Gå til innhold

Wit sin vei til bedre helse


Wit

Anbefalte innlegg

Takk @Ms. Steele :)

Jeg har jo vært lavere i vekt enn jeg er nå tidligere, så det er så utrolig frustrerende når vekta ikke ville gå nedover. Men har opplevd det samme tidligere, så kroppen min er nok bare sånn at den stritter litt imot og så slipper det plutselig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er siste veiing i 2023 gjort, og vekta får en liten juleferie 😉

Dagens vekt er 88,9, så det er ned 0,4 fra forrige fredag 👍 Veldig glad for at jeg nådde målet mitt før jul Nå vet jeg at jeg sikkert går litt opp i jula, men det skal jeg kvitte meg raskt med igjen i 2024 😉 

Ønsker alle en fin jul 🧑🏻‍🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jul1.gif.e6072781713ef360b2f2f7e9660eb9ae.gif

Riktig god jul Wit! Og gratulerer med nedgang denne uken også :klem: Må være magisk å nå målet sitt sånn!
Gleder meg til å henge med deg her videre i det nye året. Da skal vi klare mange flere nye mål 🤗

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Du har virkelig stått på i år, så det blir herlig å ta juleferie med så godt resultat! God jul til deg og dine og godt nyttår med ny frisk! 💖

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jobba @Wit!

Nå håper jeg at du får nyte juledagene, og husk å gi deg selv en klapp på skuldra for den jobben du har gjort. 
God jul 🎅🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Håper du har hatt en fin julefeiring, og riktig godt nyttår, @Wit 🥰 Imponert av at du klarte å gå ned helt på tampen av jula og gleder meg til å se hva du finner på i det nye året!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KaBom skrev (På 1.1.2024 den 12.28):

Håper du har hatt en fin julefeiring, og riktig godt nyttår, @Wit 🥰 Imponert av at du klarte å gå ned helt på tampen av jula og gleder meg til å se hva du finner på i det nye året!

Takk 🙂 

Håper du også har hatt en fin julefeiring, og riktig godt nyttår til deg @KaBom 😊

Ja, var deilig å få til det siste i desember. Var en snartur innom vekta i dag og det ser ikke helt ille ut altså nå etter jul også. Litt usikker på om jeg starter opp med vektregistrering igjen på fredag eller om jeg venter til neste uke. Av erfaring tar det litt tid før kroppen min kvitter seg med vann etter en periode med litt "annerledes" spising.

Jeg har prøvd å ikke spise for mye i jula, men har jo selvsagt ikke helt klart det heller. Har blitt både god mat og god drikke..... MEN, dette var planlagt, så jeg ser heller fremover og håper vinteren blir bra med tanke på videre vektnedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig og bra ut Wit! Akkurat slik livet egentlig skal være... klart man spiser og drikker ekstra i jula. Og alt sånt som er planlagt kan ikke kalles en utskeielse heller. Uansett hva du har gått opp på den lille tiden så går du det garantert ned igjen raskt.

Også spent på hva året har i vente for deg :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...