Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Bingo.

Ja selvfølgelig- det tenkte jeg ikke på..

Får et drypp eller tabletter nå og vips så er bena fine igjen.. 

Orker ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå skal flyskrekken til livs.

Du skal se det nyeste kosttilskuddet "ett-eller-annet-MIN", får dritmye skryt for at hun er sååå avslappa og aligned, og vips har hun trollbundet naive kjøpere over på rådyre abonnement... :ler: 

Endret av Tradegy
  • Nyttig 2
Skrevet
MiniMjau skrev (9 timer siden):

så hun har biohacket seg til lipoødem? 😄

evt så kommer det  snart reklame for et eller annet vidundermiddel som kurerer tilstanden over natta!

Jeg har også lipødem, og er operert. Hvis hun klarer å biohacke seg ut av lipødem, ja da kan alle forskere bare pakke sammen sakene sine og si opp stillingen sin😅 For hittil har ingen funnet noen kur gitt🙈 Blir spennende å følge med på! 
ja man kan gjøre mye selv, men man blir aldri kvitt det. Prøver hun å påstå det noen gang, så har hun ikke lipødem!! Kjenner jeg blir en smule provosert.. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Coco71 skrev (19 timer siden):

Nå har hun søren meg fått lipoødem også!!! Hun har jo alt av sykdommer..

MiniMjau skrev (18 timer siden):

så hun har biohacket seg til lipoødem? 😄

evt så kommer det  snart reklame for et eller annet vidundermiddel som kurerer tilstanden over natta!

Jeg tipper det blir de kompressjos strømpe/sko greiene ingeborg senneset kritiserte her om dagen. Hun kritiserte en reklame som sa at de skulle brukes etter trening for raskere restitusjon, men har sett reklamer som sier de brukes for å hjelpe folk med lipødem og

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...