Gå til innhold

Benedicte Haugaard

Fremhevede innlegg

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (1 time siden):

Bingo.

Ja selvfølgelig- det tenkte jeg ikke på..

Får et drypp eller tabletter nå og vips så er bena fine igjen.. 

Orker ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nå skal flyskrekken til livs.

Du skal se det nyeste kosttilskuddet "ett-eller-annet-MIN", får dritmye skryt for at hun er sååå avslappa og aligned, og vips har hun trollbundet naive kjøpere over på rådyre abonnement... :ler: 

Endret av Tradegy
  • Nyttig 3
Skrevet
MiniMjau skrev (9 timer siden):

så hun har biohacket seg til lipoødem? 😄

evt så kommer det  snart reklame for et eller annet vidundermiddel som kurerer tilstanden over natta!

Jeg har også lipødem, og er operert. Hvis hun klarer å biohacke seg ut av lipødem, ja da kan alle forskere bare pakke sammen sakene sine og si opp stillingen sin😅 For hittil har ingen funnet noen kur gitt🙈 Blir spennende å følge med på! 
ja man kan gjøre mye selv, men man blir aldri kvitt det. Prøver hun å påstå det noen gang, så har hun ikke lipødem!! Kjenner jeg blir en smule provosert.. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Coco71 skrev (19 timer siden):

Nå har hun søren meg fått lipoødem også!!! Hun har jo alt av sykdommer..

MiniMjau skrev (18 timer siden):

så hun har biohacket seg til lipoødem? 😄

evt så kommer det  snart reklame for et eller annet vidundermiddel som kurerer tilstanden over natta!

Jeg tipper det blir de kompressjos strømpe/sko greiene ingeborg senneset kritiserte her om dagen. Hun kritiserte en reklame som sa at de skulle brukes etter trening for raskere restitusjon, men har sett reklamer som sier de brukes for å hjelpe folk med lipødem og

Skrevet
Dupers skrev (På 12.8.2026 den 7.09):

Jeg tipper det blir de kompressjos strømpe/sko greiene ingeborg senneset kritiserte her om dagen. Hun kritiserte en reklame som sa at de skulle brukes etter trening for raskere restitusjon, men har sett reklamer som sier de brukes for å hjelpe folk med lipødem og

IMG_0936.thumb.jpeg.34d9716950e566486e3c07e75482e2ee.jpeg

Skrevet
Vintermåne skrev (3 timer siden):

Nei se der. Hva er oddsen.

• Nyttig 3
Skrevet
Vintermåne skrev (4 timer siden):

Fantastisk 😂😂😂😂😂 

Hva er det hun selger ? 

Var det hun som sa at Troy hadde gitt henne stress som økte lipødemet?

Skrevet

Dette er jo virkelig et hån mot alle som virkelig sliter med lipødem. Hva er det hun holder på med? Er jo en grunn til at det nå forskes mye på, hun aner ikke hva hun snakker om. 

• Nyttig 3
Skrevet
Ninnia skrev (6 minutter siden):

Dette er jo virkelig et hån mot alle som virkelig sliter med lipødem. Hva er det hun holder på med? Er jo en grunn til at det nå forskes mye på, hun aner ikke hva hun snakker om. 

Hun er en influenser. Når visste hun sist hva hun snakket om?

• Nyttig 2
Skrevet
Ninnia skrev (3 timer siden):

Takk❤️ 
Det her hjelper ikke vår sak i det hele tatt ift å bli hørt. Til å få diagnosekode og rett til behandling… Det er nok litt mer kompleks enn frøken Haugaard tror🙈

• Hjerte 5
Skrevet
Melkebart1 skrev (Akkurat nå):

Takk❤️ 
Det her hjelper ikke vår sak i det hele tatt ift å bli hørt. Til å få diagnosekode og rett til behandling… Det er nok litt mer kompleks enn frøken Haugaard tror🙈

Har du prøvd sokkene hun selger...?

[/ironi]

• Liker 1
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (8 minutter siden):

Har du prøvd sokkene hun selger...?

[/ironi]

Er det sokker hun selger? 🫪

Skrevet
Melkebart1 skrev (Akkurat nå):

Er det sokker hun selger? 🫪

Ikke nå (tror jeg?) men mener å erindre at hun solgte noen mirakelsokker for ikke så lenge siden.

Skrevet

Er det mulig å melde inn at hun driver med kvakksalveri et sted ?
Dette er et hån mot de som er rammet av dette. 

Skrevet

Om noen har noe mer konkret om dette så kommer jeg til å gå til politiet å anmelde det. 

Skrevet
Minimeg1234 skrev (6 minutter siden):

Kvakksalverloven er dessverre opphevet. Men den skal være erstattet med alternativ behandlingsloven. Men jeg opplever at det ikke er like enkelt å hekte på farlig praksis som før.

Skrevet
skeiv-ostepop skrev (14 minutter siden):

Kvakksalverloven er dessverre opphevet. Men den skal være erstattet med alternativ behandlingsloven. Men jeg opplever at det ikke er like enkelt å hekte på farlig praksis som før.

Fant ut at jeg kan sende inn til Mattilsynet og be de vurdere det. Så det gjør jeg selvom det sikkert ikke blir noe sanksjoner for henne. 

Skrevet
Minimeg1234 skrev (12 timer siden):

Håper du finner et egnet sted å melde det inn, nå bli lipødem slengt rundt omkring i sosiale medier som aldri før og som nevnt over her - det tjener ikke de som sliter med det sin sak. Hun skal vel nå hacke seg ut av lipødem og selge det etterpå. Om hun mirakuløst blir bedre er det ikke lipødem hun har. Ja man kan dempe symptomer med ulike ting men man blir ikke frisk av lipødem om man tar kosttilskudd og driver med biohacking 

• Nyttig 3
Skrevet
Ninnia skrev (13 minutter siden):

Håper du finner et egnet sted å melde det inn, nå bli lipødem slengt rundt omkring i sosiale medier som aldri før og som nevnt over her - det tjener ikke de som sliter med det sin sak. Hun skal vel nå hacke seg ut av lipødem og selge det etterpå. Om hun mirakuløst blir bedre er det ikke lipødem hun har. Ja man kan dempe symptomer med ulike ting men man blir ikke frisk av lipødem om man tar kosttilskudd og driver med biohacking 

Det jeg har funnet ut til nå er Mattilsynet . Holder på å formulere et skriv . Blir nok ikke noe reaksjoner mot influenseren men jeg skal titte innom her og se om det blir skrevet noe mer om det tema. 

Har sett en stund at det er mange som bruker lipødem for å selge ulike ting. Slik er det med alt som ikke det er noe konkret behandling for. Det irriterer meg . 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Minimeg1234 skrev (19 timer siden):

Det jeg har funnet ut til nå er Mattilsynet . Holder på å formulere et skriv . Blir nok ikke noe reaksjoner mot influenseren men jeg skal titte innom her og se om det blir skrevet noe mer om det tema. 

Har sett en stund at det er mange som bruker lipødem for å selge ulike ting. Slik er det med alt som ikke det er noe konkret behandling for. Det irriterer meg . 

Det kan vel også meldes til Forbrukertilsynet? Misvisende markedsføring. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...