Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Å! :ler: Den er litt fersken farget. Kjempe fin. 

Stakkars stormskadet tre! Ja, har et gammelt tre, som det vokser plommer på noen av grenene. Merkelig tre. Lurer på om jeg skulle hatt et nytt eller et til da.

 

Høres fin ut :jepp:

Ja, kjøp deg flere!

Dere har jo stor hage og, ikke sant?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rumle skrev (35 minutter siden):

Høres fin ut :jepp:

Ja, kjøp deg flere!

Dere har jo stor hage og, ikke sant?

Ja, stor hage med mye plen. 

Har ikke hørt på Berrum og Beyer i fet siste, måtte bare høre den hvor de pratet om Else sitt bryllup. Og Martin sin elleville reise da... :overrasket: Men kom på de når kongen befaler kom på tv i kveld, har du sett det klippet hvor Lars skal fylle et stort glassrør med diverse, som må gå gjennom en sil?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Ja, stor hage med mye plen. 

Har ikke hørt på Berrum og Beyer i fet siste, måtte bare høre den hvor de pratet om Else sitt bryllup. Og Martin sin elleville reise da... :overrasket: Men kom på de når kongen befaler kom på tv i kveld, har du sett det klippet hvor Lars skal fylle et stort glassrør med diverse, som må gå gjennom en sil?

Ja, akkurat det har jeg sett faktisk, vittig :ler:

Stor plen = masse potensiale for trær og blomsterbed? :jepp:

Jeg har akkurat hørt dagens episode, Martin har klippet seg etter lytteravstemning 

9apGS_vhP6k5K9-FDPEf9A1eJBMFk1gk4JZQ3E8r

:ler:

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 timer siden):

Ja, akkurat det har jeg sett faktisk, vittig :ler:

Stor plen = masse potensiale for trær og blomsterbed? :jepp:

Jeg har akkurat hørt dagens episode, Martin har klippet seg etter lytteravstemning 

9apGS_vhP6k5K9-FDPEf9A1eJBMFk1gk4JZQ3E8r

:ler:

 

Jeg liker når han sier gang på gang at de burde stoppe han, leste at de måtte stoppe han når han stod å stappet fingrene nedi en blender.

Han har det ja... og det ⬆️ ble sveisen? Ble fint. :ironi: Jammen godt man ikke er komiker, så man slipper avstemninger for slikt. :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Jeg liker når han sier gang på gang at de burde stoppe han, leste at de måtte stoppe han når han stod å stappet fingrene nedi en blender.

Han har det ja... og det ⬆️ ble sveisen? Ble fint. :ironi: Jammen godt man ikke er komiker, så man slipper avstemninger for slikt. :ler:

Haha enig :ler:

Jupp, engelsk bowl, eller hva de kalte det. En av variantene involverte permanent mener jeg, så det tatt i betraktning var ikke denne så ille? :ler: Lars likte den da :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (12 minutter siden):

Haha enig :ler:

Jupp, engelsk bowl, eller hva de kalte det. En av variantene involverte permanent mener jeg, så det tatt i betraktning var ikke denne så ille? :ler: Lars likte den da :nikke:

Er krøller så ille da?? :sjenert: Neida, permanent er liksom ikke helt nice. Lars har ikke hår, så han må jo like det. :ler: Det beste med den podcasten er at de virkelig koser seg i lag, det er så tydelig.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (6 minutter siden):

Er krøller så ille da?? :sjenert: Neida, permanent er liksom ikke helt nice. Lars har ikke hår, så han må jo like det. :ler: Det beste med den podcasten er at de virkelig koser seg i lag, det er så tydelig.

Nei, det var ikke det jeg mente :ler: bare tenkte at sjansen kanskje ville være større for at det gikk galt. Uansett,hvor galt kan det gå, det er bare hår :nikke:

Enig i det!

En annen podcast med to som virkelig koser seg i hverandres selskap er Erlend og Steinar, har du hørt den? Liker den veldig godt :jepp:

Både Erlend og Steinar, heter den. 

Endret av Rumle
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Nei, det var ikke det jeg mente :ler: bare tenkte at sjansen kanskje ville være større for at det gikk galt. Uansett,hvor galt kan det gå, det er bare hår :nikke:

Skjønte det. :jepp: Sant, gror ut igjen. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SB har bursdag, russen har vært hjemme og kjeftet på meg, gradestokken viser 37grader,  jeg fikk solkrem i øynene og det svir, det ser ut som om katten har smeltet. 

Dagen oppsummert.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Daryl Dixon said:

SB har bursdag, russen har vært hjemme og kjeftet på meg, gradestokken viser 37grader,  jeg fikk solkrem i øynene og det svir, det ser ut som om katten har smeltet. 

Dagen oppsummert.

Gratulerer med dagen til samboeren din!

Solkrem i øyet er ikke godt! 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg pannekaker til middag og forsøkte pannekaker med ost(cheddar) og og pepperoni-pølse. Det fungerte ganske greit. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (16 timer siden):

Gratulerer med dagen til samboeren din!

Solkrem i øyet er ikke godt! 

Takk.

SVK skrev (16 timer siden):

I dag hadde jeg pannekaker til middag og forsøkte pannekaker med ost(cheddar) og og pepperoni-pølse. Det fungerte ganske greit. 

Hmm, spennende kombinasjon :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste Behandling i dag, så ferdig grilla til 17.mai.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (6 timer siden):

Siste Behandling i dag, så ferdig grilla til 17.mai.

Hurra! :hoppe:

 

Håper alle i tråden får en riktig fin 17.mai i morgen :blomst2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God 17.mai i morgen til alle. 🇳🇴🇳🇴 

Hvilke planer har folk? Vi skal bare ha det rolig hjemme fra morgenen, muligens pusle litt i hagen. Så russetid, og så middag. Stille og rolig, som de fleste 17.mai er her, husker ikke hva jeg gjorde i fjor på 17.mai en gang. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Hurra! :hoppe:

 

Håper alle i tråden får en riktig fin 17.mai i morgen :blomst2:

Takk, det samme! 🌭🍦🇧🇻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

God 17.mai i morgen til alle. 🇳🇴🇳🇴 

Hvilke planer har folk? Vi skal bare ha det rolig hjemme fra morgenen, muligens pusle litt i hagen. Så russetid, og så middag. Stille og rolig, som de fleste 17.mai er her, husker ikke hva jeg gjorde i fjor på 17.mai en gang. 

Høres fint ut :jepp:

Meget rolig her og, slappe av og kikke på 17.mai dekningen på tv :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Takk, det samme! 🌭🍦🇧🇻

Takk :blomst2:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (3 minutter siden):

Høres fint ut :jepp:

Meget rolig her og, slappe av og kikke på 17.mai dekningen på tv :nikke:

Må ha med seg litt, kongen på balkongen osv.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Må ha med seg litt, kongen på balkongen osv.

Ja, jeg liker å se litt på alle reportasjene rundt omkring i landet og utlandet, synes det er gøy :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...