med omtrent alle. 🤪 Gratulerer.

Takk. 😁 Sant skal sies så føler jeg meg ikke som en, siden det er 8 år siden jeg jobbet. 

Det burde vært en pasient-dag også. Er jo mere det jeg har blitt. 😅 

Det var en veldig fin skog. :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Purple_Pixiedust skrev (1 time siden):

Takk. 😁 Sant skal sies så føler jeg meg ikke som en, siden det er 8 år siden jeg jobbet. 

Det burde vært en pasient-dag også. Er jo mere det jeg har blitt. 😅 

Det var en veldig fin skog. :)

Vi har jo alltid verdens dagen for psykisk helse. :ler:

Mente mest hvitveisen, ikke at skogen var så fin da, den ser litt stusselig ut akkurat der. :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (13 timer siden):

Skulle tro jeg hadde vært ute med russen i natt, føler meg helt mørbanket. Det ligger forresten en russegenser på gulvet her, så regner med noen slitne russ sover et eller annet sted her. Våkner stortsett opp til noe eller noen rundt i huset daglig nå. For litt siden stod det et telt i hagen igjen, og har ligger noen i utesofaen. Tror de begynner å bli slitne. 

Det må jo ta på alle (ja, selv familien rundt og) når det festes i nesten en måned. Er humøret på topp fremdeles? 😊

Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

Ingen fotball her. Hatt babybesøk. Det var hyggelig, søteste gutten. Gikk en tur, og hvitveisen brer seg innover skog og sletter nå, er så heldig å ha litt i hagen også, mer i år enn i fjor.

Se så fint det var i skogen.

Snapchat-986119172.thumb.jpg.d48c5d9d1849637eb637bed601d493f2.jpg

Varmt i dag, over 30 grader. 

Så utrolig fint 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Det må jo ta på alle (ja, selv familien rundt og) når det festes i nesten en måned. Er humøret på topp fremdeles? 😊

Så utrolig fint 😍

Humøret til russen,mener du?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Humøret til russen,mener du?

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...