Gå til innhold

Wit sin vei til bedre helse

Wit

Anbefalte innlegg

Takk alle sammen 😊

Ja, det skal ikke være enkelt dette, men heldigvis går det riktig vei. Jeg tror hodet mitt etter hvert skjønner hva som gjelder 😉

I helga har jeg vært på hytta og bare slappet av. Denne uka blir det 4 dager med sykling til jobb. Starta i dag. Var litt kjølig ute nå på morgenen, men jeg våkner ihvertfall på den halvtimen jeg bruker hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag og sykling til jobb igjen. Bruker bare 4 minutter lenger hjem igjen på el-sykkelen siden jeg da tar det mer som en treningsøkt og gir litt på oppover alle bakkene. Greit å kombinere dette som en treningsøkt med reise til jobben. Særlig nå disse ukene som jeg må jobbe ganske mye 😉

Kjenner på kroppen at det er uvant å faktisk jobbe fysisk igjen. Uvant med mange mennesker rundt meg hele tiden. Og jeg som egentlig er ganske sosial syns dette er ganske slitsomt 😂

Ellers er det enkelt å holde mat-regimet på plass selv om jeg er på jobb. Det blir salater til lunsj, og frokost har jeg med meg.

Nå klar for siste møterunde i dag 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag valgte jeg å droppe sykkel til jobb fordi jeg hadde lyst til å gå med kjole. Det var 16 grader kl 0630 idag, så da ble det bil og tog.

Har god samvittighet for uka så langt, så håper fredagens veiing blir bra 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før jeg startetNå underveis

Drister meg til å legge inn to bilder. Det vises ikke veldig godt kanskje hvor stor jeg var før (finnes veldig få bilder fra den tiden av meg). Ihvertfall er bilde nr 2 meg nå. Og jeg har fått knær igjen som jeg ikke hadde før :) 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så tøff du er som legger ut bilder 🥳 Og det er jo en helt annen kropp! Er ikke følelsen når t-skjorten ikke er helt stram over magen fantastisk?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bokdamen skrev (1 time siden):

Så tøff du er som legger ut bilder 🥳 Og det er jo en helt annen kropp! Er ikke følelsen når t-skjorten ikke er helt stram over magen fantastisk?

Jeg tok mot til meg - har tenkt på den stund 😉 Men dette blir selvsagt bilder med klær på, for ingen trenger å se all huden som har blitt veldig slapp 🤪😂

Joda, den t-skjorta der kunne jeg ikke bruke tidligere. Den satt som et pølseskinn på kroppen og ble egentlig litt kort for den trakk seg opp hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Nikea og @Luka_S 😊

Jeg må selv bruke bilder for å se at jeg har gått ned. Har tatt bilder med jevne mellomrom og hadde en gjennomgang i går. Ingen tvil om at jeg har gått ned ;) 

Skuldrene mine er nå markerte, og jeg har fått knær igjen 😂 I tillegg har resten av kroppen blitt ganske forandret i formen. Kommer nok aldri til å bli supertynn, men det er deilig å kjenne at kroppen fungerer litt igjen 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Dundre og @KaBom ❤

Har en nabovenninne som sier at kroppen min har blitt en helt annen. Jeg ser helt anderledes ut, så da må jeg jo bare tro det 😊 Og flere andre naboer som jeg jo kjenner men ikke mer enn det har kommet bort til meg og sagt at jeg har gjort en fantastisk jobb 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny veiedag og ble overrasket over resultatet 👍 Det har jo gått litt tregere i det siste, men nå skimter jeg virkelig 8-tallet først i nær fremtid 😊

10.02.2021 - 112,9 kg.
19.02.2021 - 111,3 kg. 
24.02.2021 - 110,5 kg.

03.03.2021 - 110,1 kg. 
11.03.2021 - 108,1 kg. 
16.03.2021 - 107,3 kg. 
06.04.2021 - 104,9 kg. 
11.04.2021 - 103,0 kg
20.04.2021 - 102,4 kg
28.04.2021 - 100,9 kg
21.05.2021 - 99,2 kg
28.05.2021 - 98,1 kg
04.06.2021 - 96,6 kg
11.06.2021 - 96,2 kg
18.06.2021 - 95,4 kg
25.06.2021 - 94,5 kg
02.07.2021 - 93,4 kg
09.07.2021 - 93,4 kg
13.08.2021 - 92,7 kg
20.08.2021 - 91,9 kg
27.08.2021 - 90,5 kg

Totalt ned så langt 22,4 kg

Altså 1,4 kg ned denne uka. Det må jeg si meg veldig godt fornøyd med 👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Så gøy med bilder, og utrolig inspirerende for oss som har lyst til å få til det samme - takk for at du deler :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen 😊 Nok en helg over. På lørdag var vi på Escape room sammen med et vennepar og deres ungdommer. Hadde kamp voksne mot ungdommer. Utrolig morsomt selv om ungdommen vant 🤪

Gikk meg en fin tur i skogen på lørdag siden det ble litt god mat og alkohol på lørdagskvelden.

Men totalt sett har helga vært bra 😎

Idag syklet jeg til jobb igjen. Våkner ihvertfall på turen 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...