Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Chanela¤

Hajjo :klem:

Fint at du holder liv i dagboka mi, ¤Escada¤ ;) Er ikke flink til å oppdatere.

Var jo kjempefint å være i Oslo da. Var med en venninne jeg nesten aldri ser lenger, bodde hos familien hennes.

Uff. Oslo ER stort. Bergen er bare en liten miniputtby i sammenligning. Herlighet, snakk om å gå seg vill på Karl Johan... Eneste stedet jeg kan klare å finne frem til er Oslo City/T-banen/Spektrum. Ellers har jeg ikke peiling!

Så MASSE fine klær som jeg ikke finner her og! Og kjøpte ingenting. Det er det verste :overrasket: (Kanskje jeg er syk?! :klø: )

Konserten var en nostalgisk opplevelse!! Litt som jeg trodde, fansen er den sammen, bare litt eldre. Bandet er også det samme, bare litt eldre. Masse pressing og dytting og en irritert ¤Chanela¤. Verst var det egentlig før konserten begynte. Vi stod jo inne foran scenen i 1 1/2 til 2 timer som sild i tønner, og to jenter rundt meg besvimte av varmen.. :hår: Jeje, sum a sumarium, konserten var bra den, selv om jeg helt klart har sett de bedre. Mennene er vel bare utrolig lei, hehe.

Senere om kvelden gikk vi ut og drakk sammen med en kjekk bekjent av venninna mi og hans venner, blant annet en utro drittsekk. Han klinte med en jente, og ringte etterpå til kjæresten i Nord Norge for å si at han savnet henne veldig. Yeah RIGHT!

Og jeg ble fort full, bare noen ørsmå shotter og rusbruser måtte til :rodme: Sølte masse kebab i taxien og måtte betale dobbelt :flau: Og så var den ikke god en gang :frustrert:

Så var det hjem igjen til Bergen med Norwegian fredag morgen og ta helg :) Jeg elsker å fly da. Alternativet er jo å sitte på et tog eller en buss en halv dag og betale like mye. Det var forresten en mann som fikk hjerteinfarkt på flyet, tror det gikk bra med han, men det er aldri kjekt å være vitne til sånt. :tristbla:

Er alene hjemme i helga, jeg :sjenert: Søstra er i Odda. Kjeder meg noe aldeles forferdelig, så nå har jeg tatt på ovnen og skal lage delisjøs kylling som jeg kan trøstespise på mens jeg synes synd på meg selv :ler:

So long :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Såg ut som om du hadde hatt d kjekt då vennen! :sjarmor: Litt over stokk og stein til tider men... :ler: Håpe du får en kjempe fin start på uko imorra... Eg skal forøvrig ha fri 2 dagar no....! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Hallaisen! Kor er du for tida og ka drive du med?!? :hoppe:

Ut i helga eller? :blunke: Må kosa deg kjempe masse i helga uansett ka du gjør! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Heeey :sjarmor:

Har visst ikke oppdatert noe særlig i det siste, nei... Har mye å gjøre! Er i praksis, har det veldig fint, men det er mange oppgaver og sånt styr som jeg driver på med. Har jo fulle dager også nå, noe jeg ikke er vant med som student. Savner studiene allerede :ler: Er så mye mas og lite tid... 15 barn fordelt på 2-3 voksne er alt for lite, synes jeg. Skulle hatt litt mer tid til alle barna, de vil jo alle ha en del av de voksne. Alle vil bli snakket med, lest for, lekt med osv...

Kommer sterkere tilbake senere ;)

Glaaaad i dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...