Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei :klem:

Tilbake fra ferie, var kjempekos! :sjarmor:

Tilbake på jobb mandag... Tiltak.. :ler:

Hvordan har du hatt det siden sist da?

Fått ny avatar ser jeg.. ;);)

Ja, å ta sol hjelper.. Håper høsten og vinteren går fort :roll:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hei og hopp :hoppe:

Kos at du er tilbake, Dark Angel :klem: Har hatt det fint, til i dag... Pjusk i dag :syk: Goood helg!!

Heisann ¤Escada¤ :) skal ikke ut i dag heller, nei. Har akkurat våget meg ned i butikken og kjøpt MASSE digg som jeg skal kose meg med i kveld i stedet ;)

Airia: Kjekt at du hilser på:smilbla: Jepp, han er snop :kyss:

Hadde lyst å finne på noe kjekt i dag, men orker ikke, er litt dårlig *klage* Planlegger kino i morgen da, det kan jo bli litt kos!

God helg da alle sammen!! Stikker og lager middag, jeg :reise::vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen! :kose:

Skal kose deg med digg ikveld du også ja? ;)

Kino er alltid gøy!

Du slipper vertfall bakrusen imorgen da :sjarmor:

Gooooooooood bedring!!

:klem:

Endret av dark angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Thanks everybody :kyss:

Er mye bedre i dag da. Hadde hodepine i heeele går, og siden jeg har fobi mot smertestillende går jeg jo rundt der og klager, jeg da :sprettoy:

Åååh, filmen på NRK2 i går var litt bra ----> Bully. Elsker ungdomsfilmer, bortsett fra typiske High School klisjeer (komedier) ;)

Lite som skjer her i dag, skal slappe av, jobbe med oppgaven min... Og så står valget mellom Slankekrigen og kino i kveld :forvirra:

Den oppgaven min begynner å bli et stressmoment, har jo egentlig firestudiedager til uka som var satt av til oppgaven, og nå er jeg satt til å jobbe 10.30-18.30 tre av de fire dagene :overrasket: Kunne sagt nei, men trenger virkelig pengene.. Må jobbe ekstra hardt med oppgaven i morgen hvis jeg skal bli ferdig innen fristen. Usj... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ikkje kjekt med sånne oppgaver og dårlige frister nei... :sur: Ville gått på kino foresten hvis eg var deg.... er d ikkje noen kjekkaser du kan gå med tro? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hehe, digger Slankekrigen da :ler: Dessuten er det gratis! Og jeg slipper ut i regnet ;) Tre gode grunner :tommelsmil:

Vet om en fyr som kanskje ville blitt med på kino. Har blitt litt kjent med en allmennlærerstudent som går på samme skole som meg. Har en mistanke om at han er litt sær.. :klø: Har ikke lyst å gi han forhåpninger hvis ikke jeg har tro på det selv. Been there, done that. Aldri mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Ka blei det til? Slo du til og prøvde "mulig-sær lærar student..." el tok du den trygge "sitta heima og se på slanke-krigen"? :sjarmor: Håpe du får ein bra start på uka imorra då vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

ja blei d lærerstudent i går? Eg har vært i Eid i helga tenkte litt på å gå ut men d blei film også fikk eg massasje mmmm av ø faktisk men eg må nok gje han litt pusterom no. Men no må eg finna litt skulearbeid tror eg skal ri i morra igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hey.... gkort på idag då?:) Sitte bare her og glor eg.... skal på kveldsvakt... og då sitte eg bare her og vente på d liksom.... får ikkje gjort noe vetigt..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Hajjo :klem::klem::klem:

Satt hjemme på søndag, ja. Tror ikke det er riktig å begynne å treffe han fra skolen, han er en sånn seriøs type som har lyst å treffes for å bli ordentlig kjent... En som har lyst på kjæreste.. :sjenert:

Har jo det jeg og... Men har tenkt å vente til jeg treffer en gutt jeg virkelig faller for, er jo mye kjekkere. Hater å avvise folk, er ikke flink til det en gang, er helst ekspert på å gi menn falske forhåpninger som ikke fører til noe som helst :forvirret:

Var det kjekt på kveldsvakt da, ¤Escada¤?

Selv kom jeg akkurat fra jobb! Skal jobbe tre dager i strekk denne uka, blir masse penger i kassen til en fattig student ;) Er helt peeest :tunge1:

Og nå er det middag ;)

Ha en fin kveld videre :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

En gutt og en jente kjørte over 100km/t. på en motorsykkel).

Jenta: Kjør saktere, jeg er redd!

Gutten: Nei, det er morsomt!

Jenta: Nei, det er det ikke. Plis, det er for skummelt!

Gutten: Så fortell meg at du elsker meg!

Jenta: Greit, jeg elsker deg! Saktere!

Gutten: Nå gir du meg en STOR klem! (Jenta klemmer han)!

Gutten: Kan du ta hjelmen min å putte den på hodet ditt? Den irriterer meg!

I avisen neste dag:

En motorsykkel har kræsjet i en byggning fordi bremsen var ødelagt.

2 mennesker kjørte, men bare en overlevde.

Sannheten var at halvveis på veien, så innså gutten at bremsen var ødelagt, men han fortalte det ikke til jenta.

Istedet, hadde han sagt at hun skulle fortelle ham at hun elsket han, og klemt han en sist gang, så hadde hun tatt hjelmen hans, og det betyr at hun overlevde og han ville dø..

:cry: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Last night.. laying in my bed

thinking of u :hjerte:, watching the

beautiful

stars in the endles horizon.. suddently i thought: kor i hælvete e taket mitt!? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Heisann.. :sjarmor:

Lika greit å ikkje gi guttar forhåpningar.... Veit jo koss d blir liksom... har jo nett hendt litt opp igjennom årene liksom.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...