Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Chanela¤

Nytt semester og ny dagbok :tommelsmil:

Forandring er min lyst :hjerte:

Planer og mål for høsten:

- Skole: Sette av minst 1 1/2 til lesing hver kveld for å unngå skippertak rett før eksamen i desember.

- Trening: Benytte meg av SIBs tren så mye du vil for 650 kr. i semesteret. Trene et par ganger i uken, i tillegg til jogging og spasering. Skal bli sprek!

- Jobb: Torsdager, evt. helg og kveld.

- Vennskap: Backstreetboys konsert (mimre, mimre), med god venninne i september. Ringe og sende mail oftere. Reise hjem når jeg har tid, invitere folk på besøk, bli bedre kjent med studievennene mine. Er så usosial at jeg får makk :roll:

- Hybel: Bli flinkere til å holde ryddig og rent. Lage liste? Lete etter ny hybel i november, flytte inn i januar?!

- Helse: Hba1c under 7 %.

- Menn: Ehhm... :sjenert:

- Andre ting: Pleie huden min. Bake mer!! *Matvrak* Få mye glede av lite :)

Endret av ¤Chanela¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Heyo Mrs. Potter :klem:

Jada, her er planene klare :) Har faktisk lest ut en fagbok i dag, Lag en naturlekeplass- prinsipper og praktiske ideer. Eneste fagboka jeg har, foreløpig.

Tror jeg kommer til å få ekstrajobb nå. Skal prate med sjefen på en butikk på lørdag. Håper jeg får jobben!! Søsteren min jobber der av og til, og siden de kjenner henne er det vel ikke så skummelt å ansette meg ;) *håpe, håpe*

Ellers har jeg vært ute og gått tur med mp3-spilleren :digge: Fint vær i Bergen i dag :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Plans for this day:

Seminar (naturfag): Generell økologi

Hjemme: Vaskedag (klær). Jippi!

Annet: Stipend på vei :klappe: Jippi, jippi, jippi!!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Synes dette var litt morsomt :)

DUSJ SOM EN KVINNE:

1 Ta av deg alle de 14 lagene med klær som du kledde på deg i dag tidlig og putt dem i skittentøyskurven, sorter i hvitvask og kulørvask.

2 Ta på deg morgenkåpen og gå til badet. Hvis du møter Kjæresten/mannen din på veien dit, drar du morgenkåpen ekstra godt sammen og skynder deg resten av veien.

3 Still deg fremfor speilet og studer deg selv i detaljer

4 Slapp av i musklene i magen slik at den faller ned, og ynk deg selv over hvor fet du er.

5 Still deg i dusjen. ta frem vaskekluten til ansiktet, armene, den til bena og ryggen samt filen til den harde huden under føttene.

6 Vask håret med sjampo(som inneholder avokado, honning og 83 forskjellige vitaminer).

7 Skyll håret

8 Ta balsam i håret, den med avokado, honning og 83 forskjellige vitaminer, og la den virke i 15 minutter.

9 Vask ansiktet med en såpe som inneholder pære, så lenge at du får samme farge som en kokt hummer.

10 Forsøk og såpe inn kroppen med en såpe som inneholder nøtter og solbær

11 Klag høylytt når du ser kjæresten/mannen din har brukt opp resten av nøtte-solbærsåpen

12 Skyll balsamen ut av håret(det tar minst et kvarter siden du vil være sikker på at all balsamen blir skylt ut).

13 Barber deg under armene og bena

14 Skrik når kjæresten/ mannen spyler ned i toalettet og alt kaldt vann forsvinner i 10 sekunder

15 Skru av dusjen

16 Rist av deg alt vannet i dusjen

17 Tørk deg med et håndkle som er like stort som et lite land i Afrika

18 Tull et superabsorberende håndkle rundt håret

19 Gå tilbake til soverommet iført morgenkåpen. Hvis du møter på kjæresten/mannen på veien, trekker du morgenkåpen godt sammen og skynder deg inn på soverommet

20 Bruk en time på å kle på deg

DUSJ SOM EN MANN:

1 Kle av deg mens du sitter på sengekanten og kast av deg klærne over alt på gulvet

2 Gå til badet med et lite håndle rundt hoftene. Hvis du treffer kjæresten/kona på vei dit, blotter du deg !

3 Still deg forran speilet og dra inn magen. Studer størrelsen på penis og klø deg på pungen.

4 Still deg i dusjen

5 Ikke let etter vaskekluten. Du bruker den aldri uansett.

6 Vask ansiktet med den giftgrønne såpen som inneholder pære

7 Spis opp din kjæreste/kones såpe som inneholder nøtter og solbær.

8 Vask deg under armene.

9 Vask dine edle deler samt de tilstøte områder.

10 Vask rumpa med såpen, og la det være igjen litt hår på den.

11 Vask håret med sjampo - ikke bruk balsam.

12 Lag punkerfrisyre

13 Se på deg selv i speilet og le.

14 Tiss

15 Gå ut av dusjen

16 Tørk deg raskt og lett

17 Speil deg igjen, spenn muskler og studer størrelsen på penis

18 Gå tilbake på soverommet med et lite håndkle rundt hoftene. Hvis du treffer din kjæreste/kone på vei dit, blotter du deg !

19 Kast det våte håndkleet på senga

20 Bruk to minutter på og kle på deg

Endret av ¤Chanela¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Heisann vennen!! :smilbla:

Jasså... du har gått henn og fått deg ny dagbok igjen du! :eeeh: Komme nok t å savna litt den gamle boka de då men... :sjenert:

Ser ut til at du har det bra i Bergen! :sjarmor: Vaskedag idag du og....?? Me too!! :ler:

Ellers då... noe nytt?? :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Halla ¤Escada¤ :klem:

Ja, ble en del rot i den forrige, ville ha ny ;)

Har (endelig) fått det etterlengta stipendet :mrgreen: I morgen skal jeg kjøpe fagbøker for nesten 2000 kroner :overrasket: Wish me luck ;)

Ellers er det ikke noe njus her. Har sittet og sett på Ekstrem Rengjøring på TV Norge. Er det mulig å grise så forferdelig???! Herlighet, disse jentene ante ikke hvordan de vasket :sjokk: Og det kunne jeg faktisk se ;) Hehe, er deilig å vite at noen faktisk ER verre enn meg selv.

Går det fint med deg da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallais!!! :klem1:

Ja er det ikkje godt å se på litt sånn ekstrem rengjøring og se at d faktisk er folk som er MYE verre enn en sjøl...? :sjarmor: Men eg blir jo ikkje så veldig inspirert likvel då... :ler: Uff..... den byllen som hete "lat etter ferien" har eg visst ikkje fått skikkelig hull på endå tror eg.... :sjenert: Er SÅ ork å gå på jobb for tida.... :grine: Er så vidt eg orke.... :icon_mad: Kanskje det er på tide å se meg om etter noe anna.......?? :klø: Hadde vært noe d... :sjenert:

Gått bra å handla bøker idag eller?? Ikkje lika kjekt å bruka pengar på sånt då.. når d er så massa anna kjekt å bruka pengane på! :blunke1:

Men no må eg stikka... må ordna nokke før eg går på ettermiddagsskift.. ;) Håpe alt står bra til ellers då... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
:ler: Artig liste!  Det stemmer ganske bra med virkeligheten. :ler:

Ha en god natt da,og en fin torsdag.

Hellu! Ja, er det ikke sånn det er?? Hehe :ler: Du får ha en flott torsdag du og :klem:

Hallais!!! 

Ja er det ikkje godt å se på litt sånn ekstrem rengjøring og se at d faktisk er folk som er MYE verre enn en sjøl...?  Men eg blir jo ikkje så veldig inspirert likvel då...  Uff..... den byllen som hete "lat etter ferien" har eg visst ikkje fått skikkelig hull på endå tror eg....  Er SÅ ork å gå på jobb for tida....  Er så vidt eg orke....  Kanskje det er på tide å se meg om etter noe anna.......??  Hadde vært noe d... 

Gått bra å handla bøker idag eller?? Ikkje lika kjekt å bruka pengar på sånt då.. når d er så massa anna kjekt å bruka pengane på! 

Men no må eg stikka... må ordna nokke før eg går på ettermiddagsskift..  Håpe alt står bra til ellers då...

Kjenner til det.. Skulle GJERNE hatt mer ferie jeg og ;) Du får finne deg en ny jobb, ja. Er vel ikke kjekt å grue seg til å gå på jobb?! Jobb i f.eks. klesbutikk virker faktisk langt mer behagelig enn du gjør, selv om din jobb sikkert gir deg mye tilbake (takknemlighet).

Har handlet litt i dag jeg :danse:

Fagbøker:

- "Småbarnspedagogikk"

- "Rundt i naturen sammen med barna 2"

- "På egne vilkår"

- "Den forunderlige kroppen"

Andre ting:

- Leola Bootcut - bukse. Trengte en helt basic dongeribukse som ikke var for dyr (var på salg). Har tatt den på meg nå, og den føles som silke, stretchy som bare det :kyss:

- Svarte, høyhælte sko med rund tå og en fin liten sløyfe på. Akkurat passe lange, når meg til litt over ankelen :) Fine å bruke til fest ;)

- Fyllt på studentkortet til buss. Er en fordel å slippe å ta ut og alltid ha med seg nok penger til bussen frem og tilbake fra skolen. Dessuten bruker jeg opp den summen kortet koster på litt over en uke, og kortet kan jeg bruke så mye jeg vil i en måned. Fin deal, sier nå jeg :tommel:

Nå fikk jeg lyst til å lage fruktte og gripe fatt i de nyinnkjøpte bøkene. Er så stille og rolig her nå :)

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Er visst nødt å skrive ned disse gullkorna her :grine2: :ler:

Kjartan, 5 år: (selvopplevd?)

Noen gamle damer har bart, men det er ingen vits i å si det for de bare reagerer.

Ronny Andre, 7 år:

Gamle menn klarer ikke å stive opp tissen så mye. Hvis de klarer det, så detter den sammen med et sukk.

Marte,8 år:

Gamle jomfruer vet ikke helt hvordan menn skal brukes.

Trine Marie, 6 år:

Først blir man en celle, så blir man barn, så blir man mamma, så blir man bestemor, så blir man oldemor og så blir man tippoldemor. Til slutt så blir man gjørme..

Er det bedre å være singel eller å være gift ????

"Det er bedre for jenter å være singel enn for gutter. Gutter trenger noen til å rydde opp etter dem."

ANNA 9 år

Når er den rette alderen å gifte seg ????

"Ingen alder er riktig. Du må være idiot for å gifte deg."

FREDRIK 6 år

"Jeg får hodepine når jeg tenker på sånt (ekteskap). Jeg er bare et barn"

ADAM 7 år

Hva gjør de fleste personer på en "date" ????

"På første date'n lyger de for hverandre, og det peier å få dem så interessert at der blir flere date'er"

OLA 10 år

Når er det greit å kyssen noen ????

"Det er aldri ok å kysse en gutt. De bare slever på en. Det var derfor jeg sluttet med det."

JEANETTE 10 år

Anders, 5 år:

Det er presten som bestemmer når man skal graves ned. Han sender noen på gamlehjem, og så graver han ned dem som blir til overs.

Elin, 4 år:

Jeg vil ikke begraves når jeg blir gammel, for jeg klarer ikke å ligge under jorda uten å puste. Også er det så ekkelt å få jord i nesa. Da er det nesten bedre å bo på gamlehjem.

Ingrid Marie:

Man kan bli frelst eller helfrelst, det kommer an på hva man gidder.

Kua parrer seg med oksen for å få kalver. Oksen gjør det fordi den har lyst.

(Sverre 6 år)

Alle dyr kom på jorden før menneskene. Dyrene levde i ro og mak helt til menneskene kom og lagde veier, hus, hoteller og kondomer.

(Lars 10 år)

Mamma'n min er så veldig pen, for hun har så veldig lange pupper.

(Bjarne 6 år)

For å få kjærligheten til å vare er det viktig å være en god kysser. Da kan det hende at kona di glemmer at du aldri tar ut søpla.

(Erik 8 år)

Sopp vokser på fuktige steder. Det er derfor de ser ut som paraplyer.

(Henrik 8 år)

Man bør aldri drikke noe når en står på hodet.

(Jonas 7 år)

Hvis du går en tur og hjernen faller ut, så finner vi ikke veien hjem, for da klarer vi ikke å tenke klart lenger.

(Caroline 6 år)

Noen menn har hår på ryggen. Særlig forbrytere og badevakter.

(Stine 6 år)

Gleder meg til praksis, jeg! Unger sier så mye rart :ler: :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter

:grine2: Utrolig bra! Elsker sånne barne-sitater.

Du som skal jobbe med barn får helt sikkert høre mye rart. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hepps!

¤Escada¤: Greie de :) Så noen knæsje (og DYRE) cowboyboots som frista... Disse var derimot både fine og billige! Men den spaserturen med skoene da jeg skulle handle i går, var ikke spesielt deilig. Har på meg joggesko nå.. :ler: Blir nok mest festsko, ja ;)

I morgen kveld skal jeg ut, i kveld blir jeg hjemme. Skal på jobbintervju i morgen tidlig, vil ha jobb :-D

Mrs. Potter: Yes, indeed :hjerter: Føler meg nesten litt priveligert som får jobbe med unger :smile:

Om to timer tar jeg helg :enig_anim: :Hehe:

Har planlagt naturløype med basisgruppen i dag. Og nå etterpå har vi seminar, og skal visstnok være ute og ''leke'' i regnet... ;)

So long! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallais!!!!! :sprettoy:

Jasså du skal på jobbintervju ja!! :) Kommer sikkert til å gå bra... tommlene i været!! :tommelsmil: Lykke til iværtfall!! ;) Blir kjekt hvis du får tjent deg litt ekstra peng og då...!! :sjarmor:

Kem dokke skal ut med imåro då??? Bare dokke el. fleira?? :sjenert:

Vil no uansett ønska deg ei SUUUUUUUUUUUUUPER helg då!! :pippi: :perebrus::pirat::ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Heeey!! :)

Takk for det, ¤Escada¤ :klem: Har ikke lagt noen store planer, er bare de tøffe søstrene sisters som skal ut. Foreløpig :) Kos deg du og!! Du skal ikke ut du og mannen da? Har E. kommet hjem fra ferien nå forresten?!? *klems*

Ble jammen litt innkjøp i dag og. Hihi... Huff. Brukte over 2 timer fra skolen og hjem til meg.... :overrasket: Måtte stå i en mil lang kø på Bystasjonen, busskortet mitt trøblet seg nemlig litt i dag... Etterpå var jeg på KID ;) Kjøpte:

* Et digert lyselilla, mykt pledd

* 2 turkise, store håndklær

* 1 hvitt håndkle

* 1 sort duk

Trengte håndklærne. Glemte å ta med hjem fra Odda fra ferien, hadde bare 3 stykker på hybelen.. Kid Interiør har forresten salg nå :smilbla: Alt er til halv pris :tommelsmil:

Nå har jeg tenkt å bake noen grove rundstykker før søsteren min kommer hjem fra jobb. Varme nybakte rundstykker er gudd! Særlig med brunost som smelter på toppen... *sulten* :wow:

Endret av ¤Chanela¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du!! :vinke:

Lenge sia eg har sett noko til den jenta. Har vore minimalt på KG i sommar, har ikkje engong oppdaga at dagboka di var vekk. :rodme: Men du har jo laga ny, så då er alt berre velstand!!

Fiine mål du har satt deg for hausten! Blir spennande å sjå om du klarer å nå dei :)

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på jobbintervjuet enda en gang! :klem:

Gøy å shoppe :sjarmor: Bare dumt pengene forsvinner så fort! :roll:

Nå regner det ute. Faktisk deilig..

Får ikke dårlig samvittighet av å sitte inne ;)

Hører på Unchained Melody, er den ikke nyyydelig? :-D

Gooood Heeelg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Halla!!!! :sjarmor:

Gøy handla kjekke ting på kid interiør av og t og!!! :smilbla:

Planlagt ka du skal ha på deg imorra då.. når du skal ut å sjekka opp de hottaste karane i Bergen by??????? :eeeh::sexy:

Tror ikkje d blir noe by-tur ut på meg i helga... tok skrekken sist vi var ute... :overrasket: neida..... bare kødda.... :ler: Er bare litt kjedelig å gå ut her vettu... spes. no når ikkkje hotellet er heller... :sjenert: Så d blir mest sannsynlig bare heimakos på oss ja... :hjerter_rundt::hjertesmil: Men dokke må jo bare ha d kjempe kos då! :sjarmor:

E. og de reiste vel fra Kosova igår (torsdag) og komme vel heim her på søndagen eller noe sånt... er iværtfall meininga... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...