Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Escada¤

:ler: Hallao!! :hoppe:

Står til? :enig: Ut idag ja.. kor dokke skal ut då? Du får sjekka opp i han typen hennas ja! :ler: Å så får t å se om du finne deg et deilig mannabein å ta med deg heim! :sjarmor: (el bli med heim... :sjarmor: ) Det er no foresten ei stund til d er for seint for deg då vennen!:ler:

Håpe ellers at du har ei kjempe fin helg! ;) G.I.D :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest #Spidergirl#

Var det kjekt ute? ka slags butikk du jobbe på?

Ja eg gler meg viss du komme på besøk!!!!Eg trenger dere snart så eg ikkje blir altfor deprimert så må jo dere treffa samantha og Doriz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hallais :klem:

Hehe, droppet hele uteopplegget, jeg. Venninnen min skulle på en fest hos venner av typen, og var ikke inne i byen før 24-01 tida. Da måtte jeg ha gått alene inn til byen noe jeg har blitt altfor pysete til :sjenert: Frykter voldsmenn bak hver busk mens jeg småspringer i mørket (fantasien løper løpsk) :overrasket: Får uansett sett venninnen neste helg, så det så :)

Kan du ikke være med på fredag, ¤Escada¤? :overrasket: Blir trist uten deg!!!!!!! :grine:

#Spider#: Har fått jobb på en butikk som selger matvarer o.l. til bedrifter/firmaer. Ser ut som en vanlig matbutikk, bortsett fra at vi selger en del ting i store kartonger. Gleder meg til å se deg! Og det hadde jo vært moro å truffet roommates'ene dine :klem:

Nei, Mrs. Potter... Er visst manneløs for alltid :grine::sur: Sånn går det, når jeg sitter hjemme på hybelen en lørdagskveld :tunge1:

Var litt overaskende i går. Er egentlig utrolig lite politisk engasjert. Har forhåndsstemt på SV, siden de har flest saker jeg er enig med. I går tok jeg valgtesten (den som gikk på NRK) og fikk RV :overrasket: Har alltid forhåndsdømt det partiet som VELDIG radikalt og aldri giddet å sjekke hva de står for. Sjekke nå ;)

Cast Away er bra :) Ble sittende og glo i går.

I går kjøpte jeg Cosmopolitan og. Har lyst på en sånn gullkjole som Scarlet Johansson har på seg på et bilde der. Den var så skjønn :hjerte:

Har forresten studiedag. Skal prøve å kjøre gjennom pensum nå mens det ennå er lenge til eksamen :lese:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Yep. Flybilletter bestillt!

Gleder meg til å se tenåringsidolene mine i slutten av måneden :hoppe:

Jeg simpelthen ELSKET guttene i Backstreetboys i mange år. Var på en del konserter, tapetserte veggene på rommet mitt med plakater... Ble helt opprørt hvis jeg kom over at en av dem hadde kjæreste :ler: Var helt fanatisk! Men moro var det :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

ja eg håper du kommer snart :) Ja d virker jo greit å jobbe på den butikken då :) I dag har eg stått på stand for SV

Du finne deg nok ein mann vennen. Håpe bsb blir kjekt. Eg var jo på Ralph Mayerz and the Jack Herrend band forrige fredag :ler: Det var knallgøy :klappe::klappe:

Men dumt at ¤Escada¤ ikkje kunne vera med på blueshelga . Kommer søstrene heim?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Heyo vennen :klem: Fikk du delt ut noen brosjyrer? SV kommer til å gjøre det bra i år, særlig nå som JEG har stemt på dem, hehe :tommel: Go Kristin! :)

Konserter er alltid knall :enig_anim: :enig: Synger med til stemmen sprekker, jeg. Til andres store lidelse :ler:

Jepp, ¤Escada¤ burde absolutt vært med :) Men men. Søster N. kommer hjem og har med de små engleungene sine :hjerter: Elsker de ungene hennes! Gleder meg til å låne de litt :Hehe:

Nå er det mat :sikle: So long :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter

Var litt overaskende i går. Er egentlig utrolig lite politisk engasjert. Har forhåndsstemt på SV, siden de har flest saker jeg er enig med. I går tok jeg valgtesten (den som gikk på NRK) og fikk RV :overrasket: Har alltid forhåndsdømt det partiet som VELDIG radikalt og aldri giddet å sjekke hva de står for. Sjekke nå ;)

Jeg lurer også på å stemme SV,men tok en sånn valgtest for moro skyld.

Jeg fikk som resultat at jeg burde stemme Frp! :overrasket:

Aldri i livet om jeg gjør! :ler:

Det var den testen på vg.no,så jeg tar det ikke så seriøst da.

Skal du på Backstreet boys konsert?? Å,gjett om jeg digga de da jeg var yngre da. Var dødsforelsket i Nick Carter en periode(men det var vel alle) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hehe, Nick var jo vanvittig søt da, med den lyse bolleklippen og fortryllende blå gutteøyne :kyss: Han var vel drømmeprinsen til de fleste, i hvert fall mine venninner sin. Selv var jeg forelska i AJ og Brian også i perioder. Likte å bytte litt på det :ler: Kanskje jeg blir forelska i de igjen etter konserten? Hehe... Jeg og ei venninne går bare for moro skyld. Vi har planlagt lenge å se de hvis de skulle holde flere konserter i Norge, som den svorne fansen vi var :) Hehe, kom akkurat på at det fremdeles henger et knippe plakater av dem på døra mi hjemme på jenterommet...

Jepp, sånne valgtester må vi nok ta med en klype salt :sjarmor:

Åh, det har gått opp for meg at jeg har mange studiedager frem til den 26. Vi har fått utdelt et nytt utgangspunkt i dag og dette er en individuell, skriftlig oppgave. Jeg trenger bare å dukke opp på skolen til seminarene, dvs hele onsdag og to timer om fredagen. Resten av ukene blir satt av til hjemmearbeid. Det passer meg helt ypperlig akkurat nå :tommel: Kommer til å jobbe effektivt når jeg vil, og slappe av når jeg får lyst. Håper for min egen del at jeg klarer å styre tida mi ordentlig. Har en tendens til å være litt slapp :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hallais, Freckles :vinke:

Sitter og lurer på hvilken problemstilling/tema jeg skal velge :forvirra:

Case: Jeg har en kanin som heter Knøtte, hvis noen noen gang hadde gjort Knøtte noe som helst eller drept han eller jaget (han) så ville jeg aldri blitt lykkelig igjen.

Foreløpig står valget mellom disse:

-Hvordan kan vi som førskolelærere forholde oss til barns nære forhold til dyr?

-Om barns hengivenhet og omsorg til dyr.

-Sinnelagsetikk hos barn.

-Hvordan kan vi som pedagoger lære barn å ta hensyn til naturen og livet på jorden?

-Hvordan kan vi som førskolelærere gripe inn dersom et barn blir mobbet i barnehagen?

-Barn og tilgivelse.

Jeg synes casen var herlig :hjertesmil: Minner om hvor sterkt jeg selv ble knyttet til kjæledyrene mine som barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

hei jento :):klem:

ja eg har to oppgaver som roper på meg .

Eg hadde tatt den barns hengivenhet til dyr.

D e kjekt med studiedag ja. Du må ikkje ta helt av på bsb da :ler:

Eg skal på oslo horseshow i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Hepps :klem:

Denne oppgaven er heldigvis veldig kort da, bare ca. 8 datasider. Og så har jeg lang tid på den :tommel: Hva handler oppgavene dine om?

Nei, skal ikke ta helt av på BSB. Er litt redd for å komme på TV i et sykt øyeblikk :ler: Hadde vært litt flaut :ler:

Når skal du til Oslo? Horseshow er gøy :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hei på deg, Trulselinemor! Koslig å se deg :smilbla::klem:

Vaskedag i dag :husarbeid: Klesstativet våres er helt overlesset med klær.. Åååh, som jeg skulle ønske vi hadde egen vaskemaskin og tørketrommel :roll: Kommer til å ta med en del skittentøy hjem til helga. Skal bli godt å få det vekk. Og rent :erter:

I morgen er det jobb igjen :) Så er det fredag! Juhu!! :enig_anim: :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Potter
Er litt redd for å komme på TV i et sykt øyeblikk :ler: Hadde vært litt flaut :ler:

Neeei,det hadde vært kult!

En gråtende Chanela som hyler til Nick: "Nick,I looooove you!" :ler:

Når og hvor er konserten?

Hadde det vært i nærheten av her jeg bor(noe det helt sikkert ikke er),så hadde jeg dratt. Hadde vært moro det :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Ah. Vurderer å skulke de to seminartimene til fordel for en tidligere buss hjem i morgen ;)

Want to come home as soon as possible!!! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

kos deg heima :klem: Eg skal i bursdag t ein kompis i helga. Ska ta med Halvard, han komme innom oss fordi han ska opptre på eit tivoli her.

Men eg er så sliiiiiiiiiten eg har jo hatt to fall. I dag falt eg nok fordi eg var redusert etter det forrige . Ein tur heim hadde nok hjelpt men mamma og dei ska i konf på sørlandet :sjenert:

Natta jento :klem:

gla i deg

hels systo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...