Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Mrs. Potter :klem:

¤Escada¤ :klem:

Ja, da var jeg hjemme igjen på hybelen etter en kort langhelg i Odda.

Var ute på lørdag, med ¤Escada¤. Var moro :tommelsmil: Supte på hammer med sprite, tom collins, isbiter og lime, på baileys, tyrkisk pepper, fjellbekk og gomlet godteri. Ble full og lo hele tiden. Så danset jeg... :) Traff også en idiot som jeg desverre aldri klarer å riste fra meg når jeg er der hjemme. Patetisk, selvgod, intrigemaker... Hvorfor i huleste skal jeg ha dårlig samvittighet fordi jeg ikke vil ha han?!? Hvorfor ikke innsé realitetene og komme seg videre?! Blir så sint!!

Jeg har en klemmevenn. Trenger ikke to. :riste:

Sitter med oppgaver i dag. Ene om vennskap/sosial kompetanse og andre om etisk og moralsk utvikling. På skrivebordet står et tårn av bibliotekbøker som skal leses gjennom og siteres. :lese:

Har akkurat ringt til veilederen og avtalt når vi skal ha veiledning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Lykke til med lesingen! :sjarmor: No har eg begyn å riva av tapeten i stuo mi her.... no skal den stygge tapeten vekk! :frustrert: Å så blir d til at vi må skrapa og herkja på før vi få opp en ny..... håpe d ik går altfor lang tid... akkurat no ser d ganske så nitrist ut her.. :tristbla: Og ikkje minnst rotete! :overrasket::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Lykke til, ¤Esada¤ ;) Jeg tror den fargen blir kjempefin i stua deres! Blir lysere og større, tror jeg.

Huh, må gå på jobb om 20 minutter...Har brukt tid på en kjempeoppvask nå på morgenkvisten :tunge1: Nå sluker jeg i meg litt risgrøt for å rekke å sminke meg før jeg går.

Skal treffe venninne etter jobben. Hun skal ta med ultralydbilder av babyen i magen, de gleder jeg meg til å se! Hihi, har lyst på baby jeg og :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Sant vel, #Spidergirl#... Samme her... ene oppgava skal inn i morgen, andre på torsdag... Jeg er ikke så veldig godt i gang... :rodme: Tar livet av meg disse oppgavene rett før eksamen :frustrert: Lykke til med dine :klem:

Hei, Bustetroll!!! :) Moro at du er tilbake på KG :hoppe: :hoppe: :klem: :klem:

I dag er det første søndag i advent :hjerter_rundt: Jeg og søstra mi har tent lys! Snart skal vi lage pepperkaker :sikle: Blir koslig! Kjøpte ferdig deig i går. Det blir kos!!

Fikk med meg lysfesten i Bergen fra vinduet mitt i går. Fiiiine raketter!!! Skulle vært der nede, men det er så j¤¤ kaldt om dagene, hadde vel bare stått der og hakket tenner og sett lite fordi det stod høye folk rett i glaningen min.

Hehe, jeg var i butikken kjempelenge i går, dillet rundt og visste ikke hva jeg skulle kjøpe. Ombestemte meg ca. tusen ganger ang. middag og julekakebaking. Så kom jeg i kassen da, og gjett hva....?

Jeg hadde ikke med meg lommeboka mi!!! :overrasket:

:rodme::frustrert::icon_lol:

Har laget en liste over alt som skal vaskes og ryddes på hybelen før jul. Tar det etter eksamen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heeeeey! Står til med denna madammen då?!? :sjarmor: Masse oppgaver og greier på skolen... usj... alltid lika kjedelig.. :tristbla:

Så du har pynta t advent ja.. :) Eg og... tent lys og satt opp adventstake.. bare i kjøkkenet vel og merka... ;) Har holdt på heile uko med oppussingen.. har revet på tapet og greier, tok litt lenger tid enn d eg hadde tenkt då... minst 5 tapetar under hverandre der jo! :overrasket: Litt av noe simpelt arbeid de andre før oss har gjort altså...! :sur: Men men.... d blir vel bra til slutt... ;) Skal nedover imorra og se på glassfibertapet som vi skal mala oppå..... Å så skal vi legga nytt golv i stua... pussa ned vinduene og mala de på nytt.... Få nye vedovn... Puh....! MASSE jobbing... Men d blir nok bra til slutt tenke eg.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Kommer til å bli kjempefint til slutt, ¤Escada¤ ;) Blir dere ferdige til jul da?! Gleder meg til å se det ferdige resultatet :tommel:

De oppgavene her altså :sprettoy: Faen, skal på jobb hele torsdag, jeg. Er da vi har innleveringsfrist. Er ikke kult å ringe og be om fri heller, når jeg allerede jobber så sjeldent som jeg gjør. I morgen skal jeg på skole, har seminar om yrkesetikk. Har sittet så lenge og skrevet i dag, klarer ikke finne noe sammenheng eller mening i det jeg har skrevet en gang. Er lei, lei, leeeeei!!! :forvirret: Meeeen. En oppgave, to seminarer, en muntlig fremføring og en eksamen igjen til juleferien. Er overlevelig :sjenert:

Har sittet og sett Hos Martin i kveld. Er så enkel humor. Liker det. :)

Og i kveld skal jeg se Seks Som Oss ;) Fulgte med på første sesong i forfjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Går d med lesingen? ;) Har aldrig forstått den volsomme mengden med opgaver å sånn rett før eksamen.. merkelige greier d der.. :sjenert:

Når begynner ferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Hallais jenter! :)

Bustetroll: Du er snill! :klem:

¤Escada¤: Eksamen 13, skal jobbe i Bergen t.o.m. 20 ;):klem:

#Spidergirl#: LYKKE TIL I MORGEN!! :klem:

reddelinnea: Moro å se et nytt ansikt! Takk for at du kom innom :):klem:

ENDELIG har jeg levert det forbaska siste utgangspunktet for dette semesteret! I morgen er det framleggingm foran de andre studentene. Heldigvis er det lite vi trenger å si ;) Har aldri vært noen stor fan av å snakke foran store forsamlinger :icon_razz:

Vært på jobb i dag, jeg. Skal i morgen også. Hihi, trodde vi skulle få lønn 14, men vi får 9. :klappe: Og da er det halv skatt og alt :enig_anim: Det har sine fordeler!

Fikk to pakkelapper på julegaver i dag, men har ikke råd til å hente den ene. Har ikke råd til husleia som skal inn i dag heller, skal betale det meste og spørre husvertene om jeg kan vente med resten til neste fredag.. Fikk også brev fra skolen i dag om at jeg får en time ekstra på eksamen pga sykdom :tommel: Trodde ikke jeg kom til å få det. Søkte på fredag, helt uvitende om søknadsfristen som var 15. oktober i år. Er jo til stor hjelp å ha en time ekstra, selv om jeg antageligvis klarer å bli ferdig innen ordinær tid.

I morgen etter skole og jobb blir det fint! Da har jeg leseuke (les: ferie) til neste torsdag :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#

Jammen det var bra at du fekk lenger tid på eksamen. Du altså dei pengane dine har ein lei tendens til å berre forsvinne....Håper det ordner seg med husverten då.

Det er heimeeksamen eg skal levere inn. Veit ikkje når sensuren fell men er spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hallais!!!

Nå er det helg! Jippi :hoppe:

Skal ingenting spesielt i helga. Ligge på sofaen og ha det topp, tror jeg. :sjarmor: Har ikke penger.

Vært på skole og jobb i dag, fremført foran studsene (nervøsitet ingen hindring, æsj, I HATE it), spist pizza med studentene :sikle: Hatt gymseminar. Rånet rundt i Bergen med kompis og venninne fra jobben. Hihi. Grei fyr som kjører meg hjem. Liker kollegene mine.

Kjøpt spennende helgemat og. Sånn fiskepinneting utenpå med ost inni (ikke fisk, bare mozarella ost), som skal stekes. Smaker sikkert gudd!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...