Morradi123 Skrevet 11 timer siden #3441 Skrevet 11 timer siden Tessa12 skrev (5 minutter siden): Faktisk 19.500 likes og knappe 500 kommentarer Jeg tenkte på hvor mange likes kommentaren hennes har nå, om du finner den.
Tessa12 Skrevet 11 timer siden #3442 Skrevet 11 timer siden Morradi123 skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte på hvor mange likes kommentaren hennes har nå, om du finner den. 193
Morradi123 Skrevet 11 timer siden #3443 Skrevet 11 timer siden Tessa12 skrev (2 minutter siden): 193 Takk! Så hun har altså bare økt med 5 likes på 1,5 døgn, for hun hadde 188 på en screenshot fra i går. Tyder i hvert fall på at den ikke har vært der hele tiden. Det store spørsmålet er hvordan kommentaren forsvant for så å dukke opp igjen, 1,5 døgn senere. Spesielt med tanke på at den forsvant akkurat da det begynte å komme kommentarer/kritikk på at donasjon ikke var en donasjon men gave til mamma.
Vintermåne Skrevet 11 timer siden #3444 Skrevet 11 timer siden Morradi123 skrev (7 minutter siden): Jeg tenkte på hvor mange likes kommentaren hennes har nå, om du finner den. Når var det hun skreiv til deg at den ligger der fortsatt? På det skjermbildet står det «1 dag siden»?? Når jeg går inn på innlegget til Henrik Troy er hennes kommentar det førdte som kommer op- og jeg var inne mange ganger i går og så ikke denne kommentaren fra henne i det hele tatt….. når jeg får den opp nå står det «2 dager siden»
Møffins Skrevet 11 timer siden #3445 Skrevet 11 timer siden Morradi123 skrev (29 minutter siden): Har pågående dialog med han. Kommentaren er nå kommet tilbake ifølge Troy, og han har fått printscreen av det jeg har. Jeg er blokkert av henne nå, så jeg ser ikke kommentaren. Om du ikke er blokkert, kan du sjekke opp ant likes på innlegget, så jeg får sammenlignet med det jeg fikk av henne? Okei det her er KJEMPErart… jeg har sjekket så mange ganger siden igår etter kommentaren hennes, og den har ikke dukket opp før nå. Først NÅ er den tilbake. Kan det være en funksjon som gjør at noen kan skjule en kommentar, også få den frem igjen? Noe her lukter muffens!
Møffins Skrevet 11 timer siden #3446 Skrevet 11 timer siden Vintermåne skrev (4 minutter siden): Når var det hun skreiv til deg at den ligger der fortsatt? På det skjermbildet står det «1 dag siden»?? Når jeg går inn på innlegget til Henrik Troy er hennes kommentar det førdte som kommer op- og jeg var inne mange ganger i går og så ikke denne kommentaren fra henne i det hele tatt….. når jeg får den opp nå står det «2 dager siden» Samme her! Wtf.
Morradi123 Skrevet 11 timer siden #3447 Skrevet 11 timer siden Vintermåne skrev (3 minutter siden): Når var det hun skreiv til deg at den ligger der fortsatt? På det skjermbildet står det «1 dag siden»?? Når jeg går inn på innlegget til Henrik Troy er hennes kommentar det førdte som kommer op- og jeg var inne mange ganger i går og så ikke denne kommentaren fra henne i det hele tatt….. når jeg får den opp nå står det «2 dager siden» Det er nettopp det. Kommentaren hennes vil alltid legge seg på topp, hvilket den ikke har gjort på 1,5 døgn. Har selvsagt sett helt til bunns et par ganger før hun blokkerte meg, så er sikker på at den ikke hadde lagt seg nedenfor. Det stemmer at hun skrev innlegget for 2 dager siden, slik det vises nå. Men beviset hennes til meg i kveld var når innlegget var 1 dag gammelt altså i går. Om du ser på printscreenen min så sendte hun meg mld ca 20:20 i kveld, med «bevis» fra i går…
Morradi123 Skrevet 11 timer siden #3448 Skrevet 11 timer siden Møffins skrev (12 minutter siden): Okei det her er KJEMPErart… jeg har sjekket så mange ganger siden igår etter kommentaren hennes, og den har ikke dukket opp før nå. Først NÅ er den tilbake. Kan det være en funksjon som gjør at noen kan skjule en kommentar, også få den frem igjen? Noe her lukter muffens! Den eneste muligheten jeg kan komme på er at kommentaren hennes kan ha blitt fanget opp av IG selv eller rapportert inn som personangrep/hatefulle ytringer/trakassering, ref den stygge avslutningen på kommentaren hennes. Da tror jeg at de i enkelte tilfeller skjuler kommentarer i påvente av gjennomgang - tror altså, vet ikke. Men det igjen stemmer dårlig med hennes versjon hvor hun hardnakket står på sitt og hevder at den er der, helt til hun gir Troy skylden for alt. 1
Vintermåne Skrevet 11 timer siden #3449 Skrevet 11 timer siden Henrik Troy skriver at hun har slettet den selv 😅😅 er det mulig å skjule en av egen kommentar? Eller «angre» sletting??
Måne Rampelyset Skrevet 10 timer siden #3450 Skrevet 10 timer siden Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin.
K_mb Skrevet 10 timer siden #3451 Skrevet 10 timer siden (endret) Jeg er Henrik Troy hele veiem! Onkel BH må gjerne trrue og å slå til kriktikere hele veiem, det faller kun tilbake på han selv. Æsj så pinlig av både influencer og onkel å true med vold fordi folk stiller spørsmål! Hvem faen legger ut lange grinevideoer i all offentlighet i en katastrofe og hvorpå mam ber om follk å klikke seg innpå den gule app aka snapchat for å få med seg mer grining og info?? Kynisk som fy! Onkel må gjerne få seg en voldsdom i kampen for niese sitt behov for deling og penger. Ligger vel i familien. Endret 9 timer siden av K_mb 1 2
neon_sun Skrevet 9 timer siden #3452 Skrevet 9 timer siden (endret) Jeg tar det tilbake, vil ikke blande meg i dette her 😆 Endret 9 timer siden av neon_sun
Mei88 Skrevet 9 timer siden #3453 Skrevet 9 timer siden Vintermåne skrev (2 timer siden): Henrik Troy skriver at hun har slettet den selv 😅😅 er det mulig å skjule en av egen kommentar? Eller «angre» sletting?? På andre apper er det den som har laget det det blir kommentert på som kan gjøre ting i kommentarfeltet, ja den som kommenterer kan slette selv, men ikke skjule
Minimeg1234 Skrevet 8 timer siden #3454 Skrevet 8 timer siden Uff det er bare så trist med den brannen. For alle som er berørte. Å miste barndomshjemmet må være vondt for hennes egen del men det er nok ekstra vondt når Mamman har mistet sitt hjem. Alle tingene, alle minnene, alle bilder etc. Det er en krevende situasjon de er i nå. Noen ganger er det greit å ikke sparker de som opplever en slik krise selvom man i utgangspunktet ikke liker dem. Jeg forstår at Henry Troy provoseres av at det oppfordres til å gå inn på snap for å se hva hun sier men her syns jeg han bommer med timingen for kritikken sin. Jeg har ikke vært inne på snappen men når jeg leser i Henry troy sitt kommentarfelt så ser det ut som det skjer litt for å hjelpe folk i denne situasjonen som er ganske krevende for de som er rammet . 1
Kleppmelk Skrevet 2 timer siden #3455 Skrevet 2 timer siden Det kokes suppe på spiker nå ja. Jeg har selv mistet huset i brann for 17-åring så jeg vet akkurat hvordan det er, bare at jeg bodde der og kunne brent inne hadde det ikke vært for en nabo. (Ulmebrann på natten og jeg var alene hjemme) Det var grusomt å miste alt, ingen tvil om det og alle reagerer på noe sånt ulikt. Men å grine en uke på snap er voldsomme greier. Ingen liv gikk tapt (utrolig nok!!) og det er «bare» ting. Move on B. 1
skeiv-ostepop Skrevet 2 timer siden #3456 Skrevet 2 timer siden Minimeg1234 skrev (5 timer siden): Uff det er bare så trist med den brannen. For alle som er berørte. Å miste barndomshjemmet må være vondt for hennes egen del men det er nok ekstra vondt når Mamman har mistet sitt hjem. Alle tingene, alle minnene, alle bilder etc. Det er en krevende situasjon de er i nå. Noen ganger er det greit å ikke sparker de som opplever en slik krise selvom man i utgangspunktet ikke liker dem. Jeg forstår at Henry Troy provoseres av at det oppfordres til å gå inn på snap for å se hva hun sier men her syns jeg han bommer med timingen for kritikken sin. Jeg har ikke vært inne på snappen men når jeg leser i Henry troy sitt kommentarfelt så ser det ut som det skjer litt for å hjelpe folk i denne situasjonen som er ganske krevende for de som er rammet . Når vil en slik timing være god da? Etter at engasjementet er borte og alle muligheter for Benedicte å utnytte situasjonen er brukt opp?
MiniMjau Skrevet 2 timer siden #3457 Skrevet 2 timer siden (endret) Hvorfor må hun grine på snap? Kan hun ikke bidra, lete, grine, finne smykker uten å tapetsere snap med alt dette. Det er jo åpenbart for å skape trafikk, inntekter og nysgjerrighet til EGEN platform? Jrg finner liksom ingen grunn til at alle følgere skal se dette? Jeg synes hennes bearbeidelse av dette som privat, og noen hun kunne delt i familiechatten. Endret 2 timer siden av MiniMjau 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå