Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Chanela¤

Hei mine venner :klem:

Jeg har allværsjakke, ¤Escada¤. Best, det... Ja, satser på en hjemtur neste helg!

Åååh, jeg og søstra mi fikk en idè i sted. Vi vil reise! Til New York eller noe sånt... Må klare å spare på et halvt år. Har jo ekstrajobb også. Vil, vil, vil!!! Ble litt missunnelig på en studievenninne som akkurat har vært i USA. Klær som koster 1200 her, koster 200 der. Er dritbillig! Har lyst å reise og shoppe og oppleve noe nytt. Jeg tror det hadde vært jævlig gøy hvis vi fikk det til :tommel:

Helt giret jeg nå :) Og da MÅÅÅÅ jeg gjøre det også. Har planlagt sommerreiser tusen ganger og endt opp med å være hjemme og jobbe. Hvorfor skjer det gang på gang? Dårlig planlegging? For lite sparing? For lite motivasjon? Handler jo egentlig bare om prioriteringer..

Hadde det koslig på fredag med jobben da. Var på Bocca og spiste middag, drakk vin og fikk dessert. Delisjøs :wow: Den sjokoladekaka jeg fikk til dessert var bare fantastisk!! Med varm, flytende sjokolade inni... MMmmm.. Etterpå stakk vi ut på et hotell i Strandgata, drakk drinker og hadde det moro! Sjefen betalte jo alt! :sjarmor:

God helg videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

Ser ut som om du har en bra jobb og grei sjef då! :sjarmor: Heldig du er... ;) Var du noe meir ute den helga el? :) Koss er d med kommande helga då.... tenkt noe meir på om du komme heim el...? :sjenert: Har no litt lyst å plaga deg litt uansett då.. ;)

Håpe du har fått en fin start på uko! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Freckles, Meteora, #Spidergirl# og ¤Escada¤ :klem::klem::klem::klem:

Ja, Escada, skal nok hjem, ja. ;)

Æsj, ruskevær ute :frustrert: Jeg har vært med basisgruppa og lagt planer for fremføringen i morgen. Og babla mye om andre ting enn studier :smilbla: Hun vi besøkte har en sånn fin, liten leilighet nær sentrum. Hun giftet seg i sommer, viste oss brudebildene mens vi var der. Søtt brudepar og stilige bilder :Nikke: Sitter her og er en smule missunnelig nå :mrgreen:

Ja ja. En annen studiekamerat fikk besøk av et jordras i morgentimene... Det regner masse i Bergen i dag. Plutselig var veiene forvandlet til elver. Gidder ikke ut mer i dag, nei. Glad for at jeg tok meg av handlingen på veien hjem :sprettoy:

Lastet ned LimeWire i går, siden WinMX ikke virker lenger. LimeWire er kjempeenkelt å laste ned musikk fra, men finner ikke ut av hvordan jeg skal få musikken UT av programmet for å kopiere til mp3-spilleren. Ganske frustrerende :sinna: Vanligvis er jeg ganske tålmodig, men når det kommer til treige dataprogrammer som jeg ikke finner ut av er ikke lunta lang :sinna: Isj... Noen som har LimeWire? Tips, please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤
Planer og mål for høsten:

- Skole: Sette av minst 1 1/2 til lesing hver kveld for å unngå skippertak rett før eksamen i desember. Ehmmm... :rodme:

- Trening: Benytte meg av SIBs tren så mye du vil for 650 kr. i semesteret. Trene et par ganger i uken, i tillegg til jogging og spasering. Skal bli sprek! Nopes.. Men går masse... Føler meg frisk nok :)

- Jobb: Torsdager, evt. helg og kveld. Det gjør jeg :klappe:

- Vennskap: Backstreetboys konsert (mimre, mimre), med god venninne i september. Ringe og sende mail oftere. Reise hjem når jeg har tid, invitere folk på besøk, bli bedre kjent med studievennene mine. Er så usosial at jeg får makk :roll: Tja, ringing og mail fortsatt dårlig, men.

- Hybel: Bli flinkere til å holde ryddig og rent. Lage liste? Lete etter ny hybel i november, flytte inn i januar?! Tja.. :forvirret:

- Helse: Hba1c under 7 %. Jepp, 5.7% Superpleased ;)

- Menn: Ehhm... :sjenert: Nei, her skjer det ikke mye :forvirret:

- Andre ting: Pleie huden min. Bake mer!! *Matvrak* Få mye glede av lite :) Jepp :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

ka tid du drar heim igjen da :overrasket: eg kommer ikkje heim for sondag pga flyet lander seint

stakkars mennesker som har sa stygt ver. Her er det berre kaldt. Du ma mld meg adressa di....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Heisann Edderkopp! Reiser på fredag, jeg :) Du er så heldig som er i York ;):klem:

Ukens mp3-liste ser sånn ut! Enkelte spor burde holdes hemmelig, hehe.. :rodme: Liker mye forskjellig... :digge:

1. Tilt my hat – Andy J.

2. Soldier – Destiny’s Child

3. Wicked Games – HIM

4. Why Don’t You Get A Job – The Offspring

5. Holy Virgin – Groove Coverage

6. Save A Horse, Ride A Cowboy – Big And Rich

7. Do You Really Wanna Hurt Me – Blue Lagoon

8. Every Little Thing – Carlene Carter

9. Miracle – Cascada

10. The Road To Hell – Chris Rea

11. Drekka Mer – Dozer Babar

12. Bad Boyfriend – Garbage

13. The Riddle – Gigi D’Agostini

14. Paradise – Groove Coverage

15. Fade To Black – Metallica

16. King Nothing - Metallica

17. Wanted Dead Or Alive – Bon Jovi

18. Only Love – Groove Coverage

19. Poison – Groove Coverage

20. God Is A Girl – Groove Coverage

21. Forever Young – Laura Branigan

22. Serious – Gwen Stefani

23. Crash – Gwen Stefani

24. Den Finaste Eg Veit – Hellbillies

25. Everytime We Touch – Cascada

26. Baracuda – Ass Up Ep

27. Keen On Disco – Infernal

28. Daydreams – J&R Project

29. Be My Lover – La Bouche

30. Fyllevas - Luxus Leverpostei

31. The Unforgiven 2 – Metallica

32. The Kids Aren’t Allright – The Offspring

33. Beautifull – Postgirobygget

34. Behemen Lever – Postgirobygget

35. Right Here Waiting – Richard Marx

36. Hey Mr. DJ – Rihanna

37. Bestefar – Salhus Vinskvetten

38. Forever In Love – Sylver

39. Hold Me In Your Arms – Lasgo

40. Pump Up The Jam – Technotronic

41. Come Out And Play – The Offspring

42. Don’t Cha – The Pussycat Dolls feat Busta Rhymes

43. Break My Stride – Blue Lagoon

44. Hey Joe - Jimmy Henrix

45. All Night Long – Lasgo

46. Just Want You To Know – Backstreet Boys

47. So Good – Bratz

48. Weird – Daisy

49. Hung Up – Madonna

50. If It’s Loving That you Want - Rhianna

Dagens GODE gjerninger:

- Betalt ned lånet :klappe::klappe::klappe:

- Holdt et foredrag :klappe:

- Hentet ny pakke p-piller :)

Nytt utgangspunkt i dag også. Har bestemt meg for å skrive om sosialt samspill og vennskap. Jeg tror det blir en koslig oppgave å jobbe med :smilbla:

Den andre oppgaven, som skal inn to dager før, skal handle om teorier om lek. Har begynt lesinga, synes det er kjempetungt å fordøye :sjenert: Angrer på den der... Men det er, om ikke annet, en grei måte å få pløyd seg gjennom en del av pensumlitteraturen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Juhuu! :hoppe:

:reise:

Er på skolen nå... Har seminar om mobbing, seksualitet og vold. Akkurat hatt noen musikalske innslag som forebygging mot mobbing. Jau jau. Ganske frisk undervisning i dag da. Er fornøyd, jeg.

Det har kommet snø! Trodde aldri den skulle bli liggende i går. Det er helt hvitt ute! Får litt Tre-nøtter-til-askepott følelse når jeg ser ut vinduet. Og julestemning, selvfølgelig :nisse:

I går kjøpte jeg konge røkelse. Den lukta minner meg veldig om jul, for vi har alltid pleid å hatt det hjemme i stua i juletider. Styrer litt for å få mest mulig koslig hjemme mens jeg leser til eksamen og skriver oppgaver.

Matpause nå, må vel bort i kantina og spise litt mens jeg har tid :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Halla :)

Skal ha eksamen 13. desember! :klem:

Jeg og søstra mi fikk strikkesokker av mamma i posten i går. Kjempegode! Så hadde hun selvfølgelig lurt hundre kroner til hver av oss også. Kos :hjertesmil: Lurer på hvilken mor jeg selv kommer til å bli? Ikke kan jeg strikke, ikke kan jeg sy eller legge opp bukser, ikke kan jeg bake avanserte kaker eller lage gammeldagse middagsretter fra bunnen av. Er bare veldig lite huslig av meg.

Sklei i en trapp på veien hjem i dag, var så mørkt, klarte ikke se trappetrinnene. Skrapte meg opp og blødde som en grisunge :sinnatagg: Søren og. Det er sjeldent at jeg ramler.. Hadde glemt hvordan det var!

Gjøre i morgen:

- Øvingslærermøte i barnehagen 10.30

- Seminar 12.30 - 14.15

- Jobb ca. 15-18.30

- Buss til Odda 20.30 - 24.00

Gleeeder meg sånn til å komme hjem og sove i egen seng.

Faen, er blitt skikkelig pingle de siste ukene. Tror jeg hører lyder, av og til når jeg er alene hjemme hører jeg tydelig at noen går opp trappa. Har våknet to ganger av at døra mi har glidd opp av seg selv midt på natta, våknet av høy knirkelyd og ikke skjønt noen ting. Hadde jo ikke vinduet åpent en gang. Ting faller i gulvet av seg selv... Sover dårlig :klaske: Ekkelt! Har ikke pleid å vært så lettskremt før.

Kanskje på grunn av ting jeg har hørt andre fortelle i det siste? Søsteren min kjenner en jente som har drømt samme mareritt hver natt i syv år når hun har sovet i foreldrenes hus. Hun drømmer at en mann kommer inn på rommet hennes og prøver å kvele henne med en pute. Har visst vært til lege, psykolog osv. Og fått vite historien om huset hun bor i. Det var et bordell der huset stod på 1700-tallet. Ikke vet jeg om hun snakker sant. Men det er litt skummelt likevel :forvirret:

Bonderomantikk nå. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Escada¤

Aua! F... så kjedelig å slå seg jå jævl... då! :frustrert: Skikkleig blæ.. :sur:

Spøker det hos deg el er de veldig nysjerrige de som dokke leige hos?? :sjenert: Tror eg må ta meg en tur å sjekke opp i detta her...pleie å merka om det er nokken overnaturlige ting vettu... ;)

Må ha en god tur heim! :klem: Så tattlast vi... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Vi tok oss nett litt ut igår ja... og blei vel nett litt fulle... :rodme: Og vi herja litt ifra oss... dansa og styrte på... litt mye fludium kanskje... men vi hadde d no skøy då! :sjarmor: Så får d heller væra med at eg var jævl... fyllesjuk idag... :tristbla::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Halla...!! :sjarmor: Måtte bare nett innom... ;)

Syns d var kjempe kjekt å se deg i helga og idag... komme til å savna deg masse! :kose::klem: Håpe du fikk en grei busstur heim igjen.. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...