Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Dere veit kor eg e :ler: Ska nok bli bra. Eg kjenner meg så godt igjen i det du skriver om å ha liten innsats å ikkje orke. Det er dumt at det skal komma no. Det er jo snart eksamen. Help me.... ¤grøss¤ Innsatsen til å lesa er laber. Eg drar til Hardanger på fredag som ein slags mellomstasjon før eg dreg videre til York på søndag. Tenk 14 dagar der du . Det einaste negative er det økonomiske. Det blir vanskelig å holde hardt på pengane. Håper eg ser deg den helga eg kjem heim derfra då . Eller så kan det godt vera at me ikkje ser kvarandre før på nyåret :tristbla:

Det er då eg ser kor tøff denne ideen var ikkje berre på den gode måten.

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Heisann ¤Escada¤, Freckles og #Spidergirl# :klem:

Jeg er glad nå :) Har bestått og er ferdig med praksis! Fri helt til tirsdag!! Mmm, herlig :hjerter: Hadde en veldig fin avslutning i går. Tok med sjokoladekake til ungene og blomster til øvingslæreren. Så fikk jeg en liten søt bok med tegninger fra hvert av barna. Noen hadde tegnet meg, og en hadde tegnet seg selv med kjempestor tiss :ler: Morsom bok :)

Så har jeg begynt å tenke masse på jul (faktisk :overrasket: ). Kjøpte til og med en liten julepynt i går. Jobben min er helt overdekorert med juleting og MASSE julesnop, har vel noe med det å gjøre, ja. Så lurer jeg på hva jeg skal gi folk og har lyst å begynne å kjøpe inn så fort som faen og bli ferdig med det. Har ikke mange å kjøpe til i år heller. #Spidergirl# og ¤Escada¤, I need your wishlists ;)

#Spider#: Så du reiser til York i morgen? Heeeeldig du er :smilbla: Kommer til tilbake til Hardanger to uker etter det, da? Den 18 november? Kan hende at jeg skal hjem da. Skal hvertfall ikke neste helg, da skal jeg ut og spise med jobben :) God tur til York!!! :klem:

¤Escada¤: Kjipe greier med den julejobbingen :overrasket: Håper for din del at du får en del fri i dagene rundt jul i hvert fall, sånn at det blir litt avslapping, god mat og julekos på deg også :) Har du det bra, forresten? Skjer det noe i Odda? Vært på Cubus?? Jeg ble SÅ glad da jeg leste i HF at Cubus har åpnet i Odda :sjarmor: Er jo en sensasjon der inne!!! Er så utrolig fortjent for oss å kunne kjøpe hverdagsklær til levelige priser uten å være nødt til å reise til Haugesund eller Bergen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Grattis med bestått praksis! :)

Herlig med noen fridager nå da.

Kos deg i helga med juleforberedelser ;)

:klem:

Endret av Mrs. Potter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Zupert å sitte inne og ha friiii :klappe:

Kan høre at det regner kraftig her i Bergen i dag.. Lyn og torden har det også vært!

Selv har jeg BARE kost meg. Stått opp tidlig og sett God morgen Norge, dusjet, lest fag, handlet brød, pålegg, frukt og middag, skrevet lister og vært på nettet. BARE slappet av alene hjemme :kyss: Trenger noen sånne dager.

Må vel snart ned og gjøre lurere ting, ta opppvask og lage middag. Har fiskegrateng og poteter i dag. Mat som lager seg selv er greit ;)

Blir forresten ikke så mye variasjon i mat her i huset... Blant annet fordi jeg og søstra mi har litt forskjellige preferanser når det gjelder mat.

Mat jeg liker som hun ikke liker:

- Kinesisk mat (f.eks. sweet and sour)

- Indisk mat (f.eks. tikka masala, tandoori)

- Pasta

- Lasagne

- Risgrøt

- Wok og andre retter med masse grønnsaker

- Supper

Mat hun liker som ikke jeg liker:

- Svinestek

- Koteletter

- Medisterkaker

- Kyllingnuggets

- Taco (joda, jeg liker det , men er så leeeei det!)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

HEEEEELT enig med deg på DIN liste! :wow::eeeh::ler: Uff... er SÅ kjedelig å bo med noen som ik liker det smme som en selv... belive me... I know.... :sjenert:

På skolen igjen imorra el? :) Har foresten vært heilt jævlig vær her og.. prøvde å stikka innom rmi etter jobb.. måtte jo nesten svømma til den jævl... butikken... regna og blåste jo sidelengs! :overrasket: men det er no bare vestlandet i et nøtteskall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hei, hei :)

Ja, er litt kjedelig å ikke kunne kjøpe hva jeg vil til middag... Greit nok, kjøper jeg og lager det er det ikke sikkert at hun protesterer høyt.. Bare pirker i maten og lager grimaser. Så vet jeg jo hva hun liker og misliker. Et poeng med å spise sammen er jo å lage noe begge liker. Og da blir det BARE de samme tingene, om igjen og om igjen :sprettoy: Håper jeg en gang har flaks og finner en altetende mann ;) Hadde vært veldig fint!!!

Kjekt å treffe studentene igjen i dag da :) Skravla gikk i basisgruppa :icon_lol: 7 jenter som har vært vekke fra hverandre i praksis i 4 uker.. :icon_lol:

Heldig med basisgruppa i høst, jeg. Vi er så effektive at vi alltid gjør oss ferdig så fort som mulig og stikker tidlig hjem. Skulle vært til 15 i dag, stakk 14. Helt ok for meg :) Forresten så hater jeg sterkt å bo langt borte fra skolen... Må ta to busser for å komme dit, og bruker tilsammen to timer daglig på buss. I fremtiden skal jeg bo NÆRME jobben. Helst gåavstand! Vil spare tid!

Har begynt på ny bok i dag Drømmefangeren, av Unni Lindell :lese:

Endret av ¤Chanela¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Du skulle bodd i nærheten av skolen då vettu... ;) Koselig at d var kjekt å møte de andre studdene i klassen då.. :)

Koss er boka foresten? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Boka er super! Unni Lindell skriver veldig godt. I tillegg er det flott å fylle hodet med noe annet enn sanseintegrasjon og barnehagerelaterte ting... Trengte et mord :ler:

Hadde seminar om eksperimentering igjen i dag... Putta ting i vann, kledde på is, målte nedbør og litt forskjellig. Kjedet meg litt, jeg. Føltes litt meningsløst. Har jo lest pensumdelen om akkurat det der og gjort deler av det mens jeg var i praksis. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Ka slags regneklær er d du har då foresten? Har faktisk vurdert å kjøpe skikkelige greier... men d er jo bare SÅ dyrt! :sjarmor: Og når eg ik liker så innmari godt å gå med regnklær så blir d liksom aldrig til.. ;)

Hvilket merke er d som er kommet med den sukkerfrie julebrusen då?!? Var no jammen på tide...! Så kan dia folk få kosa seg og! :sjarmor: Veit du noe meir om neste helg igjen el? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Heisann :klem: Jeg har faktisk ikke smakt den enda... Har bare hørt at det har kommet i år. Tror den er var Ringnes. Eller var det Hansa?? :klø: Selger den hvertfall på Meny ;)

Jeg har en ganske solid regnbukse fra Bergans og Gore-Tex regnjakke (som forøvrig ikke funker lenger fordi jeg har vasket den.. Må spraye den med et eller annet visst..). Var dyrt, kosta ca. 1200 per del. Så finnes det billigere klær også da. Trenger ikke å velge dyrt :)

Vet ikke noe mer om neste helg? Hva mener du? Takk for brevet i dag, ¤Escada¤ :klem::klem: Og bildet :ler:Uffa.. Kunne du ikke manipulert trynet mitt til å sett litt bedre ut...!

Vært på jobb i dag, jeg.. Angrer litt på at jeg ringte i dag morges og spurte om jeg skulle jobbe i åtte-tiden i dag. Fikk liksom til svar; - Du kan jo komme hvis du vil! (Det bød meg litt i mot å si svare ærlig da.. -Nei, vet du, det gidder jeg ikke! Sover litt til i stedet jeg!)

Jeg vet jo nesten aldri når jeg skal jobbe. Skal kanskje i morgen også, men er ikke sikker. Arbeidsgiveren har spurt om jeg kunne jobbe torsdager når jeg har fri, og fredager etter skoletid hvis det passer. Det passer for så vidt i morgen... Det er bare det at jeg skal ut og spise med jobben etterpå.. Da blir det et sånt heseblesende styr med først på skole, så skynte seg inn til byen med bussen og rett på jobb, så pynte seg rett etter jobben (rekker ikke hjemom) og ut og spise.

En kollega var forresten borte fra jobben i dag pga. at hun hadde vært til legen og oppdaget høyt blodsukker. Har hun også fått diabetes nå? :overrasket: Hun er like gammel som meg.. Håper ikke det er det.. Stakkars.

Nå trenger jeg en dusj! So long people :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hadde ik jobba idag hvis eg var deg... er no stress nok når du skal ordne og stasje deg før du skal ut å spisa vel...? :)

Ang regnklær så får eg vel bit i d sure eplet og få ordna meg med regntøy etterhvert her... men må nok litt opp i prislappen skal d væra noe særlig behagelig ja... Du veit... sånn at d puste å sånn greier.. Orke ik klamme ekle regnklær... ekle minner fra eg var liten komme bare snikande då... blæ... :forvirret: Er d regnjakka el allværsjakka du har foresten?

Srendte vel ilde litt som hint og til å komma heim snart... :ler: Vi ser jo passe ut på d bildet då! :grine2: Håpe du kome heim neste helg værtfall.. får no se...

Må no kosa deg masse når du skal ut med jobben då :sjarmor: og ha ei kjempe fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...