Margit777 Skrevet 6. september #3541 Skrevet 6. september skeiv-ostepop skrev (9 timer siden): Nei. De blir jo aldri stoppa og fortsetter å håve inn. 1
Margit777 Skrevet 7. september #3543 Skrevet 7. september (endret) Får opp en butikk kalt Liv Butikk nå. Var sånne tights som reklamerer for finere ben uten celliulitter/ødem etter å ha brukt de. Kom på denne tråden med en gang 😄 Ser ut som typisk Kina ræl reklame. Endret 7. september av Margit777
Mei88 Skrevet 7. september #3544 Skrevet 7. september Coco71 skrev (På 5.9.2026 den 19.36): Blir helt ærlig helt dårlig av denne lipoødem greierne hennes… Tenk på alle de som har det?! Som sliter virkelig.. Så står hun der med helt normale ben og LATER som hun har det - bare for å vise at det hun selger hjelper.. Har disse folka virkelig INGEN grenser?? Man kan være slank og ha lipødem, det er ikke spesielt synlig med mindre man vet det. Kan være like smertefullt for en med grad 1 som grad 4. Å det er egentlig ingen måte å bevise det på, men når hun har filmet beina og klemt på de så ser man de er ruglete, det er typisk lipødem. Klarer man å kjenne kulene kjennes de ut som riskorn feks 1 1
plomman Skrevet 10. september #3545 Skrevet 10. september plomman skrev (På 1.9.2026 den 16.50): Hva er det hun skal bruke disse AI videoene til? Har hun snakket om det lenge eller? Dette er vel et AI bilde også eller? Se på øynene feks, og hun er jo ikke så smal som på dette bildet i virkeligheten. Profilbilde på insta. Ser også at det deles fler AI videoer på influencer pro siden hennes på instagram, er jo så utrolig harry. Og hvordan er det lov å poste uten å merke det som KI? 2
Haremor Skrevet 11. september #3546 Skrevet 11. september plomman skrev (4 timer siden): Dette er vel et AI bilde også eller? Se på øynene feks, og hun er jo ikke så smal som på dette bildet i virkeligheten. Profilbilde på insta. Ser også at det deles fler AI videoer på influencer pro siden hennes på instagram, er jo så utrolig harry. Og hvordan er det lov å poste uten å merke det som KI? Ligner ikke på henne engang. 9
Lyslys Skrevet 11. september #3547 Skrevet 11. september plomman skrev (18 timer siden): Dette er vel et AI bilde også eller? Se på øynene feks, og hun er jo ikke så smal som på dette bildet i virkeligheten. Profilbilde på insta. Ser også at det deles fler AI videoer på influencer pro siden hennes på instagram, er jo så utrolig harry. Og hvordan er det lov å poste uten å merke det som KI? Ligner ikke på henne nei. Er så tydelig AI at det blir flaut. 5
Zena33 Skrevet 11. september #3548 Skrevet 11. september plomman skrev (18 timer siden): Dette er vel et AI bilde også eller? Se på øynene feks, og hun er jo ikke så smal som på dette bildet i virkeligheten. Profilbilde på insta. Ser også at det deles fler AI videoer på influencer pro siden hennes på instagram, er jo så utrolig harry. Og hvordan er det lov å poste uten å merke det som KI? Halsen ser jo helt deformert ut 😳 Og i tillegg så ligner det overhodet ikke på henne. Rett og slett et dårlig KI-bilde. 3
Vintermåne Skrevet 11. september #3549 Skrevet 11. september Å herregud, liksom pro på AI nå 🙄🙄 det er bare så utrulig teit ….. og de videoene og bildene gjør henne virkelig ikke til AI-pro 😂😂 heller ikke de «geniale» tipsene om hvordan bruke AI til å få interiør-inspo 😂😂😂 ALLE gjør dette- det er så teit å tro man er hi-tec fordi man klarer å legge inn noen prompter 😂😂😂 4
Margit777 Skrevet 11. september #3550 Skrevet 11. september Vintermåne skrev (50 minutter siden): Å herregud, liksom pro på AI nå 🙄🙄 det er bare så utrulig teit ….. og de videoene og bildene gjør henne virkelig ikke til AI-pro 😂😂 heller ikke de «geniale» tipsene om hvordan bruke AI til å få interiør-inspo 😂😂😂 ALLE gjør dette- det er så teit å tro man er hi-tec fordi man klarer å legge inn noen prompter 😂😂😂 😄😄😄😄😄😄 Må le jeg også. Finnes det noe enklere? Ba AI hjelp til å fornye garderoben min her om dagen. Bare å plotte inn, krangle litt med chaten, som ei vennine på barneskolen, og fortsette til man blir fornøyd. 2
Møffins Skrevet 12. september #3551 Skrevet 12. september Hvor går egentlig grensen mellom å bruke AI som et verktøy og å skape en helt kunstig versjon av seg selv? Den siste tiden har det blitt postet flere AI genererte bilder og videoer der hun knapt ligner på hvordan hun ser ut i virkeligheten uten at innholdet merkes som AI. Man ser med èn gang at bildene er kunstige. Når man jobber som influenser og lever av følgernes tillit burde det være en selvfølge å opplyse om hva som er ekte og hva som er kunstig generert. Det samme gjelder den stadige bruken av AI genererte sanger og annet innhold hun legger ut. Generativ AI er ikke miljømessig kostnadsfritt. Datasentrene krever STORE mengder strøm og vann til kjøling og kan belaste både klima, natur, strømnett og lokale vannressurser. Og nå oppfordrer hun følgerne sine til å bruke det også Jeg er ikke imot all bruk av AI, men denne masseproduksjonen av kunstig innhold er både uærlig og unødvendig. I det minste: Merk det. 4 3
plomman Skrevet 12. september #3552 Skrevet 12. september Møffins skrev (4 timer siden): Hvor går egentlig grensen mellom å bruke AI som et verktøy og å skape en helt kunstig versjon av seg selv? Den siste tiden har det blitt postet flere AI genererte bilder og videoer der hun knapt ligner på hvordan hun ser ut i virkeligheten uten at innholdet merkes som AI. Man ser med èn gang at bildene er kunstige. Når man jobber som influenser og lever av følgernes tillit burde det være en selvfølge å opplyse om hva som er ekte og hva som er kunstig generert. Det samme gjelder den stadige bruken av AI genererte sanger og annet innhold hun legger ut. Generativ AI er ikke miljømessig kostnadsfritt. Datasentrene krever STORE mengder strøm og vann til kjøling og kan belaste både klima, natur, strømnett og lokale vannressurser. Og nå oppfordrer hun følgerne sine til å bruke det også Jeg er ikke imot all bruk av AI, men denne masseproduksjonen av kunstig innhold er både uærlig og unødvendig. I det minste: Merk det. Jeg er helt enig og jeg skjønner ikke at ikke flere reagerer på dette! Kan man melde det inn noe sted? 3
Dupers Skrevet 12. september #3553 Skrevet 12. september plomman skrev (2 timer siden): Jeg er helt enig og jeg skjønner ikke at ikke flere reagerer på dette! Kan man melde det inn noe sted? Finnes det ikke en lov eller forskrift om at AI-bilder må merkes på samme måte som retusjerte bilder?
plomman Skrevet 12. september #3554 Skrevet 12. september Dupers skrev (1 time siden): Finnes det ikke en lov eller forskrift om at AI-bilder må merkes på samme måte som retusjerte bilder? Jo jeg trodde ihvertfall det. På Instagram finnes det jo tilogmed en egen knapp man kan trykke på for å merke innlegg som laget/redigert med KI. Skjønner ikke åssen det går an at Benedicte som KURSER andre i markedsføring og sosiale medier, selv ikke klarer å merke eget innhold?? 4
rosadrue Skrevet 12. september #3555 Skrevet 12. september Er det ingen andre som reagerer på at de putter ting i skoen til datteren for at hun skal være høy nok til å kjøre karuseller? Russisk rulett med datterens liv.. 1
skeiv-ostepop Skrevet 12. september #3556 Skrevet 12. september rosadrue skrev (3 minutter siden): Er det ingen andre som reagerer på at de putter ting i skoen til datteren for at hun skal være høy nok til å kjøre karuseller? Russisk rulett med datterens liv.. Helt i tråd med å låse ungene inne i båten de mens de selv dro på festival. Er ikke overrasket. 4 7
plomman Skrevet 12. september #3557 Skrevet 12. september rosadrue skrev (2 timer siden): Er det ingen andre som reagerer på at de putter ting i skoen til datteren for at hun skal være høy nok til å kjøre karuseller? Russisk rulett med datterens liv.. Jeg reagerte også på det. Samme som da de lot henne stå på surfebrett ved siden av båten uten redningsvest. 1 2
MiniMjau Skrevet 13. september #3558 Skrevet 13. september rosadrue skrev (8 timer siden): Er det ingen andre som reagerer på at de putter ting i skoen til datteren for at hun skal være høy nok til å kjøre karuseller? Russisk rulett med datterens liv.. Jeg er ikkr på snap, så ser ikke men om DETTE er tilfelle så er det ganske sykt (som mye annet hun velger å gjøre) Sikkerheten til barna er mindre viktig?? 1 3
rosadrue Skrevet 13. september #3559 Skrevet 13. september MiniMjau skrev (52 minutter siden): Jeg er ikkr på snap, så ser ikke men om DETTE er tilfelle så er det ganske sykt (som mye annet hun velger å gjøre) Sikkerheten til barna er mindre viktig?? Virker sånn. Hadde jo skapt en bra clickbait da, om hun hadde sklidd igjennom setet. 1
MiniMjau Skrevet 13. september #3560 Skrevet 13. september rosadrue skrev (52 minutter siden): Virker sånn. Hadde jo skapt en bra clickbait da, om hun hadde sklidd igjennom setet. Skjønner hun ikke at høydebegrensningene er der pga sikkerheten??? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå