Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.


Daryl Dixon

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (8 minutter siden):

Så fint 😍

De koste seg veldig.❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

De koste seg veldig.❤️

Er det det området du har snakket om før, hvor det samler seg vann og fugler?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Er det det området du har snakket om før, hvor det samler seg vann og fugler?

Nei, dette var et annet et. Men er så mange jorder her, og blir store dammer om våren, så er flere steder de samler seg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Nei, dette var et annet et. Men er så mange jorder her, og blir store dammer om våren, så er flere steder de samler seg. 

Aha, fint uansett :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Aha, fint uansett :nikke:

Ja, veldig. Hadde ikke sett dem der før. 

Greit å stå på avstand da, svaner kan være ganske sinte. :ninja:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Ja, veldig. Hadde ikke sett dem der før. 

Greit å stå på avstand da, svaner kan være ganske sinte. :ninja:

Ja, det har jeg fått med meg :ler: De er nydelige da. Hva er de med mørkt hode, gjess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (3 minutter siden):

Ja, det har jeg fått med meg :ler: De er nydelige da. Hva er de med mørkt hode, gjess?

Er ender tror jeg, så sånn ut. Det kvakket litt hverfall.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Er ender tror jeg, så sånn ut. Det kvakket litt hverfall.

Ok :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

20240402_165624.thumb.jpg.6989fb0fc4b12378421896b87d844ebc.jpg

Måtte zoome så litt dårlige bilder, men dette var litt av utsikten på gåturen min. Turen var forresten iskald pga vind. :fryse:

 

20240402_165621.thumb.jpg.02da28796469fa6e6209bfc9a010f526.jpg

vakre bilder :hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 1.4.2024 den 20.05):

Flere som har sett nyeste episode av spillet??

  Skjul innhold

Ida burde ryke på hue og rævva ut.

 

 

Rumle skrev (7 timer siden):

Oops jeg trodde jeg svarte inni spolieren! Godt jeg ikke skrev noe avslørende i det minste :ler:

Endelig sett de siste episodene av spillet! Det koker her! 😠 Helt enig med dere begge! Måtte pause hele tiden for å avreagere 😅 Godt laget, som får folk så engasjert! 

Spoiler

Jeg synes Ida fremstår skikkelig two-faced, fullstendig upålitelig jo! Snur seg med vinden. Når hun skulle tilbake og være "på lag" med Martha og Line, men hallo, Ida? De var jo de som stemte deg ut? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (11 timer siden):

 

Endelig sett de siste episodene av spillet! Det koker her! 😠 Helt enig med dere begge! Måtte pause hele tiden for å avreagere 😅 Godt laget, som får folk så engasjert! 

  Skjul innhold

Jeg synes Ida fremstår skikkelig two-faced, fullstendig upålitelig jo! Snur seg med vinden. Når hun skulle tilbake og være "på lag" med Martha og Line, men hallo, Ida? De var jo de som stemte deg ut? 

Spoiler

Samtidig synes jeg Martha er for opptatt av at det bare skal være gøy og god stemning innimellom. Hun sluker det de andre sier rått. 

Nei, Ida skuffet altså. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (3 timer siden):
  Skjul innhold

Samtidig synes jeg Martha er for opptatt av at det bare skal være gøy og god stemning innimellom. Hun sluker det de andre sier rått. 

Nei, Ida skuffet altså. 

 

Veldig engasjerende program merker jeg! 😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare to svaner i dammen i dag, men masse ender, og to store traner som spaserte,før de tok av og fløy lenger opp på jordet. Stort vingespenn på de fuglene altså.

Måtte opp og bevege meg etter å ha vært litt stillesittende. Var kald trekk i dag og, snudde i døra og tok på meg ei jakke til, utenpå den jeg hadde. Veldig dumt å bli forkjølet nå, skal i gang med ect neste mandag, og lite populært om jeg møter opp helt sylte forkjølet vil jeg tro. 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Veldig engasjerende program merker jeg! 😅

Litt for mye 😆😆

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nabo som var i syden i påskeferien. Han går rundt og snakker om at alle oss andre er misunnelige på hvor flott påskeferie han har hatt. 

Endret av SVK
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainstorm2.0 skrev (1 time siden):

Veldig engasjerende program merker jeg! 😅

Absolutt, det har de jammen klart! :ler:

Daryl Dixon skrev (13 minutter siden):

Var bare to svaner i dammen i dag, men masse ender, og to store traner som spaserte,før de tok av og fløy lenger opp på jordet. Stort vingespenn på de fuglene altså.

Måtte opp og bevege meg etter å ha vært litt stillesittende. Var kald trekk i dag og, snudde i døra og tok på meg ei jakke til, utenpå den jeg hadde. Veldig dumt å bli forkjølet nå, skal i gang med ect neste mandag, og lite populært om jeg møter opp helt sylte forkjølet vil jeg tro. 

 

Du må prøve å ta bilder av tranene om du får sjansen en dag, de vil jeg gjerne se! :jepp:

Åh! Du prøver altså? Du er tøff! Håper så inderlig at det fungerer for deg ❤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SVK skrev (1 time siden):

Har en nabo som var i syden i påskeferien. Han går rundt og snakker om at alle oss andre er misunnelige på hvor flott påskeferie han har hatt. 

Å så tåpelig :ler: Blir flau på hans vegne.

Rumle skrev (58 minutter siden):

Absolutt, det har de jammen klart! :ler:

Du må prøve å ta bilder av tranene om du får sjansen en dag, de vil jeg gjerne se! :jepp:

Åh! Du prøver altså? Du er tøff! Håper så inderlig at det fungerer for deg ❤

Skal se om de er der i morgen. Burde komme litt nermere. De er reine dinosaurene! Minner meg om noe sånn

6-64971_transparent-flying-dinosaur-png-pterodactyl-clipart-transparent-background.png.6222ab6aaf53db5514d0fab2d6cbf51a.png

 

Ja, jeg gir det et forsøk. Bråbestemte meg for litt siden, SB mener jeg gjør det av feil grunner, selv om han er enig i at jeg gjør det da. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Daryl Dixon said:

Å så tåpelig :ler: Blir flau på hans vegne.

Jeg ble helt satt ut da naboen begynte å snakke om at han kunne se på meg og de andre naboene at vi var alt for misunnelige på ferien hans til at vi ville høre om hvordan ferien hans hadde vært.  Var ikke lett å vite hva jeg skulle svare.  Jeg spurte han jo om hvordan ferien hans hadde vært for å være hyggelig og hadde ikke ventet svaret. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (4 minutter siden):

Jeg ble helt satt ut da naboen begynte å snakke om at han kunne se på meg og de andre naboene at vi var alt for misunnelige på ferien hans til at vi ville høre om hvordan ferien hans hadde vært.  Var ikke lett å vite hva jeg skulle svare.  Jeg spurte han jo om hvordan ferien hans hadde vært for å være hyggelig og hadde ikke ventet svaret. 

Hvor hadde han vært da? Høres ut som om han har vært et spesielt sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Daryl Dixon said:

Hvor hadde han vært da? Høres ut som om han har vært et spesielt sted.

Det var faktisk Mallorca i Spania.  Han dro kun for å få litt sol og varme.  Skjønner godt at han ville ha sol og varme. Men spesielt å tro at vi andre er så misunnelige på han at vi ikke ønsker å vite hvordan ferien hans har vært. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...