Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
Keaton skrev (33 minutter siden):

Pengene går til moren. 😬 Når man tror influencere har dekket hele spekteret av utnyttelsesmuligheter, dukker det sannelig opp flere. 🙃

Benedicte har bevisst fortalt en hvit løgn og er nå sur fordi hun ble tatt på fersken. Og pappaen truet med vold.

Fantastisk gode verdier i familien der.

Heldigvis har hun lett etter katter og delt ut søppel fra Careless. Så da må hun jo få skryt.

• Liker 6
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (25 minutter siden):

Benedicte har bevisst fortalt en hvit løgn og er nå sur fordi hun ble tatt på fersken. Og pappaen truet med vold.

Fantastisk gode verdier i familien der.

Heldigvis har hun lett etter katter og delt ut søppel fra Careless. Så da må hun jo få skryt.

Var onkelen som truet. 

Skrevet
Møffins skrev (Akkurat nå):

Ironien…

IMG_0357.jpeg

IMG_0358.jpeg

#Selvinnsikt søkes

🙈🙈🙈

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er såååå klar for oppdatering av Henrik nå😅

Skrevet

Ærlig talt, moderatorer, det er ikke en krenkelse å fortelle at Stenseth er "slum", det er fakta. Alle tettsteder og byer har rike og mindre rike områder.

• Nyttig 2
Skrevet

Har hun vært mye hos moren de siste årene? Mitt inntrykk er liksom at hun har tatt veldig avstand fra Norge, og syns hun ofte snakker mye dritt om Norge og hvor mye bedre livet er i Spania, men jeg følger ikke så nøye med på henne. 

• Liker 4
Skrevet
snute skrev (3 timer siden):

Har hun vært mye hos moren de siste årene? Mitt inntrykk er liksom at hun har tatt veldig avstand fra Norge, og syns hun ofte snakker mye dritt om Norge og hvor mye bedre livet er i Spania, men jeg følger ikke så nøye med på henne. 

Jeg var ikke klar over at hun kom fra Krokstadelva. Har alltid hørt Drammen

• Nyttig 2
Skrevet
Morradi123 skrev (8 timer siden):

#Selvinnsikt søkes

🙈🙈🙈

Så nysgjerrige fra området kan ikke kjøre bortom for å se, men hun kan legge ut alt for sine tusenvis av følgere? 

Er  ikke veldig unormalt at folk vil bort å se, men selvsagt med respekt for de som er berørt. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Synes det er så fasinerende med de store leppene hennes, og hun sier hun aldri har tatt injeksjoner.. De er naturlige! Men da hun la ut barnebilde av seg selv, hadde hun to streker til lepper.. Ja, alt man skal bry seg med 🤣🤣

• Liker 3
Skrevet

Jeg har bare fulgt med på denne diskusjonen fra sidelinjen, men nå må jeg bare, for jeg lurer på om det er bare meg som overanalyserer dette eller om det er flere?

Sølve Sundrehagen la ut en post på Instagram om angrepene på et Pride-arrangement i Berlin. Og det har Benedicte vært i kommentarfeltet og lagt igjen en kommentar:IMG_4885.thumb.jpeg.5ee9640883667c888f06dffca69b1ce4.jpegIMG_4884.thumb.jpeg.d09e618176e5c1d32dbb22032db85562.jpeg

Og så sitter jeg igjen med en følelse av at hun faktisk får dette angrepet på skeive i Berlin til å handle om henne(??). I utgangspunktet er jo LHBT+-mennesker helt normale mennesker, og det er ikke noe automatikk i at de er verken sårbare eller i traumer (wtf!?!). De har derimot blitt angrepet fordi at de elsker den de elsker. 

Derimot så er jo mennesker som har mistet alt i brann sårbare og i traumer, og jeg får inntrykk av at det er de hun snakker om, i en post som handler om noe helt annet. 

I samme håndvending kan jeg jo også nevne at hun har lagt ut en rant på snap om at Henrik Troy kan dra til helvete og at det er der han hører hjemme. Det var liksom en ganske lik ordlyd som i dette kommentarfeltet.

• Liker 10
  • Nyttig 6
Skrevet
Javachip skrev (1 minutt siden):

Jeg har bare fulgt med på denne diskusjonen fra sidelinjen, men nå må jeg bare, for jeg lurer på om det er bare meg som overanalyserer dette eller om det er flere?

Sølve Sundrehagen la ut en post på Instagram om angrepene på et Pride-arrangement i Berlin. Og det har Benedicte vært i kommentarfeltet og lagt igjen en kommentar:IMG_4885.thumb.jpeg.5ee9640883667c888f06dffca69b1ce4.jpegIMG_4884.thumb.jpeg.d09e618176e5c1d32dbb22032db85562.jpeg

Og så sitter jeg igjen med en følelse av at hun faktisk får dette angrepet på skeive i Berlin til å handle om henne(??). I utgangspunktet er jo LHBT+-mennesker helt normale mennesker, og det er ikke noe automatikk i at de er verken sårbare eller i traumer (wtf!?!). De har derimot blitt angrepet fordi at de elsker den de elsker. 

Derimot så er jo mennesker som har mistet alt i brann sårbare og i traumer, og jeg får inntrykk av at det er de hun snakker om, i en post som handler om noe helt annet. 

I samme håndvending kan jeg jo også nevne at hun har lagt ut en rant på snap om at Henrik Troy kan dra til helvete og at det er der han hører hjemme. Det var liksom en ganske lik ordlyd som i dette kommentarfeltet.

Ja den kommentaren er så feilplassert at det er kun en selvsentrert egosentrisk influenser som kunne klart å komme på det og funnet på å faktisk poste det.

Isolert sett, om en ikke kjenner til Benedicte og siste storm rundt henne, så kan kanskje denne se uskyldig og støttende ut. Men med brannen friskt i minnet så er det ganske åpenbart at hun setter seg selv inn i nok en situasjon andre står i, for å få fokus på seg og sine behov.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Javachip skrev (3 minutter siden):

Hun har en egen evne til å få det meste til å handle om meg, meg, meg.

Kommentaren er definitivt om hennes traumer i forhold til huset som brant ned, en motbydelig parallell å dra i forhold til angrepet i Berlin.

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Morradi123 skrev (1 minutt siden):

Hun har en egen evne til å få det meste til å handle om meg, meg, meg.

Kommentaren er definitivt om hennes traumer i forhold til huset som brant ned, en motbydelig parallell å dra i forhold til angrepet i Berlin.

Hun kommer nok med noen unnskyldninger og bortforklaringer skal du se. Kanskje hun har venner som identifiserer seg som LHBT+? Og på den måten har hun all sin rett til å uttale seg og påta seg noen form for plass i situasjonen?

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Benedicte fremstår som et av de minst sympatiske menneskene jeg har sett. Det å si at Henrik hører hjemme i helvete sier jo sitt. Gud forby at man ikke forguder influensere og alt det sprøyte de kommer med. Det å hjelpe mennesker i krise er positivt, men jeg er såpass kynisk at jeg aldri kommer til å tro at hun gjør det for annet enn egen vinning. Det å sitte å gråte på snap til tusenvis av følgere er ikke normalt.

Jeg kjenner hun trigger og provoserer meg noe voldsomt. Hun ønsker å fremstå som godheten selv, men om hun møter motstand kommer hennes sanne selv frem.

• Liker 5
  • Nyttig 12
Skrevet

Jeg fikk med meg at innlegget hennes var borte på H Troy sin IG men ikke at hun beskylder han for å slette det. I alle dager, hun er virkelig ikke til å stole på. Og hva med onkelen som kommer med trusler? Dette er jo ikke friskt. 

• Liker 2
Skrevet
FrøkenFarao skrev (På 24.7.2026 den 20.41):

Kjærlighetsbrev fra faren til moren,er d HUN som fant og skal restaurere..altså..nei jeg vet ikke hva jeg syns🤷🏼‍♀️ kjole og sandaler…er hu ikke bevisst eller?? Lang grinerant på insta,et sammensurium av meg,meg,meeeeeg…

IMG_0109.thumb.png.fbe6405d53d6482b33c0c3603c61842c.png

Plyndring? Er det jeg som går glipp av noe her? Han som står og graver i ruinene har jo uniform fra Recover og er sikkert sendt dit av forsikringsselskapet til moren for å forsøke å finne ting som eventuelt kan reddes.

Helt blåst ut å hoppe inn der i kjole og sandaler, mye bedre å la fagfolkene gjøre jobben sin og evt. gi dem noen tips om hvor de skal lete etter ting, i stedet for å utsette både dem og seg selv for unødig risiko.

Møffins skrev (21 timer siden):

Ironien…

IMG_0357.jpeg

IMG_0358.jpeg

Så den kommentaren og tenkte bare "Jaja, det var rette ræva som feis." Total mangel på selvinnsikt.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Christiane_W skrev (1 time siden):

Plyndring? Er det jeg som går glipp av noe her? Han som står og graver i ruinene har jo uniform fra Recover og er sikkert sendt dit av forsikringsselskapet til moren for å forsøke å finne ting som eventuelt kan reddes.

Helt blåst ut å hoppe inn der i kjole og sandaler, mye bedre å la fagfolkene gjøre jobben sin og evt. gi dem noen tips om hvor de skal lete etter ting, i stedet for å utsette både dem og seg selv for unødig risiko.

Så den kommentaren og tenkte bare "Jaja, det var rette ræva som feis." Total mangel på selvinnsikt.

Bare hun som igjen ordlegger seg så folk må misforstå, fyren som står der stod klar der for å hjelpe de å lete, både hun og moren var der sammen med han. De fant bl.a. smykker 

• Liker 1
Skrevet
Sammy! skrev (7 timer siden):

Benedicte fremstår som et av de minst sympatiske menneskene jeg har sett. Det å si at Henrik hører hjemme i helvete sier jo sitt. Gud forby at man ikke forguder influensere og alt det sprøyte de kommer med. Det å hjelpe mennesker i krise er positivt, men jeg er såpass kynisk at jeg aldri kommer til å tro at hun gjør det for annet enn egen vinning. Det å sitte å gråte på snap til tusenvis av følgere er ikke normalt.

Jeg kjenner hun trigger og provoserer meg noe voldsomt. Hun ønsker å fremstå som godheten selv, men om hun møter motstand kommer hennes sanne selv frem.

Hun er det klssiske eksempelet på main character syndrome🤷🏼‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Kanskje jeg husker feil, men var det ikke BH som for en kort tid tilbake sa hun hadde vokst opp hos mormoren sin?? Men, nå er det plutselig hos moren på Stenseth….🫣🤔

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...