Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Ja, penger er en bra ting! Nå har jeg blitt satt opp noen timer på lørdag også ;)

Har snart kommet meg gjennom opplæringen også, det virker som om arbeidsgiveren min har lyst å ha meg der når jeg har fri. Heldigvis! Synes jeg har gjort så mange feil og jobbet treigt og vært helt på trynet, var redd jeg ALDRI kom til å lære noe som helst :icon_lol:

Ååååh, liker tanken på at lånet mitt er mer enn nedbetalt om en måned. Da kan jeg BRUKE pengene jeg tjener. Gleder meg til å shoppe!! :) :) :)

Og nei, han der fra skolen... tviler på at jeg faller som flue for han, er bare ikke typen mann jeg pleier å falle for. Kan nok gi han en sjanse, men... (Er betatt av noen helt andre akkurat nå...) :hjertesmil:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Dakar vennn min... :tristbla: Like ikkej at venninnene mine ikkje er happy... en :klem: til deg snuppo... :rosasmil:

Du gjør på idag då? Eg har fri.... Har til og med fri imåro + helga.. ;) Deilig... einaste at eg komme vel til å kjeda meg litt likavel... :sjenert: Svne deg no.. sku ønska at eg budde i Bergen no! :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hellu!! :hoppe:

Vett du ka eg skal imorra el?!? :sjarmor: Eg og gubben skal en tur til Bergen.. :eeeh: Då må du nesten bare ta en pause ifra oppgaven din og komme innom byn en tur og tattla litt over en kaffe/te med meg vel? :sjenert::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Veldig koslig å møte deg i går, ¤Escada¤ :) Skulle hatt lengre helg og større plass på hybelen, så kunne dere blitt lenger :klem:

Ble ingen utekveld på meg i går heller, gitt, hihi. Jeje, var litt trøtt uansett, føler meg myglet i dag... Gleder meg til torsdag da :sjarmor:

God helg videre, Dark Angel :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Er d T du tenker på? :klem: Så gøy at du fekk ¤Escada ¤ og mannen te Bergen då!! Sikkert kjekt.... Dumt at eg e så langt vekke ellers skulle eg og vært med :grine2: Håper du har hatt ei kjekk helg ellers då vennen. Det var utrolig kjekt å snakke med deg forleden dag :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

:) Heisann!

Meteora: Går det bra? :klem:

#Spidergirl#: T. ja... :forvirret: På torsdag skal jeg på konsert! Tar fly til Oslo i morgen kveld.. :hjertesmil::klem:

Dark Angel: Har det fiint ;) Du? :klem:

Mrs. Potter: Åh?! :overrasket::ler::klem:

Sitter på skolen, jeg. Skal snart treffe øvingslæreren jeg skal ha i praksis om et par uker :) Har akkurat gått gjennom oppgavene... Skal ha ansvar for tre lederdager, lede to tverrfaglige opplegg og lage dokumentasjonsbok. Blir gøy!! ;) Og litt vanskelig :overrasket:

Åååh, men er så trøtt nåå... Lyst å sove... :Gjesp:

Endret av ¤Chanela¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Er vel ikke alltids lika kjekt på skolen nei.. :ler: Uff... du er så HELDIG som skal til Oslo på konsert!!! :sjarmor: Sku ønska eg kunne væra med... å hatt MASSE dejavu!! :eeeh: Kost ræva av oss...!!!! :sjarmor: Men neida.. har jo selvfølgelig jobbe-helg og greier.. :tristbla: Eg og vil!!!!!!! :rodme: :cry: :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Og DEN koslige øvingslæraren jeg fikk da :grine2: Gleder meg nå!!

I morgen er det fremleggelse av oppgaven jeg har skrevet. Always something!

Så -

Reiser jeg!!!! Tadd-da :enig_anim: :hoppe:

Har kjøpt shampoo i dag hos frisøren. Luksuriøst :sexy: Var nemlig inne og kjøpte en hårkur til søsteren min som har bursdag i helgen.

Uff, skulle virkelig hatt en genser eller topp eller noe også... Får jo ikke vasket før jeg drar i morgen... Har bare vaskedag hver onsdag. :sur: Kanskje jeg skal kjøpe?? Blir vel fort blakk, men... Får snart lønn igjen og :sjarmor: juhu!

Ja, kjempedumt at ikke du kan være med, ¤Escada¤ :tristbla: Husker hvor moro vi hadde det i 99 :hoppe: Hehe, skal gi Brian en suss fra deg, jeg :kyss:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Må ha lykke t på reiso imåro då! Å så må du kosa deg MASSE!!! :sjarmor: Heldiggrisen! :klem: Var i byn å surra litt rundt på klesbutikkar med mammo idag... Kjøpte meg et par støvelettar... :hoppe: Alltig kjekt å shoppa litt :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...