Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Hellu! :sjarmor: Har du ei fin helg eller?? :) Ut idag el? Eg var ute igår.... veit ik om eg skal ut en liten tur idag og... får se.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Kjekt ute i helga :) ?? Ja det var knallkjekt i oslo....

Kjeme du heim neste helg??? I såfall blir eg gla . ER så lenge til eg ser deg neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Bare innom med helge :klem::klem::klem::klem::klem::klem: Håpe du kose deg heima..... spisa masse godt som mammo lage å sånn... :sjarmor: Pipa om du og Spider har noen plana for imåro.. så kan eg se om muligheten byr seg....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hei Vennen!

Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor
Hei Vennen!

Jeg vil bare stikke innom å ønske deg ei kjempefin helg. Håper du har det bra. Tenker masse på deg.  :klem:

Hei igjen!

Jeg har fått det for meg at det er fredag i dag. En dag fra eller til gjør vel ingen ting :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Har di gitt op dagboka de helt eller?? :roll:

Du gjør på denne helga då....? Ut på byn el? :sjarmor: Må værtfall ha ei kjempe god helg då værtfall! :klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Heisann alle sammen :klem::klem::klem:

Koslig å bli etterlyst :grine2: Chanela har vært litt lat :rodme:

En uke igjen i prakisis... ahh... Er drita lei hele studiet! Helt sant. Har lyst å slutte og begynne å jobbe i klesbutikk e.l. Mas, bråk og ansvar all the way. Barn i tillegg til en sånn jobb blir aldri aktuelt!! Basta.

Blir fort lei ting, ja.. Kommer til å fullføre bare fordi jeg ikke vet hva annet jeg vil enn å jobbe i kjekk butikk.. Ville ikke tjent bra i klesbutikk. Dessuten har jeg tatt opp en del studielån. Gleder meg til å bli ferdig våren 2007. Er umotivert... Kommer ikke til å greie det hvis ikke jeg gir alt.

Har hatt varetelling tre kvelder på rad nå, fra torsdag til og med lørdag på den andre jobben min. Gikk mye bedre enn forventa, faktisk. Var bare koslig å gå rundt og telle. Hadde masse pauser og fikk middag tre dager på rad. Det var kos!

Gleder meg til jul!! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Jippi der var du jo!! :hoppe:

Er nok litt lett å bli umotiverttil d meste på denne tida av året.... syns at nestn alle er sånn no.... kjepe lei og trøtte.... ka no enn de holder på med..... Meg sjøl inkludert... :blunke: Mørkt og trist vær..... og å så har de skrudd klokka tilbake en time så d er bare enda mørkere på ettermiddagene.... :sur: Festelig..... men en får bare prøva å holda motet oppe.... snart jul.... :nissekonekyss: Ka du ønsker deg til jul i år foresten? :rosasmil:

Gjør du noe nste helg? Heim el noe? :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hallais!

Syns det var deilig å få ein time lengre helg, jeg ;) Stemmer nok at høstmørket/kulden ikke driver motivasjonen på topp.. Hvert fall ikke her. :forvirret: Har så mye å gjøre.. Savner å ha fri når jeg kommer hjem. Vil ha digg jobb med kjekke kollegaer og lite ansvar :ler: Jaja. Hørte akkurat en stemme som hvisket ''grow up, Chanela...''. Hehe, kom på noe jeg hørte en fjortisjente sa på venterommet til kinoen ''eg har aldri jobbet i hele mitt liv og kommer aldri til å gjøre det heller''. :ler: Skikkelig bortskjemt...

Men fra spøk til banan; har det koslig også i praksis. Ungene er så skjønne og snille at! Og den tilliten vi får fra foreldrene deres, som hver morgen leverer fra seg det kjæreste de har.. :hjertesmil: Kommer nok til å savne de små trollene når jeg har vært borte fra dem en stund! Likevel da, har aldri lyst å jobbe i en veldig liten barnehage. Hadde praksis i en ganske stor barnehage i fjor, med mange flere kollegaer og større pusterom. Kjenner at behovet for å omgåes andre voksne er større når jeg jobber i en barnehage.

Hva ønsker jeg meg til jul??! :klø: Vet ikke... Trenger en skikkelig fest, så håper vi kan gå ut noen ganger i romjula, ¤Escada¤! :danse: Og ellers ting som gjør livet bedre :) Frisørshampo/balsam, undertøy, dusj-produkter som lukter godt, deilige kremer, ansiktsmaske, god te, krimbok... Jeg har sagt til N. at jeg har lyst på en ny hårdag ;) Føler meg utgått på dato... Hele meg falmer! Burde i det minste tilbrakt noen timer i solarium. Hva ønsker du deg, da???! :)

Vet du forresten, må kanskje feire jul hos morfar i år, jeg.. Mamma ville være der. Syntes synd på gamle mannen som må feire jul alene. Ville helst feiret julaften hjemme hos oss selv, jeg da, men. Det blir vel jul uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Er no heldig som får feira jul du..... eg jobber hele rom jula og har kveldsvakt på julaften! :sur::tristbla: Er ik ferdig før 22 på kvelden.... :forvirret: Å så er d dagvakt kl 7 neste dag...... god jul.... :frustrert: Men eg har fri til nyttår då... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...