Gå til innhold

Behind green eyes


Gjest ¤Chanela¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ¤Escada¤

En liten tur innom og ønsker deg ei riktig god helg!! :klem: Håper du får kost deg ute med eldste søstra de idag då! :hoppe: Å så må du fortelle meg imåro hvis d har skjedd noe spennande... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Sitter jeg hjemme i Hardanger... Søstra og ungene hennes har akkurat reist hjem til sitt, tida går så fort når vi har det kjekt :) Ungene har bare vært blide og gode denne helgen, ikke noe stress i det hele. Var barnevakt for den yngste på 1 1/2 i noen timer i går, bare lekte og koste oss, og lo hele tiden. En skikkelig moroklump det der. :hjertesmil: Han eldste er stort sett bare opptatt av traktorer, biler, motorsykler, lastebiler og anleggsmaskiner. Typisk gutt :smilbla:

(Lurer forresten på hvorfor det er sånn?? Er det kulturen eller naturen som gjør at jenter og gutter velger forskjellige typer leker? Jeg tror det er begge deler...)

I går leide jeg og en venninne film. Finding Neverland. Jeg synes den var kjempefin! Var helt rørt i slutten, satt og snufset... :cry: Sart sjel :ler:

Reiser til Bergen igjen i morgen eller tirsdag.. Skal ikke på skolen igjen før på onsdag, kan like godt være litt lenger når jeg først er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Var det kjekt ute då???

Så heldig du er som er tante!!!!!

Vi må talast snart.... :klem:

Nei ska prøva ikkje detta meir men kroppen er sliten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallaisen! :hoppe:

Ja ja... var d kjekt ute på fredag då? Noe spes. som skjedde eller? :eeeh: Noen fine mannabein ute....? :sjarmor:

Kjekt at du blir litt lenger då... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Chanela¤

Heisann!

Jepp, kanskje jeg skal ringe deg en dag, #Spider#?! Lenge siden jeg har snakket med deg på tlf nå :):klem:

Traff ikke noen spesielt kjekke mannebein på Hellbillieskonserten, nei... En gammel skjeggape kladdet på søstra mi, og ba meg om å dra til helvete... Morsom fyr, altså :riste::sprettoy: Musikken var derimot VELDIG bra!

Har forresten vært med en kjekking i dag da :smilbla: Skulle av og til ønske at ting var annerledes.. At han bodde i Bergen eller at høgskolen min var i Odda... Men men. Får prøve å ikke forelske meg :tunge1:

Ååh, i morgen er det valg ;) Endelig. Er drittlei av å høre om debatter og partiprogrammer på TV nå :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallaoen.... no reise du snart ifra meg.... :grine: Neida... eg bare tulle litt.... men d var kjempe koselig å tusla litt rundt med deg og at du ble med meg hjem på besøk....... :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Escada¤

Er visst rester etter en orkan og... så uværet fortsetter visst leeeeeenge framover... :overrasket: Kommer til å bli helt depresiv her... :klaske: Har regna i heile dag her og... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Chanela¤

Hehehe, denne var kul :ler::ler:

Og denne slageren husker jeg jo... :icon_lol:

Sitter og surfer, kjeder ræva av meg :roll: Gidder ikke ut igjen, enda regnet det har sluttet å regne. Har jo bare tatt kaka siste døgnet... Nedbørsrekord siden 1917 her i Bergen... :tristbla: Jeg kjenner det virkelig på kroppen at vi går mørke tider i møte. Blir deppa av mindre :tristbla: Menmen. Hva skal jeg glede meg til nå da? Jul?? Våren?? Eller begge deler? :) Hm...

Positive ting med høsten:

* Jeg slipper å få dårlig samvittighet for å sitte inne.

* Varm kakao er jo godt! Og ikke usunt i det heeeele tatt på kalde dager! ;)

* TV-krig: Mange nye, kjekke serier å bli hekta på!

* Salg!!

* Studiestart, treffe igjen studievenner.

* Happenings i byen (konserter, show o.l.), for de som gidder.. ;)

* Støvletter ;)

* Muligheter til å begynne tidlig på julegaveinnkjøp, for så å slippe stresset de siste ukene før jul.

I følge astrologien....

Du er krebs, med måne i skytte. Dine kinesiske tegn og element er rotte og ved.

Du er høyst kreativ og kunstnerisk, forførende, utrolig sosial, totalt uavhengig, svært temperamentsfull, utrolig ekspressiv, fullstendig positiv og glad. Du er også litt sårbar, veldig engasjert, ganske modig.

Du lykkes best når du er praktisk og målbevist, åpen.

http://www.runa.tv/Personality.aspx

Hihi, sounds like I'm miss perfekt... Stemmer egentlig UTROLIG dårlig... :ler:

Uff, får vel stikke ned og ta oppvasken nå! So long :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Escada¤

Hallaisen snuppo! ;)

Ja ja... dokke holde på å regna vekk dokke og ja..... Er no virkelig glad for at du ikkje bor på Fana kor d raset var! :overrasket: Uffa..... Er full oversvømmelse her omkring og..... sandvindsvatnet har gått over allle sine bredder så Jordalsstølen var visst overflømt... masse vann i veiane der og masse høyballar ligge å blyte ut igjennom... Og ute med Edna har det vært stengt siden imorres... der er veien flømt over av ei elv... De på jobben kom seg såvidt over veien imorges.. og no komme de seg ikkje heim... og de som sku på ettermiddag kom seg ikkje på jobb... :forvirret: Festelig.... men det er vel ikkje verdt å bli skylt på sjøen heller... De skal kanskje åpne i kveld... :sjenert:

Håpe d ikkje skjer noe i nærheten av deg.... akkurat no er eg glad eg bor nær sentrum i 3 etg. i ei blokk! :ler:

Hjalp litt å se på den listo de med positive ting om høsten.... eg slite sånn med å bli deppa og svært værsjuk for tida..... Like ikkje kulden.. mørket og d dårlige været... :tristbla: Men d er ikkje å komma forbi... desverre.... eg får kanskje gå og ta sol... :rosasmil: Har du noen tips til ka du gjør når du føle høsten og den kommande vinteren tett på...? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ¤Chanela¤

Hallais vennen :klem:

Dramatisk hjemme også, hører jeg ;) Kjenner ihvertfall til en som ikke kom seg hjem fra jobben sin i dag. Stakkars... Er slitsomt med alt regnet...

Glad hybelen vår ligger oppe på en fjellside. Den blir i hvert fall ikke oversvømt. Herregud, hadde blitt sur om jeg måtte vasse rundt i et badekar av en hybel!

Så noen som sliter en smule mer enn meg i dag. Biler som flyter nedover elvene.. Så tragisk :overrasket:

Tror det hjelper å ta sol, jeg :briller2: Føler meg tusen ganger bedre med solbrent nese enn hvit :smilorange: Skal du og mannen reise vekk neste sommer? Kan jo planlegge turen nå? ;)

Snart begynner Internatet! Jippi!! Og i morgen: BONDEROMANTIKK! Dobbelt jippi!!! :hoppe: :hoppe:

Er det noen med et spennende liv der ute?? Bytte??? :lol:

Endret av ¤Chanela¤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

nice avatar!!!!!

Ja me må talast eg drar te eid i helga men me må snakkast er nesten despo her :ler: Har ikkje snakka med deg på leeenge. Ja du har treft karen ja når du va heima. Tenkte du ikkje kunne dy deg :ler:

Ikkje regn vekk.

No må eg hoppa i seng ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...